Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Biechttopic
Goed zo Jippi! Ga maar even ontspannen vanmiddag. Het is best lekker weer, misschien kan je even de deur uit en met een tijdschriftje ergens in een park zitten ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hier biechtje met vriendin die moeder is; bedankt voor jullie reacties. Ik maak een ander niet graag verwijten, zoek het altijd snel bij mezelf, maar in dit geval is het ook goed om te lezen dat anderen dit ook niet normaal vinden. Fijn om wat tips te hebben gekregen over hoe ik dit bij haar aan kan geven, ik hoop inderdaad dat er ruimte is voor een open en eerlijk gesprek zonder moddergooien. Ik vrees een beetje dat vriendin het niet zo zal waarderen en boos wordt of het gaat bagatalisseren, maar het wordt inderdaad toch wel tijd dat ik er wat mee doe want voel me hier steeds opnieuw verdrietig door.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Sea of Trees schreef:Wel 'fijn' dat het wisselvallige bij het proces hoort, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet gek word. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes
Toen ik het vorig jaar uitmaakte met m'n ex, heb ik ook heel lang getwijfeld of dit nou wel echt de beste beslissing was. Soms dat ik ineens weer dat het een vergissing was. Wij waren nog niet eens een jaar samen, dus in jouw situatie lijkt me dat meer dan logisch hoor! Hoe voel je je nu?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
SoT
Biechtje met knobbeltje in de borst, hoe was het vandaag?
Biechtje met knobbeltje in de borst, hoe was het vandaag?
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Harrison schreef:Biechtje schreef:ik ben 28, weet niet wat ik krijg
Ik zou, als ze alleen een mammo doen, vragen of ze ook een echo willen doen. Ik hoorde deze week 2 verhalen van vrouwen waarbij er op de mammografie niks te zien was en op de echo wel. Niet om je bang te maken hoor, maar dan weet je iig dat er goed naar gekeken is!
Mammo is niet betrouwbaar bij vrouwen onder de 30.
Hoe is het gegaan?
SoT, wat naar! Heel veel sterkte!
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Flink klote op het moment, maar dat komt ook wel door andere dingen. Lief dat je het vraagt, dank je.Bliss schreef:Sea of Trees schreef:Wel 'fijn' dat het wisselvallige bij het proces hoort, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet gek word. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes
Toen ik het vorig jaar uitmaakte met m'n ex, heb ik ook heel lang getwijfeld of dit nou wel echt de beste beslissing was. Soms dat ik ineens weer dat het een vergissing was. Wij waren nog niet eens een jaar samen, dus in jouw situatie lijkt me dat meer dan logisch hoor! Hoe voel je je nu?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Harrison schreef:Zora schreef:Waarom zou jij het dan niet kunnen Harrison?? Er zijn je velen voorgegaan die het ook allemaal hebben gedaan en gehaald. Ik herken het wel hoor, maar ik hield mezelf dan altijd voor dat er vast altijd nog een sukkeliger iemand is dan ik die het gehaald heeft
Haha, ik denk ook niet dat ik het niet kan. Maar ik blijf 3 dagen werken en hoop het daarnaast te kunnen doen. Dat vond die vriendin een te ambitieus plan. En ik weet ook wel dat ik dan hard moet werken maar ik wil het in ieder geval proberen.
Tja, als je maar wil denk ik dan (even afgezien van onverwachte gebeurtenissen). Ik heb afgelopen 2 jaar ook een BA opleiding kunnen afronden naast 32-36u werken. Is heftig, maar als je maar graag genoeg wil EN je je ertoe kunt zetten, dan blijkt veel mogelijk heb ik gemerkt! Niet altijd leuk, vaak best zwaar, en geen tijd voor leuke dingen, maar het is best te doen. En dan alsnog, als het niet lukt, dan is er toch nog geen man overboord? Het lijkt me iig goed als je het graag wil het gewoon te proberen
Wil je graag extra vakken doen, of zijn het er sowieso gewoon veel? Weet je al hoeveel contacturen het zijn?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Sterkte SoT!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Zora schreef:Harrison schreef:Zora schreef:Waarom zou jij het dan niet kunnen Harrison?? Er zijn je velen voorgegaan die het ook allemaal hebben gedaan en gehaald. Ik herken het wel hoor, maar ik hield mezelf dan altijd voor dat er vast altijd nog een sukkeliger iemand is dan ik die het gehaald heeft
Haha, ik denk ook niet dat ik het niet kan. Maar ik blijf 3 dagen werken en hoop het daarnaast te kunnen doen. Dat vond die vriendin een te ambitieus plan. En ik weet ook wel dat ik dan hard moet werken maar ik wil het in ieder geval proberen.
Tja, als je maar wil denk ik dan (even afgezien van onverwachte gebeurtenissen). Ik heb afgelopen 2 jaar ook een BA opleiding kunnen afronden naast 32-36u werken. Is heftig, maar als je maar graag genoeg wil EN je je ertoe kunt zetten, dan blijkt veel mogelijk heb ik gemerkt! Niet altijd leuk, vaak best zwaar, en geen tijd voor leuke dingen, maar het is best te doen. En dan alsnog, als het niet lukt, dan is er toch nog geen man overboord? Het lijkt me iig goed als je het graag wil het gewoon te proberen
Wil je graag extra vakken doen, of zijn het er sowieso gewoon veel? Weet je al hoeveel contacturen het zijn?
Nouu het is normaal gewoon 60 punten maar ik wil meer vakken doen. Contacturen hangt een beetje per vak af, maar niet zoveel. Het is meestal 2 a 4 uur per vak en dan heb je 3 vakken tegelijk dus max 12 contacturen maar meestal maar 6.
Ik heb het laatste jaar van mijn bachelor 3 dagen er naast gewerkt (daarvoor werkte ik ook al wel maar dat was freelance) en dat ging juist heel goed, omdat ik meet structuur had, dus ben benieuwd!
Gast- Gast
Hoe lang wil je erover doen dan, Harrison? Wil je het ook echt in 1 jaar proppen? Ik heb mijn master in ongeveer anderhalf jaar gedaan naast een vierdaagse werkweek. Ik deed mijn master wel officieel in deeltijd, zodat ik toegang had tot videocolleges, dat heeft mij heel veel reistijd gescheeld.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben sowieso toegang tot de videocolleges, dat scheelt! Maar ik wil de vakken het liefst in 1 jaar doen en daarna mijn scriptie schrijven ja.
Gast- Gast
Dat heb ik ook gedaan, vakken in één jaar afgerond en toen een half jaar uitgetrokken voor mijn scriptie. Dat werd uiteindelijk iets langer, maar ik ben tussendoor ook nog lekker op vakantie geweest. Ik vond het goed te doen, al had ik vrijwel geen vrije tijd meer. Maar goed, toen ik afgestudeerd was, had ik ineens zeeën van tijd voor mijn gevoel, omdat ik 'alleen maar' fulltime hoefde te werken.
Sanne- Ratel
Ik vond het ook zwaar. Mijn master duurde 3 jaar. 1 dag in de week naar school, 3 dagen werken (ik deed de studie onder werktijd) en ik probeerde nog een beetje in beweging te blijven door te sporten...anders zat ik helemaal vastgeroest achter de PC. Ik mis het totaal niet!
Gast- Gast
Harrison schreef:Haha! Wat voor studie heb jij gedaan?
Zelfde als jij!
Sanne- Ratel
De borstenbiecht
Het was gelukkig goed. Pff dan valt er een grote last van je schouders af.
Het was gelukkig goed. Pff dan valt er een grote last van je schouders af.
Biechtje- Prater
Fijn zeg! Dat is een hele opluchting.
Sanne- Ratel
Super, kan me voorstellen dat je enorm opgelucht bent!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Fijn om te lezen dat alles goed is!
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Wat een opluchting!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Is 20 000 euro netjes om als spaargeld te hebben met 2 werkende personen en een baby in de maak incl koophuis en beide 30?
Wij zitten er aan te denken om te gaan stoppen met sparen (wat we voorheen nogal streng deden) en te gaan genieten.
Gewoon lekker alles uitgeven wat we hebben en leuke dingen doen en eventueel alleen het tekort aanvullen als het weer onder die 20 000 dreigt te komen. Lekker alles kopen wat we willen en doen.
Wat vinden jullie hiervan?
Wij zitten er aan te denken om te gaan stoppen met sparen (wat we voorheen nogal streng deden) en te gaan genieten.
Gewoon lekker alles uitgeven wat we hebben en leuke dingen doen en eventueel alleen het tekort aanvullen als het weer onder die 20 000 dreigt te komen. Lekker alles kopen wat we willen en doen.
Wat vinden jullie hiervan?
Biechtje- Prater
Dat lijkt me meer als genoeg hoor biechtje
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Is het nou steeds hetzelfde biechtje dat vraagt of ze wel genoeg spaargeld heeft en dan een gigantisch bedrag noemt of is het steeds een ander?
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent over de uitslag, gelukkig maar!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Derpy schreef:Is het nou steeds hetzelfde biechtje dat vraagt of ze wel genoeg spaargeld heeft en dan een gigantisch bedrag noemt of is het steeds een ander?
Sowieso snap ik niet waarom je dat in een (biecht) topic gaat vragen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: