Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Mamsie di 26 maa 2013 - 1:15

Aaah rood wat tof! Lekker zoenen!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 1:46

Ik zie op zijn Twitter dat hij een *** luisteraar is. Dat zijn sowieso al 1000 pluspunten.

Edit: geweldige achternaam voor een taalnazi Twisted Evil


Laatst aangepast door Carrie op wo 27 maa 2013 - 2:27; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 1:47

Carrie schreef:Ah jeetje dat is toch niet normaal? En wat viel er nou te lachen, hij zag er hartstikke leuk (en normaal) uit! Ik snap dat je nu wat terughoudender bent. Wel heel jammer, ook al zijn je moeder en zusje lief Very Happy Maar hij is echt goedgekeurd hoor, hij ziet er leuk uit op zijn FB foto!
Nee, is ook niet normaal. Was echt kwaad toen, dat weet ik nog heel goed. Inmiddels zijn we jaren verder en neem ik m'n familie niet meer zo serieus als toen, maar stiekem in m'n onderbuik wil ik wel hun goedkeuring. Gelukkig vind jij de foto al leuk, en jouw smaak is De Maatstaf der Dingen, dus ik ben best wel blij nu.

Ooo, nog drie uurtjes, dan zie ik 'm weer! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 1:49

Carrie schreef:Ik zie op zijn Twitter dat hij een 3FM luisteraar is. Dat zijn sowieso al 1000 pluspunten.
Jaaa joh, goeie muzieksmaak ook nog 'ns. Het kan niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Luce di 26 maa 2013 - 2:16

Rood schreef:Ja, het malletje loslaten lukt me heel goed. Voor mezelf tenminste. Ik ben vooral bang wat mijn omgeving ervan zal denken. Het staat me nog levendig voor ogen hoe mijn moeder en zusje (die echt heel lief zijn) keihard lachten toen ze een foto van de Welshman zagen. Eer dat ik dat nu doe... Hij heeft er overigens geen problemen mee dat ik wat pompeuzer ben. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 253468018

Huh? Jouw ex was toch gewoon leuk om te zien?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 2:21

Rood schreef:
Carrie schreef:Ik zie op zijn Twitter dat hij een 3FM luisteraar is. Dat zijn sowieso al 1000 pluspunten.
Jaaa joh, goeie muzieksmaak ook nog 'ns. Het kan niet op.

Je was te snel voor mijn edit, die was zo loik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 2:31

Luce schreef:Huh? Jouw ex was toch gewoon leuk om te zien?
Ja, vond ik ook. Zij vonden 'm oud en Engels. Ze zijn gewoon veel te gepolijst joh, hoe lief ook. Maar fuck it, nu.

Carrie, ik zie 'm! Maar ik snap 'm niet! Ooo, stom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 2:34

Rood schreef:
Luce schreef:Huh? Jouw ex was toch gewoon leuk om te zien?
Ja, vond ik ook. Zij vonden 'm oud en Engels. Ze zijn gewoon veel te gepolijst joh, hoe lief ook. Maar fuck it, nu.

Carrie, ik zie 'm! Maar ik snap 'm niet! Ooo, stom.

*** Very Happy Hoe oud is 'ie?


Laatst aangepast door Carrie op wo 27 maa 2013 - 2:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss di 26 maa 2013 - 6:00

Carrie schreef:Ik zie op zijn Twitter dat hij een 3FM luisteraar is. Dat zijn sowieso al 1000 pluspunten.

Edit: geweldige achternaam voor een taalnazi:twisted:

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 281626781 (btw Carrie, gefeliciteerd met onze man! I love you)

Rood, superleuk voor je! Lekker zoenuh straks, je weet tog. Ik ben erg benieuwd, ga ff research doen Wink

Edit: gelukt! Ik ben goehoed. Leuke vent!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 di 26 maa 2013 - 6:52

Vette update!! :cheering: thumbup Ik gun je echt enorm een leuke kerel, Rood. Of hij nou 1.70 of 1.90 is.

Geniet ervan en vergeet NIET om ons te blijven updaten over elke kusje, aaitje en vlindertje! :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 21:32

Bliss, wat heb je gedaaaaan! Kun jij gewoon aan de hand van de info hier ontdekken om wie het gaat? :shock:

Voor de rest: vanochtend werd ik wakker met een knoop in m'n maag, zo'n gevoel van 'mehhh, ik weet het niet hoor'. Hij heeft me gisteravond wat dingen verteld die het gevoel van 'kleine jongen die ik date' versterkt. Dingen waar 'ie niks aan kan doen, maar too much info in dit stadium. Ik ben overigens net zo'n open boek, dus als je nog in de fase van versieren en ontdekken zit, is dat niet handig. Dus we hebben net gewappt dat we echt even een tandje lager gaan. Hij zet me vanavond gewoon af, een paar kusjes en dat is dan wel weer genoeg.

Daar komt bij dat 'ie gister een beetje raar deed. We zaten met de hele groep te eten, wij naast elkaar. En toen ging 'ie soort van heel hard een combi doen van 'wij hebben echt niks hoor, ik ken haar niet' en tegelijk naar mij hardop óverduidelijke hints geven dat we elkaar leuk vinden. Ik dacht echt: gast, doe normaal. Geen me gewoon een knipoog, een por in m'n zij, whatever, maar doe normaal. Gelukkig gaf 'ie later zelf toe dat 'ie het gevoel had dat 'ie zich moest laten gelden, beetje mannelijke bewijsdrang ofzo, weet ik het. Ik heb nog nooit een man met haantjesgedrag 'gehad', dus ik heb echt geen idee of dit normaal is, anyone?

Verderrrrrr is het heerlijk. We hebben prachtige muziek in de auto geluisterd, praten fijn, we snappen elkaar echt in zo goed als alles. Soms vind ik dat ook een beetje eng. Dan lijken we zoveel op elkaar en herkennen zoveel in elkaar, dat ik me afvraag of het niet té veel is. Iemand ervaring mee?

Zo, dat moest er even uit, op deze twijfelochtend. Ik haat vrouwelijke voelsprieten, zeker als ze een picture perfect nastreven en bang en wantrouwend zijn geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 22:27

Haha! Rood, relax. Jullie moeten gewoon even de nieuwe verhoudingen en de daarbij behorende omgangsvormen vinden Wink. Hij vindt jou waarschijnlijk ook hartstikke leuk en wil het niet verpesten. Geniet gewoon van al het leuks!
En wat betreft heel erg op elkaar lijken, dat lijkt nu misschien in de grote lijnen heel erg zo. Maar je komt vast wel dingen tegen die botsen en die dat weer een beetje in balans brengen. En dan nog, veel dingen gemeen hebben is toch helemaal niet iets slechts?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 22:34

Ah joh, maak je niet druk! Snap het wel hoor. Je bent best een poos vrijgezel, en nu zit je in een fase dat je elkaar beter gaat leren kennen, en hij weet zich in zo'n grote groep waarbij iedereen misschien al weet dat jullie elkaar erg leuk vinden misschien gewoon geen houding te geven. Snap ik ook best.

Alsjeblieft ga niet overanalyseren, en geniet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin di 26 maa 2013 - 22:43

Hee Roodje, joh, dat komt vast gewoon omdat ie zich geen houding weet te geven en dat is ook best normaal. Jij bent toch ook in de war? Hij vast ook! Als jullie samen zijn is ie gewoon super leuk, dat zie (lees) je zo. Ik vind het zo leuk herkenbaar om te lezen dat je zo op je gemak bent bij elkaar, dat alles zo makkelijk gaat en je zoveel in elkaar herkent. Dat had ik ook zo in het begin, en nog steeds.

Dus dat kan ook echt wel gewoon goed gaan hoor. Het is niet altijd zo van opposites attract.
Weet je wat ik denk: Misschien heb je soms met van die opposites van die knallende passie, van die vurige ruzies en meningsverschillen wat het spannend houdt. Lijkt me heerlijk. Maar ook met iemand die zo op je lijkt kan je passie hebben, alleen dan meer gedeelde passie, je begríjpt elkaar daarin. Dat begrip is ook wel weer super veel waard. Ik merk dat nu echt, wow, dat is zo fijn! Dan maar nooit die passievolle ruzie hoor, onze borden blijven wel heel, maar ook dat is zo fijn. En wie weet ontdek je nog wel kanten van hem waarin je wel lijnrecht tegenover 'm staat..

Maar nu ben ik alweer aan het analyseren en eigenlijk wilde ik dat helemaal niet doen, want dat wilde ik jou ook als advies geven. Soms moet je gewoon dat geanalyseer loslaten. Soms is het gewoon goed. Misschien niet alles, door die onzekerheid ga je toch twijfelen, maar ga nou maar gewoon lekker zoenen en praten ipv analyseren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Caro di 26 maa 2013 - 22:55

Carrie schreef:Ah joh, maak je niet druk! Snap het wel hoor. Je bent best een poos vrijgezel, en nu zit je in een fase dat je elkaar beter gaat leren kennen, en hij weet zich in zo'n grote groep waarbij iedereen misschien al weet dat jullie elkaar erg leuk vinden misschien gewoon geen houding te geven. Snap ik ook best.

Alsjeblieft ga niet overanalyseren, en geniet!

Mee eens, ik snap de twijfels en over-analyse echt wel..maar misschien weet hij zich van verliefdheid ook even geen raad te geven! Mensen gedragen zich soms erg maf als je verliefd bent haha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Paper Crown di 26 maa 2013 - 23:05

Rood, wat ben je toch een leukerd he. Mens, zet eens even die hersens van je aan de kant en voel eens gewoon.. Gewoon voelen. Genieten en je ziet wel waar het stopt of doorgaat.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Charles di 26 maa 2013 - 23:57

Rood! I don't want to scare the shit out of you, maar ik heb hem ook gevonden hahaha. lol!

Ik vind hem leuk! En schijt aan de rest.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Sterre wo 27 maa 2013 - 0:19

Haha heerlijk topic Very Happy Word ik blij vannn! Super leuk voor je Rood, chill & enjoy!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 0:49

Charles schreef:Rood! I don't want to scare the shit out of you, maar ik heb hem ook gevonden hahaha. lol!

Ik vind hem leuk! En schijt aan de rest.
Haha, ik geloof ik ook. Maarrehhh onwijs leuke vent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin wo 27 maa 2013 - 0:51

Damn waarom is het mij nog niet gelukt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Minx wo 27 maa 2013 - 0:52

Dit dilemma is zo bekend. Je hebt toch ergens het perfecte plaatje in je hoofd. Gewoon lekker kijken hoe het loopt is het beste smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 0:53

Marin schreef:Damn waarom is het mij nog niet gelukt!

Wat niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe wo 27 maa 2013 - 0:57

Ik kan hem ook niet vinden!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss wo 27 maa 2013 - 1:18

Met de hints uit dit topic is het écht niet zo moeilijk om hem te vinden hoor! Very Happy Waarvoor dank, Carrie.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin wo 27 maa 2013 - 1:26

Ja maar ik heb geen Twitter, en dat was carrie's hint...hmm. Nou ik wacht de Facebook relatie status update wel af!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum