Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

+44
MamaCa
Pineco
Aoi
kwebbeltje
MADDIE
studiebol
Floor
Blond
Manderijn
Burn
Sanne
Novalee
Annie24
Bolleke
Zenna
Jade
PapillonRose
maiadebij
Fiwen
Printje
piene1983
Sea of Trees
Slakje
Caresses
Rush
Pompoen
Tiara
Coco
xxjojootjexx
SarahKey
Luce
Laurientje
liesje
Linda
Paper Crown
Mamsie
Happydobby
Marin
Parel
Puggle
Lejow
Twellie
Catwoman79
Charles
48 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Mamsie zo 24 maa 2013 - 11:43

Graag gedaan, en zo denk ik er ook echt over.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Paper Crown zo 24 maa 2013 - 18:21

Zouden jullie voor 3000 netto stoppen? Hmm mijn man verdiend netto stuk meer dan 't dubbele maar ik peins er niet over hoor.. Maar misschien omdat wij ons hypotheek bruto betalen wat al op €2400,- komt. Ik zou echt voor 3000,- niet stoppen. Dat is weinig hoor, als alle lasten eraf zijn en je wil ook nog sparen.

Verder ben ik 't ook met Mamsie eens hoor Charles. Er is niets mis mee om even voor je kinderen te zorgen. Je blijft echt niet de rest van je leven thuis daar ben jij simpelweg de type niet voor. Het breekt mijn hart als ik J. moet wegbrengen in de ochtend. Het is continu een gevecht in mijn hoofd. Ik word misselijk bij 't idee dat hij maar 1x zo mini is en ik nu al 3x in de week hem mis.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 18:33

Wij krijgen netto samen momenteel nog geen 2250 binnen, dus als mijn vriend met een vaste baan 3000 euro zou verdienen, dan was ik misschien ook wel gestopt. Dat jij dan niet stopt, PC, snap ik wel, jullie leven is ingericht op heel wat meer inkomen. Maar 3000 euro is heus zo weinig niet als jij stelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Linda zo 24 maa 2013 - 18:37

Lennox schreef:Wij verdienen netto samen momenteel nog geen 2250, dus als mijn vriend met een vaste baan 3000 euro zou verdienen, dan was ik ook gestopt. Dat jij niet stopt PC snap ik wel, jullie leven is ingericht op heel wat meer inkomen. Maar 3000 euro is heus zo weinig niet als jij stelt.

Dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Man en ik verdienen samen net geen 3000 netto, dus als hij dat in z'n eentje zou verdienen dan zouden we daar ook van rond kunnen komen.
Hoewel ik denk dat ik dan niet helemaal zou stoppen, maar ik zou wel iets minder gaan werken dan nu.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Paper Crown zo 24 maa 2013 - 18:45

Lennox schreef:Wij krijgen netto samen momenteel nog geen **** binnen, dus als mijn vriend met een vaste baan 3000 euro zou verdienen, dan was ik misschien ook wel gestopt. Dat jij dan niet stopt, PC, snap ik wel, jullie leven is ingericht op heel wat meer inkomen. Maar 3000 euro is heus zo weinig niet als jij stelt.

Nou, het is niet weinig maar ik zou er écht niet voor stoppen met werken, snap je? het is toch lekker als je als vrouw 3 dagen erbij werkt en ook zo'n €1200/1500,- binnenharkt en je zo 4200,- netto hebt? Dan kan je meer sparen, op vakantie en leuke dingen doen en weet ik veel, die uitzonderlijk dure schoenen kopen etc? Ik vind luxe veel te fijn. Ik hecht waarde aan 't stukje vrijheid dat geld je geeft en je leeft makkelijker of zo als je niet op de kleintjes hoeft te letten.
Dit is natuurlijk geen reactie op Charles maar op de meiden die zeggen: ik zou meteen stoppen. Al snap ik wel dat ze dat zeggen omdat ze misschien samen nu werken en geen €3000,- verdienen (stom van mij)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  liesje zo 24 maa 2013 - 19:21

Linda schreef:
Lennox schreef:Wij verdienen netto samen momenteel nog geen 2250, dus als mijn vriend met een vaste baan 3000 euro zou verdienen, dan was ik ook gestopt. Dat jij niet stopt PC snap ik wel, jullie leven is ingericht op heel wat meer inkomen. Maar 3000 euro is heus zo weinig niet als jij stelt.

Dat wilde ik inderdaad ook zeggen. Man en ik verdienen samen net geen 3000 netto, dus als hij dat in z'n eentje zou verdienen dan zouden we daar ook van rond kunnen komen.
Hoewel ik denk dat ik dan niet helemaal zou stoppen, maar ik zou wel iets minder gaan werken dan nu.

Ik zou dan als oproepkracht willen gaan werken waar ik nu werk of in mijn woonplaats.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Laurientje zo 24 maa 2013 - 19:31

Ik heb na de komst van de eerste ook continue geworsteld met dat gevoel.. En ook al ging hij twee dagen in de week naar oma, nooit voelde het echt prettig omdat ik het liefste bij hem thuis was, toen ik zwanger raakte van de tweede hebben we dan ook besloten dat ik na de bevalling thuis zou blijven bij de twee hummels.

Het was wel een grote stap want ik heb mijn vaste baan (en had een goede baan voor 20 uren in de week, en dat zelfde contract die uren icm die functie zou ik nu nooit meer krijgen) opgezegd. Ook zouden we echt wel op de centen moeten letten dan voorheen, want toen leefden we echt wel luxe en kocht ik zomaar alles.
Maar nu ik inmiddels al een jaar thuis zit (Oke ik heb nog een oproepcontract dus ik werk zo heel af en toe nog eens een keer of twee in de maand) kan ik echt zeggen dat ik er nooit spijt van heb gehad, je krijgt er zoveel andere dingen voor terug.
En ik denk ook net als jou Charles de kinderen zijn maar zo kort klein.. Het is echt waar.. Onze oudste word over twee weken alweer 3 jaar....
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Luce zo 24 maa 2013 - 19:40

Denk je er wel aan dat een bedrijf opstarten met je kinderen thuis niet werkt? Ja of je moet perfecte slapers hebben en alleen 's avonds werken. Ligt eraan wat voor werk je doet.

Voor de rest, na je verhalen hier kijk ik er niet van op. Ik zou het zelf nooit doen ivm afhankelijkheid en dan niks kunnen beginnen als er een relatiecrisis oid (denk bijv ook aan zijn baan die weg kan vallen) komt. Ik weet dat je voor die 'angst' niet hoeft te blijven werken. Maar het is wel reëel en ik heb het de laatste 3 jaar toch zo veel gezien in mijn omgeving dat dat finaal mis ging...

Ik weet wel dat ik vorig jaar héél blij was dat ik een eigen inkomen had toen er een dreiging was hier. Denk daar ajb ook over na.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  SarahKey zo 24 maa 2013 - 19:51

Toen ik zwanger was van S hebben wij hier ook naar gekeken.
Al verdiende mijn man de helft minder, wij zouden heel weinig aan toeslagen krijgen. En het 'aanrechtgeld' wat de vrouw krijgt is ook niet veel. En daarbij hebben ze plannen om dit over een paar jaar helemaal af te schaffen. Dus voor de toeslagen hoef je het niet te doen. Ik zou thuisblijven als je het red zonder de toeslagen en elke euro toeslag wat je krijgt zien als mooi meegenomen.
Ik ben dus blijven werken al is dit maar 10 uur in de week. Ik wil namelijk ook niet veel werken. 3 hele dagen vind ik al weer te veel. Tja dan kun je een keertje op vakantie, of kun je dure schoenen kopen. Maar ik zou daar niet gelukkig van worden. Veel bij mijn kind zijn wel, daar kan geen salaris tegenop. Wij zijn niet zo materialistisch.
En nu ben ik erg blij dat ik toendertijd niet gestopt ben met werken, want nu heeft mijn man geen baan. Dat beetje geld wat ik inbreng is nu errug hard nodig. Anders sliep ik nu helemaal niet meer door geldzorgen.
Charles: je moet doen wat jij fijn vind. Ik snap je redenatie helemaal. De kinderen groeien echt snel idd, voor je het weet zijn ze 4 en dan gaan ze naar school. Dan is er tijd over om extra te werken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  xxjojootjexx zo 24 maa 2013 - 20:01

Pc. Niet iedereen verdient met 3 dagen werken 1200/1500 euro

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  SarahKey zo 24 maa 2013 - 20:06

xxjojootjexx schreef:Pc. Niet iedereen verdient met 3 dagen werken 1200/1500 euro
Nee idd, als je in een winkel werkt mag je blij zijn als je de 700 aantikt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Catwoman79 zo 24 maa 2013 - 20:10

Minneke schreef:
Catwoman79 schreef:Effe helemaal offtopic.
Maar als mijn man 3000 netto zou verdienen stopte ik direct met werken.
Dan verdiende hij ons beider loon in zijn uppie

Maar ik kan me zo voorstellen dat dat geen mogelijkheid is; meestal is je leven toch wel enigszins ingericht naar je inkomen. Wij zouden het daar nu ook niet mee redden...alhoewel, de kinderopvangkosten gaan er dan vanaf natuurlijk.

Dat klopt hoor Minneke, maar als mijn man een andere functie of baan zou krijgen met dit lon dan zou ik stoppen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Catwoman79 zo 24 maa 2013 - 20:26

xxjojootjexx schreef:Pc. Niet iedereen verdient met 3 dagen werken 1200/1500 euro

Ik werk 24 uur gemiddeld per week en onregelmatig.
Ik ben verpleegkundige, en ik verdien rond de 1500 per maand.
Met een fulltime baan zou ik denk ik rond de 2800 zitten.
Mijn man daarentegen werkt fulltime in een andere branche en zit "maar" op 1700
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Coco zo 24 maa 2013 - 20:26

Behalve de algemene heffingskorting heb je nergens recht op. Deze kun je ook maandelijks uit laten keren ipv jaarlijks. Dat doe ik nu wel omdat ik niet graag iets voor mijzelf koop van het door mijn man verdiende loon en ik verder geen inkomen heb.

Ik begrijp je overigens helemaal. In juni worden ze alweer drie en voor mijn gevoel ben ik nog geen jaar geleden bevallen. En ondanks dat ik alijd met ze ben heb ik het gevoel dat ik alsnog veel gemist heb. Als de volgende er maar een is zou ik wel 2 dagen willen werken of voor mijzelf opzetten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Tiara zo 24 maa 2013 - 20:28

Ik herken het wel hoor Charles.
Toen ik zwanger was heb ik altijd gezegd gewoon 24 uur te gaan werken. Toen mijn dochter er eenmaal was wilde ik niets liever dan bij haar zijn. Ik had ook een zware zwangerschap en kraamtijd achter de rug. Ik ben toen meer dan een jaar alleen als oproep kracht gaan werken, om toch af en toe wat voor mezelf te doen en wat extra inkomen te hebben. Dit voor ongeveer 24 uur p maand, als mijn man thuis was. Nu ben ik sinds januari begonnen met werk wat ik thuis doe, zodat ik ook gewoon hier bij haar ben. En ik vind het heerlijk, ik zou niets liever willen. Overigens ook geen recht op toeslagen, hier niet iig.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Pompoen zo 24 maa 2013 - 20:34

Klinkt misschien gek, maar wat ik jou de laatste tijd heb zien posten deed me juist afvragen waarom je zo je best deed om weer iets fatsoenlijks te doen mrt je carrière. Ik vind het geen verkwisting van je talent maar een verloochening van jezelf om niet aan dit soort gevoelens toe te geven. Natuurlijk het moet wel kunnen, maar er zijn vele wegen die naar Rome lijden.
Ik vind uit jouw posts van de laatste tijd naast een enorme worsteling ook juist heel duidelijk spreken dat dit juist is wat je het liefste wil en ik vind je juist een thuisblijfmama! Niet eentje die uit suffe mutsigheid maar thuis gaat zitten of die het fijn vind 'afhankelijk' te zijn of gewoon geen zij heeft om te werken, maar juist eentje die met ziel en zaligheid zich wil storten in het grootbrengen van haar kinderen. Ik denk dat jij heel goed bent in focussen op een (groot) ding tegelijk en dat het niet in jouw karakter past om allerlei losse dingen te hebben waarover je je aandacht niet verdelen. Volgens mij doe jij wát je doet met zoveel power dat er daarnaast ook niet heel veel ruimte is voor iets anders. Echt weer carrière maken past er gewoon helemaal niet bij in jouw hoofd omdat je kindjes in jouw hoofd gewoon al die power vragen.

Ik denk dat het voor jou heel goed zou zijn om voor je kindjes te gaan, om niet koste wat het kost te proberen die knop om te zetten, maar om gewoon te doen waar je goed in bent en je te focussen op één ding en daar heel goed in te zijn en verder alles daar omheen te doen om datgene te kunnen doen waar jij goed in bent. Dus een eigen bedrijf, omdat het je helpt goed voor je kindjes te kunnen zorgen.

Ja ik zie het helemaal voor me, ik denk niet dat het voor iedereen goed zou zijn, maar ik de ik wel dat jij een kanjer van een thuisblijfmoeder wordt!

P.s. Ik ben bepaald niet fris dus sorry alds het een ietwat wazig betoog is!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Rush zo 24 maa 2013 - 20:37

xxjojootjexx schreef:Pc. Niet iedereen verdient met 3 dagen werken 1200/1500 euro
Nou inderdaad. Dan ging ik per direct 3 dagen werken. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Caresses zo 24 maa 2013 - 20:39

Even kort offtopic, PC: hoeveel geld zijn jullie kwijt aan 3 dagen opvang als je de kinderopvang toeslag (als je die al krijgt) er al af getrokken hebt?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Luce zo 24 maa 2013 - 20:48

xxjojootjexx schreef:Pc. Niet iedereen verdient met 3 dagen werken 1200/1500 euro

Haha nee! Dat zou lekker zijn!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Paper Crown zo 24 maa 2013 - 20:50

Caresses schreef:Even kort offtopic, PC: hoeveel geld zijn jullie kwijt aan 3 dagen opvang als je de kinderopvang toeslag (als je die al krijgt) er al af getrokken hebt?

Niets, want mijn moeder past op maar Julian gaan in juni 2 dagen naar de KDV en dan zijn we voor 2 dagen €700,- kwijt, netto. Wij krijgen niets terug en het zou ook van de zotte zijn met onze inkomens, dus ik klaag niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Paper Crown zo 24 maa 2013 - 20:51

Rush schreef:
xxjojootjexx schreef:Pc. Niet iedereen verdient met 3 dagen werken 1200/1500 euro
Nou inderdaad. Dan ging ik per direct 3 dagen werken. Very Happy
Haha, heb ik dan zo'n vertekend beeld van wat er tegenwoordig banen betalen? Ik zit er namelijk nog iets boven maar ik kan me een tijd herinneren dat ik bij de ICI werkte voor 24 uur en ik €1100.- verdiende..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Slakje zo 24 maa 2013 - 20:58

Wij hebben er ook voor gekozen dat ik thuis zou blijven na de bevalling (toen ik het aangaf op het werk hebben ze me gelijk ontslagen). Omdat het ons meer aansprak. Ik zou meer dan de helft van mijn inkomen kwijt zijn aan opvang/babysit (en dan gingen ze nog naar 2 verschillende kdv's ook), en ik zou die 3 dagen dat ik zou moeten werken superlang moeten reizen, ik heb het enkele dagen gedaan en het was frustrerend.

Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Sea of Trees zo 24 maa 2013 - 21:01

Pfoe PC, da's veel betalen. Maar je kunt het missen, dat scheelt al een hoop.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  piene1983 zo 24 maa 2013 - 21:09

Geen idee wat de financiele consequenties zijn van stoppen met werken maar als het ook maar een klein beetje zou kunnen dan zou ik direct stoppen. Het leek me vreselijk om altijd thuis te zitten en ik vind mijn werk ook leuk maar mijn zoontje vind ik toch vele malen leuker. Op dit moment heb ik het gevoel dat ik nergens helemaal "ben". Op mijn werk ben ik drie dagen en dat is net genoeg om te doen wat ik moet doen, thuis ben ik vier dagen en ook daar loopt het huishouden en de zorg gewoon door. Ik zou graag ergens weer gewoon compleet zijn... Nu is het hier niet aan de orde, samen verdienen wij net aan 3000 netto dus stoppen is uitgesloten.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Sea of Trees zo 24 maa 2013 - 21:11

Aan de ene kant vind ik trouwens niet dat moeders geld toe moeten krijgen om thuis te blijven voor hun kinderen (als dat een bewuste keuze is). Maar dat is weer een andere discussie.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel? - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken...wat zijn de voordelen financieel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum