Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss zo 24 maa 2013 - 7:17

Ja, zo heb ik het met mijn ex vorig jaar ook aangepakt hoor. Die weet zichzelf ook niet echt te kleden, het interesseert hem ook te weinig. Toen zijn we af en toe samen gaan shoppen en zag hij er meteen stukken beter uit. Beviel hem kennelijk wel goed, want ik kreeg gisteren nog een berichtje of ik binnenkort weer een keer mee wil om kleding te kopen. Hij had gisteren zelf een poging gewaagd, maar dat was geen succes zei hij. Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 23:04

Ik denk dat zijn uiterlijk best wel wat minder mag zijn als de aantrekkingskracht verder al meteen groot is. Maar als je het nu nog steeds niet voelt dan is die aantrekkingskracht er denk ik ook niet..
Hahaha ik vind je verhaal overigens erg grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 10:45

Right. We hebben vanavond twee uur zitten zoenen en nu kan het me allemaal niks meer schelen. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe ma 25 maa 2013 - 11:15

:cheering: geweldig haha!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 11:22

Ja Kiek, 't is echt niet normaal. Het is zó relaxt en gezellig. En hij heeft allemaal kwaliteiten die ik jarenlang gewenst heb. Hij gelooft in God, is zelfs van dezelfde soort kerk als ik (ik bedoel, how often does that happen? :shock: ), maakt muziek (piano, gitaar en drum), zelfde humor, écht leuke kleding, goeie baan/huis/auto, gewoon goed geregeld, sportief, een aanpakker en ik heb zojuist ontdekt dat 'ie echt geweldig zoent/aanraakt. Dus ik weet het ff niet meer, maar dat hoeft ook niet. Morgen gaan we weer optreden, dan zie ik hem weer en gaan we weer zoenen all night long. Ghe ghe. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 11:23

En hij is ook van de taalpolitie. :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 11:26

Daarna natuurlijk hè, niet tíjdens het optreden.

Goed, ik hou op met dat gekwijl, ga slapen. Daaaag lieve meelevende meisjes! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Parisienne ma 25 maa 2013 - 11:27

Wat leuk Rood! Geniet gewoon even van de leuke momenten en zie wat het verder brengt!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  June ma 25 maa 2013 - 11:27

Oeh de taalpolitie I love you. Leuk voor je, Rood! Gefeliciteerd!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe ma 25 maa 2013 - 11:28

Rood is verliehiefd Laughing

Geniet er lekker van!!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  SDL ma 25 maa 2013 - 11:28

Zó, hallo roze bril. Ik gun het je zo! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 281626781
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 12:50

En dat voelt zich dan niet aangetrokken tot de meneer in kwestie. Uhuh.... ja hoor... Laughing


Fijn Rood, geniet ervan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin ma 25 maa 2013 - 20:56

Ja, dit is goed!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Caro ma 25 maa 2013 - 21:24

Rood schreef:Ja Kiek, 't is echt niet normaal. Het is zó relaxt en gezellig. En hij heeft allemaal kwaliteiten die ik jarenlang gewenst heb. Hij gelooft in God, is zelfs van dezelfde soort kerk als ik (ik bedoel, how often does that happen? :shock: ), maakt muziek (piano, gitaar en drum), zelfde humor, écht leuke kleding, goeie baan/huis/auto, gewoon goed geregeld, sportief, een aanpakker en ik heb zojuist ontdekt dat 'ie echt geweldig zoent/aanraakt. Dus ik weet het ff niet meer, maar dat hoeft ook niet. Morgen gaan we weer optreden, dan zie ik hem weer en gaan we weer zoenen all night long. Ghe ghe. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 2474380249

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 281626781 Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 281626781 Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 281626781

Als ik iemand dit gun, ben jij het!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 21:32

Ahh wat een lieve reacties toch! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 2970661624

Waar ik een beetje bang voor was, dat het zoenen de spanning of nieuwsgierigheid weg zou nemen, is niet gebeurd. Ik heb echt ontzettend veel zin om 'm vanavond te zien, samen op te treden en dan vanuit Z.wolle naar R.otterdam rijden samen. Dan is 'ie maar kleiner, fuck it. Overigens zeggen we nog heel erg tegen elkaar dat we het rustig aan doen, en dat ben ik ook wel heel erg van plan. We kennen elkaar nu een paar weken en moet nog echt méér te weten komen. Maar wat ik nu allemaal hoor en klik-klik-klik, is gewoon onwijs leuk.

Artemis, het was al wel een beetje zo, maar ik ging ervanuit dat 'ie heel kneuzerig zou zoenen ofzo. Nu blijkt dat het tegenovergestelde te zijn en BAM, aantrekkingskracht kom maar door. Vet leuk. Ik wil weer. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 3920004554

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Carra ma 25 maa 2013 - 21:48

Zo leuk!! cheers Veel plezier vanavond!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Isis ma 25 maa 2013 - 22:03

Jeuj, de taalpolitie :cheering:

Hij is goedgekeurd, je mag van mij Laughing
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 22:36

Rood schreef:Right. We hebben vanavond twee uur zitten zoenen en nu kan het me allemaal niks meer schelen. Rolling Eyes

Ohhh echt?! Twéé uur ook! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 22:38

Rood schreef:Ja Kiek, 't is echt niet normaal. Het is zó relaxt en gezellig. En hij heeft allemaal kwaliteiten die ik jarenlang gewenst heb. Hij gelooft in God, is zelfs van dezelfde soort kerk als ik (ik bedoel, how often does that happen? :shock: ), maakt muziek (piano, gitaar en drum), zelfde humor, écht leuke kleding, goeie baan/huis/auto, gewoon goed geregeld, sportief, een aanpakker en ik heb zojuist ontdekt dat 'ie echt geweldig zoent/aanraakt. Dus ik weet het ff niet meer, maar dat hoeft ook niet. Morgen gaan we weer optreden, dan zie ik hem weer en gaan we weer zoenen all night long. Ghe ghe. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 2474380249
Ohh dan heb ik hem dus gezien?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 22:43

Hahaha wauw! Die had ik niet zien aankomen. Super leuk voor je! Lekker zoenen. Heb je nu een schrale kin? Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 22:52

Harrison schreef:Hahaha wauw! Die had ik niet zien aankomen. Super leuk voor je! Lekker zoenen. Heb je nu een schrale kin? Haha!

Oh de schrale kin! Ja die had ik ook, ik zal eens een foto zoeken, hilarisch Very Happy Edit: Hij staat niet online, is misschien maar beter ook Very Happy


Laatst aangepast door Carrie op ma 25 maa 2013 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Tabbert ma 25 maa 2013 - 22:57

Wat leuk Rood! Soms maakt het echt niet uit of hij een paar centimeters te klein is.. als hij maar kan zoenen Laughing

(ohh die schrale kin: check! Ook weleens gehad na zo'n lange zoenpartij Wink )
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Luce ma 25 maa 2013 - 23:20

Leuk zeg!! Laughing En wat boeit dat inderdaad nou dat hij kleiner is en niet helemaal 'perfect' in uiterlijk. Als het goed voelt, dan is het toch prima? Mijn ex was ook kleiner. Marjette gevoel zat goed.

Ik zou dat 'malletje' zoals iemand hier zo mooi beschrijft inderdaad proberen los te laten. Maar met 2 uur zoenen ben je al een heel eind gekomen denk ik Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 0:54

Ja, het malletje loslaten lukt me heel goed. Voor mezelf tenminste. Ik ben vooral bang wat mijn omgeving ervan zal denken. Het staat me nog levendig voor ogen hoe mijn moeder en zusje (die echt heel lief zijn) keihard lachten toen ze een foto van de Welshman zagen. Eer dat ik dat nu doe... Hij heeft er overigens geen problemen mee dat ik wat pompeuzer ben. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 1:10

Rood schreef:Ja, het malletje loslaten lukt me heel goed. Voor mezelf tenminste. Ik ben vooral bang wat mijn omgeving ervan zal denken. Het staat me nog levendig voor ogen hoe mijn moeder en zusje (die echt heel lief zijn) keihard lachten toen ze een foto van de Welshman zagen. Eer dat ik dat nu doe... Hij heeft er overigens geen problemen mee dat ik wat pompeuzer ben. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 253468018

Ah jeetje dat is toch niet normaal? En wat viel er nou te lachen, hij zag er hartstikke leuk (en normaal) uit! Ik snap dat je nu wat terughoudender bent. Wel heel jammer, ook al zijn je moeder en zusje lief Very Happy Maar hij is echt goedgekeurd hoor, hij ziet er leuk uit op zijn FB foto!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum