Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werken/thuis zijn i.v.m je kind

+11
Printje
Darius
Flip Fluitketel
Theezakje13
Novalee
Fearie
Dani
Marin
Happydobby
PapillonRose
Julia
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Werken/thuis zijn i.v.m je kind Empty Werken/thuis zijn i.v.m je kind

Bericht  Julia di 20 sep 2011 - 23:34

Ik had v.d week een "discussie" met mijn oma, omdat ze vindt dat ik meer thuis moet zijn voor mijn dochter. Ze vindt het niet horen dat baby's/kinderen naar het kdv gaan en dat moeders thuis moeten zijn. Situatie, ik studeer en mijn dochter gaat 2 hele dagen naar het kdv. Verder passen beide oma's een dag in de week op. Vaders de andere dag en het weekend doen we samen. Vaak genoeg ben ik wel meerdere dagen door de week thuis, maar we hebben het zo geregeld voor de weken dat ik wel 4 dagen weg ben.
Nu zit ik dus na te denken over de toekomst. Ik wil dan wel graag 3 dagen gaan werken en mijn vriend 4. Dan gaat ze dus nog 2 dagen naar het kdv en daar lijkt me niets mis mee.
Hoe doen jullie het en hoe kijken jullie aan tegen het kdv. Misschien vindt je wel dat een moeder gewoon thuis moet zijn of kan een kind gerust 4 dagen in de week naar het kdv?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werken/thuis zijn i.v.m je kind Empty Re: Werken/thuis zijn i.v.m je kind

Bericht  PapillonRose di 20 sep 2011 - 23:38

Ik vind zelf eigenlijk dat ik thuis 'moet' zijn, zo voel ik het in elk geval. Maar het kan niet, dus het is niet anders op het moment. Ze gaat 3 dagen naar mijn moeder en 1 dag naar het kdv. Daar vind ik overigens ook niks mis mee hoor. En het is ieders eigen keuze, als het voor jezelf en je kindje prima werkt wat je kiest dan is het goed toch?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10