Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meegroei bh en tops

3 plaatsers

Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 2:45

Hoi meiden,

Ik moet er bijna aan geloven, mijn bh's beginnen nu erg krap te worden. Waar hebben jullie mee groei bh's gekocht? Want ik durf nog geen voedingsbh oid aan te schaffen, aangezien ik niet weet waar mijn borsten straks eindigen qua maat. Die van de hema vind ik niet mooi, daar kan ik geen hempje of topje overheen straks. Dus waar hebben jullie leuke meegroei bh's gekocht, die ook betaalbaar zijn?

Zelfde geldt voor topjes, ik heb nu een stuk of 3 broeken, en een aantal shirtjes binnen. Alleen ik heb het altijd al snel warm, en straks met die dikke buik helemaal, ik ben een maand of 5-6 zwanger als het zo warm wordt geloof ik, dus ik zoek ook nog wat leuke betaalbare topjes. Wie o wie heeft goeie tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  PapillonRose ma 7 maa 2011 - 2:48

Meegroeibeha's heb ik niet gehad (gelukkig cupmaat die ongeveer hetzelfde is gebleven).

Topjes wel, want ik was vorig jaar zomer zwanger. Ik heb toen veel leuke topjes gekocht bij de H&M (mama collectie). Geen idee of er nu wat bij zit, maar vorig jaar wel.
Heb daar toen een paar basic tops gekocht en een paar mooie truitjes / topjes voor de zomer.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 2:53

Mijn borsten groeien dus wel, onder kleding gaat het nog wel, maar als ik alleen mijn bh aan heb zie je echt goed dat ze krap aan het worden zijn. Ik zal is bij de H&M kijken. Dankjewel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 4:03

Wat had je om te zwemmen dan trouwens? Bikini, of tankini of badpak? Ik wil het liefst bikini, maar ik weet niet of dat misschien slecht is ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  PapillonRose ma 7 maa 2011 - 4:13

Bazyle schreef:Wat had je om te zwemmen dan trouwens? Bikini, of tankini of badpak? Ik wil het liefst bikini, maar ik weet niet of dat misschien slecht is ofzo.

Ik had niks om te zwemmen Embarassed Nam me steeds voor om te gaan zwemmen en dan voor een badpak of bikini te kijken, maar het is er niet van gekomen. Bikini kan volgens mij gewoon hoor, zolang je maar niet te lang in de hete zon zou zijn met je buik. Dat geldt ook voor een badpak of gewone kleding volgens mij (heb ik toen ergens gelezen in zo'n zwangerschapsboek :P ).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 5:04

Ik draag nu Bh's die gewoon 2 maten groter zijn (nog uit mijn dikkere tijd). Hoop wel dat het nu stopt met groeien, dan kan ik deze blijven dragen tot het einde van mijn zwangerschap en daarna voedingsbh's.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 8:09

Die heb ik dus ook niet, misschien kan ik wat van mijn zus lenen.. Alleen die heeft een kleinere omvang, dus ik weet niet of dat lukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Happydobby ma 7 maa 2011 - 8:13

Bij hunkemoller misschien? Of v&D. bij mij passen mijn bh's nog omdat mijn borsten niet veel groter zijn geworden tot nu toe.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 8:28

Bazyle schreef:Die heb ik dus ook niet, misschien kan ik wat van mijn zus lenen.. Alleen die heeft een kleinere omvang, dus ik weet niet of dat lukt.
Je hebt van die losse stukjes met haakjes die je aan de achterkant er tussen kan zetten, dan heb je makkelijk een grotere omvang. Bra Extenders heet het bij hunkemoller.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 20:17

Ik had gewoon een cupmaat groter gekocht, ik vond die meegroei dingen maar niks. Met zwemmen had ik een bikini aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 21:56

@BA, das ook wel een goeie inderdaad!

@snoepy Dat kan inderdaad ook, alleen dan wordt het misschien wel een duur geintje. Maarja, ik vind die mee groei dingen ook niks, dus dan kijk ik wel even voor wat minder dure goeie bh's die groter zijn. Mits die van mijn zus ook niet meer passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  snoezel di 8 maa 2011 - 0:32

Ik had een meegroei beha van de hema, maar Sow vind je blijkbaar dus niks... ik zweerde bij dat ding, het zat tenminste goed. Ik ben van een 75b naar een 80d gegaan, dus had echt iets nieuws nodig. Heb ook vrij lang nog flexibele behaas gedragen, maar goed, dat zit op een gegeven moment ook gewoo gewoon niet meer. En een goed zittende beha is toch wel ERG fijn... en aangezien je borsten enorm kunnen groeien en je moeilijk de komende maanden elke maand een nieuwe beha aan kan schaffen- lang leve de.meegroei gevaartes! Ik móet zeggen dat ik te zuinig ben aangelegd en ik andere merken gewoon te duur vond voor die paar maanden. Heb well met 32 weken ook voedingsbehaas gedragen...

Als zwemoutfit droeg ik gewoon mijn bikini. Ik had een heel laag broekje en een triangeltop... voor die enkele keer zwemmen was dat prima.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 8:21

Ja wij gaan waarschijnlijk wel vaker zwemmen, dus ik wil wel een goeie bikini. Ik heb toevallig vandaag bij de Miss Etam een top en 3 buikbanden gekocht, en in wijchen zit ook een Miss Etam outlet dus daar ga ik ook nog even kijken. Zou ik genoeg hebben aan 3-4 buikbanden? Ik heb geen idee of je die op een gegeven moment dagelijks moet dragen, ik wil ze denk ik niet langer als 2 dagen aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meegroei bh en tops Empty Re: Meegroei bh en tops

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum