Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Shisha ma 13 mei 2013 - 23:22

Wij hadden zo'n 3500 euro op de spaarrekening staan maar na gedoe met de auto, een dure rekening en nog wat tegenslagen was daar helaas niks meer van over. Maar je hebt zo'n 9 maanden de tijd om alles te halen dus dat hoeft niet allemaal in 1x. Wij hebben tussendoor weer wat kunnen sparen (eindejaarsuitkering en straks vakantiegeld) en daar alles van gehaald. We hebben veel via marktplaats of merkloos en dan is het eigenlijk prima te doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Supertalentje ma 13 mei 2013 - 23:23

Biechtje schreef:Misschien een stomme biecht dit maar ik doe dit even anoniem omdat ik niet herkend wil worden.

Wij willen graag aan een kindje gaan beginnen alleen mijn man wil eerst een bepaald bedrag gespaard hebben van 10 000 euro. Omdat als er een kindje is kunnen wij nog maar 100 euro per maand sparen plus het vakantiegeld. Van de lopende rekening kunnen we het dan gewoon redden als we een beetje zuinig aan doen.

Nu hebben we nog maar 5000 euro gespaard.

Vinden jullie dat bedrag hoog genoeg om aan een kindje te beginnen?
Wat zouden jullie minimaal gespaard willen hebben om aan een kindje te beginnen?
Hoeveel hadden jullie gespaard?

Ik denk dat het sowieso verstandig is om geld achter de hand te hebben, onverwachtse rekening, auto, witgoed dat stuk kan gaan. Ik denk dat het eraan ligt wat je nu hebt dat stuk kan gaan, op het Nibud kun je wel richtlijnen vinden. Ik denk niet dat je het geld moet gebruiken als maandelijkse aanvulling, dan ben je op den duur je buffer kwijt.

En wat moet er gebeuren aan een babykamer? Hecht je waarde aan dure spullen? Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, maar het kost toch geld. En persoonlijk zou ik niet blij worden van een tweedehands maxicosi, aftandse kinderwagen, gekregen matras en 3 setjes kleding.

Dus ik zou uitzoeken en bespreken wat de buffer wordt en dan afspreken hoeveel je wilt besteden aan al die baby-uitzet. Dan heb je zelf misschien ook het idee dat het minder ver ligt? En als je zwanger bent heb je nog een maand of 7 voor baby er is, die maanden kun je verder sparen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce ma 13 mei 2013 - 23:31

Wat is er in hemelsnaam mis met 2ehands spullen? De meeste dingen die mensen op Marktplaats zetten oid zijn nog als nieuw.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce ma 13 mei 2013 - 23:32

Laat ik het zo zeggen: ik heb 4 jaar terug bijna €600 uitgegeven aan een kinderwagen. Mooie wagen hoor, maar achteraf vind ik dat zo zonde. Ze liggen er zo kort in!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Funk ma 13 mei 2013 - 23:34

Tweedehands wil niet zeggen aftands. Mensen krijgen/kopen ontzettend veel spullen waarvan veel niet wordt gebruikt.
Ik heb er althans ontzettend leuke/mooie dingen vandaan.
In antwoord op de vraag: nee wij hadden en hebben geen spaargeld voordat er een baby kwam.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Razz ma 13 mei 2013 - 23:37

Kort? Ik vind dat wel meevallen hoor. Wij doen nu al bijna 3 jaar met een Bugaboo en hij wordt nog iedere dag gebruikt. Als we een groot stuk moeten wandelen (zoals naar de supermarkt) of ik heb haast gaat hij altijd mee in de kinderwagen.

Ik heb ook geen moeite met 2e hands spullen maar dingen zoals een matrasje en een maxi-cosi koop ik liever nieuw.

Wij hadden wel spaargeld en ik ben blij dat ik had/heb. We hebben zelf een andere auto gekocht naast wat babyspullen en nog geld over voor onverwachte andere dingen zoals geld voor een wasmachine. Want als je een baby hebt en je wasmachine gaat stuk nou dan ga je echt niet lachen laughcry


Laatst aangepast door Razz_ op ma 13 mei 2013 - 23:39; in totaal 2 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce ma 13 mei 2013 - 23:38

Hier niet. Gingen al vrij snel over op de buggy. Makkelijker in te klappen en mee te nemen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 23:39

Ik vind het altijd zo jammer wanneer mensen laagdunkig doen over tweedehands spullen. Je hebt tegenwoordig zó ongelofelijk veel mooie spullen op Marktplaats staan. Daar is helemaal niks mis mee. Ik weet nu al dat ik wanneer ik ooit een kind krijg, maakt niet uit hoeveel geld ik te besteden heb, alles van Marktplaats haal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Charles ma 13 mei 2013 - 23:45

Wij hadden niks gespaard en kregen een tweeling. De hele basisuitzet hebben wij gekocht van het vakantiegeld van mij. Veel tweedehands en een nieuwe box, kinderwagen en beddengoed enzo. Prima te doen!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Shisha ma 13 mei 2013 - 23:49

Ik moet zeggen dat wij ook wel geluk hebben gehad. De mensen waarvan we het kamertje hebben gekocht hebben hun complete inboedel erbij gedaan omdat ze er toch vanaf moesten en er verder in hun omgeving niemand zwanger was. Dus we hebben voor 200 euro een kamertje, kinderwagen, maxi-cosy, campingbedje, kinderstoel, draagdoek, 2 babybjorns, muziekmobiel, babyfoon en dan vergeet ik vast nog wel wat. Moet je voorstellen dat we het allemaal nieuw hadden gekocht. En dat terwijl dit allemaal nog in prima staat is (alleen de babyfoon doet het niet meer) en nog prima een ronde mee kan.
En zo is er best veel te vinden op marktplaats. We hebben bijna niks nieuw gekocht. Biechttopic - Pagina 34 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow ma 13 mei 2013 - 23:56

We hadden wel eerst een nieuwe auto gekocht, en daar hebben we wel voor gespaard natuurlijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 14 mei 2013 - 1:40

Ik biecht op dat ik niet meer zo happy ben in mijn relatie. Man en ik zijn al ruim 7 jaar samen. Hebben inmiddels een dochter, waar we ons beiden echt ontzettend gezegend en gelukkig mee voelen. Echter, we missen dingen. Meer dan houden van is er niet meer. Ik ben op zoek naar meer spanning, naar meer sensatie, naar kriebels. Het is zo... gewoon. We zitten overduidelijk in een sleur. We zijn ons er beiden van bewust, praten er weleens over en willen er beiden uitkomen, maar van mijn kant is er steeds minder motivatie. Ik kan helemaal wegsmelten bij liefdesverhalen en kan wegdromen over romantische en passievolle dates. Ik vind steeds meer andere mannen aantrekkelijk, mijn eigen man steeds minder. Een paar weken geleden heb ik een jongen leren kennen tijdens een avondje uit met vriendinnen. Niets bijzonders, want veel verder dan wat oogcontact, glimlachjes en een kort (groeps)gesprek zijn we niet gekomen, maar ik heb hem al weken in mijn hoofd. Ik heb hem bewust niet op FB toegevoegd, zal hem ook niet snel weer zien, maar toch... hij brengt heel mijn hoofd op hol.

Ik wil dit helemaal niet voelen. Ik wil mijn man weer aantrekkelijk vinden, wil weer passie en liefde voelen, wil weer zó fijn in mijn relatie zitten dat ik andere mannen gewoon kan vergeten na een avondje uit. Iemand tips? Iemand die met een andere blik naar de situatie kan kijken?

Edit: man en ik zijn elkaars allereerst liefde (en dus ook sekspartner). De nieuwsgierigheid naar 'iets anders' vind ik dus niet per se raar, meer het feit dat ik die nieuwsgierigheid niet meer kan onderdrukken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 2:02

Oh dat is wel naar zeg. Wel begrijpelijk ook. En heel gevaarlijk.

Het punt is: die passie en al dat romantische gedoe is maar tijdelijk. Geen enkele relatie die jaren duurt houdt dat vol. Kan ook niet anders, want het zijn hormonen die ervoor zorgen dat je verliefd bent, en dat neemt na een tijdje af. Dan krijg je geen slappe knieën meer en doet je buik geen salto meer als je elkaar tegenkomt. Als het goed is in je relatie komt daar na verloop van tijd iets anders voor in de plaats, veiligheid, gehechtheid, liefde.

En als je dan kinderen hebt en banen en een huishouden dan verdwijnt ook dat weleens naar de achtergrond verdwijnen.

Maar dat eerste gevoel kun je wel erg gaan missen en als je dan per ongeluk kriebels krijgt van iemand anders dan kan dat opeens voelen als heel belangrijk, want er is bijna geen heftiger gevoel dan verliefdheid of aantrekkingskracht volgens mij. En daar steekt je relatie dan wel erg saai bij af.

Lastig, ik heb er geen sluitende oplossing voor. Blijven bedenken waarom je voor je relatie gekozen hebt helpt, bedenken dat een gezin heel wat waard is en dat verliefdheid en spanning maar van bijzonder tijdelijke aard zijn. Na verloop van tijd is zon relatie namelijk ook weer normaal...
En bespreken wat je voelt met je partner, misschien denkt hij er hetzelfde over, herkent hij het wel en kun je samen een oplossing zoeken. Ik vind het standaard advies 'ga eens een weekendje weg zonder kinderen' echt zwaar nutteloos, ik schoot daar iig niets mee op. Een weekendje lost zoiets niet op.

Je bent iig goed bezig door geen contact te zoeken met die jongen, dat zou wel heel gevaarlijk zijn. En verder kan ik je vooral veel tips geven over wat vooral níet te doen en welke valkuilen te vermijden omdat ik elke mogelijke fout wel gemaakt heb en in elke valkuil getrapt ben Laughing
Tip: niet doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 2:04

Is er niet samen iets op te vinden om die spanning op te zoeken? Het ligt er een beetje aan hoe je relatie in elkaar zit, maar daten met iemand anders was en is bij ons gewoon bespreekbaar. Maar dat is vrij rigoureus, en erg heftig.

Je kunt ook samen een wat verzinnen om je seksleven wat op te vijzelen, dat kan ook prima helpen om weer spanning te voelen in je relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 2:09

Samen dingen ondernemen? Ook eens zonder kind iets gaan doen? Een vaste avond in de maand afspreken (bijvoorbeeld de eerste vrijdagavond van de maand), die heilig is, alleen voor jullie twee en dan lekker uit eten gaan en uitgebreid spreken over de zaken die je écht bezighouden? Práát met hem over de dingen die je dwarszitten. Zeg tegen hem dat je spanning mist, gooi alles open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Supertalentje di 14 mei 2013 - 2:19

Ow sorry, ik bedoel precies wat er staat, maar er staat niet 'tweedehands is slecht' oid. Een maxicosi tweedehands kopen wordt altijd afgeraden omdat er een ongeluk mee gebeurd kan zijn waardoor hij niet meer veilig is, maar je niet kunt zien aan de buitenkant. Het is vast een hele slimme marketingtruc, maar toch staat dit me gevoelsmatig tegen en had ik het jammer gevonden als ik er toch eentje tweedehands had moeten kopen ivm geldgebrek. Mijn oudste zusje heeft destijds een kinderwagen gekregen van iemand die 'm ook weer gekregen had en mijn jongere zusje heeft 'm daarna weer gekregen. En buiten dat dat ding er niet uitzag was het echt een onding. Ik moest aan dat aftandse ding denken, ik ben blij dat ik een kinderwagen naar mijn zin heb kunnen kopen. En matrassen koop ik niet tweedehands, ook geen ondergoed, geen slaapkussens bijv en nog meer van dat soort dingen, dat vind ik onhygienisch. En een matrasje op MP kopen die niet of nauwelijks gebruikt was durfde ik niet, want waarom is een matrasje niet of nauwelijks gebruikt vraag ik me dan af Wink
Maargoed, je kunt alles op MP kopen, maar geld kost het toch. En ik heb echt wel dingen op MP gekocht hoor, maar er zijn dingen die ik gewoon niet koop of waarin ik het fijn vond de keuze te hebben het nieuw te kopen omdat ik het tweedehands niet kon vinden.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 14 mei 2013 - 3:52

Hai,
Ik heb sinds december 2012 een nieuwe relatie, ik had al contact met hem sinds mei 2012. Ik ben in juli 2012 bij mijn ex weggegaan, maar ik had dus al gevoelens voor mijn huidige vriend tijdens de relatie met mijn ex. Ik heb intieme dingen met mijn huidige vriend gedeeld terwijl ik nog met mijn ex was(ben niet vreemd gegaan lijflijk, maar zo voelt het wel door ons stiekeme contact dat we hadden via de app). Ik dacht tot nu toe dat het wel oke was en dat ik niks verkeerd heb gedaan, maar ondertussen begint het wel steeds een beetje meer aan me te vreten dat ik niet eerlijk ben geweest tegen mijn ex in die laatste 3 maanden. Ik ben weggegaan bij mijn ex zonder te zeggen dat er een ander was.
Ook weet niemand dat ik al contact had met mijn huidige vriend tijdens de relatie met mijn ex, echt niemand. Mijn vriend snapt mij wel, maar vindt dat ik me niet druk hoef te maken, mijn ex heeft mij behandeld als oud vuil en wat ik heb gedaan vindt hij minder erg, opzich kan ik daar inkomen, maar het is toch gevoelsmatig. Ik heb twee weken na de breuk met met ex ook al afgesproken met mijn huidige vriend, dat weet ook niemand. Iedereen denkt dat we elkaar kennen sinds september.
Jeemig, ik weet niet wat ik hiermee wil, maar ik merk dat het een beetje aan me vreet dat ik mensen voor de gek heb gehouden door niks te zeggen ofzo. Ik ben wel benieuwd naar jullie kijk hierop....moet ik het naast me neerleggen?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 4:00

Ja joh, wat hebben andere mensen eraan om dit nu nog te weten? Nee hoor, daar kan je alleen maar mensen pijn mee doen, ik zou het lekker zo houden en je niet zo schuldig voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Middleme di 14 mei 2013 - 4:04

Ik zou het naast je neerleggen.. Het is niet voor niets uit met je ex Wink.

-


Laatst aangepast door Middleme op di 14 mei 2013 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  MADDIE di 14 mei 2013 - 4:08

De enige reden dat je dat zou zeggen is voor je eigen gemoedsrust denk ik. Ik denk dat je die jongen daar misschien nog heel erg mee gaat kwetsen. Ik denk dat je je rust moet vinden in het feit dat je die relatie verbroken hebt en dat het verleden is.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 14 mei 2013 - 5:01

Lekker boeiend nu nog... Ik zou er niets meer mee doen. Het is toch niet dat dit verhaal nog elk dag op je pad komt? En mocht iemand er ooit nog eens naar vragen dan kun je altijd nog eerlijk zijn. Ik zou het verder niet meer met je ex gaan bespreken ofzo. Ex is ex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie di 14 mei 2013 - 6:49

Artemis schreef:Is er niet samen iets op te vinden om die spanning op te zoeken? Het ligt er een beetje aan hoe je relatie in elkaar zit, maar daten met iemand anders was en is bij ons gewoon bespreekbaar. Maar dat is vrij rigoureus, en erg heftig.

Je kunt ook samen een wat verzinnen om je seksleven wat op te vijzelen, dat kan ook prima helpen om weer spanning te voelen in je relatie.

Idd iets samen verzinnen om het weer spannend te maken. Maar daar moet je wel alle 2 voor open staan. Wij gaan bijv wel eens naar feesten als bitch.


Laatst aangepast door Mamsie op di 14 mei 2013 - 19:18; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 14 mei 2013 - 6:50

ik kreeg gisteren een bericht van een one night stand met wie ik onveilige seks heb gehad (dom ja). hij was weer gebeld door zijn ex met de mededeling dat ze chlam.ydia heeft. gelukkig kon ik me vanmiddag meteen laten testen bij een s.oa.kliniek en volgende week krijg ik de uitslag. omdat hij niet de enige was met wie ik het afgelopen half jaar onveilige seks heb gehad (heel dom) heb ik me op alles laten testen. volgende week krijg ik de uitslag, ik ben heel zenuwachtig.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie di 14 mei 2013 - 6:53

Goed dat je je hebt laten testen. Ik weet niet hoe lang die one night stand geleden is maar als het nog maar kort geleden is zou ik me over een maand nog een x laten testen. Hopelijk is het niks.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  nina di 14 mei 2013 - 7:18

Biechtje schreef:ik kreeg gisteren een bericht van een one night stand met wie ik onveilige seks heb gehad (dom ja). hij was weer gebeld door zijn ex met de mededeling dat ze chlam.ydia heeft. gelukkig kon ik me vanmiddag meteen laten testen bij een s.oa.kliniek en volgende week krijg ik de uitslag. omdat hij niet de enige was met wie ik het afgelopen half jaar onveilige seks heb gehad (heel dom) heb ik me op alles laten testen. volgende week krijg ik de uitslag, ik ben heel zenuwachtig.
Zorg je er dan wel voor dat je andere sekspartners zich ook laten testen?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 34 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum