Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Biechttopic
SoT, een hele dikke knuffel voor jou lieverd! Ook al denk je er al heel lang over na, als het moment daar is, is het nóóit leuk.
Je hebt toch samen een leven opgebouwd, je bent aan elkaar gewend, hebt lief en leed gedeeld en het allerbelangrijkste; jullie hebben samen een geweldig zoontje.
Ik denk aan je meis
Je hebt toch samen een leven opgebouwd, je bent aan elkaar gewend, hebt lief en leed gedeeld en het allerbelangrijkste; jullie hebben samen een geweldig zoontje.
Ik denk aan je meis
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Jeetje, SoT, wat een heftige beslissing. Sterkte, ik hoop dat je gauw eigen woonruimte vindt en dat jullie er samen goed uitkomen wat M. betreft.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ahhwww jeetje SoT wat heftig. Lijkt me heel moeilijk om nog in 1 huis met hem te zijn altijd. Samen slapen, samen eten.. kan me heel goed voorstellen dat het dan lastig is nog te weten waarom het ook alweer niet helemaal goed ging soms... sterkte!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Wow dikke knuffel SoT! Sterkte!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Jeetje, SoT, hier schrik ik toch wel van, en aan de andere kant eigenlijk toch ook weer niet. Dat wisselvallige is heel normaal, hoort bij het proces, maar dat maakt het natuurlijk allemaal niet makkelijker. Heel veel sterkte, neem je tijd en hopelijk vind je snel een oplossing voor een woonruimte die betaalbaar is in combinatie met je studie
Gast- Gast
SoT wat verdrietig! Heel veel sterkte met wat er allemaal op je pad gaat komen.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Borst biechtje: schrik niet als ze een punctie en een biopt willen afnemen. Dat hoeft helemaal niks te betekenen. Als het er goed uit ziet op de echo zeggen ze dat gelijk, als ze het niet zeker weten doen ze nog punctie en/of biopt en moet je wat langer wachten. Sterkte morgen!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Jeetje SoT, wat afschuwelijk voor jullie . Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte.
Luce, bedankt voor die titel, ik ga het boek direct bestellen!
Luce, bedankt voor die titel, ik ga het boek direct bestellen!
Gast- Gast
Biechtje schreef:Aimee schreef:Biechtje schreef:Even onder het biechtaccount, omdat ik het nog even voor mezelf wil houden dat we 'proberen'
Afgelopen zaterdag hebben we voor het eerst zonder condoom gesekst omdat we graag een kindje willen (momentje!). Ik weet dat mijn eisprong (ongeveer) de dag ervoor was. Gisteren heb ik nogal buikpijn gehad, en nu merk ik vanochtend dat het nog niet weg is. Het voelt een beetje als lichte menstruatiekramp. Mijn darmen lijken wat van slag, en het straalt uit naar lage rugpijn. Nu was ik altijd in de veronderstelling dat je echt echt echt de eerste weken na bevruchting niks kunt merken aan je lichaam, maar wat is dit dan? Ik ken mijn lichaam best goed, weet wanneer de eisprong was ongeveer, en weet ook dat ik eigenlijk, buiten menstruatie om, nooit buikpijn heb.
Op internet word ik niet veel wijzer. Er is altijd wel een een of ander wonderbaarlijk geval te vinden dat overeenkomt met jouw vage klachten
Ik begrijp dat het gewoon een kwestie van afwachten is, en dat het eigenlijk niet kan dat het een met het ander te maken heeft, maar ik ben toch benieuwd of iemand van jullie dit herkent.
Normaal gesproken had je niets achter deze klachtjes gezocht, maar nu het iets zou kunnen betekenen voel je ineens ieder pijntje, steekje en veranderingetje. Het zegt 9 van de 10x helaas niets... Hoort allemaal bij het zwanger willen worden
Is ook helemaal zo hoor, ik ben me er ook erg van bewust dat ik me niet moet laten meeslepen door gekke klachtjes. Ik heb ook helemaal geen haast, en ga er helemaal vanuit dat we minstens een paar maanden verder zijn voordat er iets gebeurt. Klachten als andere afscheiding, of gevoelige borsten oid zou ik idd ook helemaal niet opvallend vinden, maar juist omdát ik nooit buikpijn heb (en om deze buikpijn kan ik echt niet heen) en nu dus wel is het toch wel erg gek.
Update : 2e dag op rij en nog steeds buikpijn. Ik begin het steeds raarder te vinden. Mijn buik voelt echt alsof 'ie continu aangespannen is, een soort kramp, maar dan niet zo in vlagen als bij menstruatie maar meer continue zeurende kramp. Zo gek!
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Wel 'fijn' dat het wisselvallige bij het proces hoort, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet gek word. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Wat klote SoT..
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Jeetje, SoT, wat een rotnieuws, hopelijk krijg je alles snel op de rit. Je komt er heus wel!
Harrison, de master privaatrecht is leuk! Het komt heus wel goed. Die reactie van je vriendin is niet erg bemoedigend. Gewoon beginnen straks en dan zie je wel waar je komt.
Harrison, de master privaatrecht is leuk! Het komt heus wel goed. Die reactie van je vriendin is niet erg bemoedigend. Gewoon beginnen straks en dan zie je wel waar je komt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Waarom zou jij het dan niet kunnen Harrison?? Er zijn je velen voorgegaan die het ook allemaal hebben gedaan en gehaald. Ik herken het wel hoor, maar ik hield mezelf dan altijd voor dat er vast altijd nog een sukkeliger iemand is dan ik die het gehaald heeft
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Veel sterkte SoT. Het komt vast helemaal goed met jou!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Oh, wat rot SoT! Veel sterkte!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Sterke Sot
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Sterkte ermee, SoT
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
@kramp biechtje let er niet te veel op het kan van alles zijn. Als ik met die klachten zwanger zou zijn zou ik dat al 3 jaar zijn zo ongeveer en heb nog steeds geen baby. Was er ook niet mee bezig maar bij mij ligt het aan mijn pds.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Zora schreef:Waarom zou jij het dan niet kunnen Harrison?? Er zijn je velen voorgegaan die het ook allemaal hebben gedaan en gehaald. Ik herken het wel hoor, maar ik hield mezelf dan altijd voor dat er vast altijd nog een sukkeliger iemand is dan ik die het gehaald heeft
Haha, ik denk ook niet dat ik het niet kan. Maar ik blijf 3 dagen werken en hoop het daarnaast te kunnen doen. Dat vond die vriendin een te ambitieus plan. En ik weet ook wel dat ik dan hard moet werken maar ik wil het in ieder geval proberen.
Gast- Gast
Nou, en dan lukt het misschien wel niet. Dan kan je altijd nog aanpassingen doen, toch? Als je 3 dagen werkt, heb je in principe nog 4 dagen om die master te doen. Ok, dat doe je niet 4 dagen natuurlijk, maar het is toch niet onmogelijk?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Nou, en dan lukt het misschien wel niet. Dan kan je altijd nog aanpassingen doen, toch? Als je 3 dagen werkt, heb je in principe nog 4 dagen om die master te doen. Ok, dat doe je niet 4 dagen natuurlijk, maar het is toch niet onmogelijk?
Nee het is ook niet onmogelijk! En ik zei ook al, als het niet lukt dan zien we dat dan wel weer en dan doe ik de rest het jaar daarna. Ze verwoorde het gewoon zo stom. En toen zei een andere vriendin van johh super dat je weer lekker gaat studeren, komt vast goed en anders zie je het dan wel weer als je er langer over doet. En toen zei ik door wat ** zei voel ik me helemaal gestrest, straks bak ik er niks van! En toen zei **: Oh dus nu is het weer allemaal mijn schuld! Het was zo'n mal gesprek. Ik vond het echt stom. Ik heb gewoon echt veel zin om te gaan studeren, en in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst toch, haha!
Gast- Gast
Ik vind het moeilijk, maar ik heb vandaag voor mezelf gekozen en me voor de middag ziek gemeld op mijn werk. Ik moet even ontspanning zoeken.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Ik vind het moeilijk, maar ik heb vandaag voor mezelf gekozen en me voor de middag ziek gemeld op mijn werk. Ik moet even ontspanning zoeken.
Goed zo!
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: