Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Derpy za 16 maa 2013 - 7:00

In het Spaans wordt de Y wel eens uitgesproken als 'dj'. Ik had een leraar Spaans die uit Zuid-Amerika kwam en dat deed. Yo soy wordt daar dan uitgesproken als djo soy, dus het kan wel.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fearie za 16 maa 2013 - 8:06

@Biechtje met schulden vriend. Als je vriend in de WSNP zit en voor de rechtbank moet verschijnen moet ie zsm de gegevens alsnog aanleveren, de andere gegevens die hij heeft aangeleverd bij zijn bewindvoerder heeftt ie dat digitaal gedaan? Dan die mailtjes uitprinten en meenemen naar de rechtbank. Een WSNP wordt niet zomaar beëindigd, het is ook belangrijk om de halfjaarlijkse verslagen door te lezen, daarin staat wat de bewindvoerder geschreven heeft aan de rechter commissaris.
Wat hij eventueel ook kan doen is een klacht indienen bij de RC over zijn bewindvoerder en het functioneren.

Ik werk zelf bij een bewindvoerder dus je mag me eventueel wel een PM sturen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fearie za 16 maa 2013 - 8:08

Aanvulling, wanneer de WSNP zonder schone lei wordt beëindigd is dat echt klote. Dan worden al zijn schulden weer opeisbaar en kan hij de komende 10 jaar niet weer in de sanering. Samenwonen is dan bijna geen optie, tenzij je van te voren bij een notaris laat vastleggen in een samenlevingscontract dat het jouw woning is en jouw spullen in de woning, anders krijg je op ten duur te maken met boedelbeslag etc. Al is dat geen garantie.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Anoniempje zo 17 maa 2013 - 11:52

Ik biecht op dat ik het leven al een tijd niet meer leuk vind, en dan wel zó niet leuk dat er bepaalde gedachten dor mijn hoofd spoken.

Ik heb het gevoel dat ik weinig meer heb om voor te leven; geen baan, geen geld, geen partner, geen vrienden. Het wordt me allemaal teveel.

de rare gedachten spoken al weken door mijn hoofd, en het enige wat me tegenhoudt zijn mijn vader en moeder die ik geen verdriet wil doen. Verder zou ik niks kunnen bedenken waarom ik het niet zou doen.

Een psycholoog zou een goed idee zijn, maar ik heb geen geld om de eigen bijdrage van 20 euro per sessie te betalen, dus ook dat houdt op.

Ik weet ook niet goed wat ik met deze biecht wil bereiken, ik moet het gewoon even van me afschrijven denk ik, want ik kan het bij niemand kwijt.

Anoniempje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 17-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie zo 17 maa 2013 - 11:57

Ik zeg stap naar de huisarts. Wie weet kan je naar de paaz afdeling of iets anders waar je wel hulp krijgt en niet zo wegzakt in deze gedachten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  mzcharlotte zo 17 maa 2013 - 19:26

Eens met mamsie. Bij mijn huisartsenpraktijk kan ik terecht bij een psychologisch verpleegkundige waarvoor ik geen bijdrage hoef te betalen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 18 maa 2013 - 3:04

Ik heb echt een supersuffe biecht, maar wil het gewoon even van me af schrijven en niet onder mijn eigen naam.
Door omstandigheden hebben mijn vriend en ik 2-3 weken geen seks gehad, dat was niet echt mijn of zijn schuld, maar was gewoon zo. Nu werd ik vanochtend wakker en had ik heel erg zin, maar mijn vriend was naar de wc. Toen hij terug kwam vroeg ik of hij zin had om bij me te komen liggen, maar hij wilde liever opstaan en aan het werk. Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij zich vanochtend op de wc heeft afgetrokken (er zat nog wat in de wc-pot wat niet mee doorgespoeld was silent). Op zich niet erg, maar ik baal er gewoon van dat hij 's ochtends wakker wordt en het zelf gaat doen op de wc in plaats van mij wakker te maken om te kijken of ik zin heb. En daar zit ik nu dus een beetje mee en ik weet niet of ik het er met hem over moet hebben als hij thuis komt. Doe ik te moeilijk en moet ik gewoon denken 'volgende keer beter' of zal ik toch tegen hem zeggen dat ik het jammer vind?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 3:15

Ik zou er wel iets van zeggen, maar dan een beetje luchtig.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin ma 18 maa 2013 - 3:17

Hmm ja, dat zou ik ook even zeggen, of vanavond gewoon nogmaals proberen 'm te verleiden en dan zeggen van 'en nu lekker met z'n tweetjes', ofzoiets. Op zich dat ie het doet is natuurlijk niet zo erg, maar als je al had aangegeven dat je zelf wel wilde, is het niet zo leuk. Maar ik weet niet in hoeverre je echt duidelijk had gemaakt dat het meer om 'er bij liggen' ging Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Elliot ma 18 maa 2013 - 3:18

Ik denk dat het ook een beetje aan de omstandigheden ligt. Had hij reden om aan te nemen dat het vanmorgen niet van zou komen door die omstandigheden die jij noemt? Want dan kan ik me voorstellen dat hij, als hij zin heeft, het even zelf doet om de druk eraf te halen ofzo.
Weet je wel heel zeker dat het sperma was wat er in de pot zat? Want ik vind het wel knap dat hij in stijve toestand in de pot weet te mikken.. Biechttopic - Pagina 8 827601
Alleen als je het zeker weet zou ik er luchtig iets over zeggen. Anders zou ik het laten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 3:18

Marin schreef:Hmm ja, dat zou ik ook even zeggen, of vanavond gewoon nogmaals proberen 'm te verleiden en dan zeggen van 'en nu lekker met z'n tweetjes', ofzoiets. Op zich dat ie het doet is natuurlijk niet zo erg, maar als je al had aangegeven dat je zelf wel wilde, is het niet zo leuk. Maar ik weet niet in hoeverre je echt duidelijk had gemaakt dat het meer om 'er bij liggen' ging Wink

Zij vroeg het hem pas nadat het al gebeurd was en toen wilde hij liever naar zijn werk. Dus de hoge nood was er waarschijnlijk al vanaf Biechttopic - Pagina 8 1578173417
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin ma 18 maa 2013 - 3:20

Oh ja, sorry, verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij dáárna naar de wc was geweest, nadat zij 'm wilde. Oh nou, dan zou ik 't misschien ook gewoon maar zo laten. Misschien zeggen dat ie voortaan wel iets beter door mag spoelen Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 3:25

Haha, mijn vriend kan prima mikken dan hoor!
Maar ik zou gewoon een geintje maken en zeggen joh je mag mij best wakker maken voor wat gezelligs hoor ;-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Exogenesis ma 18 maa 2013 - 3:31

Ik zou zeggen: 'Goh, ik zag vanochtend ook wat sporen in de wc liggen.... Was het fijn?'

Eigenlijk vind ik het wel een heel grappig idee Laughing Ik zou er niet wakker van liggen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  June ma 18 maa 2013 - 3:34

Ik zou zeggen dat ik het natuurlijk prima vind dat hij dat doet, maar dat ik vanochtend ook veel zin had en dat hij me ook wakker had mogen maken. Ik heb daar namelijk ook een prima opvangbak voor en heb nu heel de dag met een eiwittekort rondgelopen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin ma 18 maa 2013 - 3:35

Hahahaha gadver June Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  June ma 18 maa 2013 - 3:36

Marin schreef:Hahahaha gadver June Very Happy

Graag gedaan! Maar ik vind dat grof doen het soms minder ongemakkelijk maakt!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Prosecco ma 18 maa 2013 - 3:40

June schreef:
Marin schreef:Hahahaha gadver June Very Happy

Graag gedaan! Maar ik vind dat grof doen het soms minder ongemakkelijk maakt!

Ik vind het wel een goeie! Kun je er samen ook om lachen zonder dat het direct een echt verwijt wordt.

Ik heb er ook geen problemen mee dat m'n vriend zich af en toe aftrekt en soms zie ik het ook aan dingen. Dan vraag ik of het lekker was en vraagt hij zich af hoe ik dat nou weer weet (rolgordijntje naar beneden). Ik vind het prima, maar vind ook dat je er over moet kunnen praten. En als hij het zou doen terwijl ik in bed lag zou ik ook wel willen weten waarom hij mij er niet bij betrekt, daar heb je tenslotte een relatie voor.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 3:50

June schreef:Ik zou zeggen dat ik het natuurlijk prima vind dat hij dat doet, maar dat ik vanochtend ook veel zin had en dat hij me ook wakker had mogen maken. Ik heb daar namelijk ook een prima opvangbak voor en heb nu heel de dag met een eiwittekort rondgelopen.
Hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 18 maa 2013 - 5:14

.


Laatst aangepast door Biechtje op ma 18 maa 2013 - 10:31; in totaal 2 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:22

Poeh, wat een verhaal. Het is hier en daar wat warrig, maar begrijp ik nu goed dat je een jaar een relatie hebt en dat hij al voordat jullie een relatie kregen een relatie had met een ander? Dat hij dus feitelijk al een jaar vreemdgaat met jou? Of begrijp ik jet verkeerd.

Ik vind het sowieso vrij ongezond klinken, dat hij het ziekelijk vindt dat je ergens anders logeert en zo jaloers is. Zoals de waard is, zullen we maar zeggen. Heftig hoor. Wat wil je nu doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Lady4 ma 18 maa 2013 - 5:22

Eerlijk is eerlij, ik ben na een derde van je verhaal al afgehaakt. Misschien kun je proberen om wat het wat meer samen te vatten. Dat levert je waarschijnlijk meer nuttige reacties op dan nu.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Elliot ma 18 maa 2013 - 5:24

Ik heb je verhaal helemaal gelezen en vind het ondanks de warrigheid af en toe goed te begrijpen. Het is inderdaad net een film, bizar gewoon! Denk je er nog over hem terug te nemen of begrijp ik dat verkeerd?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 5:26

En wat me vooral opvalt is dat je het doet overkomen alsof jouw relatie met hem zijn 'echte' relatie is, en die andere relatie 'erbij', terwijl ik zou zeggen, gezien het verhaal, dat jij de 'extra' relatie bent. Twijfel je of je met hem door moet? En waarmee dan precies. Je bent net een jaar samen, een jaar met veel gedoe en wantrouwen en een gevoel van 'hier klopt iets niet', nu blijkt dat gevoel te kloppen en wil je misschien met hem door? Waarom? Je relatie bestond helemaal niet. Dat je nog van hem houdt snap ik, dat moet slijten, maar je kunt toch niets opbouwen met iemand die nog nooit eerlijk tegen je is geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 18 maa 2013 - 5:41

Artemis schreef:En wat me vooral opvalt is dat je het doet overkomen alsof jouw relatie met hem zijn 'echte' relatie is, en die andere relatie 'erbij', terwijl ik zou zeggen, gezien het verhaal, dat jij de 'extra' relatie bent. Twijfel je of je met hem door moet? En waarmee dan precies. Je bent net een jaar samen, een jaar met veel gedoe en wantrouwen en een gevoel van 'hier klopt iets niet', nu blijkt dat gevoel te kloppen en wil je misschien met hem door? Waarom? Je relatie bestond helemaal niet. Dat je nog van hem houdt snap ik, dat moet slijten, maar je kunt toch niets opbouwen met iemand die nog nooit eerlijk tegen je is geweest?

In principe zijn zij ui elkaar gegaan, toen wij bij elkaar kwamen. Ik vind het ook geen vreemdgaan met haar inderdaad, ik weet niet hoe ik het moet zien. Wij waren echter bij elkaar sinds zij uit elkaar gingen vorig jaar. En voor hem was zijn relatie niks waard en die van ons daarna wel, maar ja wat is zijn woord nog waard.

Lady, ik begrijp je volkomen, schrok zelf ook van de lengte! Ik kan het even niet samenvatten, misschien doe ik later nog wel een poging. Heel kort, ik ken mijn vriend al drie jaar en heb ruim een jaar een relatie met hem. Ik dacht dat hij daarvoor vrijgezel was die jaren dat wij al contact hadden, maar hij bleek toen al een relatie te hebben en heeft die verbroken toen wij serieus werden. Maar door zijn leugens zat hij niet goed in zijn vel, kregen wij irritaties en dan ging hij naar haar. En sliepen ze samen en hadden seks. Dat was heel kort :cheering:


Laatst aangepast door Biechtje op ma 18 maa 2013 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 8 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum