Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 za 6 apr 2013 - 23:22

Wie wordt ons volgende succesverhaal?! Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Poubelle za 6 apr 2013 - 23:28

Ik zou het leuk vinden als ik dat word Wink

Ik denk dat we een actie op moeten gaan zetten 'Help Poubelle het nieuwe succesverhaal van Yes te worden!'
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Snoes za 6 apr 2013 - 23:58

Rood, wat een superfijne update om te lezen zeg! Het is je van harte gegund smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Caro zo 7 apr 2013 - 0:11

Haha ik nomineer mezelf ook wel even als degene die het volgende succesverhaal wordt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 zo 7 apr 2013 - 0:20

Ik gun het jullie allemaal dus ik kan geen keuze maken.. :nopompom:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe zo 7 apr 2013 - 0:21

Aahh..... Mag ik de volgende zijn? Please please pleeaaasse?
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin zo 7 apr 2013 - 0:42

Daar ga ik echt niet tussen kiezen hoor! Ik gun het jullie allemaal!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Pompoen zo 7 apr 2013 - 0:45

Hee, hoe meer succesverhalen hoe beter toch? En Rood: Jeeeeej!!! Volgens mij dacht jij niet al te lang geleden nog dat het voor jou niet meer weg was gelegd zo'n beetje en moet je nu eens zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Exogenesis zo 7 apr 2013 - 0:55

Waaaaaaaaaaaaah Rood!! Ik vind dit echt supercool voor je!! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Burn zo 7 apr 2013 - 1:01

Ik sluit ook aan in de rij voor een succesverhaal!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Poubelle zo 7 apr 2013 - 1:04

Ik ben nog steeds voor een topic waarin iedereen z'n vrijgezelle broer/ neef/ buurman/ zwager/ vriend aan kan bieden. Soort van internetdaten maar dan anders Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Reva zo 7 apr 2013 - 1:37

Poubelle schreef:Ik ben nog steeds voor een topic waarin iedereen z'n vrijgezelle broer/ neef/ buurman/ zwager/ vriend aan kan bieden. Soort van internetdaten maar dan anders Wink

Ja, ja, ja!

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  June zo 7 apr 2013 - 1:44

Ik heb een heel leuke collega van 23 dames. Kom eens op woensdagavond wijn drinken op mijn werk bij interesse ;-).
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss zo 7 apr 2013 - 1:53

Ik ben ook voorstander van zo'n topic! Wie weet wat er nog op kan bloeien smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Tabbert zo 7 apr 2013 - 4:44

June schreef:Ik heb een heel leuke collega van 23 dames. Kom eens op woensdagavond wijn drinken op mijn werk bij interesse ;-).

Woensdagavond.. wijn... Klinkt goed!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast zo 7 apr 2013 - 23:29

Lady4 schreef:Ontzettend leuk om te lezen. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 561177 En érg herkenbaar wat betreft enerzijds de verliefdheid en anderzijds het vertrouwde gevoel. Wat mij betreft de perfecte combinatie. Hij klinkt als een gouden man, geniet ervan!
Woei! Zo grappig dat wij ongeveer dezelfde ervaring hebben. Heb/Had jij niet de angst dat het ooit uit elkaar moet klappen? Ik kan het gewoon bijna niet geloven, zo leuk vind ik hem. Laat staan dat ik er al op vertrouw dat hij dat dus ook vindt (wat hij overduidelijk zegt btw).

Gisteren weer een topdag gehad. We zijn voor het eerst samen naar de kerruk geweest. Nou, ik kan je vertellen: dit is wat ik altijd gewild heb. Dat je een van de meest existentiële dingen van wie je bent gewoon kunt délen. Ik hoef niks uit te leggen, geen rare blikken, samen zingen en bidden. Ben ik echt superblij mee. (voor het geval je je niet in kunt leven: denk aan je eigen voetbalclub/winkel/partij/etc., waarmee ik religie meteen iets triviaals maak, but you get tha point, nah?) De rest van de dag hebben we ons met andere dingen bezig gehouden. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 2474380249

Maarrrrr mensen, als ik dan mijn geluksbeker aan iemand moet overhandigen, dan kies ik vooooorrrrrr....

(drum roll)

KIEKEBOE!

(de rest gun ik het uiteraard ook, maar als ik iemand moet kiezen, is zij het)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 ma 8 apr 2013 - 0:28

Ja, die angst heb ik ook lang gehad. Maar inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat wij niet zomaar uit elkaar zullen gaan. Dat vertrouwen krijg jij ook vanzelf hoor.

En ik snap wat je bedoelt. Mijn vriend en ik zijn allebei niet (meer) kerkgaand, maar we zijn allebei christelijk opgevoed en gingen vroeger allebei naar de kerk. Het is heel fijn om daarin ook gelijk te staan. Mijn ex was alles behalve christelijk en had er bijna een afkeer van. Dat zorgde soms echt voor spanning en soms zelfs ruzie.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss ma 8 apr 2013 - 4:15

Mooi dat je dat (wat zo belangrijk voor je is) kunt delen, Rood! En, ben je er al achter of het formaat van zijn kleine vriend ook naar wens is? :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Kiekeboe ma 8 apr 2013 - 6:43

Ik geniet zo met je mee Rood! Ik vind dit zo'n fijn en schattig topic. Ik ben echt oprecht heel erg blij voor je!

En thanks voor de nominatie :cheering:
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Reva ma 8 apr 2013 - 7:02

Bliss schreef:Mooi dat je dat (wat zo belangrijk voor je is) kunt delen, Rood! En, ben je er al achter of het formaat van zijn kleine vriend ook naar wens is? :P

Haha!

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  FireButterfly ma 8 apr 2013 - 20:02

Lady4, Marin en Rood: waren jullie in het begin er niet heel erg door overdonderd?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 ma 8 apr 2013 - 20:22

Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Wij hebben 2,5 maand intensief contact gehad voordat het echt wat werd tussen ons. In die tijd werd wel duidelijk dat we elkaar erg leuk vonden. Maar toen ging het ineens heel snel en raakte ik in paniek. Ik heb dit uitgesproken naar mijn vriend (nou ja, via WA laughcry) en daar reageerde hij zo goed op dat het daarna goed was. Vanaf toen heb ik alleen maar genoten. Ik was, na zo lang single te zijn geweest, echt vergeten hoe leuk, mooi en heerlijk de liefde is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  FireButterfly ma 8 apr 2013 - 20:32

Lady4 schreef:Wie wordt ons volgende succesverhaal?! Very Happy

Als alles goed blijft zijn, denk ik dat ik best de volgende kan worden Embarassed.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 di 9 apr 2013 - 5:00

FireButterfly schreef:
Lady4 schreef:Wie wordt ons volgende succesverhaal?! Very Happy

Als alles goed blijft zijn, denk ik dat ik best de volgende kan worden Embarassed.

Tell us more!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 5:07

FireButterfly schreef:Lady4, Marin en Rood: waren jullie in het begin er niet heel erg door overdonderd?

Nee eigenlijk niet. Het voelde gewoon echt goed, dus ik was eigenlijk heel rustig. Ik vond het heerlijk om geen spelletjes te hoeven spelen, niks hard to get, gewoon duidelijk we vinden elkaar leuk. Maar we hadden al een maand lang veel mail contact voordat we elkaar ontmoetten, dus kende m al een beetje.
Op onze eerste date weet ik echt nog heel goed dat we zo'n spelletje speelden van raad de Amerikaanse staten en hoofdsteden en dat vond ik zo leuk, we snapten elkaar gewoon en ik weet nog dat ik op dat moment dacht van jaaaa bij jou kan ik mezelf zijn.
En bij de tweede date zijn we al gaan zoenen (en naar bed) en paar dagen daarna gewoon vastgelegd dat we een stel waren. Gewoon niet moeilijk doen en er om heen draaien.
Ik vond t op zich wel heel raar omdat t zo snel ging, maar ik vond t met name gewoon zo heerlijk dat t gewoon duidelijk was.
Ik heb het eerder nu we langer samen zijn, dat ik denk: Damn wat passen we toch goed bij elkaar. Vooral wanneer hij dat zegt dat ik de liefde van z'n leven ben, dat vind ik zo lief, dat hij gewoon ook zo gek op mij is. Blijf dat bijzonder vinden en die gedachte vind ik soms nog wel overweldigend.

En wat leuk, vertel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 7 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum