Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

+44
Reva
Burn
Pompoen
Snoes
mzcharlotte
Gigi_
Primrose
Nyx
Esperanza
Taeda
Lady1984
nina
SoGood
rapa nui
Beessie
Eris
Lavendel
Toet
Melis_je
Fortissimo
Minx
Sterre
Charles
Paper Crown
Mamsie
Luce
Tabbert
Isis
Carra
Caro
SDL
June
Parisienne
_Lacey_
Bliss
Punk'd
Zininzon
Kiekeboe
Blond
Chocoholic
Exogenesis
Lady4
Starla
Poubelle
48 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 ma 1 apr 2013 - 3:08

Hoe gaat 'ie Redje?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 3:25

Lady4 schreef:Hoe gaat 'ie Redje?

Ze is vandaag met hem op pad, las ik in een ander topic, dus ik ben ook erg benieuwd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 ma 1 apr 2013 - 4:07

Bliss schreef:
Lady4 schreef:Hoe gaat 'ie Redje?

Ze is vandaag met hem op pad, las ik in een ander topic, dus ik ben ook erg benieuwd!

Hoera, dan krijgen we vanavond vast een update!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 7:13

Halloooo! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 281626781

Ik heb echt een superdag gehad. De afgelopen twee dagen gingen niet zo lekker, ik had superveel last van twijfels, zelfkastijding en een negatieve spiraal. We hebben gewoon zo intensief met elkaar opgetrokken en ik wil dan gelijk door in z'n 5, terwijl hij juist lekker rustig aan wil doen om echt iets solide op te bouwen. Plus ik zat weer met dat malletje en al die regels in mijn hoofd, en zodra ik daar over nadacht, raakte ik in paniek. Dus we begrepen elkaar ff niet.

Maar vandaag zijn we gewoon 'op date' geweest, en al het negatieve verdween als sneeuw voor de zon. Ik ben naar zijn nieuwe huis gegaan, we hebben lekker gekletst en gezoend en koekjes gegeten op de nieuwe laminaatvloer en dat was eigenlijk al zo fijn dat ik er wel de hele dag had kunnen zitten.

Vervolgens zijn we samen plinten gaan kopen, en daarna zijn we doorgereden naar het strand. Lekker gelopen en genoten van het prachtige weer en de natuur, en uiteindelijk belandt met fish and chips in een loungezitje.

Het was gewoon één groot feest vandaag. We snappen elkaar en zijn echt overweldigend verliefd. Ik hoop dat 'ie me binnen niet al te lange tijd verkering vraagt, maar tot die tijd hebben we het gewoon heel gezellig en knus met elkaar. En dat magere lijf kan me geen ruk meer schelen. I love you

Amen, amen, aaahaaaameeeeeeen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 7:21

Amen!
Superrr, klinkt perfect en het is je van harte gegund! En als t te lang duurt, kun je hem ook verkering vragen hè? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 7:25

Dankjewel, lieve Bliss. Ik vond het ook wel 'ns tijd worden. Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 3079029344 Hij heeft al door laten schemeren dat we naar de reünie van ons muziekfestijn maar als officieel stel moeten gaan. Dus ik wacht gewoon rustig nog een paar weekjes af. Wedden dat 'ie het niet tot die tijd volhoudt? Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 ma 1 apr 2013 - 8:12

Hoera! Zo leuk, zo leuk! Je hebt het verdiend. Die twijfels zijn heel irritant, maar ook wel logisch als je elkaar dan een poosje niet ziet. Weer een goed voorbeeld van het buiten je malletje denken. Ik ben oprecht blij voor je! :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Taeda ma 1 apr 2013 - 8:22

Tot nu toe alleen meegelezen, maar nu moet ik toch even zeggen: Leuuheuk!
Ik vind het echt superfijn voor je!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Esperanza ma 1 apr 2013 - 8:27

Ik heb tot nu toe ook alleen maar mee gelezen, maar ik vind het zo leuk voor je!!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Nyx ma 1 apr 2013 - 8:32

Esperanza schreef:Ik heb tot nu toe ook alleen maar mee gelezen, maar ik vind het zo leuk voor je!!!

+1
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 8:51

Lady4 schreef:Hoera! Zo leuk, zo leuk! Je hebt het verdiend. Die twijfels zijn heel irritant, maar ook wel logisch als je elkaar dan een poosje niet ziet. Weer een goed voorbeeld van het buiten je malletje denken. Ik ben oprecht blij voor je! Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 281626781
Dankjewel! Jij weet nog helemaal hoe het voelt natuurlijk? Ik kan het gewoon bijna niet geloven, zo onwerkelijk ineens. En ik heb er gewoon niks bijzonders voor gedaan, geen formule toegepast of iets. Zo bijzonder. Ik vind het ook leuk voor mezelf. Ik was about freakin' time, haha. Nou, welterusten allemaal, bedankt voor jullie belangstelling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 9:02

Voor mij is het ook freakin' time, waar kan ik me aanmelden voor een soortgelijke love story?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 ma 1 apr 2013 - 9:07

Heel herkenbaar ja! Ik hoefde ook geen kunstjes toe te passen, hij vond (en vindt smile) me gewoon helemaal leuk zoals ik ben.

Bliss, nergens! Je huidige vrienden, kennissen en sociale contacten opnieuw screenen Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 9:19

Lady4 schreef:Heel herkenbaar ja! Ik hoefde ook geen kunstjes toe te passen, hij vond (en vindt smile) me gewoon helemaal leuk zoals ik ben.

Bliss, nergens! Je huidige vrienden, kennissen en sociale contacten opnieuw screenen Wink

Hmm ja, ik geloof toch écht niet dat ik hem daar tussen ga vinden...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Primrose ma 1 apr 2013 - 9:28

Woohoo..weer een succesverhaal a la Lady4 voor op mn lijstje. Hierdoor blijf ik hoop houden dat het met mij (en alle anderen met mij) dat het misschien toch nog wel goed gaat komen.. Maar super leuk voor je Rood!
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gigi_ ma 1 apr 2013 - 10:02

Ook een meelezer hier..
Ik word helemaal blij van je updates! Geluk spat er vanaf! Very Happy
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 21:15

Bliss, ik weet het ook niet. Eerlijk gezegd zie ik het gewoon als geluk hebben. Ik werd gevraagd om mee te zingen met deze Paasuitvoering en dan leer je wel nieuwe mensen kennen. Maar voor hetzelfde geld waren alle deelnemers gewoon getrouwd/bezet geweest. De enige 'truc' die je hieruit zou kunnen destilleren is misschien: doen wat je leuk vindt, dingen ondernemen die bij je passen en daar dan iemand tegen het lijf lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Carra ma 1 apr 2013 - 22:50

Zo leuk voor je Rood! Nu niet meer nadenken, twijfelen, en malletjes over de situatie heen leggen.

Gewoon proberen blij te zijn met wie hij is, wat je voelt, en hoe het gaat!

I love you
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 vr 5 apr 2013 - 11:01

Hoe gaat het tussen jullie Rood?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  mzcharlotte vr 5 apr 2013 - 18:41

Wat ontzettend leuk voor je Rood!! Niet te veel over dingen nadenken en gewoon gaan met die banaan! Geniet ervan, ik geniet hier al mee, ik vind dit topic heel erg leuk namelijk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Snoes vr 5 apr 2013 - 20:57

Wat leuk om dit te lezen zeg! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 22:30

O ja, tijd voor een update natuurlijk.

Het gaat goed! Het is raar: enerzijds voelt het alsof ik in een achtbaan zit, anderzijds voelt het alsof ik hem al jaren ken en dat we elkaar heel rustig ontdekken. Maar we allebei blij met hoe het nu gaat.

De malletjes en regels loslaten komt zo nu en dan langs, maar het lukt me buitengewoon goed (vind ik zelf) om dat zelf te doen. En anders heb ik vriendinnen die zeggen dat ik niet zo mal moet doen en gewoon moet genieten (net als jullie). Dus dat doe ik, en dat is fantabulous!

Het voelt allemaal zo heerlijk. I love you En hij zegt van die mooie dingen, hij is ontzettend attent en zorgzaam, praat fijn en luistert fijn, zoent nog altijd overheerlijk en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hij vindt mij helemaal te gek, ook niet onbelangrijk.

Voor onszelf zijn we officieel samen, maar we wachten nog even met dat naar buiten brengen. Veel te druk met elkaar ontdekken. Dames, ik ben eindelijk wakker gekust (sorry emancipatie). queen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Marin vr 5 apr 2013 - 22:50

Jippie! :cheering: Ik word echt blij van jou en ik gun het je zo erg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Lady4 za 6 apr 2013 - 23:06

Ontzettend leuk om te lezen. smile En érg herkenbaar wat betreft enerzijds de verliefdheid en anderzijds het vertrouwde gevoel. Wat mij betreft de perfecte combinatie. Hij klinkt als een gouden man, geniet ervan!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Poubelle za 6 apr 2013 - 23:14

Rood wat een superleuk update! Ik vind het heel erg leuk voor je, het is je zo gegund!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk? - Pagina 6 Empty Re: Klik met innerlijk tops een niet-klik met uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum