Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Fortissimo wo 27 maa 2013 - 2:05

Zo moeilijk is 't echt niet. Zelfs mij is het gelukt haha (althans, dat denk ik). Als dat hem is; Leuke jongen! Very Happy
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:17

Paper Crown schreef:Rood, wat ben je toch een leukerd he. Mens, zet eens even die hersens van je aan de kant en voel eens gewoon.. Gewoon voelen. Genieten en je ziet wel waar het stopt of doorgaat.
Liefste post ever, je hebt helemaal gelijk. Vanochtend even m'n lieve vriendin ingelicht en die heeft ook wel wat obstakels weggenomen. Ik vind het fijn om te horen dat andermans mannen ook stomme of genante dingen hebben/doen. Dan voel ik minder de 'plicht' om alleen voor iets perfects te gaan. Ik ben ZO fakking kritisch, werkelijk waar. Stond vanochtend te huilen bij m'n vriendin omdat ik het zo erg vind dat ik zo'n automatisch denkpatroon heb om iemand gelijk af te branden in m'n hoofd. (deze zin klopt niet, maar fuck it)

Jullie sporen echt niet!!! I love you Maar mooi dat jullie 'm goedkeuren, stelletjes detectives.

Hij vindt dat ik een mooie kont heb. En dat ik leuk giechel. Ik voel me vet sexy nu, jonge.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:19

Marin schreef:Ja maar ik heb geen Twitter, en dat was carrie's hint...hmm. Nou ik wacht de Facebook relatie status update wel af!
Op Facebook kan het toch ook, als je mijn vrienden kunt zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:20

Je hebt ook een mooie kont. Vol en rond, een soortement van appel!

Ok niet als enige nu daarop reageren. Ah liefje toch. Niemand is perfect! Jij niet, ik niet, F niet. Maar dat hoeft ook helemaal niet. En skitta aan wat anderen denken! Jonge hij is toch al door iedereen hier goedgekeurd.

Sorry dat teveel weggeven heb dat iedereen hem kan vinden! Als ik dat weg moet halen, lemmeknow.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Melis_je wo 27 maa 2013 - 2:22

Charles schreef:Rood! I don't want to scare the shit out of you, maar ik heb hem ook gevonden hahaha. lol!

Ik vind hem leuk! En schijt aan de rest.
Ik ook in minder dan drie minuten met alleen Carrie's hints. Ik vind m ook leuk! Edit: zie dat er nog meer hints zijn. Ja, ik had meteen de goede. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 281626781


Laatst aangepast door Melis_je op wo 27 maa 2013 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:23

Charles schreef:Ik vind hem leuk! En schijt aan de rest.
Ja man. Ik kan wel bezig blijven met in een plaatje passen.

O ja, Harri en Marin, dank voor jullie tips. Misschien is die overeenkomsten ook niet zo erg idd. Bedacht me net dat mijn zusje en haar man ook veel op elkaar lijken. Die zijn juist allebei introvert, plichtsgetrouw en moraalridders. Blijkbaar kan dat dus ook. We gaan vanavond gewoon weer lekker muziek maken en dan brengt 'ie me weer heel lief thuis. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Fortissimo wo 27 maa 2013 - 2:23

Rood schreef:
Paper Crown schreef:Rood, wat ben je toch een leukerd he. Mens, zet eens even die hersens van je aan de kant en voel eens gewoon.. Gewoon voelen. Genieten en je ziet wel waar het stopt of doorgaat.
Liefste post ever, je hebt helemaal gelijk. Vanochtend even m'n lieve vriendin ingelicht en die heeft ook wel wat obstakels weggenomen. Ik vind het fijn om te horen dat andermans mannen ook stomme of genante dingen hebben/doen. Dan voel ik minder de 'plicht' om alleen voor iets perfects te gaan. Ik ben ZO fakking kritisch, werkelijk waar. Stond vanochtend te huilen bij m'n vriendin omdat ik het zo erg vind dat ik zo'n automatisch denkpatroon heb om iemand gelijk af te branden in m'n hoofd. (deze zin klopt niet, maar fuck it)

Jullie sporen echt niet!!! I love you Maar mooi dat jullie 'm goedkeuren, stelletjes detectives.

Hij vindt dat ik een mooie kont heb. En dat ik leuk giechel. Ik voel me vet sexy nu, jonge.

Vind ik leuk, jongeuh!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Toet wo 27 maa 2013 - 2:26

Ik vind dit een heel leuk topic cheers
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:28

Voor wat het waard is, heb het weggehaald! Maar hij staat nog in een aantal quotes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:31

Carrie schreef:Je hebt ook een mooie kont. Vol en rond, een soortement van appel!

Ok niet als enige nu daarop reageren. Ah liefje toch. Niemand is perfect! Jij niet, ik niet, F niet. Maar dat hoeft ook helemaal niet. En skitta aan wat anderen denken! Jonge hij is toch al door iedereen hier goedgekeurd.

Sorry dat teveel weggeven heb dat iedereen hem kan vinden! Als ik dat weg moet halen, lemmeknow.
Appel, ja! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 281626781 Dankuwel hoor.

Je hebt helemaal gelijk over dat perfecte. Ik vind het altijd heel cool hoe jij dat bij F. doet/erkent en toch van 'm houdt ofzo. Ik heb door de jaren heen echt zo'n veiligheidssysteem opgebouwd: hij moet dit, hij moet dat en als dat allemaal bij elkaar komt, dán is het HEM en dan zal er nooit iets verkeerd gaan. Maar zo zal het vast allemaal niet werken, of wel? Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 253468018

Nee, hoor, geen probleem. Ik vind het heel knap dat jullie 'm zo kunnen vinden, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:32

Toet schreef:Ik vind dit een heel leuk topic cheers
Och wat lief toch allemaal.

Jongons, ik gaat effe een tukkie doen, want vanavond weer vol aan de bak. Bedankt voor alle support!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin wo 27 maa 2013 - 2:36

Haha nou ik kan 'm echt niet vinden, ook niet met de hints, maar vooruit. Als jij 'm maar kunt vinden Very Happy
Ik vind het echt heel erg leuk voor je.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Melis_je wo 27 maa 2013 - 2:40

Marin schreef:Haha nou ik kan 'm echt niet vinden, ook niet met de hints, maar vooruit. Als jij 'm maar kunt vinden Very Happy
Een grapje over z'n lengte, is het daar al het moment voor?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe wo 27 maa 2013 - 2:44

Jaaa gevonden (denk ik) en hij is leuk!! Very Happy
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin wo 27 maa 2013 - 2:46

Melis_je schreef:
Marin schreef:Haha nou ik kan 'm echt niet vinden, ook niet met de hints, maar vooruit. Als jij 'm maar kunt vinden Very Happy
Een grapje over z'n lengte, is het daar al het moment voor?

lol!

Nee, nog te vers, Melis, nog te vers. Super leuk dat je er weer bent trouwens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 2:59

Rood schreef:
Carrie schreef:Je hebt ook een mooie kont. Vol en rond, een soortement van appel!

Ok niet als enige nu daarop reageren. Ah liefje toch. Niemand is perfect! Jij niet, ik niet, F niet. Maar dat hoeft ook helemaal niet. En skitta aan wat anderen denken! Jonge hij is toch al door iedereen hier goedgekeurd.

Sorry dat teveel weggeven heb dat iedereen hem kan vinden! Als ik dat weg moet halen, lemmeknow.
Appel, ja! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 281626781 Dankuwel hoor.

Je hebt helemaal gelijk over dat perfecte. Ik vind het altijd heel cool hoe jij dat bij F. doet/erkent en toch van 'm houdt ofzo. Ik heb door de jaren heen echt zo'n veiligheidssysteem opgebouwd: hij moet dit, hij moet dat en als dat allemaal bij elkaar komt, dán is het HEM en dan zal er nooit iets verkeerd gaan. Maar zo zal het vast allemaal niet werken, of wel? Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 253468018

Nee, hoor, geen probleem. Ik vind het heel knap dat jullie 'm zo kunnen vinden, haha.

Ja dat is zo Rood, en weet je hoe dat komt? Ik weet dat als ik mopper over F of zelfs dingen vertel die ik van hem haat, dan weet ik dat jullie (jij en UN en andere vriendinnen van mij) niet denken ‘wat een lul is die vriend van haar.’ Omdat jullie verder kijken dan dat, en objectief naar de persoon kunnen kijken. Als je dat weet van je vriendinnen durf je dat soort dingen ook makkelijker te uiten. Maar dat kun jij ook nog gaan leren, probeer het gewoon bij ons, en dan later bij je familie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Paper Crown wo 27 maa 2013 - 3:16

Mijn man is zo ongeveer alles wat ik niet zocht in een man. En toen mijn moeder lang geleden eens tegen me zei: 'Wat zit je te glunderen, wat is er?' Ik weet nog dat ik letterlijk zei: 'Ik vind hem leuk, maar hij is zo.. klein.. en heeft grote oren...' En kijk nu? Afentoe wil ik hem serieus voor een trein duwen hoor, zo ontzettend irritant maar zijn lengte is niet groot maar hij heeft een heel groot hart, en is gewoon een goed en mooi mens en dat is ook wat telt. Uiteindelijk verzuurt iemands uiterlijk waar je bij staat als het innerlijk niet klopt. (maar ik was pas echt gerustgesteld toen ik: 'the dealbreaker' zag.. zeg maar, als je snapt wat ik bedoel, and for the record, mijn man heeft hele kleine handen..)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss wo 27 maa 2013 - 3:29

Rood, ik herken precies wat je zegt hoor. Ik geloof ook dat ik nog nooit zo zenuwachtig was als toen ik vorig jaar mn vriend moest voorstellen aan familie en vrienden. Want oooh wat zouden ze wel niet van hem vinden? Uiteindelijk ging dat hartstikke goed en viel het alleszins mee, maar ik kan me ook zo druk maken. Dan heb ik mezelf eindelijk zo ver dat ik ervoor uit durf te komen dat ik iemand leuk vind (die misschien niet precies aan mijn eisenlijstje voldoet) en dan ga ik me vervolgens druk zitten maken om de mensen om mij heen. Zó vermoeiend. Al weet ik zeker dat ik weer precies hetzelfde heb als ik nu een andere leuke man ontmoet Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 wo 27 maa 2013 - 6:51

Ik vond dat ook belangrijk hoor, dat mijn vriend een klik zou hebben met mijn familie en andersom. Maar dan wel op innerlijk vlak, karakter en normen en waarden. Of ze hem wel of niet knap vinden, dat is zo persoonlijk.

Ik ben het eens met de anderen. Lekker loslaten die twijfels en stel je open. Dan merk je vanzelf of het hem wel is of toch niet. Zo niet, dan weet je dat zeker en kun je jezelf later niet verwijten dat je het te weinig kans hebt gegeven.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Zininzon wo 27 maa 2013 - 10:14

Wat leuheuk :cheering:

Haal dat malletje van hem af en geniet gewoon. Zo lang het leuk is, is het leuk en je weet gauw genoeg hoe leuk!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lavendel wo 27 maa 2013 - 10:18

Wha! Ik had dit hele topic gemist! je hebt hem vanavond weer gezien toch? Hoe was het? Ik vind dit topic leeeeeuk en jou zo grappig!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 23:51

Joehoe! Het ging gisteravond al een stúk beter. We hebben lekker onderling blikken uitgewisseld en knipoogjes over en weer. Samen muziek maken is echt ma-gisch. I love you

Het coole is dat al mijn vriendinnen hem nu al leuk vinden, ze zijn allemaal zo supportive. En tegen m'n familie zeg ik gewoon niks – briljante move, m.d.a. Carrie. Ik voel me echt volwassen, dat ik het nodig hebben van hun goedkeuring afleer.

Gisteravond bracht 'ie me weer thuis, heeft me op tijd uit de auto geschopt (gotta looooove strenge mannen als je all-time kletsmajoor bent) en toen heerlijk geslapen.

Om 3 uur komt 'ie me weer ophalen en rijden we samen nog een laatste keer naar Delft toe. Nog één avondje knallen. En dan zien we elkaar een paar dagen niet. Hoop dat ik 'm heel erg ga missen. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 2970661624

Edit: three time Amen op alles wat jullie zeggen. Leer veel van jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Caro wo 27 maa 2013 - 23:57

Rood schreef:Joehoe! Het ging gisteravond al een stúk beter. We hebben lekker onderling blikken uitgewisseld en knipoogjes over en weer. Samen muziek maken is echt ma-gisch. I love you

Het coole is dat al mijn vriendinnen hem nu al leuk vinden, ze zijn allemaal zo supportive. En tegen m'n familie zeg ik gewoon niks – briljante move, m.d.a. Carrie. Ik voel me echt volwassen, dat ik het nodig hebben van hun goedkeuring afleer.

Gisteravond bracht 'ie me weer thuis, heeft me op tijd uit de auto geschopt (gotta looooove strenge mannen als je all-time kletsmajoor bent) en toen heerlijk geslapen.

Om 3 uur komt 'ie me weer ophalen en rijden we samen nog een laatste keer naar Delft toe. Nog één avondje knallen. En dan zien we elkaar een paar dagen niet. Hoop dat ik 'm heel erg ga missen. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 2970661624

Edit: three time Amen op alles wat jullie zeggen. Leer veel van jullie!

Ik vind dit ZO leuk voor je!! Ik glimlach er helemaal door :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lavendel do 28 maa 2013 - 0:01

Hardstikke leuk die knipoogjes en magische blikken en gezellige kletsverhalen maar heb je ook nog weer een beetje lekker gezoend dan? Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe do 28 maa 2013 - 0:04

Oh wat heerlijk Rood! Ik vind het zo leuk voor je!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum