Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Catwoman79 di 2 apr 2013 - 19:36

Jeetje wat ben jij vijandig. Als je ook zo bent in de relatie met je schoonmoeder kan ik me haar reactie wel voorstellen. Maar dan nog kan zij 1001 dingen noemen, als jij en hij er wel volledig achter staan, wie houdt je tegen
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  NoMercy di 2 apr 2013 - 19:57

Paper Crown schreef:
Biechtje schreef:Wat zou jij doen/zeggen als je een bericht van je schoonmoeder aan je vriend hebt gelezen waarin staat dat jij veel te hard van stapel loopt en hij moet oppassen?
Vriend heeft ook gereageerd maar ik kan niet zien wat. Uiteraard ga ik dit bespreken maar wil eerst graag weten of ik overdrijf of niet, ik vind namelijk dat dat mens zich niet zo met onze relatie moet bemoeien (dat te hard van stapel lopen ging over het kopen van een huis). Die heks maakt me nijdig..
Ga vooral je nieuwbakke schoonmoeder een heks noemen. Ik vind dat zij haar zoon best mag zeggen dat ze vindt dat edit: hij & zijn nieuwe vriendin te hard van stapel lopen. Wat is er mis mee je kind te willen beschermen. Samen een huis kopen is best een behoorlijke stap wat niet zonder consequenties is als jullie uitelkaar gaan. Ik vind dat je je smoelwerk moet houden tegen je vriend want anders kan het wel eens als een rode draad door je relatie gaan lopen.

Zo, verkeerde been uit bed gestapt?

@Biechtje: Ik vind dat je overdrijft ja. Ze zal het vast niet zo bedoelen, en zo wel, so be it.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 2 apr 2013 - 20:03

Ach die reactie van PC neem ik met een korrel zout. Ik weet nog al te goed wat ze zelf allemaal over haar schoonmoeder heeft gezegd hier..

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 20:09

Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoe je achter dat berichtje bent gekomen? Het was duidelijk niet voor jou bedoeld. En als je vriend het er niet mee eens is, is er niets aan de hand toch? Een moeder mag op zo'n cruciaal moment in het leven van haar zoon toch haar zorgen uiten? Dat betekent niet gelijk dat hij er wat mee hoeft te doen maar dan heeft zij in ieder geval haar hart gelucht...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Starla di 2 apr 2013 - 20:12

Ik ben het wel met PC eens. Ik vind ook dat een huis kopen een grote stap is, en snap best dat zijn moeder dat snel vind gaan. (Ik vind 2 jaar samen ook niet echt lang.) Maar uiteindelijk moeten jullie dat zelf weten toch. En t is niet zo dat ze zegt 'dat moet je niet doen', maar 'kijk uit'. Ik snap wel dat dat niet leuk is om te lezen, maar maak het voor jezelf ook niet erger dan dat het is. Kun je het verder wel vinden met je schoonmoeder?
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 20:22

heb je meer gedonderd met je schoonmoeder? Of is dit het enige? Als ze vaker onaardig tegen je doet al die 2 jaar lang, dan snap ik dat je boos bent. Maar als de omgang verder normaal is, dan vind ik ook dat je wel wat overdreven reageert. Snap dat het niet leuk is om te lezen, maar ik begrijp je schoonmoeder ook wel. Een huis kopen is een grote stap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 2 apr 2013 - 20:27

*


Laatst aangepast door Biechtje op di 2 apr 2013 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fortissimo di 2 apr 2013 - 20:36

Zit jij je serieus druk te maken over het feit dat jouw vriend veel contact heeft met zijn moeder? :O
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Tania di 2 apr 2013 - 20:41

Dus ze mag geen contact zoeken als jullie samen zijn maar als ze het doet als je vriend alleen is doet ze het stiekem confused
Waarom mag ze niet dagelijks contact zoeken? Als je vriend dat vervelend vindt kan hij daar toch zelf wat van zeggen daar heb jij verder vrij weinig mee te maken vind ik. Ik heb dagelijks contact met mijn moeder en ik zou het erg vervelend vinden als mijn man daar een probleem van zou maken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 20:45

Biechtje schreef:

*niet quoten graag*
Ben je bang om hem kwijt te raken door zijn moeder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown di 2 apr 2013 - 20:45

Biechtje schreef:Ach die reactie van PC neem ik met een korrel zout. Ik weet nog al te goed wat ze zelf allemaal over haar schoonmoeder heeft gezegd hier..
Oh, mijn schoonmoeder zal nooit mijn vriendin worden, maar ik Biecht hier niets op en vraag ook zeker niet om tips wat dat betreft. Dat vooropgesteld. Maar ik vind wel dat een moeder zich zorgen mag maken om haar kind. En dat zou jij je ook kunnen voorstellen. Als jij een huis wil kopen met je vriend, zou ik niet zeggen dat je in zijn telefoon gespiekt hebt, maar gewoon je eigen plan trekken. Of ben je soms bang dat je vriend naar zijn moeder luistert?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 20:46

Inderdaad, als jouw vriend het niet fijn vindt dat ze zoveel contact zoekt kan hij dat zelf tegen haar zeggen. Jij zegt wel: waar bemoeit ze zich mee? Maar waar bemoei jij je mee? Als zij dit een fijne omgang met elkaar vinden moeten zij dat toch zelf weten. En ze hebben zich naar mijn weten al aangepast aan jou omdat ze nu minder contact hebben als hij bij jou is en hij het meer in zijn 'eigen' tijd doet.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 20:46

Paper Crown schreef:
Biechtje schreef:Ach die reactie van PC neem ik met een korrel zout. Ik weet nog al te goed wat ze zelf allemaal over haar schoonmoeder heeft gezegd hier..
Oh, mijn schoonmoeder zal nooit mijn vriendin worden, maar ik Biecht hier niets op en vraag ook zeker niet om tips wat dat betreft. Dat vooropgesteld. Maar ik vind wel dat een moeder zich zorgen mag maken om haar kind. En dat zou jij je ook kunnen voorstellen. Als jij een huis wil kopen met je vriend, zou ik niet zeggen dat je in zijn telefoon gespiekt hebt, maar gewoon je eigen plan trekken. Of ben je soms bang dat je vriend naar zijn moeder luistert?
En inderdaad, wat ik ook al vroeg... hoe ben je erachter gekomen aangezien dat berichtje duidelijk niet voor jou was...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fortissimo di 2 apr 2013 - 20:51

Als ze al zo jaloers reageert als haar vriend 'zoveel' contact heeft met zijn moeder, zal het me niks verbazen als vriendlief gecontroleerd wordt.. smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 20:54

Paper Crown schreef:
Biechtje schreef:Ach die reactie van PC neem ik met een korrel zout. Ik weet nog al te goed wat ze zelf allemaal over haar schoonmoeder heeft gezegd hier..
Oh, mijn schoonmoeder zal nooit mijn vriendin worden, maar ik Biecht hier niets op en vraag ook zeker niet om tips wat dat betreft. Dat vooropgesteld. Maar ik vind wel dat een moeder zich zorgen mag maken om haar kind. En dat zou jij je ook kunnen voorstellen. Als jij een huis wil kopen met je vriend, zou ik niet zeggen dat je in zijn telefoon gespiekt hebt, maar gewoon je eigen plan trekken. Of ben je soms bang dat je vriend naar zijn moeder luistert?
Ik denk dat dit het meer is. Dat ze bang is haar vriend kwijt te raken door haar. Waardoor ze er moeite mee heeft dat haar vriend zoveel contact heeft met zijn moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 2 apr 2013 - 20:55

Bij het opstarten van de computer start meteen outlook op, en dat was het eerste mailtje in zijn postvak in. Misschien had ik het niet moeten lezen maar nieuwschierig he.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 2 apr 2013 - 20:57

Pluto schreef:
Paper Crown schreef:
Biechtje schreef:Ach die reactie van PC neem ik met een korrel zout. Ik weet nog al te goed wat ze zelf allemaal over haar schoonmoeder heeft gezegd hier..
Oh, mijn schoonmoeder zal nooit mijn vriendin worden, maar ik Biecht hier niets op en vraag ook zeker niet om tips wat dat betreft. Dat vooropgesteld. Maar ik vind wel dat een moeder zich zorgen mag maken om haar kind. En dat zou jij je ook kunnen voorstellen. Als jij een huis wil kopen met je vriend, zou ik niet zeggen dat je in zijn telefoon gespiekt hebt, maar gewoon je eigen plan trekken. Of ben je soms bang dat je vriend naar zijn moeder luistert?
Ik denk dat dit het meer is. Dat ze bang is haar vriend kwijt te raken door haar. Waardoor ze er moeite mee heeft dat haar vriend zoveel contact heeft met zijn moeder.

Ja dat is het ook. Mijn vriend hecht vrij veel waarde aan de mening van zijn ouders. Als wij dan samen iets graag willen, waarom moet zij er dan meteen een negatieve stempel op drukken tegenover hem? Alsof we zelf niet bedacht hebben dat het snel is, of alle andere redenen die je kunt verzinnen om het niet te doen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 21:00

Je kan alleen aan een mail niet zien hoe ze het bedoelt. Ik denk echt dat het gewoon normale bezorgdheid is, en dat ze niet probeert op hem in te praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin di 2 apr 2013 - 21:00

Ik kan me best voorstellen dat je t niet leuk vindt om te lezen dat zijn moeder zegt dat je vriend niet te hard van stapel moet lopen, maar ik vind ook dat jij wat overtrokken reageert op zijn moeder en die relatie tussen die twee. Blijkbaar vond jij het erg dat ze zoveel contact hadden samen dus doet ze dat nu stiekem. Das toch erg??
En blijkbaar heb je ook iets gelezen wat je niet had moeten lezen. Waarschijnlijk geeft ze gewoon goedbedoeld advies. Misschien is dat ook wel ergens op gebaseerd, misschien lopen jullie ook wel wat van stapel? Misschien bedoelt ze dat jullie echt eerst maar eens even naar de zakelijke kant goed moeten kijken, wat als het mis gaat. Dat is niet een kant die je naïef over kunt slaan, ook al gaat de relatie goed.
Ik vind na twee jaar een huis kopen op zich best een logische stap, maar daar komt zo veel bij kijken dus niet zo gek dat z'n moeder wil dat hij zich goed informeert. Je kunt hier maar beter goed over gaan communiceren, over dat huis en over dat contact met z'n moeder (wat in mijn ogen prima lijkt), want dat lijkt me wel verstandig als je zo'n grote stap wilt zetten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin di 2 apr 2013 - 21:03

Biechtje schreef:
Ja dat is het ook. Mijn vriend hecht vrij veel waarde aan de mening van zijn ouders. Als wij dan samen iets graag willen, waarom moet zij er dan meteen een negatieve stempel op drukken tegenover hem? Alsof we zelf niet bedacht hebben dat het snel is, of alle andere redenen die je kunt verzinnen om het niet te doen.

Ik vind dat eigenlijk heel normaal dat ouders daarover met je meedenken over zo'n grote beslissing. Ik vind dat niet persé negatief maar eerder kritisch.
Wat je hebt gelezen is niet leuk, maar het is maar 1 zinnetje in het geheel. Pas op dat je t nu niet veel groter maakt dan dat t misschien bedoelt was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Paper Crown di 2 apr 2013 - 21:22

Vertrouw gewoon op je vriend. Hij is heus volwassen genoeg om de juiste beslissing te maken en je hoeft niet te twijfelen over dat zijn moeder hem kan overhalen om het huis toch maar niet te kopen. Ga alsjeblieft niet tussen een man en zijn familie staan. Zeker niet als hij dusdanig is gehecht en waarde hecht aan de mening van zijn ouders, m.i. sloop je zo meer dan dat je gewoon bepaalde dingen accepteert en gewoon toch je eigen plan trekt. Pas op het moment dat je vriend aarzelt moet je hem vragen waarom hij twijfelt bij het kopen van een huis.
En ik dacht dat je in zijn telefoon had gelezen omdat je bij je eerste post zegt: 'Bericht van zijn moeder' ik kon hieruit niet opmaken dat het een mail ging.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sanne di 2 apr 2013 - 22:00

Ik zou dit niet allemaal zo zwaar opvatten, Biechtje. De moeder van je vriend is waarschijnlijk gewoon wat bezorgd, vindt het een grote stap om nu (al) te nemen. Daar is niet zoveel mis mee. Het enige wat ik niet slim van haar vind, is dat ze het op papier (e-mail) heeft gezet, want dan staat het zo zwart op wit, is het na te lezen etc. etc. Ze had het beter een keer met je vriend kunnen bespreken denk ik.

Als de moeder van je vriend verder geen indicaties geeft of heeft gegeven dat ze een hekel aan je heeft, zou ik dit gewoon opvatten als goed bedoeld advies en het van je afzetten. En je ook niet schuldig gaan voelen om een gelezen mailtje wat gelijk naar voren bliepte toen je de computer opstartte. Daar kun jij ook niet zoveel aan doen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 2 apr 2013 - 23:57

Welke jongensnaam vinden jullie leuker?

Jurre
Yens
Bas
Ruben

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Catwoman79 di 2 apr 2013 - 23:59

R.uben, hihi
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin di 2 apr 2013 - 23:59

Ruben of Bas
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 13 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum