Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

+44
MamaCa
Pineco
Aoi
kwebbeltje
MADDIE
studiebol
Floor
Blond
Manderijn
Burn
Sanne
Novalee
Annie24
Bolleke
Zenna
Jade
PapillonRose
maiadebij
Fiwen
Printje
piene1983
Sea of Trees
Slakje
Caresses
Rush
Pompoen
Tiara
Coco
xxjojootjexx
SarahKey
Luce
Laurientje
liesje
Linda
Paper Crown
Mamsie
Happydobby
Marin
Parel
Puggle
Lejow
Twellie
Catwoman79
Charles
48 plaatsers

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Charles ma 25 maa 2013 - 9:12

Meestal krijgen dit soort kinderen extra uitdagingen binnen de eigen klas en blijft de rest verder zo normaal mogelijk om uit te sluiten dat het kind nu of later vastloopt op sociaal emotioneel gebied omdat het simpelweg jonger is.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 9:14

Ik denk dat er vooral ook gedoeld wordt op het leeftijdsverschil, SK. Qua lesstof kan hij ongtwijfeld goed meekomen, maar qua sociale ontwikkeling zit hij misschien nog in een hele andere leeftijdscategorie dan de rest van de klas. En dat lijkt me voor een kind ook heel moeilijk, geen, of onvoldoende aansluiting kunnen vinden in je klas.

Edit: denk alleen al aan samenwerkingsopdrachtjes, een kind van (ik zeg maar wat) 8 werkt in dat opzicht heel anders dan een kind van 10.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 9:17

Charles schreef:Meestal krijgen dit soort kinderen extra uitdagingen binnen de eigen klas en blijft de rest verder zo normaal mogelijk om uit te sluiten dat het kind nu of later vastloopt op sociaal emotioneel gebied omdat het simpelweg jonger is.


Klopt zo gebeurd het bij ons, al zitten ze natuurlijk wel in een klas met bijv groep 3-5 waardoor je meer ruimte hebt om een kind met een hogere of lagere groep mee te laten doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Mamsie ma 25 maa 2013 - 9:19

Bij ons op school gaan die kinderen een paar keer per week naar de Plus klas en de echte bollebozen gaan 1x per week een dag naar een extern instituut voor hoogbegaafde.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Luce ma 25 maa 2013 - 9:32

Pritt schreef:
Luce schreef:
Bolleke schreef:Ja hij heeft moeite met de b, d, p en q. Verder ook met de ui, eu die haalt hij heel veel door elkaar en hij vind woorden lastig die met twee medeklinkers beginnen zoals staart. Ik ben ook heel blij dat hij heel goed zijn best doet, in het begin was dat niet, en dat is ineens omgedraaid en nu doet hij heel goed mee etc. En toen is het rekenen ook ineens vooruit gegaan, alleen het lezen en schrijven niet.

Kijk even op ikleeranders.nl Misschien is die diagnose wel helemaal niet nodig. Ik kan je eventueel wel tips geven, maar dan wel in dm.

Edit: of heb ik jou al op FB? Begint je naam met een S?

Nee, dat ben ik!
En ik ga volgende week met R. beginnen met Ik Leer Anders Very Happy

Leuk! Goed bezig! Hopelijk haalt hij er veel uit!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 9:38

Ik wil echt niet dat ze een klas overslaat. Ze is nog maar 6 en het scheelt dat ze in een groep 3/4/5 klas zit, dus ze pikt van alles wel wat mee. De juf en de Iber zijn ook echt geen voorstanders van klassen overslaan. Straks is ze net 11 en zit ze op de middelbare school, dat wil ik echt niet. En zolang er nog extra stof bedacht kan worden en ze het nog leuk vindt vind ik het goed zo. Scheelt dat het montessori is, ze mag zelf weten wat ze doet en welke stof ze pakt, dus dat zij aan groep 4/5 spul bezig is vind niemand in de klas schokkend, iedereen werkt voor zich.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 9:46

Wij zitten nog steeds met het dilemme of we onze oudste een klas laten overslaan of niet. Ze is eind september 4 geworden en doet nu mee met groep 2 sinds oktober. Dat gaat erg goed. Ze trekt ook steeds meer naar de groep 2 kinderen toe qua omgang.

Of ze naar groep 3 gaat deze zomer laten we afhangen van hoe het de rest van het jaar gaat en of ze zelf mee wil naar groep 3. Ik twijfel er niet aan of ze het zou kunnen, maar wel over of ze daar het gelukkigst van wordt.

Ik kan me voorstellen dat het anders is als je gemenhde groepen hebt zoals bij jullie Artemis. Dat geeft meer opties denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 9:51

Minneke, pff das een hele lastige. Aan de ene kant...dan zou ze dus als vier jarige in groep 3 zitten, ik weet niet in welke regio je woont maar de eerste scholen beginnen half augustus weer dus ze is ruim een maand 4 jaar nog.. Ik vind het heel erg jong om door te laten gaan. Ik zou haar denk ik in de kleutergroep houden, zelf extra dingen aanbieden en eventueel anders de ochtenden of zoiets mee laten doen met groep 3. Maar ook het spelen is og zo belangrijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Mamsie ma 25 maa 2013 - 9:56

Oeh dat vind ik ook wel erg vroeg idd. Dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om toch nog groep 2 te laten doen. Je wilt ook niet dat de dat kleine jonge ukje is. Nu goed scoren zegt ook niet zo veel over het verloop. Je wilt niet dat ze straks ineens op der tenen moet lopen in groep 5 ofzo.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 9:59

Mamsie schreef:Oeh dat vind ik ook wel erg vroeg idd. Dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om toch nog groep 2 te laten doen. Je wilt ook niet dat de dat kleine jonge ukje is. Nu goed scoren zegt ook niet zo veel over het verloop. Je wilt niet dat ze straks ineens op der tenen moet lopen in groep 5 ofzo.

Nee klopt! Maar ik wil ook niet dat ze geen uitdaging heeft en een lui monstertje wordt zoals ik werd op de basisschool. De kleinste zal ze gelukkig niet zijn, ze is nu al groter dan veel van haar groep 2 vriendinnetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 10:05

Minneke, is blijven dan geen optie en eventueel met kerst door? In de eerste tijd kan de juf haar ook dingetjes aanbieden en heeft ze nog ruimte om ook gewoon fijn te spelen. Eventueel vanaf nov ofzo af en toe mee oefenen in groep 3 en dan na de vakantie door.
Dan kent ze alle kindjes, heeft ze toc nog net wat langer gekleuterd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Mamsie ma 25 maa 2013 - 10:09

Okee Jeeej voor der lengte! Haha
Tja je zal het toch zelf met de juffen moeten aanvoelen maar persoonlijk vind ik het echt te jong. Dat ze haar moeilijker werk geven in groep 2 lijkt me idd beter en bijv 2 ochtendjes in groep 3 meedraaien. Wie weet kunnen ze haar wel wat groep 3 werk geven en dan kan ze in groep 3 meteen met de +schriften beginnen. Ik weer niet welke methodes ze gebruiken maar de meeste hebben dat wel geloof ik.

V is een vroege leerling waarvan ik dacht dat wordt nog wat, nou hij fietst er doorheen. Bij G dachten we die kan alles prima en daar zagen we geen issues, en hij is nu t kind dat het niet trekt. De juffen dachten precies het zelfde als wij.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Mamsie ma 25 maa 2013 - 10:11

Printje schreef:Minneke, is blijven dan geen optie en eventueel met kerst door? In de eerste tijd kan de juf haar ook dingetjes aanbieden en heeft ze nog ruimte om ook gewoon fijn te spelen. Eventueel vanaf nov ofzo af en toe mee oefenen in groep 3 en dan na de vakantie door.
Dan kent ze alle kindjes, heeft ze toc nog net wat langer gekleuterd.
Is dat niet heel onhandig met het leren van de letters en andere stof etc?
Groep 3 is in mijn ogen echt een proces.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 10:14

Mamsie schreef:
Printje schreef:Minneke, is blijven dan geen optie en eventueel met kerst door? In de eerste tijd kan de juf haar ook dingetjes aanbieden en heeft ze nog ruimte om ook gewoon fijn te spelen. Eventueel vanaf nov ofzo af en toe mee oefenen in groep 3 en dan na de vakantie door.
Dan kent ze alle kindjes, heeft ze toc nog net wat langer gekleuterd.
Is dat niet heel onhandig met het leren van de letters en andere stof etc?
Groep 3 is in mijn ogen echt een proces.

Klopt maar als ze nu al kan lezen en schrijven, is het niet altijd nodig om dat hele proces mee te volge maar dat is idd per kind verschillend. Als een kind de letters goed uitspreekt, weet hoe hij ze moet schrijven etc etc is dat aanleren van letters vaak toch maar ' saai' omdat het dus voor het kind niets meer toevoegd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  kwebbeltje ma 25 maa 2013 - 10:16

Onze zoon deed in groep 1 ook mee met groep 2 maar in groep 2 kreeg hij werkjes van groep 3, ik wilde hem gewoon 2 jaar laten kleuteren ( hij is van juli).Misschien ook erb idee? Nu zit hij in groep 3 en doet daar net wat mamsie geloof ik zei plus werkjes
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  PapillonRose ma 25 maa 2013 - 10:27

Beetje heel ver weg hoor, maar ik heb in het voortgezet onderwijs al een aantal kinderen voorbij zien komen die met hun 10e in de brugklas terechtkwamen. Niet bepaald succesverhalen. Meestal wel qua scores, maar vaak vielen ze sociaal gezien toch in meer of mindere mate buiten de boot. Hierdoor zou ik zelf wat huiverig zijn kinderen klassen over te laten slaan. Al kan ik me ook indenken dat in bepaalde gevallen er op een gegeven moment geen uitdaging meer is en je toch iets moet.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi ma 25 maa 2013 - 20:34

.


Laatst aangepast door Aoi op di 30 apr 2013 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 21:11

Aoi, lastig zeg, vooral omdat je zegt dat hij faalangstig is. Ik vind onzekerheid zelf niet echt passen bij een kind dat ik eerder door zou doen naar groep 3. Wat wil hij zelf?


En rekenen als echt bewust weten wat hij doet of zijn het nog meer trucjes. Alle kleuters ' weten' bijv. 10+10 maar ze hebben geen idee wat het echt betekend zeg maar. Zijn dingen die ze elkaar aanleren. Kan hij al in stappen van twee tellen, weet hij na het tellen ng wat hij geteld heeft of begint hij dan opnieuw met tellen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi ma 25 maa 2013 - 21:21

.


Laatst aangepast door Aoi op di 30 apr 2013 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 21:28

En kan hij dan ook al handig rekenen bijv. 8+7, eerst naar het tiental en dan verder?


Er is overigens voor kleuters zeer veel verrijkingsmateriaal op alle niveaus daarmee kun je als kleuterjuf goed vooruit met kinderen.

Hoe is hij verder sociaal emotioneel? Is hij zelfstandig huilt hij nog snel om kleine veranderingen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Aoi ma 25 maa 2013 - 21:38

Laughing ik snap niet eens wat je met handig rekenen bedoelt, geen idee of hij dat doet.

Hij huilt niet snel nee. Zelfstandig is hij steeds meer aan het worden.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Printje ma 25 maa 2013 - 21:53

Aoi schreef: Laughing ik snap niet eens wat je met handig rekenen bedoelt, geen idee of hij dat doet.

Hij huilt niet snel nee. Zelfstandig is hij steeds meer aan het worden.

Wat ik hierboven uitleg zeg maar eerst stappen maken naar het tiental bijv.


Kan hij ook rijmen, hakken en plakken?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Twellie ma 25 maa 2013 - 22:09

Heb niet alles gelezen maar zelf zou ik de kinderen denk ik geen klas over laten slaan als ze daar slim genoeg voor bleken. Mijn ouders hebben destijds de keuze voor mij gemaakt om dat niet te doen en ik vind juist dat ik daar veel profijt van heb gehad. Kon gewoon bij de bekende kinderen in de klas blijven en ik heb mijn hele schoolcarriere nergens moeite voor hoeven doen waardoor ik veel tijd over had voor mijn eigen interesses. Een kind hoeft de uitdaging niet per se uit school te halen: die kon ik zelf wel vinden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Pineco ma 25 maa 2013 - 22:35

Even wat meer ontopic, naar aanleiding van Charles en Marin die zich afvroegen hoe je thuiswerken met kinderen zou kunnen combineren. Zelf werk ik ruim 10 jaar als zelfstandige, krijg al mijn opdrachten per mail binnen, dus het directe contact met klanten is in mijn branche minimaal. Daardoor kan ik mijn tijd in principe helemaal zelf indelen.
Ik heb twee dochters, van 4 en bijna 1. Ik had dus wel al een flink klantenbestand opgebouwd tegen de tijd dat ik kinderen kregen, opstarten met kinderen in huis is wellicht iets moeilijker. Maar ik ben eigenlijk al die tijd vrijwel zonder problemen fulltime aan het werk gebleven. Bij de oudste ben ik 4 weken 'uit de roulatie' geweest, bij de jongste 6 weken (zij kwam pas met 42 weken en ik heb beide keren 'maar' tot 40 weken werk aangenomen).
Eerst had ik een kantoorruimte boven, maar dat beviel niet zo. Ik werk veel als de kinderen slapen of 's avonds en dat werkte niet echt. Nu zit ik beneden in de woonkamer en dat bevalt prima, 's avonds kunnen mijn man en ik toch bij elkaar zitten, ook al ben ik aan het werk. En de jongste vermaakt zich overdag rustig even in de box terwijl ik iets afmaak. De oudste gaat nu naar school, dus ook overdag kan ik weer wat meer doen. Het is even passen en meten en mijn werktijden zijn ontzettend flexibel, maar zolang ik geen opdrachten met al te krappe deadlines aanneem, kom ik makkelijk aan 40 uur per week of meer.
Ik probeer tussen de slaapjes door zoveel mogelijk tijd met de kinderen door te brengen en als ik echt een keer omhoog zit (zoals vorige week, toen ze beiden twee dagen ziek waren geweest en ik niets had kunnen doen aan een opdracht die de volgende dag af moest), kan ik altijd een beroep doen op mijn ouders. Zij wonen op 10 minuten rijden en hebben ook een werkruimte, dan neem ik de kinderen mee en ga ik daar aan de slag.
Sorry voor het lange verhaal, hoop dat jullie er iets aan hebben. Vraag maar raak als je nog iets wilt weten, ik zet hier liever niet neer wat ik precies doe, om niet té snel mijn anonimiteit te verliezen Wink Scheelt trouwens wel dat ik mijn werk ontzettend graag doe en er ook geen probleem mee heb om zo nu en dan tot diep in de nacht door te werken, heb gelukkig weinig slaap nodig. De vele uren maak ik ook vrijwillig, het is niet dat het financieel per se moet, maar ik stel klanten niet graag teleur en probeer eigenlijk altijd alles aan te nemen...
Zo, dochter net gevoed tijdens het typen. Nu even boodschappen doen voordat de oudste uit school komt!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Marin ma 25 maa 2013 - 22:44

Dat klinkt goed Pineco, alsof je helemaal je draai er in hebt gevonden. Bedankt voor het delen, daar heb ik voor in de toekomst vast wat aan en Charles denk ik ook wel!
Maar ben jij dan aan het werk ook als je kindjes gewoon thuis zijn en in de woonkamer spelen? Aan de ene kant lijkt me dat lekker, want dan heb je ze dicht bij je, maar aan de andere kant: Krijg je zo wel iets gedaan? Is je dag ook niet heel erg gebroken doordat je steeds van alles moet doen? Je oudste is immers 4 dus gaat naar school, dus dan ben je steeds aan het halen/brengen. Krijg je wel iets gedaan dan? Vind het wel echt knap dat je dan ook nog 40 uur kunt werken. Veel ook in de avond dus? Knap hoor! En ook wel beetje inspiratie voor mij smile (hoewel ik geen 40 uur zou werken daarmee, maar veel sporadischer).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 10 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum