Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe belangrijk is uiterlijk?

+14
Discordia
Esperanza
Koffieleut
Tabbert
Susan
LDJ
Lolly
May
Rush
Jade
Marin
Bolleke
Mermaid
SuperGrover
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  SuperGrover wo 18 apr 2012 - 0:19

Nou ja, de titel zegt het al, hoe belangrijk is uiterlijk voor een relatie? Als je iemand bij de eerste kennismaking niet bepaald de mooiste persoon ter wereld vind, kap je het dan af of geef je het een kans?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:22

SuperGrover schreef:Nou ja, de titel zegt het al, hoe belangrijk is uiterlijk voor een relatie? Als je iemand bij de eerste kennismaking niet bepaald de mooiste persoon ter wereld vind, kap je het dan af of geef je het een kans?

Ik heb het weleens nog een kans gegeven. Werd uiteindelijk toch niet echt wat, omdat ik me fysiek niet tot die persoon voelde aangetrokken.

Kan me wel goed voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die ik fysiek ook niet zo aantrekkelijk vind als dit bijvoorbeeld een collega zou zijn en ik kans krijg om op zijn innerlijk verliefd te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Mermaid wo 18 apr 2012 - 0:25

Ik vind uiterlijk belangrijk.
Ben lang met een jongen omgegaan waar ik qua karakter zo verliefd op had kunnen worden, maar ik voelde me totaal niet tot hem aangetrokken.
De eerste indruk van mijn vriend was ook op zijn uiterlijk, toen was er meteen een soort interesse.
ook met mijn ex, die heb ik in een donkere ruimte leren kennen, vond hem grappig zag de volgende dag zijn uiterlijk en vond hem leuk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 0:25

Het hoeft geen mega hunk zijn maar hij moet wel iets hebben waar ik me tot aangetrokken voel. Iemand die dat dus niet heeft maakt al geen kans.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:30

kruimelje schreef:Het hoeft geen mega hunk zijn maar hij moet wel iets hebben waar ik me tot aangetrokken voel. Iemand die dat dus niet heeft maakt al geen kans.

Inderdaad. Ik hoef ook geen megahunk, geen standaard wasbord type in elk geval. Daar val ik niet op. Maar er moet wel iets qua uiterlijk zijn waardoor de interesse getriggerd wordt. Dus in die zin speelt uiterlijk wel een vrij directe rol, al vind ik het innerlijk belangrijker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 0:32

Marin schreef:
kruimelje schreef:Het hoeft geen mega hunk zijn maar hij moet wel iets hebben waar ik me tot aangetrokken voel. Iemand die dat dus niet heeft maakt al geen kans.

Inderdaad. Ik hoef ook geen megahunk, geen standaard wasbord type in elk geval. Daar val ik niet op. Maar er moet wel iets qua uiterlijk zijn waardoor de interesse getriggerd wordt. Dus in die zin speelt uiterlijk wel een vrij directe rol, al vind ik het innerlijk belangrijker.

Nee maar er moet wel iets zijn wat ik sexy vind, ik vind dat net zo belangrijk als het innerlijk eigenlijk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:34

Ja precies, dat bedoel ik ook, met dat er iets van een uiterlijke trigger moet zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Jade wo 18 apr 2012 - 0:35

Ik vind uiterlijk belangrijk. En dan niet het uiterlijk wat het grote gros mooi vindt, maar ik wil mijn partner wel mooi vinden. Wanneer ik hem niet mooi zou vinden zou ik me niet tot hem aangetrokken voelen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  SuperGrover wo 18 apr 2012 - 0:38

Jade schreef:Ik vind uiterlijk belangrijk. En dan niet het uiterlijk wat het grote gros mooi vindt, maar ik wil mijn partner wel mooi vinden. Wanneer ik hem niet mooi zou vinden zou ik me niet tot hem aangetrokken voelen.
Zo denk ik er ook wel over. Maar zou dat niet kunnen groeien? Dat je eerst denkt, nou niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat je, als je gevoelens voor iemand ontwikkelt, diegene ook mooier gaat vinden?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:39

SuperGrover schreef:
Jade schreef:Ik vind uiterlijk belangrijk. En dan niet het uiterlijk wat het grote gros mooi vindt, maar ik wil mijn partner wel mooi vinden. Wanneer ik hem niet mooi zou vinden zou ik me niet tot hem aangetrokken voelen.
Zo denk ik er ook wel over. Maar zou dat niet kunnen groeien? Dat je eerst denkt, nou niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat je, als je gevoelens voor iemand ontwikkelt, diegene ook mooier gaat vinden?

Jawel, dat kan wel groeien denk ik. Maar als er nul komma nul aantrekkingskracht zit in het begin, zal dat denk ik wel moeilijk worden. Die gevoelens moeten toch ergens uit groeien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 1:04

Marin schreef:Ja precies, dat bedoel ik ook, met dat er iets van een uiterlijke trigger moet zijn.

We zijn het eens!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 1:07

kruimelje schreef:
Marin schreef:Ja precies, dat bedoel ik ook, met dat er iets van een uiterlijke trigger moet zijn.

We zijn het eens!

Hallelujah! cheers Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Jade wo 18 apr 2012 - 1:13

Marin schreef:
SuperGrover schreef:
Jade schreef:Ik vind uiterlijk belangrijk. En dan niet het uiterlijk wat het grote gros mooi vindt, maar ik wil mijn partner wel mooi vinden. Wanneer ik hem niet mooi zou vinden zou ik me niet tot hem aangetrokken voelen.
Zo denk ik er ook wel over. Maar zou dat niet kunnen groeien? Dat je eerst denkt, nou niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat je, als je gevoelens voor iemand ontwikkelt, diegene ook mooier gaat vinden?

Jawel, dat kan wel groeien denk ik. Maar als er nul komma nul aantrekkingskracht zit in het begin, zal dat denk ik wel moeilijk worden. Die gevoelens moeten toch ergens uit groeien.

Ik denk ook dat het kan groeien. Ik sluit me aan bij Marin.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Rush wo 18 apr 2012 - 1:14

Marin schreef:
SuperGrover schreef:
Jade schreef:Ik vind uiterlijk belangrijk. En dan niet het uiterlijk wat het grote gros mooi vindt, maar ik wil mijn partner wel mooi vinden. Wanneer ik hem niet mooi zou vinden zou ik me niet tot hem aangetrokken voelen.
Zo denk ik er ook wel over. Maar zou dat niet kunnen groeien? Dat je eerst denkt, nou niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat je, als je gevoelens voor iemand ontwikkelt, diegene ook mooier gaat vinden?

Jawel, dat kan wel groeien denk ik. Maar als er nul komma nul aantrekkingskracht zit in het begin, zal dat denk ik wel moeilijk worden. Die gevoelens moeten toch ergens uit groeien.
Hier sluit ik me bij aan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 1:24

Niet maar er moet wel een aantrekkingskracht zijn. Innerlijk is en blijft nog altijd het allerbelangrijkste vind ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  May wo 18 apr 2012 - 1:31

Er moet wel fysieke aantrekkingskracht zijn. Want hoe mooi een innerlijk ook kan zijn, als er helemaal geen fysieke aantrekkingskracht is dan houdt het wel op voor mij. Ik heb het wel eens geprobeerd maar dan blijf ik iets missen. Maar het kan zeker wel groeien, als je iemand eerst heel goed leert kennen en daarna komt de fysieke aantrekkingskracht. Maar die moet dan wel op den duur komen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 1:32

Marin schreef:
kruimelje schreef:
Marin schreef:Ja precies, dat bedoel ik ook, met dat er iets van een uiterlijke trigger moet zijn.

We zijn het eens!

Hallelujah! cheers Wink

lol!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:30

Carrie schreef:
SuperGrover schreef:Nou ja, de titel zegt het al, hoe belangrijk is uiterlijk voor een relatie? Als je iemand bij de eerste kennismaking niet bepaald de mooiste persoon ter wereld vind, kap je het dan af of geef je het een kans?

Ik heb het weleens nog een kans gegeven. Werd uiteindelijk toch niet echt wat, omdat ik me fysiek niet tot die persoon voelde aangetrokken.

Kan me wel goed voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die ik fysiek ook niet zo aantrekkelijk vind als dit bijvoorbeeld een collega zou zijn en ik kans krijg om op zijn innerlijk verliefd te worden.

Dit ben ik wel met je eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Lolly do 19 apr 2012 - 8:07

Ik denk dat het uiterlijk vooral in het begin erg belangrijk is (je kiest iemand vaak op uiterlijk) maar uiteindelijk zal je het langer uithouden bij iemand die geestelijk erg goed bij je past dan bij iemand met een mooi uiterlijk. (combinatie is natuurlijk helemaal ideaal)

Ik lees trouwens van veel meiden dat ze niet verliefd kunnen worden op iemand die ze niet aantrekkelijk vinden. Maar is het niet zo dat je verliefd kan worden op iemands innerlijk en daardoor ook zijn uiterlijk ineens niet meer zo onaantrekkelijk vind dan je in de eerste instantie vond?


Laatst aangepast door Lolly op do 19 apr 2012 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Lolly
Lolly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  LDJ do 19 apr 2012 - 8:09

Qua uiterlijk moet diegene voor mij wel iets hebben
Als iemand ik iemand heel lelijk vind, zou ik daar niet op kunnen vallen eerlijk gezegd.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Susan do 19 apr 2012 - 8:10

Als er in eerste instantie helemaal geen aantrekkingskracht is, maar wel een klik, dan denk ik dat je gewoon vrienden wordt. Het kan dan natuurlijk wel dat de aantrekkingskracht alsnog gaat groeien, maar al echt iets met iemand beginnen terwijl je je helemaal niet tot diegene aangetrokken voelt, dat lijkt mij echt niks. Volgens mij is het dan heel ongemakkelijk om te zoenen of seks te hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Tabbert vr 20 apr 2012 - 7:10

Uiterlijk is voor mij niet belangrijk en dit is ook subjectief. Mijn vriendinnen kunnen iets heel anders knap vinden dan ik en omgekeerd. Belangrijkste vind ik inderdaad de aantrekkingskracht. Als hij enkel qua innerlijk leuk is, dan is het eerder materiaal voor een vriend en niet voor mijn vriend. Daarmee wil ik immers meer delen en dan ook zeker fysiek.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:35

Ik ben tot nu toe op twee manieren verliefd geworden op mannen. Eerste aantrekkingskracht het uiterlijk en dan in gesprek geraakt en ook een leuke klik. Daarnaast ben ik ook weleens gewoon bevriend geweest met mannen die compleet niet mijn type waren maar werd ik daar na een jaar bijvoorbeeld ineens verliefd op. Kan twee kanten op dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Koffieleut vr 20 apr 2012 - 8:18

Uiterlijk is voor mij zeker niet het belangrijkste, maar er moet wel iets zijn wat me aantrekt in een man. Als ik een man heel lelijk vind zal ik er nooit op vallen,ookal is zijn innerlijk nog zo mooi. Heel slecht misschien, maar zo werkt het wel voor mij.
Andersom zal ik ook niet kunnen vallen op een man die ik heel mooi vind maar waarvan ik het innerlijk vreselijk vindt.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 9:41

Uiterlijk is belangrijk, daar kijk je als eerst naar.
Maar innerlijk vind ik toch belangrijker.

Als er geen uiterlijke aantrekkingskracht is, werkt t voor mij niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe belangrijk is uiterlijk? Empty Re: Hoe belangrijk is uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum