Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Biechttopic
weg.
Laatst aangepast door Biechtje op zo 23 jun 2013 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Voetbal hoeft toch direct niet super competitief? Misschien kan hij kijken naar een club met een team waar niet zo'n grote prestratiedruk ligt maar waar de nadruk meer op lekker spelen ligt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Elke club heeft wel zijn recreatieteams. Dus dat is geen excuus! ;)Het is wel lastig, maar ik weet (vanaf de andere kant) dat het ook heel vervelend is als iemand zich er continu mee gaat bemoeien. Dat werkt bij mij juist averechts.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mijn moeder heeft jarenlang oxazepam geslikt. Om inderdaad rustiger te worden. Ik heb er nooit wat van gemerkt eigenlijk.Surya schreef:In hoeverre werkt het versuffend bij je moeder? iedereen reageert er anders op. Dan is ook het tijdstip van inname nog belangrijk en vooral de dosering. Van 10 mg oxazepam wordt je wat rustiger maar het is niet zo dat je meteen van de wereld bent.Hoeveel moeders drinken er niet smiddags of sávonds een wijntje? Dan is ook je reactievermogen verminderd.
Dit zou voor mij geen reden zijn om mijn moeder niet op te laten passen.
Gast- Gast
Heeft mij misschien vrienden die voetballen? Dan zou hij daar een keer mee kunnen meegaan. Als ik alles lees wat je hebt verteld, denk ik echt dat het een berg is waar hij overheen moet. Zo voelde het voor mij tenminste.
Verder herken ik me ook wel in de post van Fortissimo. Kijk wel uit als je continue blijft pushen. Vaak werkt dat averechts, bij mij ook.
Verder herken ik me ook wel in de post van Fortissimo. Kijk wel uit als je continue blijft pushen. Vaak werkt dat averechts, bij mij ook.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bedankt voor alle tips. Ik probeer hem zeker niet teveel te pushen. Maar als ik hem niet over die streep probeer te krijgen doet niemand het. Ik probeer het ook niet op een negatieve manier te doen. Ik neem jullie ideeën mee en zal met hem gaan praten over het voetbal. Dat er ook recreatieteams zijn. Misschien raakt hij daar wel heel enthousiast over!
Biechtje- Prater
Jaarlijks gaan we met een stel vriendinnen een weekend weg. Er wordt lang van te voren al geboekt. Nu ben ik in verwachting van mijn eerste kind en rond de periode dat ze weg willen zal mijn kind ongeveer 6/7/8 maanden zijn. Ik vind het persoonlijk erg lang om op die leeftijd al een heel weekend weg te zijn. Het voelt niet goed. Ook al is hij/zij dan gewoon bij de papa.
Dit is natuurlijk hoe ik er nu in sta en zal misschien nog veranderen. Maar toen ik dit aangaf kreeg ik weinig begrip.
Stel ik me aan?
Dit is natuurlijk hoe ik er nu in sta en zal misschien nog veranderen. Maar toen ik dit aangaf kreeg ik weinig begrip.
Stel ik me aan?
Biechtje- Prater
Eens met Reeza en Azi. De bijwerkingen die er zijn hoeven natuurlijk niet bij iedereen op te treden en dan vind ik het kort door de bocht om gelijk aan te nemen dat haar moeder niet meer in staat is om op te passen. Ik zou inderdaad eerst het gesprek aangaan, maar zoals ik het las had ze dat ook al gedaan en gaf haar moeder aan het prima aan te kunnen en zelfs fijn te vinden.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Biechtje met het weekendje weg met vriendinnen....
Ik ga er van uit dat een weekend van vrijdag tot en met zondag is, dat is in feite maar 2 nachtjes. Ik zou zelf gewoon gaan, lekker toch even er tussen uit en je kleine is gewoon lekker vertrouwd bij zijn- haar papa!!
Ik ga er van uit dat een weekend van vrijdag tot en met zondag is, dat is in feite maar 2 nachtjes. Ik zou zelf gewoon gaan, lekker toch even er tussen uit en je kleine is gewoon lekker vertrouwd bij zijn- haar papa!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het net zo kort door de bocht dat ze prima op kan passen zolang haar dochter het nog naar haar zin heeft en dat het oppassen vast afleiding geeft. Natuurlijk kan het best goed gaan, dan is er geen reden om het stop te zetten, maar ik zou er persoonlijk wel voorzichtiger mee zijn dan dit. Desnoods zou ik samen met mijn moeder overleggen met de huisarts of het reactievermogen met deze dosering nog goed genoeg is. Mijn moeder zou dat heel goed begrijpen, want zij zou niet koste wat het kost willen oppassen omdat zij het zo leuk vindt, ook als het op dit moment niet verantwoord is. Ik neem aan dat dat voor deze moeder ook geldt, want ze zal ook het beste met haar kleinkind voor hebben. En wie weet zegt de huisarts wel dat het geen enkel probleem is, maar ik vind het ook te makkelijk om te zeggen dat het best gewoon kan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens Susan. Ik zeg ook niet dat het geen probleem is en makkelijk kan, maar ik vond de reactie wat overtrokken door de bijwerkingen op te zoeken en er gelijk van uit te gaan dat het oppassen niet meer verantwoord was.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Als dit jouw gevoel is dan stel je je niet aan. Maar ik persoonlijk vind het geen ramp, je kind is dan lekker veilig bij zijn papa. Ik zou in ieder geval boeken en later kijken of je dan nog mee wil of niet, waarschijnlijk valt het enorm mee.Biechtje schreef:Jaarlijks gaan we met een stel vriendinnen een weekend weg. Er wordt lang van te voren al geboekt. Nu ben ik in verwachting van mijn eerste kind en rond de periode dat ze weg willen zal mijn kind ongeveer 6/7/8 maanden zijn. Ik vind het persoonlijk erg lang om op die leeftijd al een heel weekend weg te zijn. Het voelt niet goed. Ook al is hij/zij dan gewoon bij de papa.
Stel ik me aan?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik zou het sowieso benauwend vinden dat je met zoiets mee MOET. Je gaat voor je plezier, het is niet je werk of zo, als je om wat voor reden dan ook een jaartje niet wil dan is da je goed recht. Ik zou heel kriegel worden van mensen die dan moeilijk gaan doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ja dat vind ik ook inderdaad.Susan schreef:Ik zou het sowieso benauwend vinden dat je met zoiets mee MOET. Je gaat voor je plezier, het is niet je werk of zo, als je om wat voor reden dan ook een jaartje niet wil dan is da je goed recht. Ik zou heel kriegel worden van mensen die dan moeilijk gaan doen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Ja dat vind ik ook inderdaad.Susan schreef:Ik zou het sowieso benauwend vinden dat je met zoiets mee MOET. Je gaat voor je plezier, het is niet je werk of zo, als je om wat voor reden dan ook een jaartje niet wil dan is da je goed recht. Ik zou heel kriegel worden van mensen die dan moeilijk gaan doen.
Eens, ik zou ook geen weekend weg plannen nog voor de geboorte van mijn kind.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer dat je vriendinnen weinig begrip voor jouw gevoel tonen. Ik heb zelf geen kinderen nog, maar ik denk dat ik er zelf geen probleem mee zou hebben om een weekendje weg te gaan zonder mijn kind. Echter, als ik daar wel een probleem mee zou hebben, hoop ik dat daar dan begrip voor getoond kan worden, en zelf zou ik dat dus ook doen als een vriendin liever niet meegaat omdat ze nog niet zonder haar kindje wil. Ik weet maar al te goed hoe het is als je je 'gedwongen' voelt om mee te gaan door vriendinnen, als is het dan om een andere reden. Dus nee, ik vind niet dat je je aanstelt. Jouw gevoel is jouw gevoel!
Laatst aangepast door Siamsa op ma 24 jun 2013 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Sea of Trees schreef:Maar Lady, oxazepam kán wel een heftigere uitwerking hebben, zoals bij mij. Ik vind het niet raar of vreemd om daar een gesprek over aan te knopen met haar moeder, wat de mogelijkheden zijn betreft oppassen.
Daarom zei ik ook dat het gevoel van Biechtje in deze situatie wel belangrijk en misschien ook bepalend is. Maar an sich hoeft het gebruik van Oxazepam geen reden te zijn om niet meer op te kunnen passen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben met medicatie echt beter in staat om voor mijn kinderen te zorgen als zonder. Dan zit de angst en paniek en depressie me vele malen meer in de weg.Lady4 schreef:Sea of Trees schreef:Maar Lady, oxazepam kán wel een heftigere uitwerking hebben, zoals bij mij. Ik vind het niet raar of vreemd om daar een gesprek over aan te knopen met haar moeder, wat de mogelijkheden zijn betreft oppassen.
Daarom zei ik ook dat het gevoel van Biechtje in deze situatie wel belangrijk en misschien ook bepalend is. Maar an sich hoeft het gebruik van Oxazepam geen reden te zijn om niet meer op te kunnen passen.
Gast- Gast
Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nou, ik heb 2x in mijn leven 's avonds voor het slapen Oxazepam geslikt en de 2e keer was ik zo duf de volgende dag! Maar misschien lag dat wel helemaal niet daar aan en komen zo de verhalen in de wereld.. Toch viel het mij wel op.SuperGrover schreef:Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
Gast- Gast
Het kan misschien komen doordat de oxazepam je nachtrust heeft verstoord? Oxazepam wordt door sommige mensen als slaapmiddel gebruikt, maar het is daar eigenlijk helemaal niet geschikt voor. Het is een middel tegen angst en onrust. Als die angst en onrust 's avonds komt, kan het uiteraard slaap verhinderen, en daardoor kan oxazepam soms helpen om in slaap te komen. Maar het middel op zich verstoort het slaappatroon, je slaapt er minder diep door, waardoor je minder uitgerust wakker kunt worden.Harrison schreef:Nou, ik heb 2x in mijn leven 's avonds voor het slapen Oxazepam geslikt en de 2e keer was ik zo duf de volgende dag! Maar misschien lag dat wel helemaal niet daar aan en komen zo de verhalen in de wereld.. Toch viel het mij wel op.SuperGrover schreef:Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Het kan misschien komen doordat de oxazepam je nachtrust heeft verstoord? Oxazepam wordt door sommige mensen als slaapmiddel gebruikt, maar het is daar eigenlijk helemaal niet geschikt voor. Het is een middel tegen angst en onrust. Als die angst en onrust 's avonds komt, kan het uiteraard slaap verhinderen, en daardoor kan oxazepam soms helpen om in slaap te komen. Maar het middel op zich verstoort het slaappatroon, je slaapt er minder diep door, waardoor je minder uitgerust wakker kunt worden.Harrison schreef:Nou, ik heb 2x in mijn leven 's avonds voor het slapen Oxazepam geslikt en de 2e keer was ik zo duf de volgende dag! Maar misschien lag dat wel helemaal niet daar aan en komen zo de verhalen in de wereld.. Toch viel het mij wel op.SuperGrover schreef:Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
Plus dat ik denk dat het deels tussen de oren zit dat je er de volgende dag duf door bent. Maar dat is mijn eigen mening en niet gebasseerd op wetenschappelijke feiten.
Lady4- Ratel
Haha nou ik ga dan voor de uitleg van SG want ik was echt duf, ik moest zelfs nadenken over wat ik moest zeggen als ik de telefoon opnam op mijn werk haha!Lady4 schreef:SuperGrover schreef:Het kan misschien komen doordat de oxazepam je nachtrust heeft verstoord? Oxazepam wordt door sommige mensen als slaapmiddel gebruikt, maar het is daar eigenlijk helemaal niet geschikt voor. Het is een middel tegen angst en onrust. Als die angst en onrust 's avonds komt, kan het uiteraard slaap verhinderen, en daardoor kan oxazepam soms helpen om in slaap te komen. Maar het middel op zich verstoort het slaappatroon, je slaapt er minder diep door, waardoor je minder uitgerust wakker kunt worden.Harrison schreef:Nou, ik heb 2x in mijn leven 's avonds voor het slapen Oxazepam geslikt en de 2e keer was ik zo duf de volgende dag! Maar misschien lag dat wel helemaal niet daar aan en komen zo de verhalen in de wereld.. Toch viel het mij wel op.SuperGrover schreef:Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
Plus dat ik denk dat het deels tussen de oren zit dat je er de volgende dag duf door bent. Maar dat is mijn eigen mening en niet gebasseerd op wetenschappelijke feiten.
Gast- Gast
Harrison schreef:Haha nou ik ga dan voor de uitleg van SG want ik was echt duf, ik moest zelfs nadenken over wat ik moest zeggen als ik de telefoon opnam op mijn werk haha!Lady4 schreef:SuperGrover schreef:Het kan misschien komen doordat de oxazepam je nachtrust heeft verstoord? Oxazepam wordt door sommige mensen als slaapmiddel gebruikt, maar het is daar eigenlijk helemaal niet geschikt voor. Het is een middel tegen angst en onrust. Als die angst en onrust 's avonds komt, kan het uiteraard slaap verhinderen, en daardoor kan oxazepam soms helpen om in slaap te komen. Maar het middel op zich verstoort het slaappatroon, je slaapt er minder diep door, waardoor je minder uitgerust wakker kunt worden.Harrison schreef:Nou, ik heb 2x in mijn leven 's avonds voor het slapen Oxazepam geslikt en de 2e keer was ik zo duf de volgende dag! Maar misschien lag dat wel helemaal niet daar aan en komen zo de verhalen in de wereld.. Toch viel het mij wel op.SuperGrover schreef:Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
Haha! Ik heb neem ze zelf ook wel eens een enkele keer voor de nacht en heb de dag ernaar nooit ergens last van.
Lady4- Ratel
Ik heb een meer oxazepam geslikt tijdens het vliegen voor mijn vliegangst. Ik merkte helemaal niks. Maar elk lichaam kan er anders op reageren denk ik.Harrison schreef:Nou, ik heb 2x in mijn leven 's avonds voor het slapen Oxazepam geslikt en de 2e keer was ik zo duf de volgende dag! Maar misschien lag dat wel helemaal niet daar aan en komen zo de verhalen in de wereld.. Toch viel het mij wel op.SuperGrover schreef:Mijn reactie is verdwenen zie ik. Oxazepam is een middel met een korte halfwaardetijd. Dat betekent dat het in het lichaam snel afbreekt, waardoor de werkzaamheid ook maar kort is. Oxazepam is in 6-8 uur uitgewerkt. Als je moeder 's avonds oxazepam inneemt, is het middel dus allang uitgewerkt tegen de tijd dat zij de volgende dag gaat oppassen. Puur het gebruik van Oxazepam zou dus voor mij geen reden zijn om te twijfelen aan de oppaskunsten van je moeder. Belangrijker lijkt mij de reden waarom zij het middel gebruikt, of ze daardoor nog goed functioneert.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: