Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

+44
MamaCa
Pineco
Aoi
kwebbeltje
MADDIE
studiebol
Floor
Blond
Manderijn
Burn
Sanne
Novalee
Annie24
Bolleke
Zenna
Jade
PapillonRose
maiadebij
Fiwen
Printje
piene1983
Sea of Trees
Slakje
Caresses
Rush
Pompoen
Tiara
Coco
xxjojootjexx
SarahKey
Luce
Laurientje
liesje
Linda
Paper Crown
Mamsie
Happydobby
Marin
Parel
Puggle
Lejow
Twellie
Catwoman79
Charles
48 plaatsers

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  MamaCa di 26 maa 2013 - 0:14

Wij verdienen 3000 samen nog lange niet!! ik zou ook gelijk stoppen met werken!smile
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi di 26 maa 2013 - 0:15

Printje schreef:
Aoi schreef: Laughing ik snap niet eens wat je met handig rekenen bedoelt, geen idee of hij dat doet.

Hij huilt niet snel nee. Zelfstandig is hij steeds meer aan het worden.

Wat ik hierboven uitleg zeg maar eerst stappen maken naar het tiental bijv.


Kan hij ook rijmen, hakken en plakken?
Dat kan hij ja. Ik snap het rekenen echt niet, heel dom van mij hahaha!

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 0:22

Aoi, lastig he!

En iedereen heeft altijd een mening; juist niet doen, juist wel doen. Terwijl je alleen maar wil dat je kind gelukkig is en blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi di 26 maa 2013 - 0:38

.


Laatst aangepast door Aoi op di 30 apr 2013 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Pineco di 26 maa 2013 - 1:01

Marin schreef:Dat klinkt goed Pineco, alsof je helemaal je draai er in hebt gevonden. Bedankt voor het delen, daar heb ik voor in de toekomst vast wat aan en Charles denk ik ook wel!
Maar ben jij dan aan het werk ook als je kindjes gewoon thuis zijn en in de woonkamer spelen? Aan de ene kant lijkt me dat lekker, want dan heb je ze dicht bij je, maar aan de andere kant: Krijg je zo wel iets gedaan? Is je dag ook niet heel erg gebroken doordat je steeds van alles moet doen? Je oudste is immers 4 dus gaat naar school, dus dan ben je steeds aan het halen/brengen. Krijg je wel iets gedaan dan? Vind het wel echt knap dat je dan ook nog 40 uur kunt werken. Veel ook in de avond dus? Knap hoor! En ook wel beetje inspiratie voor mij Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 561177 (hoewel ik geen 40 uur zou werken daarmee, maar veel sporadischer).
Het is inderdaad soms lastig (en op drukke dagen ook wel frustrerend...) om niet lang achter elkaar te kunnen werken. Maar af en toe probeer ik een dag te plannen dat mijn man of (schoon)ouders de kinderen meenemen, zodat ik even een flinke 'spurt' kan maken en weer op planning kom te liggen Wink En 's avonds kan ik ook een aantal uur achter elkaar werken. Mijn man werkt in de horeca en is zelf ook vaak pas laat klaar.
En naar school brengen is gelukkig geen probleem, we wonen zowat tegenover de school, dus ik hoef bij wijze van spreken de deur pas uit als de bel gaat en kan mijn jongste dochter lekker in bed laten liggen mocht ze slapen. Dat scheelt wel!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 6:39

Aoi schreef:Inderdaad. En de juffen zitten al meer dan 25 jaar in het vak, dus ik denk, die zullen het ook wel weten. Maar als ik zo een beetje research doe is de algemene tendens toch om het niet te doen. Hoe dan ook zitten er aan beide opties voor- en nadelen. En ik denk dat het voor hem in groep 3 nog niet zo speelt, maar straks is hij inderdaad 'net' 11 en moet dan naar de middelbare school.

Ja, hier ook zo'n ervaren juf. Dat geeft toch vertrouwen zou je denken. Maar als ik dan hier alle waarschuwingen lees ga ik weer twijfelen.

Ben jij trouwens een oude bekende?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje di 26 maa 2013 - 7:13

Een oudere juf is niet meteen beter. Ik heb me juist erg verdiept in de voors en tegens van eerder door. Je weet het daarnaast nooit zeker, je weet nooit precies hoe hey gaat uitwerken. Maar een al faalangstig kindje...ik neig dan eerder naar nog lekker kleuteren en sterker worden. Verdieping kan ook bij een kleuterjuf.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi di 26 maa 2013 - 21:50

Minneke, ja oude bekende.

Printje, je zal het ongetwijfeld goed bedoelen maar ik vind de manier waarop je hierop reageert wel een beetje vervelend. Zo veel vragen stellen over wat hij wel/niet kan, dat hebben ze op school al allemaal getoetst en ik vertrouw erop dat hun beslissing en advies ook niet over 1 nacht ijs is gegaan. Kritisch zijn mag uiteraard (graag zelfs), maar de beslissing is voor ons al moeilijk genoeg zonder dat je in twijfel trekt (niet letterlijk, maar je lijkt het wel te bedoelen) dat de juffen zich niet verdiept hebben in voors en tegens van eerder door laten gaan.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Liadan di 26 maa 2013 - 22:06

Dat lijkt me een hele moeilijke beslissing Minneke en Aoi. Hier is het niet aan de orde, maar volgend jaar wordt voor Y. bekeken of ze 1,5 jaar gaat kleuteren of 2,5 jaar. Dat lijkt me al een lastige beslissing (als er twijfel is tenminste, want misschien blijkt ze dan nog wel totaal niet toe te zijn aan groep 3, dan is de keuze natuurlijk makkelijk), maar voor jullie is het nog lastiger.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Buddha88 di 26 maa 2013 - 22:12

Ik heb ook een leerling in mijn klas die que cognitieve prestaties op zich wel naar groep 3 zou kunnen. Echter heeft ze nog veel moeite met afscheid nemen en kan ze haar beste vriendinnen erg claimen. Ons gevoel is dat ze niet door gaat naar groep 3. Puur op het soc.emo-gebied.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 22:24

Aoi, ik heb wel een vermoeden smile

Ik ervaar je reacties ook als niet heel prettig Printje. Ik begrijp dat jij je erin verdiept hebt maar je kent onze kinderen en de situaties helemaal niet. Natuurlijk kan de betreffende juf dit veel beter bepalen. Door jouw reacties voelt het voor mij alsof ik mijn dochter tekort zou doen als ik haar mee laat gaan naar groep 3 terwijl dat juist een afgewogen advies is.

Hier is juist de sociaal emotionele ontwikkeling een reden om haar wel mee te laten gaan. Ze is zeer assertief en heeft meer dan genoeg zelfvertrouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi di 26 maa 2013 - 22:28

Het staat ook in het topic 'Hoe gaat het nu met' Laughing

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 22:31

Aoi schreef:Het staat ook in het topic 'Hoe gaat het nu met' Laughing

Dan had ik het goed smile!

Herkende je aan de rekensommem van je zoon haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  ellibre di 26 maa 2013 - 22:42

Minneke schreef:
Aoi schreef:Inderdaad. En de juffen zitten al meer dan 25 jaar in het vak, dus ik denk, die zullen het ook wel weten. Maar als ik zo een beetje research doe is de algemene tendens toch om het niet te doen. Hoe dan ook zitten er aan beide opties voor- en nadelen. En ik denk dat het voor hem in groep 3 nog niet zo speelt, maar straks is hij inderdaad 'net' 11 en moet dan naar de middelbare school.

Ja, hier ook zo'n ervaren juf. Dat geeft toch vertrouwen zou je denken. Maar als ik dan hier alle waarschuwingen lees ga ik weer twijfelen.

Ben jij trouwens een oude bekende?
Ik kan me voorstellen dat je gaat twijfelen door al die waarschuwingen. Gelukkig pakt het vaak ook wel goed uit voor het kind. Mijn vriend is zo'n geval, hij heeft twee klassen overgeslagen op de basisschool en mocht er ook nog een overslaan op de middelbare school (maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan). Hij heeft op alle scholen en later op de universiteit veel vrienden gehad, altijd uit de groepen/klassen waar hij zelf in zat (ze waren dus 1 of 2 jaar ouder). Zowel qua lesstof als sociaal paste hij zich makkelijk aan. Als hij in zijn "eigen" klas was gebleven had hij zich waarschijnlijk kapot verveeld en was hij uiteindelijk onhandelbaar geworden. Dat heb ik al regelmatig zien gebeuren bij hem op de uni of op z'n werk, zonder prikkels en uitdagingen verveelt hij zich zo dat hij het nauwelijks nog kan opbrengen om te komen. Klassen overslaan paste veel beter bij het tempo waarin hij zichzelf ontwikkelde (en nog steeds doet). Hij zat overigens op een montessorischool en was in groep 5 klaar met alle lesstof t/m de bovenbouw en had ook al het extra werk dat ze op school voor hem hadden al doorgewerkt.

Ik heb hem net gevraagd wat hij er van vond en hij zei: absoluut doen! Er is niets erger dan je vervelen omdat je geen prikkels krijgt. Ik ga me daar altijd echt ellendig van voelen, dan heb ik geen energie en motivatie meer. Je kan het altijd proberen, en als het niet werkt is daar ook wel weer een mouw aan te passen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  PapillonRose di 26 maa 2013 - 22:49

Ik ben trouwens dan ook wel tegen klassen overslaan in het algemeen, maar ik vind wel dat de desbetreffende docent daar het best over kan oordelen. Ik neem aan dat het niet zomaar gebeurt en dat zulke dingen weloverwogen worden besloten. Lijkt me trouwens wel een lastige keuze, ook voor de ouders! Ben benieuwd waar ik nog voor kom te staan, vind alleen het uitzoeken van een goede school al een hele verantwoordelijkheid!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 0:43


Wat een lieve reactie Ellibre, dank je!

Gelukkig hebben we nog drie, vier maanden om te beslissen. Welke keuze we ook maken, we maken hem sowieso in het belang van Fenne.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 0:58

Ik bedoel het absoluut niet vervelend, sorry als het zo overkomt, maar omdat jullie zeiden te twijfelen ben ik idd benieuwd naar wat ze wel/ niet kunnen. Uiteraard kunnen de juffen van jullie kinderen het goed zelf beoordelen maar ik weet hoe lastig het is om die keuze te maken. En daarom is het soms juist fijn om van een afstand ernaar te kijken, omdat je de kinderen dan blanco ziet zeg maar.

Ik bedoelde het echt alleen maar goed en nogmaals jullie kennen de kinderen en ik weet dat je zorgvuldig kijkt maar wilde alleen maar tips geven. En gewoon zeggen, uit bezorgdheid dat je met een kindje met faalangst gewoon goed moet kijken of dit wel slim is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 1:00

Aoi schreef:Minneke, ja oude bekende.

Printje, je zal het ongetwijfeld goed bedoelen maar ik vind de manier waarop je hierop reageert wel een beetje vervelend. Zo veel vragen stellen over wat hij wel/niet kan, dat hebben ze op school al allemaal getoetst en ik vertrouw erop dat hun beslissing en advies ook niet over 1 nacht ijs is gegaan. Kritisch zijn mag uiteraard (graag zelfs), maar de beslissing is voor ons al moeilijk genoeg zonder dat je in twijfel trekt (niet letterlijk, maar je lijkt het wel te bedoelen) dat de juffen zich niet verdiept hebben in voors en tegens van eerder door laten gaan.

Zo bedoelde ik het dus echt niet, nogmaals sorry als het zo overgekomen is maar ik wilde het niet in twijfel trekken maar idd kritisch kijken naar jullie vraag over wel/ niet door.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 1:03

ellibre schreef:
Minneke schreef:
Aoi schreef:Inderdaad. En de juffen zitten al meer dan 25 jaar in het vak, dus ik denk, die zullen het ook wel weten. Maar als ik zo een beetje research doe is de algemene tendens toch om het niet te doen. Hoe dan ook zitten er aan beide opties voor- en nadelen. En ik denk dat het voor hem in groep 3 nog niet zo speelt, maar straks is hij inderdaad 'net' 11 en moet dan naar de middelbare school.

Ja, hier ook zo'n ervaren juf. Dat geeft toch vertrouwen zou je denken. Maar als ik dan hier alle waarschuwingen lees ga ik weer twijfelen.

Ben jij trouwens een oude bekende?
Ik kan me voorstellen dat je gaat twijfelen door al die waarschuwingen. Gelukkig pakt het vaak ook wel goed uit voor het kind. Mijn vriend is zo'n geval, hij heeft twee klassen overgeslagen op de basisschool en mocht er ook nog een overslaan op de middelbare school (maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan). Hij heeft op alle scholen en later op de universiteit veel vrienden gehad, altijd uit de groepen/klassen waar hij zelf in zat (ze waren dus 1 of 2 jaar ouder). Zowel qua lesstof als sociaal paste hij zich makkelijk aan. Als hij in zijn "eigen" klas was gebleven had hij zich waarschijnlijk kapot verveeld en was hij uiteindelijk onhandelbaar geworden. Dat heb ik al regelmatig zien gebeuren bij hem op de uni of op z'n werk, zonder prikkels en uitdagingen verveelt hij zich zo dat hij het nauwelijks nog kan opbrengen om te komen. Klassen overslaan paste veel beter bij het tempo waarin hij zichzelf ontwikkelde (en nog steeds doet). Hij zat overigens op een montessorischool en was in groep 5 klaar met alle lesstof t/m de bovenbouw en had ook al het extra werk dat ze op school voor hem hadden al doorgewerkt.

Ik heb hem net gevraagd wat hij er van vond en hij zei: absoluut doen! Er is niets erger dan je vervelen omdat je geen prikkels krijgt. Ik ga me daar altijd echt ellendig van voelen, dan heb ik geen energie en motivatie meer. Je kan het altijd proberen, en als het niet werkt is daar ook wel weer een mouw aan te passen.

Dit is dus niet helemaal waar, het kan echt twee kanten uit. Voor jouw vriend werkt het wel maar het is zelf bewezen dat het dus vaak geen nut heeft eerder doorsturen omdat een kind dan uiteindelijk vaak nog blijft zitten in een hogere groep. Daarnaast kan het voor een kind zeer vervelend zijn wanneer ze dus opeens op hun tenen moeten lopen, niet meer kunnen spelen etc. Voor de een werkt het prima en denk je heb ik me daar zo zorgen over gemaakt, bij de ander denk je verdorie was je maar gebleven, je weet vantevoren nooit hoe het zal gaan, bij geen enkel kind natuurlijk maar bij kinderen die je eerde doorstuurt ben je extra voorzichtig.

En nogmaals, je kunt kinderen prima prikkels bieden in een kleuterklas. Er is tegenwoordig enorm veel verrijkingsmateriaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 7:10

Wat me trouwens net te binnenschiet, officieel/ wettelijk mogen/ moeten alle kinderen die van oktober t/m 31 dec instromen in groep 1 door naar 2. Doe je dit niet omdt een kind er niet aan toe is, zo'n 98% van die groep wordt dat door de inspectie gezien als schoolverlenging.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Darius wo 27 maa 2013 - 7:24

Printje schreef:Wat me trouwens net te binnenschiet, officieel/ wettelijk mogen/ moeten alle kinderen die van oktober t/m 31 dec instromen in groep 1 door naar 2. Doe je dit niet omdt een kind er niet aan toe is, zo'n 98% van die groep wordt dat door de inspectie gezien als schoolverlenging.

En wat levert dat jou als ouder op?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Liadan wo 27 maa 2013 - 7:34

Printje schreef:Wat me trouwens net te binnenschiet, officieel/ wettelijk mogen/ moeten alle kinderen die van oktober t/m 31 dec instromen in groep 1 door naar 2. Doe je dit niet omdt een kind er niet aan toe is, zo'n 98% van die groep wordt dat door de inspectie gezien als schoolverlenging.
Y ara gaat na de zomervakantie inderdaad ook naar groep 2, maar de juf zei dat als zij dan niet toe is aan een groep 2 werkje dat ze het dan niet hoeft te doen, ze bieden het wel aan. Ze kijken volgend jaar april/mei of de kinderen van voor januari 2009 eraan toe zijn om door te gaan naar groep 3.
Ik vind dat wel heel dubbel allemaal, als Y. een week later geboren was dan werd hier niet eens over nagedacht en zou ze na de zomervakantie naar groep 1 gaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 7:41

Darius schreef:
Printje schreef:Wat me trouwens net te binnenschiet, officieel/ wettelijk mogen/ moeten alle kinderen die van oktober t/m 31 dec instromen in groep 1 door naar 2. Doe je dit niet omdt een kind er niet aan toe is, zo'n 98% van die groep wordt dat door de inspectie gezien als schoolverlenging.

En wat levert dat jou als ouder op?

Als ouder in feite niet veel. De juf bepaalt uiteindelijk of een kind wel/ niet doorgaat naar een andere groep.

Liadan zo doe ik het ook wanneer ik twijfel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Liadan wo 27 maa 2013 - 7:49

En als een ouder echt niet wil dat een kind naar groep 3 doorgaat, drukt de juf dat dan toch door? Ik hoop eigenlijk toch dat dat dan in heel goed overleg gaat.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje wo 27 maa 2013 - 7:53

Liadan schreef:En als een ouder echt niet wil dat een kind naar groep 3 doorgaat, drukt de juf dat dan toch door? Ik hoop eigenlijk toch dat dat dan in heel goed overleg gaat.

Ow uiteraard natuurlijk! Gelukkig heb ik het zelf nooit anders gehad als in goed overleg. Maar stel ouders willen door en juf niet is het advies dus wel laten blijven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 11 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum