Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 18 apr 2013 - 4:21

*weg


Laatst aangepast door Aimee op do 18 apr 2013 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Siamsa do 18 apr 2013 - 4:29

Oh jeetje zeg, ik heb echt te doen met het meisje! Ontzettend sneu allemaal.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 5:59

Biechtje schreef:Ik biecht op dat mijn vriend en ik geen vrienden hebben. Nouja samen dan. Ik heb best veel vriendinnen maar de meeste hebben geen relatie, geen kinderen, zijn wat jonger en een aantal daarvan kent mijn vriend gewoon (nog) niet. Mijn vriend heeft zelf 3 vrienden die allemaal ouder zijn dan hem. Die hebben wat oudere kinderen en sinds dat hij met mij een relatie en kindje heeft ziet hij zijn vrienden misschien 1x per jaar. Niet alleen door de drukte van zijn eigen gezin nu maar ook heeft hij het druk met zijn baan en hobby en heeft vaak niet meer de puf om met zijn vrienden iets samen te ondernemen. Nu zitten we vaak zo op een zondag dat we ergens naar toe willen. Ergens op visite. Maarja dat draait iedere week uit op een bezoekje bij mijn ouders omdat we samen verder dus niemand kennen om ergens op visite te gaan. En dat vind ik echt heel erg jammer. Vooral omdat we een kindje hebben die dus nauwelijks onder andere kindjes komt. En ik word zelf altijd een tikkeltje jaloers als ik andere wel zie met vrienden. Die gezellig met z'n allen gaan bbq-en, een dagje weg gaan etc. Mijn vriend is ook niet echt het type om leuk nieuwe mensen te leren kennen. Dat heeft hij wel in het begin van onze relatie gedaan met mijn vriendinnen en hun vriendjes maar inmiddels zijn al die relaties over en heeft hij gewoonweg geen zin om als Toosje een nieuwe relatie heeft met Pietje en daarmee gezellig te gaan eten. Wat moet ik hier nou mee? Ik vind het echt zo zonde Sad

Is een meeting van hier niets? Met de meiden uit de zwangerschaps- en kinderpijler? Misschien klikt het wel met iemand van hier bij jullie uit d beurt dusdanig goed dat je vaker kunt afspreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Ella do 18 apr 2013 - 6:15

Jemig Aimee wat heftig. Heel veel sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Filoria do 18 apr 2013 - 6:30

Biechtje schreef:Ik voel me zo'n ongelooflijke loser... Ik moet zo naar de huisarts, voor een paar dingen. O.a. voor een paar 'kleine' klachten, maar alles samen maakt het wel vervelend. Van die klachten wil ik weten of het een lichamelijke oorzaak heeft, of dat het stress is. Maar ik ben zo panisch voor injecties enzo, dat ik als de dood ben voor eventueel bloedprikken. Op dit moment maak ik me nog meer druk om hoe kinderachtig dat is, en hoe ik dat moet vertellen, dan om echt stil te staan bij het prikken zelf..
Rationeel weet ik wel dat het prikken zo gedaan is, maar ik shake nu al...
Ben je al geweest ondertussen? Ik herken de angst, maar ben er overheen doordat ik sinds anderhalf jaar elke 6 weken bloed moet laten prikken. Tips: neem iemand mee (doe je al zie ik) en klets met diegene tijdens het prikken. Vraag desnoods of ze een leuke roddel kan bewaren voor tijdens de prik haha. En kijk de andere kant op, niet naar de naald. Vertel de zuster ook even dat je het spannend vindt. Sterkte!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  studiebol do 18 apr 2013 - 7:02

Aimee, al zouden jou schoonouders pleegouders worden, dan nog hebben ze niks te zeggen over hun kleindochter. Ze verzorgen dan haar, maar hebben geen zeggenschap over haar. Of zou er iets geregeld worden met voogdij? Zo niet is er dan al een gezinsvoogd bij betrokken?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 18 apr 2013 - 7:09

*weg


Laatst aangepast door Aimee op do 18 apr 2013 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  studiebol do 18 apr 2013 - 7:16

Ja oke, als moeder kiest voor pleegzorg heeft ze idd nog zeggenschap, maar hierdoor moeten de pleegouders wel alles met haar overleggen omdat moeder dus gewoon gezag heeft. Als er een OTS wordt uitgesproken, moet bij de rechter, dan komt er een gezinsvoogd dan heeft moeder nog wel zeggenschap maar moet er met de gezinsvoogd en moeder overlegd worden. Maar als moeder dan niet mee werkt in het belang van haar dochter beslist de gezinsvoogd.
Is er al wel iemand betrokken van bureau jeugdzorg anders kom je nooit aan zo'n OTS of gaat het nog langer duren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 18 apr 2013 - 7:19

*weg


Laatst aangepast door Aimee op do 18 apr 2013 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  studiebol do 18 apr 2013 - 7:21

Aimee, fijn dat dat tenminste geregeld is. Hebben jullie iemand om op terug te vallen en zij weet als het goed is de juridische kant hiervan dat is altijd prettig! Heel veel sterkte ermee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 18 apr 2013 - 7:31

studiebol schreef:Aimee, fijn dat dat tenminste geregeld is. Hebben jullie iemand om op terug te vallen en zij weet als het goed is de juridische kant hiervan dat is altijd prettig! Heel veel sterkte ermee!

Bedankt Studie! Door jouw reacties bedenk ik me dat er ook nog een hoop is dat ik niet weet over de voogdij en zeggenschap enzo, Zal zo mijn schoonmoeder vragen of zij dat wel allemaal weet, en anders kunnen morgen nog even contact opnemen met BJZ.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Saga do 18 apr 2013 - 7:54

Ik was het biechtjes met het knobbeltje in de borst.
Vandaag heb ik de echo gehad en het is gelukkig niets ernstigs!
Het zijn opgehoopte klierschotjes ofzo, de knobbel zal niet verdwijnen en de kans is groot dat ik nog meer knobbels krijg, maar dat zie ik dan wel smile
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Exogenesis do 18 apr 2013 - 8:02

Wat een opluchting meid!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  madam do 18 apr 2013 - 8:09

Wat fijn dat het niets ernstigs is.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Suus do 18 apr 2013 - 8:10

Gelukkig, Saga!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  studiebol do 18 apr 2013 - 8:18

Aimee schreef:
studiebol schreef:Aimee, fijn dat dat tenminste geregeld is. Hebben jullie iemand om op terug te vallen en zij weet als het goed is de juridische kant hiervan dat is altijd prettig! Heel veel sterkte ermee!

Bedankt Studie! Door jouw reacties bedenk ik me dat er ook nog een hoop is dat ik niet weet over de voogdij en zeggenschap enzo, Zal zo mijn schoonmoeder vragen of zij dat wel allemaal weet, en anders kunnen morgen nog even contact opnemen met BJZ.

Je kunt ook niet alles weten hoor, dat is zoooo veel, dat weet ik zelfs nu nog niet naar heel wat jaren werkervaring. Maar vraag gewoon veel als je de persoon van BJZ spreekt, daar zijn ze voor, zet alle vragen die je hebt op papier, of mail haar, als je haar adres hebt? Ik wil ook wel kijken wat ik voor je kan beantwoorden dan moet je maar een pm sturen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  girli do 18 apr 2013 - 8:46

@ Saga wat fijn!

Dus ze gaan niets doen? Even de hypochonder in mij: als je dan nog meer van die knobbeltjes krijgt, hoe weet je dan of het goedaardig is of niet?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Saga do 18 apr 2013 - 23:00

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik heb vannacht weer héérlijk kunnen slapen smile

girli schreef:@ Saga wat fijn!

Dus ze gaan niets doen? Even de hypochonder in mij: als je dan nog meer van die knobbeltjes krijgt, hoe weet je dan of het goedaardig is of niet?

Die ga ik gewoon iedere keer laten controleren, ik ben veel te bang dat het toch wel iets is. Ik heb de huisarts ook moeten beloven dat ik de volgende keer wat eerder kom :P

Ik voelde wel eens vaker een bobbeltje in mijn borst, maar die verdween dan weer na een paar weken, vandaar dat ik niet zo snel naar de huisarts ging.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 18 apr 2013 - 23:45

Ik wil heel graag iets kwijt, en ik hoop dat jullie tips voor me hebben: Mijn vriend heeft vanochtend aangegeven dat hij niet zo happy is met ons seksleven. Het is iets waar hij al langer mee zit en werd er zelfs emotioneel van, aangezien hij mij niet wil kwetsen. Maar hij vind dat ik veranderd ben tav hoe ik eerst was. In het begin van onze relatie kende ik mijn lichaam nog niet zo goed, en wist niet zo goed waar mijn grenzen lagen. Bv: Ik heb ‘last’ van een veel te gevoelige clitoris, ik kan daar eigenlijk niet direct aangeraakt worden, dat voelt onprettig. In het begin van onze relatie liet ik dat wel toe, want ik dacht namelijk dat als ik wilde klaarkomen, ik dit moest doorzetten. Maar in de loop van de tijd hebben we een andere manier gevonden waarop ik kan klaarkomen, en heb ik sinds het laatste jaar dat ik vaak aangeef tijdens de sex dat hij mij niet direct op die plek moet aanraken (dit geldt ook voor beffen) aangezien het te gevoelig is/wordt. Ook sinds het laatste jaar is het penetreren niet altijd prettig in elk standje, soms gaat hij gewoon te diep (niet expres) en dat voelt uiteraard ook niet zo fijn. Door deze twee dingen vindt hij dat de sex nu heel erg gecontroleerd wordt, hij kan niet zich gewoon soms ‘uitleven’ (aangezien niet alles 'mag' of kan ) en daardoor geniet hij zelf nog weinig van de sex, behalve als ik hem plezier dan.

De enige oplossing die ik weet voor het ‘te diep gaan’ is dan bepaalde standjes niet meer doen die dat creëren, alhoewel me dat wel erg saai lijkt. Dus dat is ook niet DE oplossing. Voor het over-gevoeligheids probleem kan ik alleen maar bedenken dat hij me daar direct kan stimuleren als ik nog ondergoed aan heb bijvoorbeeld. Maar lijkt me wederom niet de beste optie.

Dus weten jullie nog iets?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 23:51

Vervelend. Is er verd nog wel wat mogelijk dan? Zijn er alternatieven of is het een vast repertoire wat elke keer afgedraaid wordt? Als het echt zo werkt van 'dat mag niet meer en dat vind ik ook niet fijn en dit doen we ook niet' en er komt niets voor in de plaats, dan snap ik je vriend heel erg goed, dan blijft er maar weinig over, als hij bij alles moet oppassen dat hij je geen pijn doet. En mag hij helemaal niet aan je clitoris of daar in de buurt zitten? Ben je op zoek geweest naar manieren die wel prettig zijn zonder dat het pijnlijk wordt? Want als hij er helemaal niet aan mag zitten en je eigenlijk alleen maar zegt wat niet mag, dan snap ik hem wel. Is het tijdens de seks ook te gevoelig? Als je al behoorlijk opgewonden bent zeg maar? En wat als hij het heel zachtjes en op jouw aanwijzing aanraakt? Kan dat wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 19 apr 2013 - 0:05

Het is in de tussentijd wel redelijk hetzelfde repertoire geworden moet ik eerlijk bekennen. Niet dat we nu steeds alles even lang doen of de volgorde is hetzelfde, maar het is wel veelal dezelfde posities (die we allebei prettig vinden/vonden) en eindigt vaak met eerst ik mijn pleziertje, en dan hij. En we hebben ook besproken dat we weer wat meer moeite voor elkaar moeten doen (in het begin van onze relatie hebben we bijna alles wel gedaan en trok ik vaak spannende lingerie aan), dus dat is sowieso onze eerste stap. Maar het blijft dat hij op bepaalde dingen moet letten als we echt daadwerkelijk seks hebben, en hij krijgt dus dan het gevoel dat hij slecht in bed is. Ik heb hem toen heel duidelijk gemaakt dat dat dus absoluut niet zo is, dat het aan mijn lichaam ligt. Maar hij mag er dus wel in de buurt zitten, alleen niet direct erop. Het doet dan geen pijn, maar het is wel degelijk onplezierig. En dat geldt ook als ik behoorlijk opgewonden ben. Vroeger deden we het wel eens voorzichtig, op mijn aanwijzingen, misschien is dat iets wat we nu weer kunnen proberen. Maar feit blijft dat ’t dan wel heel gecontroleerd is, en dat wil ik er juist van af halen. Hetzelfde dus met dat te diep gaan: dan geniet hij en dan moet hij het ineens rustiger doen of andere positie aannemen, dat leidt af.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 19 apr 2013 - 6:16

Ik heb vreetbuien en ik wil daar van af. Ik ben niet tevreden met mijn lijf, ook al heb ik maat 38 over het algemeen, maar ik voel me steeds dikker en lelijker....ik zou zo graag lekker gezond willen eten, maar slecht eten lijkt wel een obsessie. Ik ben dol op chips en patat. Ik wil zo graag 5 kilo kwijt maar op deze manier gaat dat niet lukken..

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 6:43

Heb je vreetbuien (als in ongecontroleerd proppen, of het nu een zak chips, een half brood met een pot pindakaas, een doos koekjes, blik eten of wat dan ook is,) of eet je af en toe gewoon meer dan je zou willen ?

Een vreetbui is iets anders dan een keer een zak chips wegwerken. En maat 38 is niet dik, dus de gedachten over je lijf kloppen niet. Natuurlijk kan je 5 kg willen afvallen, maar dat wil niet zeggen dat dat haalbaar is, want als je huidige gewicht gewoon past en gezond is, dan zul je niet makkelijk afvallen, omdat er geen noodzaak is tot afvallen. Kun je het wel mooier vinden, maar als je een gezond gewicht hebt wat bij je past dan moet je tot ongezonde methodes overgaan om 5 kg af te vallen. En dat zou ik niet doen.

Daarnaast vraag ik me echt af wat je bestempelt als vreetbui.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 19 apr 2013 - 6:48

Ik eet elke dag wel dingen die ongezond zijn. Eergister heb ik patat gegeten, gister een zak chips en vandaag weer 3kwart een zak chips en cola. Ik heb geen vreetbuien in de zin dat ik alles naar binnen prop, maar ik heb wel een sterke drang naar eten en ik troost mezelf er ook mee. Ik weet gewoon dat mijn eetpatroon ongezond is maar ik heb de wilskracht niet om het te veranderen. Ik zou het wel heel graag willen, maar er moet bij mij gewoon een knop om.

Ik ben maar 1.58 lang en dan is maat 38/40 niet heel slank. Ik heb best wel wat vetjes en lovehandles, ik vind mezelf gewoon niet mooi.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast vr 19 apr 2013 - 6:48

Ik ben het wel een beetje eens met Artemis. Ik heb het Binge Eating Disorder gehad, dus met vreetbuien, en je hebt echt een verschil tussen vreetbuien en jezelf teveel laten gaan en gewoon even de knop niet kunnen vinden om af te vallen. Mijn vreetbuien typeerden zich destijds vooral door te móéten eten, zelfs als ik geen trek had. Er waren nog wel wat meer typerende dingen, maar dat is me echt bij gebleven.

Hoe dan ook, het is wel vervelend voor je. Hoe uiten die vreetbuien zich? En wat als je, op de momenten als je trek hebt, nu eerst eens één of twee glazen water drinkt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum