Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 0:21

Wat een fijne update. Ik vind het zó leuk voor je!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 0:52

Lavendel schreef:Hardstikke leuk die knipoogjes en magische blikken en gezellige kletsverhalen maar heb je ook nog weer een beetje lekker gezoend dan? Wink
OOoo ja natúúrlijk! We zoenen heel wat af. Maar ik probeer niet alleen daarop te focussen, haha. Anders wordt het zo'n 'ik ben verliefd op je omdat je lekker zoent'-verhaal. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Eris do 28 maa 2013 - 0:54

:cheering: Fijn voor je Rood. Geniet er lekker van.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss do 28 maa 2013 - 3:23

Maar dan de hamvraag: ben je in loooooove?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 3:32

Overkritische pubert dat je bent :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Beessie do 28 maa 2013 - 7:47

[quote="Artemis"]Overkritische pubert dat je bent :cheering: [/quote

Waar is de "vind ik leuk" knop?

Heerlijk zo'n topic als dit Laughing
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:51

Artemis schreef:Overkritische pubert dat je bent Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 281626781
Wat bedoel je nou? Eens, geloof ik, namelijk. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 394967

Ja menson, ik ben in loooooove. Het heeft mogen te komen te gebeuren. En hij ook.

Gisteren afscheid genomen voor een paar dagen, en maandag gaan we waarschijnlijk wat leuks doen. Het voelt zo flex en vertrouwd en heerlijk. Het lijkt ook wel alsof ik alles wat ik de afgelopen jaren heb geleerd (over iemand vrijlaten, niet stressen, blij met jezelf zijn etc.) nu mag toepassen.

Hij zei gisteren dat we er gewoon voor gaan. En volgens mij betekent dat nog niet dat we het aan de hele wereld gaan rondbazuinen, maar in ieder geval dat we elkaar nog beter willen leren kennen en hopen dat daar uiteindelijk een relatie uit voortvloeit. Maar m'n vriendin zei vanochtend dat we niet zo moeilijk moeten doen en gewoon een stelletje zijn.

Nou, ik zie wel. Ik ben gewoon lekker verliefd op hem en écht aan 't genieten. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:53

:cheering: geniet er van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 1:56


Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Keep-calm-because-love-is-in-the-air-2

Zolang je bovenstaande regels maar onthoudt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:59

En o ja, gisteren hebben we het even getest, maar hij is nog altijd een stukje langer dan ik. Twee centimeter, maar toch. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 2:01

O shit Marin, van dat soort uitspraken schiet ik in de paniek. Wat moet ik nou wel en niet doen? Bedoel je dat ik moet uitkijken met dat we niet te snel gaan? Ik word zo bloedzenuwachtig van al die liefdesregels.

Zazou, dankjewel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 2:04

Oeps. Het heeft het verkeerde effect gehad.

Het gewenste effect was: KALM. Niet stress.

En don't forget: ER ZIJN GEEN LIEFDESREGELS.

Print dat nou eens in dat mooie koppie van je. Je doet het echt geweldig, het gaat toch geweldig? Niks regels.

Edit: oh en je gaat niet te snel. Heus niet. Je doet het gewoon zoals het goed voelt voor jou.
Voor mij voelde het goed om bij onze tweede date te gaan zoenen en toen bleven we maar zoenen en toen dacht ik 'well this is awkward als we nu weer gewoon tv gaan kijken', dus ben ik maar met 'm naar bed geweest. Werkt voor mij. Was leuk. En het resultaat mag er wezen, ik heb nog steeds 't liefste vriendje. Maar voor jou werkt, wat voor jou werkt. Niks te snel doen dus, gewoon je eigen tempo volgen. Volgens mij weten jullie dat allebei prima hoe je dat graag ziet, en sluit dat nog op elkaar aan ook. Gewoon zo doen dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 2:13

Oooo, zó! Ik dacht het een soort waarschuwing was, haha.

Wat een lieve zinnen verder allemaal, het gaat inderdaad best goed, al zeg ik het zelf. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 561177

Zo'n raar idee dat ik gewoon ineens verliefd ben en dat iemand anders dat ook op mij is. Weirdddd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  rapa nui vr 29 maa 2013 - 2:17

Wat fijn voor je, wordt zelf ook al helemaal blij van dit topic. Geniet ervan!
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  SoGood vr 29 maa 2013 - 2:20

Woehoe! Lees dit nu pas joh!

Buiten is het koud maar hier is het lente! LOVE is in the air! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 281626781

I love youI love youI love you
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss vr 29 maa 2013 - 2:23

Jaaaa Rood, superleuk! Gefeliciteerd, geniet ervan! Wanneer is de bruiloft? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 2:51

Kiekeboe schreef:Oh wat heerlijk Rood! Ik vind het zo leuk voor je!
Nog even speciaal bedankje voor jou, ben ik door alle drukte en hectiek helemaal vergeten. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  nina vr 29 maa 2013 - 2:51

Fijn voor je hoor!! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 281626781
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 2:52

Bliss, volgend jaar zomer lijkt me een mooi moment. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 253468018 Doe je dan weer een blauw jurkje aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Melis_je vr 29 maa 2013 - 3:08

Leuk! Gefeliciteerd! Je hebt er een tijdje op moeten wachten maar dan heb je ook wat.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss vr 29 maa 2013 - 3:50

Rood schreef:Bliss, volgend jaar zomer lijkt me een mooi moment. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 253468018 Doe je dan weer een blauw jurkje aan?
Ha! Gisteren had ik het nog met een collega over dat jurkje, dat ik die dus maar één keer aan heb gehad. Dit lijkt me een perfecte gelegenheid om hem weer uit de kast te trekken, so count me in Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 3079029344

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 4:06

Hee trouwens: je was dit topic begonnen met de instelling dat de uiterlijke aantrekkingskracht wat minder was dan de innerlijke.
Volgens mij heb ik m intussen ook op FB gezien.. Maar das toch een onwijs leuke kerel?! Yes
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady1984 vr 29 maa 2013 - 4:31

Wauw Rood, heerlijk om te lezen dit!!!
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 vr 29 maa 2013 - 6:11

Lieverd, relax en geniet! Ik raakte na onze tweede date helemaal in paniek. In plaats van wegrennen, besloot ik deze keer open kaart te spelen. Een schot in de roos. Mijn vriend reageerde precies zoals ik nodig had; hij had alle begrip, hij liet me weten erg gek op me te zijn en dat we het op mijn tempo zouden doen. Dat gaf zo'n opluchting en zoveel vertrouwen dat ik daarna geen paniek meer heb gevoeld. Net zoals jou voelde het zo goed, soepel en vertrouwd. En van dat rustig aan doen is uiteindelijk weinig terecht gekomen. smile Goed is goed.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 21:08

Leuk! Probeer er vooral van te genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 5 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum