Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  FireButterfly di 9 apr 2013 - 7:04

Gisteren eind van de middag zat ik op Paiq. Ik verveelde dus ik vroeg een speeddate aan. Vervolgens kreeg ik een hele leuke chatpartner. Het resultaat is dat we zaten te chatten tot een uur of twaalf. Extreem lang zitten kletsen. Echt van alles besproken. We hebben ontzettend veel met elkaar gemeen. Ik vind het bizar. Van beide kanten is er zeker digitaal gezien een klik. Hij ziet er ook nog eens leuk uit.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 9:23

Oeh wat leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Blond wo 10 apr 2013 - 21:02

Rood, wat ontzettend fijn dat je je grote liefde 2.0 hebt gevonden Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 561177 Heel veel geluk samen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Vino wo 10 apr 2013 - 23:03

Blond schreef:Rood, wat ontzettend fijn dat je je grote liefde 2.0 hebt gevonden Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 561177 Heel veel geluk samen!

+1!

Ik wil oohooook.. smile
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Rush wo 10 apr 2013 - 23:07

Lady4 schreef:Ja, die angst heb ik ook lang gehad. Maar inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat wij niet zomaar uit elkaar zullen gaan. Dat vertrouwen krijg jij ook vanzelf hoor.

Ja inderdaad, het komt echt vanzelf!Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 3711883763
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 4:40

Hè kritische pubert van me, ik zie hem net op Facebook voorbij komen, maar dat is toch gewoon een hele leuke aantrekkelijke kerel? Of ben ik nou gek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 vr 12 apr 2013 - 5:02

Artemis schreef:Hè kritische pubert van me, ik zie hem net op Facebook voorbij komen, maar dat is toch gewoon een hele leuke aantrekkelijke kerel? Of ben ik nou gek?

Mijn gedachte. Ik zag hem ook, wat een leukerd!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 18:56

Hahaha! Artemis. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 253468018 Dat ís ook zo. Maar daar zie je alleen z'n hoofd, waarvan ik eerder ook zei dat ik dat ontzettend aantrekkelijk vond. Daaronder zit alleen een klein, dun lijf, en dat is niet waar ik in eerste instantie erg op val. Of wat ik eigenlijk altijd afwijs. Tot nu dan.

Inmiddels vind ik het ook totaal geen probleem meer, btw. Er zit zoveel leuks in dat lijf, dat ik er gewoon van moet houden. Over een paar jaar val ik alleen nog maar op dunne mannen, zul je zien.

Edit: Plus er zat gewoon iets bij van mijn angst voor het oordeel van anderen. Dat mensen zouden denken: 'Kijk dat nou lopen, een dikke koe en een mini-giraf, ziet er niet uit.' Maar ik doe heel hard m'n best om daar schijt aan te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Snoes zo 14 apr 2013 - 10:09

Rood schreef:Hahaha! Artemis. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 253468018 Dat ís ook zo. Maar daar zie je alleen z'n hoofd, waarvan ik eerder ook zei dat ik dat ontzettend aantrekkelijk vond. Daaronder zit alleen een klein, dun lijf, en dat is niet waar ik in eerste instantie erg op val. Of wat ik eigenlijk altijd afwijs. Tot nu dan.

Inmiddels vind ik het ook totaal geen probleem meer, btw. Er zit zoveel leuks in dat lijf, dat ik er gewoon van moet houden. Over een paar jaar val ik alleen nog maar op dunne mannen, zul je zien.

Edit: Plus er zat gewoon iets bij van mijn angst voor het oordeel van anderen. Dat mensen zouden denken: 'Kijk dat nou lopen, een dikke koe en een mini-giraf, ziet er niet uit.' Maar ik doe heel hard m'n best om daar schijt aan te hebben.
Evil or Very Mad

Fijn dat het zo goed gaat en dat je er inmiddels geen probleem meer mee hebt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 1:10

Hahaha mini-giraffe??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Zininzon ma 15 apr 2013 - 3:01

Ook ik moest héél erg lachen om je vergelijking. En ik weet ook een beetje hoe het voelt.
Mijn vriend en ik zijn allebei even lang, maar ik weeg 20 kilo meer (hij draagt maat M en ik maat 44).
Hij wilde een paar kilo afvallen, omdat hij dan nòg sneller kan hardlopen, maar ik zei dat dat niet mocht omdat we dan helemáál de dikke en de dunne lijken... Hihi smile
Ik voel mij overigens prima bij mijn vriend en ik heb nog nooit gehoord dat mensen ons er raar uit vinden zien. Meestal horen we dat we zo goed bij elkaar passen.

Geniet!


Laatst aangepast door Zininzon op ma 15 apr 2013 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Rush ma 15 apr 2013 - 3:05

Nou! Echt geen dikke koe! No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Caro ma 15 apr 2013 - 6:38

Wil jij eens niet zulke lelijke dingen over jezelf zeggen missy?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Melis_je ma 15 apr 2013 - 23:46

Rood schreef:Dat mensen zouden denken: 'Kijk dat nou lopen, een dikke koe en een mini-giraf, ziet er niet uit.'
Hahaha, ze kunnen beter om je lachen dan om je huilen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lavendel vr 10 mei 2013 - 0:37

Rood! Hoe is het met de Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 2970661624I love you? Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 561177
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 23:44

Effing brilliant! Hij is zo onwijs leuk, vind ik dan. Twijfels zijn weg, we hebben het gezellig, hij is goed voor me, ik voor hem, we groeien van elkaar - kortom, ik ben een gezegend mens. Wat wil je nog meer weten? study

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 za 11 mei 2013 - 0:01

Wat super Rood!
Leuke tip: kopieër al je posts die je de afgelopen tijd geplaatst heb en plak ze in een bestandje. Ik doel op de posts vanaf het moment dat jullie contact kregen, je onzekerheden tot nu. Het is zo leuk om dat zo nu en dan eens terug te lezen. Ik heb dat ook gedaan en heb net weer even weg zitten zwijmelen bij mijn eigen posts. smile Hier en daar kun je het natuurlijk wat censureren, mocht je het je vriend ook ooit eens willen laten lezen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin za 11 mei 2013 - 0:05

Bedoel je van hier op het forum, Lady, of van smsjes naar elkaar enzo?

Op het moment dat ik met m'n vriend een relatie kreeg, was ik even tijdelijk weg van het forum. Ik had toen nog nét geschreven over dat hij me had aangeschreven op internet, daar heb ik toen nog met jou o.a. in het date topic over gekletst, noemde hem de kakker laughcry maar op het moment dat we echt gingen daten en een relatie kregen, had ik m'n naam verwijderd van 't forum. Echt zo jammer. Pas na een maand relatie ofzo, vroeg iemand, weet iemand hoe het met Marin was, en toen reageerde ik onder een tijdelijke nieuwe naam: "Goed hoor, die ligt bij haar kersverse vriendje in bed!" Very Happy
Maar toch wel HEEL erg jammer dat ik al die eerste dingen niet meer terug kan lezen, want ik had het nooit opgeschreven. Maar ach.. Het zit nog in m'n herinnering als de dag van vandaag. Onze eerste date was gewoon zo leuk!

Rood, ik ben zo blij voor je. Die foto die hij plaatste op FB waarin je getagged bent. Zo lief. HIJ VINDT JOU ZO LIEF! Dat vind ik zo leuk om te zien, want dat zie je zo goed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 za 11 mei 2013 - 0:17

Ik bedoel inderdaad de posts die je op het forum geplaatst hebt, in mijn geval in het Date-topic.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 21:56

Ik had dat ook op moeten slaan haha, shit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss ma 13 mei 2013 - 9:04

Harrison schreef:Ik had dat ook op moeten slaan haha, shit!

Ik moest ineens denken aan die jongen waar je destijds een oogje op had. Was het niet een sporter ofzo, waar je niet echt hoogte van kreeg? Zie je hem nog wel eens?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 8 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum