Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 8:58

Inderdaad, bel je zus op en zeg dat je geen ruzie wilt, je haar nodig hebt. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze je niet wil bijstaan en zeker omdat zij het ook heeft meegemaakt kan ze tot grote steun zijn. Ik wens je heel veel sterkte. Ik kan me zo voorstellen dat de keuze, ondanks dat je hem zelf maakt, niet makkelijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 12 mei 2013 - 20:01

Nou, net de abortuskliniek aan de telefoon gehad en baal ontzettend want die doen dus geen behandeling voor 16 dagen overtijd. Dus ik moet nog twee weken wachten tot de abortus kan worden uitgevoerd. Sad
Baal er ontzettend van want zie het meest op tegen de echo die je eerst krijgt. Nu zou er nog geen kloppend hartje te zien zijn, maar dan dus wel..
Voordeel is wel dat de vader nu gewoon mee gaat.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Supertalentje zo 12 mei 2013 - 20:10

Met 16 dagen overtijd heb je toch nog geen kloppend hartje? Dat is dan wel 16 dagen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Geen tips, wel veel sterkte.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 12 mei 2013 - 20:38

Als ik google op fases van zwangerschap staat er dat er dan wel een kloppend hartje te zien is (de vraag is natuurlijk of ze dit kunnen vinden, maar dat even daargelaten). Het gaat dus om 16 dagen nadat mijn menstruatie had moeten beginnen, ik zit dan dus in week 5/6 van de zwangerschap..

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Blair zo 12 mei 2013 - 20:46

Maar ze gaan echt niet uitgebreid alles laten zien/vertellen bij die echo, dit doen ze juist om te kijken of het één kindje is of wellicht een meerling? Het hartje laten ze als het goed is ook niet horen (als je die al kan horen). Moest je trouwens niet eerst naar je huisarts? Ik weet van anderen dat je eerst naar je huisarts moet gaan en dat hij/zij je een verwijsbrief naar abortuskliniek geeft, weet niet of dat bij alle regios zo is overigens.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 20:51

Die termijnen nemen ze om te voorkomen dat je impulsieve besluiten neemt.
2 weken 'bedenk' tijd....
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 12 mei 2013 - 21:01

Nee, hoef niet perse eerst naar de huisarts. Is wel de normale procedure maar ik heb gezegd waarom ik dat liever niet doe. Enige is dat het dus kan dat in de kliniek wordt vastgesteld met de echo dat ik nog niet ver genoeg ben en dat ik nog een week moet wachten.
Dank voor de geruststelling voor de echo, wellicht zit ik mezelf ook gewoon op te vreten omdat ik natuurlijk alleen maar van tv echo's ken bij een gewenste zwangerschap. Ik vind het gewoon een beetje onmenselijk idee dat je eerst het leven in je buik te zien krijgt om het vervolgens weg te laten halen. Nu is het voor mij een abstract klompje cellen. Maar daar doen ze inderdaad vast wel een beetje discreet mee.
OVer de bedenktijd: die geldt niet bij zo'n prille zwangerschap. En die is sowieso 5 dagen en niet 2 weken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown zo 12 mei 2013 - 21:03

Biechtje schreef:Nee, hoef niet perse eerst naar de huisarts. Is wel de normale procedure maar ik heb gezegd waarom ik dat liever niet doe. Enige is dat het dus kan dat in de kliniek wordt vastgesteld met de echo dat ik nog niet ver genoeg ben en dat ik nog een week moet wachten.
Dank voor de geruststelling voor de echo, wellicht zit ik mezelf ook gewoon op te vreten omdat ik natuurlijk alleen maar van tv echo's ken bij een gewenste zwangerschap. Ik vind het gewoon een beetje onmenselijk idee dat je eerst het leven in je buik te zien krijgt om het vervolgens weg te laten halen. Nu is het voor mij een abstract klompje cellen. Maar daar doen ze inderdaad vast wel een beetje discreet mee.
OVer de bedenktijd: die geldt niet bij zo'n prille zwangerschap. En die is sowieso 5 dagen en niet 2 weken.

Dat zie je niet. Je ziet niets. Het scherm van de arts is niet naar jou gekeerd. Je hoort ook geen hartje en ook geen informatie.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush zo 12 mei 2013 - 21:03

Inderdaad, je ziet en hoort helemaal niets.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown zo 12 mei 2013 - 21:05

Wat jij wil noemen ze een overtijds behandeling. Die kan je bij je huisarts krijgen, zijn pillen, dezelfde om een miskraam 'eruit' te krijgen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 12 mei 2013 - 21:12

Paper Crown schreef:Wat jij wil noemen ze een overtijds behandeling. Die kan je bij je huisarts krijgen, zijn pillen, dezelfde om een miskraam 'eruit' te krijgen.

Ehh nee hoor. Neem in elk geval aan dat je een abortuspil bedoeld in mijn geval. Die geven ze niet zomaar, alleen op medische indicatie, omdat het risico dat de abortus mislukt erg groot is. Zo geeft deze kliniek het in elk geval aan. Of de huisarts deze wel zou geven weet ik niet, want daar ben ik niet geweest.
Maar ik moet juist wachten omdat anders de zuig curettage wellicht ook mislukt, vandaar die 2 weken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 21:48

Biechtje schreef:Nee, hoef niet perse eerst naar de huisarts. Is wel de normale procedure maar ik heb gezegd waarom ik dat liever niet doe. Enige is dat het dus kan dat in de kliniek wordt vastgesteld met de echo dat ik nog niet ver genoeg ben en dat ik nog een week moet wachten.
Dank voor de geruststelling voor de echo, wellicht zit ik mezelf ook gewoon op te vreten omdat ik natuurlijk alleen maar van tv echo's ken bij een gewenste zwangerschap. Ik vind het gewoon een beetje onmenselijk idee dat je eerst het leven in je buik te zien krijgt om het vervolgens weg te laten halen. Nu is het voor mij een abstract klompje cellen. Maar daar doen ze inderdaad vast wel een beetje discreet mee.
OVer de bedenktijd: die geldt niet bij zo'n prille zwangerschap. En die is sowieso 5 dagen en niet 2 weken.



Misschien verschilt dat dan per kliniek, of misschien zelfs per 'doelgroep'. Bij mijn cliëntele zijn dit wel 2 weken.
Anyway; onnodige discussie. Ik vind het heel vervelend voor je en hoop dat je snel weet hoe en waar je aan toe bent.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 12 mei 2013 - 22:34

Ik biecht op dat ik moeite heb met het los laten van onze zoon. Hij begint steeds meer zijn eigen dingen te doen. Sinds hij naar school gaat is hij niet meer dat mama's kindje. Ik ben heel blij voor hem, en super trots dat het zo goed met hem gaat. Maar toch mis ik het zoals het voorheen altijd was. Toen hij echt nog mijn knuffelventje was.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush zo 12 mei 2013 - 22:36

Ik heb destijds wel 'zomaar' de abortuspil gekregen. Maar dat is 6 jaar geleden, weet niet hoe dat nu werkt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Happinaz zo 12 mei 2013 - 22:48

Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik moeite heb met het los laten van onze zoon. Hij begint steeds meer zijn eigen dingen te doen. Sinds hij naar school gaat is hij niet meer dat mama's kindje. Ik ben heel blij voor hem, en super trots dat het zo goed met hem gaat. Maar toch mis ik het zoals het voorheen altijd was. Toen hij echt nog mijn knuffelventje was.

Zó herkenbaar. Hoelang gaat hij nu naar school? Ik ben inmiddels 3/4 jaar verder en het gaat steeds iets beter. Nu ze net 2 weken thuis zijn geweest door de vakantie merkte ik dat ik vanochtend toch weer moeite had met wegbrengen. Vooral omdat zij zó blij waren. Ze gingen bijna feestend naar school. Ik voelde me bijna aan de kant gezet. Biechttopic - Pagina 33 394967
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:14

Bij mij stond het scherm wel gewoon naar me toe gekeerd, maar ik hoorde geen hartje en als je daar bang voor bent, dan kun je dit gewoon van tevoren aangeven. Sowieso zou ik in het gesprek gewoon alles eruit gooien waar je bang voor bent, etc. Ze kunnen je daar echt gerust stellen. Wat vervelend dat je twee weken moet wachten, ik begrijp je gevoel daarover helemaal. Ik wilde er persoonlijk zo snel mogelijk klaar mee zijn. De vijf dagen bedenktijd vond ik wat aanmatigend. Ik had mijn beslissing al gemaakt en die stond vast, maar nee ik moést vijf dagen na gaan denken.

Laat je niet gek maken, doe rustig aan, bespreek dit met een vriendin (of alleen je zus?) en ga jezelf alsjeblieft geen dingen aanpraten. Je bent geen slecht mens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burn ma 13 mei 2013 - 5:37

Hoe is het met de 3 zwangere biechtjes in dit topic? smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Exogenesis ma 13 mei 2013 - 6:09

Ben ik ook benieuwd naar!! Is daar al iemand bekend van?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 13 mei 2013 - 22:19

Happinaz schreef:
Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik moeite heb met het los laten van onze zoon. Hij begint steeds meer zijn eigen dingen te doen. Sinds hij naar school gaat is hij niet meer dat mama's kindje. Ik ben heel blij voor hem, en super trots dat het zo goed met hem gaat. Maar toch mis ik het zoals het voorheen altijd was. Toen hij echt nog mijn knuffelventje was.

Zó herkenbaar. Hoelang gaat hij nu naar school? Ik ben inmiddels 3/4 jaar verder en het gaat steeds iets beter. Nu ze net 2 weken thuis zijn geweest door de vakantie merkte ik dat ik vanochtend toch weer moeite had met wegbrengen. Vooral omdat zij zó blij waren. Ze gingen bijna feestend naar school. Ik voelde me bijna aan de kant gezet. Biechttopic - Pagina 33 394967
Hij zit in groep 1. In het begin vond hij het moeilijk dat ik weg ging. Maar nu rent hij blij naar binnen en krijg ik niet eens een kus of knuffel. Wat hij eerder wel altijd deed. Hij wilde ook altijd met me mee als ik weg ging. Dat begint er nu ook af te gaan, dan blijft hij liever thuis. Laatst had hij bij zijn opa/oma geslapen, en moest hij huilen omdat opa weg ging Rolling Eyes Euh, tsja. Ben blij voor hem hoor, en weet dat het er allemaal bij hoort dat ze steeds meer op eigen benen gaan staan. Maar heb er soms best moeite mee.

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Reva ma 13 mei 2013 - 22:21

Exogenesis schreef:Ben ik ook benieuwd naar!! Is daar al iemand bekend van?

Zijn er al twee bekend toch? Very Happy

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burn ma 13 mei 2013 - 22:21

Reva schreef:
Exogenesis schreef:Ben ik ook benieuwd naar!! Is daar al iemand bekend van?

Zijn er al twee bekend toch? Very Happy

Echt? Dat heb ik gemist!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 13 mei 2013 - 22:47

Misschien een stomme biecht dit maar ik doe dit even anoniem omdat ik niet herkend wil worden.

Wij willen graag aan een kindje gaan beginnen alleen mijn man wil eerst een bepaald bedrag gespaard hebben van 10 000 euro. Omdat als er een kindje is kunnen wij nog maar 100 euro per maand sparen plus het vakantiegeld. Van de lopende rekening kunnen we het dan gewoon redden als we een beetje zuinig aan doen.

Nu hebben we nog maar 5000 euro gespaard.

Vinden jullie dat bedrag hoog genoeg om aan een kindje te beginnen?
Wat zouden jullie minimaal gespaard willen hebben om aan een kindje te beginnen?
Hoeveel hadden jullie gespaard?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Catwoman79 ma 13 mei 2013 - 22:58

@laatste biechtje, wij hadden niets gespaard hebben gewoon ons gevoel laten spreken. We waren allebei toe aan een kindje en hebben ons niet door geld tegen laten houden.
Kinderkamer kun je zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow ma 13 mei 2013 - 23:06

Ik heb geen idee wat we gespaard hadden, de babykamer hebben we van de spaarrekening betaald en de rest gewoon van de lopende rekening.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce ma 13 mei 2013 - 23:19

Ook hier niks gespaard.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum