Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Biechttopic
Gewoon intiem als in knuffelen-strelen-zoenen ook niet heel veel, gemiddeld misschien een keer per week/een keer per twee weken.
Hij houdt verder wel rekening met me en zegt altijd dat ik het gelijk moet zeggen als het pijn doet en hij is erg lief voor me. Maar omdat we het zo weinig doen is hij ook erg stuntelig als het wel een keer gebeurd en ook nog eens binnen 4 tellen klaar als je begrijpt wat ik bedoel. Voor mij is er op die manier ook niet heel veel aan. Ik weet wel dat we er echt aan moeten werken, maar ik weet niet goed hoe.
Hij houdt verder wel rekening met me en zegt altijd dat ik het gelijk moet zeggen als het pijn doet en hij is erg lief voor me. Maar omdat we het zo weinig doen is hij ook erg stuntelig als het wel een keer gebeurd en ook nog eens binnen 4 tellen klaar als je begrijpt wat ik bedoel. Voor mij is er op die manier ook niet heel veel aan. Ik weet wel dat we er echt aan moeten werken, maar ik weet niet goed hoe.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Heb je er wel eens met hem over gepraat in die zin dat je wel graag aan wilt werken om jullie seksleven weer wat meer leven in te blazen? Als jullie beide een laag libido hebben, dan geeft het natuurlijk niet als je maar af en toe seks hebt. Het wordt vooral vervelend als de libido's al te ver uit elkaar liggen.
Misschien kunnen jullie eens een avond afspreken waar jullie gewoon gezellig bezig gaan met elkaar, gezellig eten koken, filmpje kijken, knuffelen en wie weet verder dan dat. Gewoon iets meer tijd voor maken (tijd/zin maken). En misschien kun je wat glijmiddel gebruiken om ervoor te zorgen dat het begin geen pijn meer doet? Ik kan me voorstellen dat de pijn in het begin ook al niet echt zorgt voor lust. Als de 'angst' daarvoor weg is (door het gebruik van glijmiddel) raak je misschien ook weer makkelijker opgewonden.
Misschien kunnen jullie eens een avond afspreken waar jullie gewoon gezellig bezig gaan met elkaar, gezellig eten koken, filmpje kijken, knuffelen en wie weet verder dan dat. Gewoon iets meer tijd voor maken (tijd/zin maken). En misschien kun je wat glijmiddel gebruiken om ervoor te zorgen dat het begin geen pijn meer doet? Ik kan me voorstellen dat de pijn in het begin ook al niet echt zorgt voor lust. Als de 'angst' daarvoor weg is (door het gebruik van glijmiddel) raak je misschien ook weer makkelijker opgewonden.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
We hebben het er recent niet meer over gehad, maar een tijd terug wel. Punt is dat hij wel vaker wil en door de afwijzigingen zelf ook niet meer goed durft. Zijn libido is dus een stuk hoger dan mijn libido.
Het is wel een goed idee om er meer tijd voor uit te trekken. Dat doen we eigenlijk ook veel te weinig.
Het heeft niet te maken met dat het droog is, ik word vochtig genoeg als ik er wel zin in heb, het lijkt alleen wel of er met een mes in gestoken word. Ik ben bang dat ik onbewust verkramp terwijl ik probeer te ontspannen en dat het daardoor niet meer over gaat.
Het is wel een goed idee om er meer tijd voor uit te trekken. Dat doen we eigenlijk ook veel te weinig.
Het heeft niet te maken met dat het droog is, ik word vochtig genoeg als ik er wel zin in heb, het lijkt alleen wel of er met een mes in gestoken word. Ik ben bang dat ik onbewust verkramp terwijl ik probeer te ontspannen en dat het daardoor niet meer over gaat.
Biechtje- Prater
Ik biecht op dat ik de hoofdrol speel in een nare roddel. Ik ben inmiddels al 2 vriendinnen kwijt door een vriendengroep van één van die meiden. Ze heeft gewoon per app laten weten dat ze de vriendschap niet meer wil voortzetten omdat er van alles gezegd wordt wat ik zou hebben gezegd. Ik heb aangegeven dat dit pertiment onwaar is maar ik krijg nu dus een app dat ze nooit meer contact met me wil terwijl ze toch echt één van mijn beste vriendinnen was al een jaar of 12. Nu ben ik er eerlijk gezegd ook wel helemaal klaar mee. Eerst niets laten horen als ik bel en dan zo'n appje. Volgens mij ben ik haar beter kwijt dan rijk. Die andere vriendin was meer een vriendin van haar dus dat boeit me minder.
maar ik vind het gewoon stom! Ik ben er pissig over maar ik heb niet meer de behoefte om te reageren. Als het zo moet dan kan ze het zo krijgen ook! maar bleeeeh, ik baal er wel van.
maar ik vind het gewoon stom! Ik ben er pissig over maar ik heb niet meer de behoefte om te reageren. Als het zo moet dan kan ze het zo krijgen ook! maar bleeeeh, ik baal er wel van.
Biechtje- Prater
Lekkere vriendin als ze dat allemaal zo makkelijk aanneemt en zonder pardon de deur dichtsmijt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Lekkere vriendin als ze dat allemaal zo makkelijk aanneemt en zonder pardon de deur dichtsmijt.
Inderdaad, klaar ermee. Belachelijk dat ze dat zomaar klakkeloos aanneemt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Biechtje van de roddel! Wat rot. Lekkere vriendin is dat dan zeg! Je bent die inderdaad dan beter kwijt dan rijk. Maar pijnlijk is het wel dat iemand waar jij al zo'n twaalf jaar close mee bent je zo laat vallen! Ik heb verder geen tips of advies. Zo veel mogelijk de roddels naast je neer proberen te leggen. Maar dat lijkt me nog best wel moeilijk!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Carrie schreef:Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Ik heb vanochtend getest, op de ene is een licht streepje te zien. Op de andere alleen het controle streepje
Dus nu ben ik er nog niet uit haha. Ga straks nog maar een digitale test halen.
Jeetje wat een stress en onduidelijkheden! Ik zou inderdaad maar snel een digitale test doen
Ik ben zwanger
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Carrie schreef:Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Ik heb vanochtend getest, op de ene is een licht streepje te zien. Op de andere alleen het controle streepje
Jeetje wat een stress en onduidelijkheden! Ik zou inderdaad maar snel een digitale test doen
Ik ben zwanger
Wauw! Gefeliciteerd!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Sea of Trees schreef:Susan schreef:Lekkere vriendin als ze dat allemaal zo makkelijk aanneemt en zonder pardon de deur dichtsmijt.
Inderdaad, klaar ermee. Belachelijk dat ze dat zomaar klakkeloos aanneemt.
Ik vind het inderdaad ook best wel schokkend. Ik heb mijn hersenen gepijnigd en ik weet wel om welke situatie het gaat. Het was zo'n glad ijs vraag van een van haar vriendinnen waar ik op heb geantwoord dat mensen elkaar niet altijd hoeven te mogen. Die kun je op meerdere manieren uitleggen maar ik heb gewoon gezegd dat dat was wat ik vind. Ik ben geen 18 meer en ga me niet verlagen tot iets samen over Pietje roepen en dan met Pietje Klaasje weer zwart maken terwijl ik ze beiden niet ken en ook amper tot nooit weer zal zien.
Maar goed, zij is van mening dat ik onder valse voorwendselen haar vriendengroep binnen wilde dringen en dat kan ze me nooit vergeven.
Biechtje- Prater
Dank je wel, ik besef het nog maar halfLady4 schreef:Biechtje schreef:Carrie schreef:Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Ik ben zwanger
Wauw! Gefeliciteerd!
Biechtje- Prater
Woei, gefeliciteerd! Is dit je eerste kindje?Biechtje schreef:Dank je wel, ik besef het nog maar halfLady4 schreef:Biechtje schreef:Carrie schreef:Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Ik ben zwanger
Wauw! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Nee tweede, zoontje word grote broer.Carrie schreef:Woei, gefeliciteerd! Is dit je eerste kindje?Biechtje schreef:Dank je wel, ik besef het nog maar halfLady4 schreef:Biechtje schreef:Carrie schreef:Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Ik ben zwanger
Wauw! Gefeliciteerd!
Daarom vond ik mijn vraag ook zo raar, wanneer kan ik dan testen
Dank je wel!
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Carrie schreef:Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Ik ben zwanger
Gefeliciteerd! Hopelijk ga je een fijne zwangerschap tegemoet!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb opeens het gevoel dat ik het uit moet maken met mijn vriend.
We zijn al ruim 7 jaar samen maar hij heeft bepaalde eigenschappen waarvan ik denk dat ik hier niet mee kan leven. Dit speelt natuurlijk al langer maar elke keer stopte ik het weg. Maar nu heb ik al een paar dagen vakantie en nu slaat het in als een bom.
Ik vind het alleen zo'n vreselijk gevoel, ik twijfel ook heel erg gewoon. Maar neig meer naar uitmaken dan naar bij hem blijven. Het vliegt me allemaal aan, ik kan niet echt meer helder nadenken. Ik kon helemaal niets eten vanavond, zo naar voel ik me. Nu voel ik me doodop door alle emoties maar ik kan gewoon niet slapen.
Ik ben vanavond wel bij mijn ouders geweest om met mijn moeder te praten. Toen voelde ik wel grote drang om naar huis (naar mijn vriend) te gaan ongeacht welke beslissing ik zou nemen. Maar nu voel ik me vreselijk hier, we lagen net als samen in bed, hij ligt al praktisch te slapen want hij moet morgen weer vroeg naar zijn werk. Maar ik lag alleen doodmoe, met een super hoge hartslag en misselijk van het niet eten naar het plafond te staren.
Bah ik kan niet zo goed iets beslissen. Ik ben bang voor beide beslissingen.
We zijn al ruim 7 jaar samen maar hij heeft bepaalde eigenschappen waarvan ik denk dat ik hier niet mee kan leven. Dit speelt natuurlijk al langer maar elke keer stopte ik het weg. Maar nu heb ik al een paar dagen vakantie en nu slaat het in als een bom.
Ik vind het alleen zo'n vreselijk gevoel, ik twijfel ook heel erg gewoon. Maar neig meer naar uitmaken dan naar bij hem blijven. Het vliegt me allemaal aan, ik kan niet echt meer helder nadenken. Ik kon helemaal niets eten vanavond, zo naar voel ik me. Nu voel ik me doodop door alle emoties maar ik kan gewoon niet slapen.
Ik ben vanavond wel bij mijn ouders geweest om met mijn moeder te praten. Toen voelde ik wel grote drang om naar huis (naar mijn vriend) te gaan ongeacht welke beslissing ik zou nemen. Maar nu voel ik me vreselijk hier, we lagen net als samen in bed, hij ligt al praktisch te slapen want hij moet morgen weer vroeg naar zijn werk. Maar ik lag alleen doodmoe, met een super hoge hartslag en misselijk van het niet eten naar het plafond te staren.
Bah ik kan niet zo goed iets beslissen. Ik ben bang voor beide beslissingen.
Biechtje- Prater
Biechtje met relatietwijfel. Wat moeilijk zeg! Aan de ene kant die wens hebben en aan de andere kant de drang om dan toch weer naar huis te gaan. Het is logisch dat je een relatie van zeven jaar niet zomaar uit maakt. Maar als die eigenschappen zo zwaar wegen, dat je denkt dat er niet mee te leven is... ja.. dan kun je natuurlijk niet anders. Heb je het wel eens met hem over die eigenschappen gehad? Wellicht zijn er dingen die wel kunnen veranderen.
MADDIE- Prater
Hij zegt vaak dat hij niet kán veranderen. We zijn ook gewoon heel verschillend.
Jemig, ik voel me echt intens verdrietig.
Jemig, ik voel me echt intens verdrietig.
Biechtje- Prater
Als je je zo voelt dan denk ik dat je zelf wel weet wat de juiste keuze is, het is alleen altijd moeilijk om die drempel over te gaan. Maar als je alleen een beetje twijfelde dan zou je denk ik niet zulke heftige fysieke reacties hebben. Ik denk dat je dan diep van binnen echt wel weg wil.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wie van de forummers slikt Ritalin? Welke dosis en op welke tijden?
Ik ben hier gister mee begonnen en merk nu al verschil, alleen is het even zoeken naar de tijden wanneer het uitgewerkt is, ook omdat ik op onregelmatige tijden werk. Nu is het hier op 4x 10 mg gezet, op dagen dat ik normale tijden werk moet ik om 9 uur de eerste nemen en dan elke 3 uur dus dan om 18.00 de laatste, als ik een late dienst heb zou ik mijn eerste over moeten slaan en dan om 12.00 uur de eerste nemen en dan om 21.00 uur de laatste. Nu is het in het begin sowieso een beetje zoeken naar de juiste dosis en hoelang het werkt, dat is bij iedereen verschillend. Maar wat deed het bij jou? Merkte je snel verschil?
Ik ben hier gister mee begonnen en merk nu al verschil, alleen is het even zoeken naar de tijden wanneer het uitgewerkt is, ook omdat ik op onregelmatige tijden werk. Nu is het hier op 4x 10 mg gezet, op dagen dat ik normale tijden werk moet ik om 9 uur de eerste nemen en dan elke 3 uur dus dan om 18.00 de laatste, als ik een late dienst heb zou ik mijn eerste over moeten slaan en dan om 12.00 uur de eerste nemen en dan om 21.00 uur de laatste. Nu is het in het begin sowieso een beetje zoeken naar de juiste dosis en hoelang het werkt, dat is bij iedereen verschillend. Maar wat deed het bij jou? Merkte je snel verschil?
Biechtje- Prater
Biechtje met de relatietwijfels. Als het echt breekpunten zijn die hij niet kan veranderen en die voor jou onacceptabel/ niet leefbaar zijn zou ik inderdaad voor jezelf kiezen. Oké zeven jaar is lang, dat gooi je niet zomaar overboord. Maar denk aan het leven wat je met hem zou hebben. Met die dingen die je zo tegen staan. Ze gaan je waarschijnlijk alleen maar meer tegen staan.
Het is geen makkelijke weg! Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.
Het is geen makkelijke weg! Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.
MADDIE- Prater
Ik biecht onder mn eigen account op (ik ben toch niet bekend) dat ik heel erg bang ben om alleen te blijven de rest van mn leven. Ik word over een tweetal weken 30 jaar, heb nog nooit een relatie gehad of ook maar iets wat daarop leek. Mijn zelfvertrouwen is heel erg laag, ik durf andere mensen niet te dichtbij te laten komen en heb me in de loop der jaren afgesloten van mn eigen gevoel uit zelfbescherming. Ik ben in therapie maar daarin heb ik natuurlijk een lange weg te gaan. Nu ik 30 word ben ik zo bang dat ik nooit een relatie zal krijgen en zelfs nooit een gezin. Dit maakt me zo verdrietig
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Droopy, ik herken je gevoel en dat is heel vervelend. Ik kan je weinig tips geven, omdat ik in hetzelfde schuitje zit. Ik wordt in het najaar 29 en heb 1 relatie (nou ja relatie...) van 5 maanden gehad, toen ik 17 was.
Ook herken ik je gevoel van zelfbescherming, dat heb ik ook. Ik wilde dat je ik wel tips kon geven, dan kon ik er misschien zelf ook wat meer mee.
Waarvoor ben je precies in therapie?
Ook herken ik je gevoel van zelfbescherming, dat heb ik ook. Ik wilde dat je ik wel tips kon geven, dan kon ik er misschien zelf ook wat meer mee.
Waarvoor ben je precies in therapie?
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
@ Fayebella: Ik doe nu haptotherapie, juist omdat dat de manier is om bij mijn gevoel te gaan komen. Iets dat ik zo diep heb weggestopt en waarvoor ik me gewoon helemaal lijk te kunnen afsluiten. En een ander kan ook maar heel moeilijk dicht bij mij komen, zodra iemand te dichtbij komt lijkt het wel of mijn lichaam blokkeert en dan word ik heel afstandelijk.
Heb jij veel last van het nog alleen zijn? Watvoor reacties krijg jij uit je omgeving?
Heb jij veel last van het nog alleen zijn? Watvoor reacties krijg jij uit je omgeving?
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Ik biecht op dat ik een kans krijg om een interne opleiding te gaan volgen om daarna voor ruim een half jaar in een baan te rollen. Meer vastigheid is er niet. Het is best wel een kans, maar het is per direct. De vakantie van mij en mijn partner waar ik zo naar uit kijk. En waar vooral hij zo aan toe is, gaat dan dus niet door. Dat zorgt er voor dat ik toch twijfel om het te doen. Hij zegt er niet zoveel over en als het zo is, dan is het zo.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik een kans krijg om een interne opleiding te gaan volgen om daarna voor ruim een half jaar in een baan te rollen. Meer vastigheid is er niet. Het is best wel een kans, maar het is per direct. De vakantie van mij en mijn partner waar ik zo naar uit kijk. En waar vooral hij zo aan toe is, gaat dan dus niet door. Dat zorgt er voor dat ik toch twijfel om het te doen. Hij zegt er niet zoveel over en als het zo is, dan is het zo.
Zou je ook buiten dat bedrijf iets aan die interne opleiding hebben? Dan zou ik het zeker gaan doen, als het je baan kansen vergroot.
En als hij echt zo uit kijkt naar die vakantie, kan je vriend eventueel dan niet alleen gaan?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: