Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

+44
MamaCa
Pineco
Aoi
kwebbeltje
MADDIE
studiebol
Floor
Blond
Manderijn
Burn
Sanne
Novalee
Annie24
Bolleke
Zenna
Jade
PapillonRose
maiadebij
Fiwen
Printje
piene1983
Sea of Trees
Slakje
Caresses
Rush
Pompoen
Tiara
Coco
xxjojootjexx
SarahKey
Luce
Laurientje
liesje
Linda
Paper Crown
Mamsie
Happydobby
Marin
Parel
Puggle
Lejow
Twellie
Catwoman79
Charles
48 plaatsers

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje zo 24 maa 2013 - 21:13

Ik vind jou ook geen thuisblijfmoeder maar als dat is wat je wilt moet je het zelf weten, maar wat doe je wanneer de kinderen dadelijk op school zitten, heb je dan nog kans om snel weer aan het werk te gaan?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 21:18

Ik vind het wel bijzonder dat je vraagt naar de voordelen financieel. E kan toch geen financieel voordeel zitten aan niet werken? Je geeft namelijk een inkomen op. Er kunnen wel andere voordelen aan zitten, en als jij je eigen bedrijf wilt straten en niet lekker in je vel zit zou je best even niet kunnen werken. Maar ik vraag me altijd wel af of dat de oplossing is, want thuiszitten met 2 kinderen is ook zwaar en opdat lees ik ook van jou. Er zit nog een verschil tussen enorm carrière maken en gewoon werken in een leuke baan.

Ik vind het overigens oh bijzonderder dat de meeste vrouwen hier zouden stoppen als hun man meer dan 3000 verdient... Je werkt toch niet alleen omdat je man niet genoeg verdient om jou thuis te laten blijven? Is werken dan zo'n straf dat je ermee stopt zodra het kan? Ik vind 3000,- ook niet echt een vetpot eigenlijk, met een gezin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Lejow zo 24 maa 2013 - 21:22

Artemis schreef:Ik vind het wel bijzonder dat je vraagt naar de voordelen financieel. E kan toch geen financieel voordeel zitten aan niet werken? Je geeft namelijk een inkomen op. Er kunnen wel andere voordelen aan zitten, en als jij je eigen bedrijf wilt straten en niet lekker in je vel zit zou je best even niet kunnen werken. Maar ik vraag me altijd wel af of dat de oplossing is, want thuiszitten met 2 kinderen is ook zwaar en opdat lees ik ook van jou. Er zit nog een verschil tussen enorm carrière maken en gewoon werken in een leuke baan.

Ik vind het overigens oh bijzonderder dat de meeste vrouwen hier zouden stoppen als hun man meer dan 3000 verdient... Je werkt toch niet alleen omdat je man niet genoeg verdient om jou thuis te laten blijven? Is werken dan zo'n straf dat je ermee stopt zodra het kan? Ik vind 3000,- ook niet echt een vetpot eigenlijk, met een gezin.

Voorlopig is dat ruim 600 meer dan wat er hier nu binnenkomt.
Ik vind werken leuk en heb er plezier in, maar vind thuisblijven bij mijn kind net nog wat leuker.
Dus als ik de keuze zou krijgen, zou ik wel stoppen met werken ja.
Plus dat we dan besparen omdat ze niet meer naar de gastouder zou hoeven, dus is netto nog meer overhouden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje zo 24 maa 2013 - 21:24

Artemis daar stond ik ook al van te kijken, ik zou echt niet stoppen en 3000 per maand is met twee kinderen, koophuis, verzekeringen ed nog geen vetpot. Wij zitten rond die 3000 maar houden er echt niet veel van over.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:24

Ik weet niet wat de meeste gezinnen hier hebben kwa inkomsten maar ik vind 3000 euro per maand echt veel geld dan hoor!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje zo 24 maa 2013 - 21:26

Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 21:27

Wij zitten daar wel wat overheen, tussen de 3500 en 4000 zo ongeveer, en dat is goed te doen en dan kan er natuurlijk ook een auto uit en de opvang hoeft niet meer betaald, dus op zich is 3000,- dan niet slecht, ik denk dat we meer overhouden van 1 persoon die 3000,- verdient dan van 2 die samen 3500 verdienen, want nu hebben we de kosten van extra auto en opvang en veel benzinekosten. Maar dan nog: dat is zijn inkomen, niet mijn inkomen. Wel ons gezinsinkomrn, maar het zou voor mij heel oncomfortabel voelen als ik geld uitgeef waar ik geen enkele bijdrage aan heb geleverd ofzo.


Laatst aangepast door Artemis op zo 24 maa 2013 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Lejow zo 24 maa 2013 - 21:27

Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Die van ons ook.
Er komt nu aan salaris 2400 binnen, daarnaast nog 400 hyprente aftrek en dan nog wat aan KOT (maar dat is iedere maand verschillend omdat ze in de vakanties niet gaat)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Rush zo 24 maa 2013 - 21:28

Laurientje schreef:Ik weet niet wat de meeste gezinnen hier hebben kwa inkomsten maar ik vind 3000 euro per maand echt veel geld dan hoor!
Ik heb daar laatst nog een topic over geopend, toevallig. Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:28

Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Dat denk ik ook! 1100 euro voor een hypotheek vind ik echt rete veel :p haha
(dat is dan wel nog zonder de aftrek denk ik?)
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:29

Rush schreef:
Laurientje schreef:Ik weet niet wat de meeste gezinnen hier hebben kwa inkomsten maar ik vind 3000 euro per maand echt veel geld dan hoor!
Ik heb daar laatst nog een topic over geopend, toevallig. Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 1578173417

Oh haha ik ben even een tijdje weg geweest.. Wink
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Rush zo 24 maa 2013 - 21:30

Laurientje schreef:
Rush schreef:
Laurientje schreef:Ik weet niet wat de meeste gezinnen hier hebben kwa inkomsten maar ik vind 3000 euro per maand echt veel geld dan hoor!
Ik heb daar laatst nog een topic over geopend, toevallig. Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 1578173417

Oh haha ik ben even een tijdje weg geweest.. Wink
Het is ook al even terug, maar ik wil 'm best uppen. Het is nu toch weer even actueel zie ik. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje zo 24 maa 2013 - 21:30

Laurientje schreef:
Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Dat denk ik ook! 1100 euro voor een hypotheek vind ik echt rete veel :p haha
(dat is dan wel nog zonder de aftrek denk ik?)

Ja zonder aftrek, en je kent ons huis toch? Echt niets bijzonders maar hier in de regio niet duur voor wat je hebt.

Met aftrek is het iets van 750-800??
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Fiwen zo 24 maa 2013 - 21:31

Artemis schreef: Ik vind het overigens oh bijzonderder dat de meeste vrouwen hier zouden stoppen als hun man meer dan 3000 verdient... Je werkt toch niet alleen omdat je man niet genoeg verdient om jou thuis te laten blijven? Is werken dan zo'n straf dat je ermee stopt zodra het kan? Ik vind 3000,- ook niet echt een vetpot eigenlijk, met een gezin.

Heel eerlijk... Ik ga puur werken omdat we het anders financieel niet redden. Het is geen straf om te werken maar ik ben gewoon liever bij mijn dochter nu ze nog zo klein is.
Met een beetje geluk hebben we straks samen een inkomen van 2250,- per maand en dat is meer dan genoeg inclusief sparen en zo. Dus ik kan het nog mooier maken, als hij meer dan 2250,- mee naar huis zou brengen zou ik meteen stoppen (of in ieder geval nog minder gaan werken en mijn man een vaste dag thuis met J gunnen).
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Paper Crown zo 24 maa 2013 - 21:32

Laurientje schreef:Ik weet niet wat de meeste gezinnen hier hebben kwa inkomsten maar ik vind 3000 euro per maand echt veel geld dan hoor!
Nou zijn onze inkomsten helemaal niet vergelijkbaar, dat weet ik, maar ik vind €3000.- per maand niet echt een bedrag waarvoor je zou stoppen. Het is toch juist fijn om dan het geld dat je dan nodig hebt voor de vaste lasten betalen kan, en goed spaarcentje kan wegzetten, en niet op de kleintjes te letten? Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:32

Printje schreef:
Laurientje schreef:
Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Dat denk ik ook! 1100 euro voor een hypotheek vind ik echt rete veel :p haha
(dat is dan wel nog zonder de aftrek denk ik?)

Ja zonder aftrek, en je kent ons huis toch? Echt niets bijzonders maar hier in de regio niet duur voor wat je hebt.

Met aftrek is het iets van 750-800??

ja de regio speelt ook mee ja, dat zeker!
Wij betalen echt maar 400 euro aan hypotheek (aftrek er al af dan) en je kent ook ons huis toch? :p
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 21:33

Laurientje schreef:
Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Dat denk ik ook! 1100 euro voor een hypotheek vind ik echt rete veel :p haha
(dat is dan wel nog zonder de aftrek denk ik?)
Hoezo reteveel? Wij hebben net een huis gekocht, we betalen nu aan huur al 700,-, gewoon een flat via de sociale woningbouw. En bij het koophuis betalen we straks netto iets meer, 780 ofzo, maar bruto ook wel rond de 1100 geloof ik. En wij hebben echt geen duur huis. Maar onder de 200.000 heb je hier gewoon weinig aanbod.

Plus, ik denk dat onze vaste lasten al rond de 2500 zijn. Zonder boodschappen, in een huurhuis. Geen sportschool, geen digitale tv, wel een goedkoop mobiel abonnement, maar twee auto's nodig voor werk (dichterbij werken is momenteel geen optie, e. Als je werkloos bent ga je geen baan afslaan vanwege de afstand) kinderopvang,studiekosten, studiesschuldaflossing, kinderopvang, dan zit je er zo aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:35

Paper Crown schreef:
Laurientje schreef:Ik weet niet wat de meeste gezinnen hier hebben kwa inkomsten maar ik vind 3000 euro per maand echt veel geld dan hoor!
Nou zijn onze inkomsten helemaal niet vergelijkbaar, dat weet ik, maar ik vind €3000.- per maand niet echt een bedrag waarvoor je zou stoppen. Het is toch juist fijn om dan het geld dat je dan nodig hebt voor de vaste lasten betalen kan, en goed spaarcentje kan wegzetten, en niet op de kleintjes te letten? Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld hoor.

Ik ben het met je eens hoor, maar ik vind het het tijdelijk wel waard om het even met wat minder geld te doen, het is maar zolang de kinderen nog niet op de basisschool zitten..
Nu is het wel zo dat we gelukkig niet heel erg op de kleintjes moeten letten maar ik kan niet zomaar luk raak alles meer kopen, wat ik voorheen wel deed.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje zo 24 maa 2013 - 21:36

Artemis, ik schat onze vaste lasten ook zo in hoor. Weet het zelfs wel zeker, iets minder maar toch wel rond dat bedrag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 21:37

Laurientje schreef:
Printje schreef:
Laurientje schreef:
Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Dat denk ik ook! 1100 euro voor een hypotheek vind ik echt rete veel :p haha
(dat is dan wel nog zonder de aftrek denk ik?)

Ja zonder aftrek, en je kent ons huis toch? Echt niets bijzonders maar hier in de regio niet duur voor wat je hebt.

Met aftrek is het iets van 750-800??

ja de regio speelt ook mee ja, dat zeker!
Wij betalen echt maar 400 euro aan hypotheek (aftrek er al af dan) en je kent ook ons huis toch? :p
Waar woon je dan? Want hier vind je onder de 180.000 echt niets. Voor 200.000 heb je een gewoon rijtjeshuis. Nu zijn de prijen wel iets gezakt, gelukkig, en kun je ook rond de 180.000 wel iets vinden als je geen belang stelt in de buurt waar je terechtkomt en een afgeleefd huis wilt kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  xxjojootjexx zo 24 maa 2013 - 21:37

Ik zou sowieso niet stoppen met werken, ongeacht wat mijn man verdient. Of dat nou 3000 of 10000 pm is.
Ik denk dat mijn man eerder gaat stoppen met werken als ik meer verdien Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Fiwen zo 24 maa 2013 - 21:38

Paper Crown schreef: Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld hoor.

Maar bij mijn dochter zijn maakt mij veel gelukkiger dan het geld dat ik met werken verdien...

Maar ik denk ook dat er een verschil is in wat je gewend bent, jullie zijn inderdaad gewend dat je nergens op hoeft te letten en dan is het ineens een hele omschakeling om dat wel te moeten doen.
Hier moeten we sowieso al op onze uitgaven letten, niet dat we nooit iets kunnen maar we moeten wel keuzes maken. En als ik full-time ga werken, ja dan hebben we het financieel veel beter en kunnen we 2 keer per jaar op vakantie en alles kopen wat we willen maar of ik daar gelukkig van wordt... Ik weet wel zeker van niet!

Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als de afgelopen 4 maanden dat ik thuis was bij J.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:38

Artemis schreef:
Laurientje schreef:
Printje schreef:Maar als je kijkt naar vasten lasten bijv,,... Onze hypotheek is al ruim 1100 en is echt niets bijzonders qua huis. Het is ook net waar je woont denk ik.

Dat denk ik ook! 1100 euro voor een hypotheek vind ik echt rete veel :p haha
(dat is dan wel nog zonder de aftrek denk ik?)
Hoezo reteveel? Wij hebben net een huis gekocht, we betalen nu aan huur al 700,-, gewoon een flat via de sociale woningbouw. En bij het koophuis betalen we straks netto iets meer, 780 ofzo, maar bruto ook wel rond de 1100 geloof ik. En wij hebben echt geen duur huis. Maar onder de 200.000 heb je hier gewoon weinig aanbod.

Plus, ik denk dat onze vaste lasten al rond de 2500 zijn. Zonder boodschappen, in een huurhuis. Geen sportschool, geen digitale tv, wel een goedkoop mobiel abonnement, maar twee auto's nodig voor werk (dichterbij werken is momenteel geen optie, e. Als je werkloos bent ga je geen baan afslaan vanwege de afstand) kinderopvang,studiekosten, studiesschuldaflossing, kinderopvang, dan zit je er zo aan.

Het ligt er ook gewoon aan welke regio je woont denk ik..
Wij hebben zes jaar geleden een stuk grond gekocht en daar een huis op laten bouwen, hadden toen een behoorlijke eigen inleg waardoor we een aflossings vrije hypotheek konden nemen, later hebben we zelf nog een paar keer een best bedrag kunnen aflossen waardoor alles weer naar beneden gegaan is, dus wat dat betreft hebben wij toen in een prima tijd alles kunnen doen..

Verder hebben wij geen studieschulden, kinderopvang of wat dan ook..
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 21:40

Artemis wij wonen in Z.eeland.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 21:40

Ik word ook gelukkig van mijn kinderen, maar niet al ik ze de hele dag zie. Plus, dat ik er gelukkiger van zou worden vind ik niet echt een reden om het ook te doen en mijn man op te zadelen met alle verantwoordelijkheden voor een gezin en hem tijd met zijn kinderen te ontnemen eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 3 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum