Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Biechttopic
Ik voel me niet meer aangetrokken tot mijn vriend en ik voel me er zo verdrietig onder. We zijn nu al wat jaartjes bij elkaar en in het begin konden we het gehele eerste jaar niet van elkaar af blijven. Niets wat ook te gek. Dat werd in het tweede jaar minder, maar er was nog steeds niks aan de hand. Maar de laatste tijd (vele maanden alweer) is de aantrekkingskracht echt teveel verminderd, ik heb geen zin meer in sex met hem. En dat terwijl ik die behoefte wel nog heb naar andere mannen toe. Ik vind het echt vreselijk, want ik ben voor de rest heel gek op hem. Maar we hebben gewoon meer een broer-zus relatie gekregen, iets waar hij ook wel mee eens is op sommige momenten. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat die aantrekkingskracht terug kan komen.. Ik weet dat het eigenlijk afgelopen zaak is, maar ik wil het niet.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Surya schreef:Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Een cursus Iers, helpt dat?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Reva schreef:Surya schreef:Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Je bent goed scherp vandaag Reva
Ik zou ook niet gelijk denken dat je relatie ten einde is biechtje, als je wil kun je er vast wat aan doen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Reva schreef:Surya schreef:Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Ieren zijn wel enorm sexy!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Surya schreef:Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Dat is logischerwijs ook niet zo spannend meer. Ik snap wel dat er bepaalde dingen te ondernemen zijn als je in een sleur zit, maar als je je niet aangetrokken meer voelt tot je wederhelft, dat ligt wel anders denk ik. Want dan zou je tegen je zin met iemand seks moeten hebben? Ik kom ook niet tijdens in de mood, want het voelt gewoon alsof ik het met mijn beste vriend doe (voor de duidelijkheid: ik heb dus geen seks met een beste vriend )
Of ben ik gewoon zo kritisch, en zijn er hier ook genoeg meiden die zich niet meer echt aangetrokken voelen tot hun vriend?
Biechtje- Prater
Carra schreef:Reva schreef:Surya schreef:Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Ieren zijn wel enorm sexy!
Dat zou bij mij meteen effect hebben!
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ben je verliefd op een ander?
Ik zou wel gaan zoeken naar de spanning samen. De aantrekkingskracht kan weer terugkomen als je er moeite voor wilt doen.
Ik zou wel gaan zoeken naar de spanning samen. De aantrekkingskracht kan weer terugkomen als je er moeite voor wilt doen.
Surya- Fluisteraar
Biechtje met/ over dat medicijn. Ik snap dat je je zorgen maakt, iemand die zoiets gebruikt zou niet op mijn kinderen mogen passen. Ik wil iemand die zeker weten 100% bij is zeg maar en niet onder invloed van iets is.
Biechtje met relatie dip; ik ben ook niet altijd hoteldebotel op mijn man, denk ook niet dat dat kan met het leven wat we momenteel leiden (= lees, druk druk druk druk) ik ga niet zomaar denken oke dan is het nu klaar want je hebt in mijn ogen altijd perioden dat dat geweldige gevoel minder is. Wij proberen iedere maand een verrassingsdag/avond etc te regelen voor elkaar de ene maand ik, de andere hij. En 'gewoon' accepteren dat het niet altijd rozegeur kan zijn.
Biechtje met relatie dip; ik ben ook niet altijd hoteldebotel op mijn man, denk ook niet dat dat kan met het leven wat we momenteel leiden (= lees, druk druk druk druk) ik ga niet zomaar denken oke dan is het nu klaar want je hebt in mijn ogen altijd perioden dat dat geweldige gevoel minder is. Wij proberen iedere maand een verrassingsdag/avond etc te regelen voor elkaar de ene maand ik, de andere hij. En 'gewoon' accepteren dat het niet altijd rozegeur kan zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Biechtje schreef:Surya schreef:Hoe is jullie seksleven verder? Kunnen jullie Iers ondernemen om weer opnieuw verliefd te worden? Sleur doorbreken, spanning weer opzoeken?
Dat is logischerwijs ook niet zo spannend meer. Ik snap wel dat er bepaalde dingen te ondernemen zijn als je in een sleur zit, maar als je je niet aangetrokken meer voelt tot je wederhelft, dat ligt wel anders denk ik. Want dan zou je tegen je zin met iemand seks moeten hebben? Ik kom ook niet tijdens in de mood, want het voelt gewoon alsof ik het met mijn beste vriend doe (voor de duidelijkheid: ik heb dus geen seks met een beste vriend )
Of ben ik gewoon zo kritisch, en zijn er hier ook genoeg meiden die zich niet meer echt aangetrokken voelen tot hun vriend?
Hier een biechtje met het zelfde probleem.
Al kom ik als we bezig zijn uiteindelijk wel in the mood, maar het duurt wel even voordat ik er vol van kan genieten.
Biechtje- Prater
Surya, nee ben niet verliefd op een ander oid.
Printje, dit was ook niet een snelle gedachte, dit speelt al veel langer. En we hebben het er vaker over gehad (ook hij vind het minder) maar uiteindelijk veranderd er niks. En ik vind het ook deprimerend dat we nu al dit meemaken, ipv dat je dit een keer krijgt als je al 10 jaar met elkaar bent. Btw, onze relatie is verder gewoon goed, dus het gaat me niet om het 'geweldige' gevoel, maar puur dat ik mij aangetrokken wil voelen tot mijn vriend.
Ander biechtje: 'Fijn' dat je het herkent, maar jij komt dus wel altijd in the mood als je eenmaal bezig bent? Ik eerst ook nog wel, maar nu bijna nooit meer.
Printje, dit was ook niet een snelle gedachte, dit speelt al veel langer. En we hebben het er vaker over gehad (ook hij vind het minder) maar uiteindelijk veranderd er niks. En ik vind het ook deprimerend dat we nu al dit meemaken, ipv dat je dit een keer krijgt als je al 10 jaar met elkaar bent. Btw, onze relatie is verder gewoon goed, dus het gaat me niet om het 'geweldige' gevoel, maar puur dat ik mij aangetrokken wil voelen tot mijn vriend.
Ander biechtje: 'Fijn' dat je het herkent, maar jij komt dus wel altijd in the mood als je eenmaal bezig bent? Ik eerst ook nog wel, maar nu bijna nooit meer.
Biechtje- Prater
Oke sorry dan heb ik het anders gelezen dan dat je bedoeld. Wij zijn idd dus wel al 10 jaar samen en ik vind het logisch dat je niet altijd hetzelfde voelt zeg maar. En eens lekker samen op vakantie? Of juist wat afstand van elkaar nemen? Wat trekt je dan meer zeg maar?
Printje- Lady Post-a-lot
Dat ben ik niet helemaal met je eens printje. JE weet van een leidster/leerkracht/Gastouder ook niet of hij/zijn misschien een kater heeft van te weekend. Of dat hij of zij een vol hoofd heeft van persoonlijke problemen of oxazepam heeft gelikt de avond van te voren.
Nu gaat het om haar moeder en weet ze het. Als iemand in de avond 10 mg oxazepam slikt kan hij over het algemeen prima functioneren overdag.
Nu gaat het om haar moeder en weet ze het. Als iemand in de avond 10 mg oxazepam slikt kan hij over het algemeen prima functioneren overdag.
Surya- Fluisteraar
Ja, maar het duurt wel steeds langer voordat ik erin zit en minder heftig.
Ons gemiddelde ligt ik denk 1x in de 3 maanden denk.
Ach en nu ben ik toch bezig,
Misschien door bovenstaande dat het wel meespeelt, maar ik vind mijn manager al tijden woest aantrekkelijk en heb gewoon zelfs erotische dromen over hem...
Soms heb ik het idee dat ik hem zo zou kunnen 'bespringen' om het maar even zo plat te noemen.
Ons gemiddelde ligt ik denk 1x in de 3 maanden denk.
Ach en nu ben ik toch bezig,
Misschien door bovenstaande dat het wel meespeelt, maar ik vind mijn manager al tijden woest aantrekkelijk en heb gewoon zelfs erotische dromen over hem...
Soms heb ik het idee dat ik hem zo zou kunnen 'bespringen' om het maar even zo plat te noemen.
Biechtje- Prater
Dat lijkt mij wel een belangrijke factor ja.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Het is gewoon mijn eerste gevoel daarbij, ook door wat ik hier lees over de bijverschijnselen. Ik wil niet dat iemand die 'onder invloed' is mijn kinderen verzorgd. Dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker maar ik zou ook gaan steigeren als ik een half zatte juf op het dagverblijf zou hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
B
Maar dat ze het heeft voorgeschreven gekregen, wil niet zeggen dar ze onder invloed is tijdens het oppassen. Misschien heeft ze het juist dan niet nodig.Printje schreef:Het is gewoon mijn eerste gevoel daarbij, ook door wat ik hier lees over de bijverschijnselen. Ik wil niet dat iemand die 'onder invloed' is mijn kinderen verzorgd. Dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker maar ik zou ook gaan steigeren als ik een half zatte juf op het dagverblijf zou hebben.
Surya- Fluisteraar
Surya schreef:BMaar dat ze het heeft voorgeschreven gekregen, wil niet zeggen dar ze onder invloed is tijdens het oppassen. Misschien heeft ze het juist dan niet nodig.Printje schreef:Het is gewoon mijn eerste gevoel daarbij, ook door wat ik hier lees over de bijverschijnselen. Ik wil niet dat iemand die 'onder invloed' is mijn kinderen verzorgd. Dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker maar ik zou ook gaan steigeren als ik een half zatte juf op het dagverblijf zou hebben.
Ja oke maar als ik lees dat mensen er de dag daarna nog last van hebben zou ik er niet op zitten te wachten dat mijn kind daar is zeg maar.
Printje- Lady Post-a-lot
Je leest dan selectief. Harrison zegt duf te zijn de dag erna. Je zou je kinderen ook niet naar een oppas brengen die slecht geslapen heeft? Duf zijn is niet hetzelfde als roekeloos en ontoerekeningsvatbaar, thank god.Printje schreef:Surya schreef:BMaar dat ze het heeft voorgeschreven gekregen, wil niet zeggen dar ze onder invloed is tijdens het oppassen. Misschien heeft ze het juist dan niet nodig.Printje schreef:Het is gewoon mijn eerste gevoel daarbij, ook door wat ik hier lees over de bijverschijnselen. Ik wil niet dat iemand die 'onder invloed' is mijn kinderen verzorgd. Dat weet je natuurlijk nooit helemaal zeker maar ik zou ook gaan steigeren als ik een half zatte juf op het dagverblijf zou hebben.
Ja oke maar als ik lees dat mensen er de dag daarna nog last van hebben zou ik er niet op zitten te wachten dat mijn kind daar is zeg maar.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb idd scannend gelezen maar dan nog blijf ik erbij dat ik mijn kind niet graag, oftewel helemaal niet, wil hebben bij iemand die aan medicijnen is.
Printje- Lady Post-a-lot
sommige mensen functioneren juist beter met medicijnen.Printje schreef:Ik heb idd scannend gelezen maar dan nog blijf ik erbij dat ik mijn kind niet graag, oftewel helemaal niet, wil hebben bij iemand die aan medicijnen is.
Gast- Gast
Stof schreef:sommige mensen functioneren juist beter met medicijnen.Printje schreef:Ik heb idd scannend gelezen maar dan nog blijf ik erbij dat ik mijn kind niet graag, oftewel helemaal niet, wil hebben bij iemand die aan medicijnen is.
Klopt maar stel ik ben zelf aan de medicijnen dan vind ik het nog een ander verhaal dan dat het om mijn oppas vd kinderen gaat.
Printje- Lady Post-a-lot
Alle medicijnen, whatsoever? Vrij radicaal. Je hebt geen idee wat mensen allemaal slikken. De anticonceptiepil kan mood swings veroorzaken. Ook niet geschikt tijdens het oppassen. Als je je kind tegen al het mogelijk negatieve wil beschermen, heb je het vrij moeilijk. Ik zou zelf liever mijn kind naar mijn oxazepamslikkende moeder brengen, waarvan ik weet dat het vertrouwd is, dat zij houdt van mijn kind en haar uiterste best doet om ervoor te zorgen en alle aandacht erin steekt, dan naar een kinderdagverblijf te brengen, waarvan de leiders net zo goed allerlei soorten medicatie kunnen slikken. Zij kunnen wel de driedubbele dosis oxazepam gebruiken. Bij moeder lijkt me ook het voordeel dat je het weet, dus het bespreekbaar kunt maken.
Uiteraard, als de oxazepam (of de reden waarom ze dat gebruikt) ervoor zorgt dat de moeder minder capabel is in oppassen, dan zou ik zeker kijken naar alternatieven. Maar als de oxazepam geen invloed heeft op het oppassen, dan vind ik het nogal overtrokken.
Uiteraard, als de oxazepam (of de reden waarom ze dat gebruikt) ervoor zorgt dat de moeder minder capabel is in oppassen, dan zou ik zeker kijken naar alternatieven. Maar als de oxazepam geen invloed heeft op het oppassen, dan vind ik het nogal overtrokken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Niet echt een biecht maar ik wil wel even jullie mening/advies en vind een nieuw topic niet nodig.
Ik ben eigenlijk best wel een klein beetje teleurgesteld in sommige van mijn vriendinnen. Ik woon nu sinds september in Tilburg (dat is ruim een uur rijden van waar m'n vriendinnen wonen) En er zijn nog steeds best wel wat vriendinnen/kennissen die nog nooit hier zijn geweest. Van sommigen mensen vind ik dat helemaal geen probleem, dat zijn gewoon kennissen of familie, die komen vast ooit wel een keer maar het gaat ook om twee heel goede vriendinnen van mij. Ik vind dat erg jammer, want ze beloven wel steeds te komen. Ik snap ook wel dat je hier niet even naartoe rijdt en ik ben in het weekend altijd thuis dus ik snap ook wel dat dat de drempel om helemaal hierheen te komen weer wat hoger maakt, want we zien elkaar toch ieder weekend.
Nu is het ook al een paar keer gebeurd dat hier een leuk feestje was en ik vriendinnen had uitgenodigd maar ze uiteindelijk toch afhaken, hoe dat precies komt weet ik ook niet maar het is aankomend weekend weer het geval; leuk festival hier, iedereen zou meegaan, er haakt er één af en uiteindelijk de rest ook. Nu was ik net met mijn goede vriendin aan het whatsappen (één van die twee die hier dus nog nooit is geweest) en zit ze doodleuk te vertellen dat ze hier in de stad was vanmiddag en is wezen eten. Is het dan flauw dat ik teleurgesteld ben? Ze had toch even kunnen bellen o.i.d., ik woon echt 5 minuten lopen van de stad af..
(niet quoten)
Ik ben eigenlijk best wel een klein beetje teleurgesteld in sommige van mijn vriendinnen. Ik woon nu sinds september in Tilburg (dat is ruim een uur rijden van waar m'n vriendinnen wonen) En er zijn nog steeds best wel wat vriendinnen/kennissen die nog nooit hier zijn geweest. Van sommigen mensen vind ik dat helemaal geen probleem, dat zijn gewoon kennissen of familie, die komen vast ooit wel een keer maar het gaat ook om twee heel goede vriendinnen van mij. Ik vind dat erg jammer, want ze beloven wel steeds te komen. Ik snap ook wel dat je hier niet even naartoe rijdt en ik ben in het weekend altijd thuis dus ik snap ook wel dat dat de drempel om helemaal hierheen te komen weer wat hoger maakt, want we zien elkaar toch ieder weekend.
Nu is het ook al een paar keer gebeurd dat hier een leuk feestje was en ik vriendinnen had uitgenodigd maar ze uiteindelijk toch afhaken, hoe dat precies komt weet ik ook niet maar het is aankomend weekend weer het geval; leuk festival hier, iedereen zou meegaan, er haakt er één af en uiteindelijk de rest ook. Nu was ik net met mijn goede vriendin aan het whatsappen (één van die twee die hier dus nog nooit is geweest) en zit ze doodleuk te vertellen dat ze hier in de stad was vanmiddag en is wezen eten. Is het dan flauw dat ik teleurgesteld ben? Ze had toch even kunnen bellen o.i.d., ik woon echt 5 minuten lopen van de stad af..
(niet quoten)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet, da's heel begrijpelijk. Ik zou 't zelfde voelen en 't idee krijgen dat ik niet heel 'belangrijk' ben of zo.
Zijn 't dusdanig goede vriendinnen dat je dit bespreekbaar kunt maken?
Zijn 't dusdanig goede vriendinnen dat je dit bespreekbaar kunt maken?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: