Biechttopic
+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Biechttopic
Ik vind ze allemaal leuk alleen in plaats van Yens zou ik Jens doen.
1. Bas
2. Jurre
3. Ruben
4. Yens
1. Bas
2. Jurre
3. Ruben
4. Yens
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Jurre of Jens
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ruben ..Maar ik ben bevooroordeeld haha
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ruben of Jurre.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind ze allemaal leuk op Jurre na. Overigens zou ik wel Jens schrijven, maar dat is persoonlijk.
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Ik zou bij Yens ook geen Y doen, moet ie altijd uitleggen hoe je 't schrijft...
Jurre vind ik leuk!
Jurre vind ik leuk!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Biechtje schreef:Welke jongensnaam vinden jullie leuker?
Jurre
Yens
Bas
Ruben
Ik vind Yens of Jurre leuk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik biecht op dat ik het eigenlijk wel een beetje jammer vind dat het biechttopic nu meer een anoniem-namentopic wordt, in plaats van een ruimte waar je even anoniem je verhaal kunt doen. Kan er in de zwangerschaps- en mamapijler niet een sticky topic geopend worden waarin je onder het biechtaccount je namendilemma's kunt delen? Kun andere aanstaande mama's meteen in één oogopslag ook nameninspiratie op doen.
Ik vind al die namen overigens wel leuk om te lezen, hoor! Alleen denk ik dat daar een veel overzichtelijker topic van gemaakt kan worden als alles bij elkaar staat.
(Zal dit later ook nog wel even in de forumzaken-pijler posten, maar ik ben eerst wel even benieuwd of hier wel animo voor is, of dat ik gewoon een stomme zuurpruim ben )
Ik vind al die namen overigens wel leuk om te lezen, hoor! Alleen denk ik dat daar een veel overzichtelijker topic van gemaakt kan worden als alles bij elkaar staat.
(Zal dit later ook nog wel even in de forumzaken-pijler posten, maar ik ben eerst wel even benieuwd of hier wel animo voor is, of dat ik gewoon een stomme zuurpruim ben )
Gast- Gast
Je bent een zuurpruim
Ach, iedereen weet toch dat het biechttopic niet anoniem is? Volgens mij plaatst niemand echt schokkende dingen, je weet nooit waar je naam (gelinkt aan je biecht) terecht komt. Dus of er nou namen in staan of een mail van een schoonmoeder, dat maakt mij niet uit.
Ach, iedereen weet toch dat het biechttopic niet anoniem is? Volgens mij plaatst niemand echt schokkende dingen, je weet nooit waar je naam (gelinkt aan je biecht) terecht komt. Dus of er nou namen in staan of een mail van een schoonmoeder, dat maakt mij niet uit.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Hahaha, ik bedoelde het ook minder zuurpruimerig dan het er staat, hoor! Zit ondertussen te eten en dan ben ik niet zo'n ster in mezelf verwoorden. Ik vind de namen an sich namelijk eigenlijk helemaal niet zo jammer in dit topic hoor, maar ik denk dat ik het zelf, zelfs als niet zwangere en niet-mama, het nóg leuker zou vinden als daar één topic voor zou zijn.
Dat is denk ik meer wat ik bedoelde
Gast- Gast
Volgens mij zijn er maar 2 of 3 Biechts met namen-dilemma's geweest?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Dat ben ik wel met je eens Lennox. Ik krijg het idee dat er door die namen-vragen telkens tussendoor, dat er over de andere topics heen gewalst wordt. Mensen lezen toch meestal de laatste paar pagina's..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Als er 1 schaap over de dam is....Sea of Trees schreef:Volgens mij zijn er maar 2 of 3 Biechts met namen-dilemma's geweest?
In dat opzicht snap ik Lennox wel.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is zo. Maar hoe vaak staan er geen topics met namendilemma's? Dan is het juist toch leuk dat daar een anoniem topic voor is? En inderdaad, wat Rush en Fortissimo zeggenSea of Trees schreef:Volgens mij zijn er maar 2 of 3 Biechts met namen-dilemma's geweest?
Gast- Gast
Nee, was een grapje, echt! Je hebt het prima verwoord hoor, maar mij maakt het niet zoveel uit.Lennox schreef:Hahaha, ik bedoelde het ook minder zuurpruimerig dan het er staat, hoor! Zit ondertussen te eten en dan ben ik niet zo'n ster in mezelf verwoorden. Ik vind de namen an sich namelijk eigenlijk helemaal niet zo jammer in dit topic hoor, maar ik denk dat ik het zelf, zelfs als niet zwangere en niet-mama, het nóg leuker zou vinden als daar één topic voor zou zijn.
Supertalentje- Kletskop
Hier sluit ik me helemaal bij aan.Fortissimo schreef:Dat ben ik wel met je eens Lennox. Ik krijg het idee dat er door die namen-vragen telkens tussendoor, dat er over de andere topics heen gewalst wordt. Mensen lezen toch meestal de laatste paar pagina's..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik dacht het vanmiddag ook al Lennox :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik ook, maar ik wilde niet zuurpruimerig over komen
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Mislukt!mzcharlotte schreef:Ik ook, maar ik wilde niet zuurpruimerig over komen
Supertalentje- Kletskop
R.uben uiteraard en als N een jongen was geweest had ze Jurre geheten. Deze twee vind ik dus het allerleukte
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ben het met Lennox eens. Ik heb grotere ergernissen maar ik begin me hier ook aan te storen en het wordt er inderdaad niet overzichtelijker op.
Edit: plus dat ik het niet helemaal begrijp, wat doet de mening van random forummers er toe als jij en je man een naam mooi vinden.
Edit: plus dat ik het niet helemaal begrijp, wat doet de mening van random forummers er toe als jij en je man een naam mooi vinden.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik heb een tijd terug een eetstoornis gehad, met eetbuien. Ik heb hiervoor ruim een jaar in therapie gezeten en dat ging heel lang goed.
Nu zit ik weer in een periode dat ik gewoon walg van mezelf, en dan ga ik weer meer eten, en dan voel ik me daarna weer schuldig en nog dikker dus ik zit weer in die circel. Ik wil heel graag afvallen, maar toch val ik weer terug in die eetbuien.
Ik weet niet precies waarom ik dit hier neer zet, maar wilde het even van me afschrijven.
Nu zit ik weer in een periode dat ik gewoon walg van mezelf, en dan ga ik weer meer eten, en dan voel ik me daarna weer schuldig en nog dikker dus ik zit weer in die circel. Ik wil heel graag afvallen, maar toch val ik weer terug in die eetbuien.
Ik weet niet precies waarom ik dit hier neer zet, maar wilde het even van me afschrijven.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Caro schreef:Ik dacht het vanmiddag ook al Lennox :-).
Ik dacht het eigenlijk ook vanmiddag . Maarja, toen dacht ik, wat maakt mij het eigenlijk ook uit.
Maar dit is niet echt waar het biechttopic voor bedoeld is, denk ik.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
ik zie het biechttopic voor advies/vragen over geheimen die niet zo openbaar mogen. Vragen welke naam iemand leuk vind, vind ik daar echt niet ondervallen. Sowieso zijn namentopics eigen smaak en iemand moet er toch echt zelf uitkomen.
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: