Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 6:32

Hij heeft verzwegen/gelogen over het feit dat hij een relatie had met een ander toen jullie closer werden, daarna heeft hij bizar jaloers gedrag vertoont, meerdere keren met zijn ex naar bed geweest en daarover gelogen als jij vroeg of er iets was en nu wil jij hem terug? Sorry, maar dat snap ik echt niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 18 maa 2013 - 7:36

Hier het schuldenbiechtje nog even: Mijn vriend heeft vandaag met de bewindvoering gebeld, en als hij alsnog de stukken kan aanleveren, gaan ze kijkend ze zaak geseponeerd kan worden. Gelukkig smile

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Peanut ma 18 maa 2013 - 9:18

Biechtje schreef:Hier het schuldenbiechtje nog even: Mijn vriend heeft vandaag met de bewindvoering gebeld, en als hij alsnog de stukken kan aanleveren, gaan ze kijkend ze zaak geseponeerd kan worden. Gelukkig smile

En hij kan de stukken ook aanleveren?

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 18 maa 2013 - 9:20

Ja, die heeft hij allemaal hier liggen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Peanut ma 18 maa 2013 - 9:26

Mooi hopelijk kan de zaak geseponeerd worden

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 9:44

Biechtje schreef:
Artemis schreef:En wat me vooral opvalt is dat je het doet overkomen alsof jouw relatie met hem zijn 'echte' relatie is, en die andere relatie 'erbij', terwijl ik zou zeggen, gezien het verhaal, dat jij de 'extra' relatie bent. Twijfel je of je met hem door moet? En waarmee dan precies. Je bent net een jaar samen, een jaar met veel gedoe en wantrouwen en een gevoel van 'hier klopt iets niet', nu blijkt dat gevoel te kloppen en wil je misschien met hem door? Waarom? Je relatie bestond helemaal niet. Dat je nog van hem houdt snap ik, dat moet slijten, maar je kunt toch niets opbouwen met iemand die nog nooit eerlijk tegen je is geweest?

In principe zijn zij ui elkaar gegaan, toen wij bij elkaar kwamen. Ik vind het ook geen vreemdgaan met haar inderdaad, ik weet niet hoe ik het moet zien. Wij waren echter bij elkaar sinds zij uit elkaar gingen vorig jaar. En voor hem was zijn relatie niks waard en die van ons daarna wel, maar ja wat is zijn woord nog waard.

Lady, ik begrijp je volkomen, schrok zelf ook van de lengte! Ik kan het even niet samenvatten, misschien doe ik later nog wel een poging. Heel kort, ik ken mijn vriend al drie jaar en heb ruim een jaar een relatie met hem. Ik dacht dat hij daarvoor vrijgezel was die jaren dat wij al contact hadden, maar hij bleek toen al een relatie te hebben en heeft die verbroken toen wij serieus werden. Maar door zijn leugens zat hij niet goed in zijn vel, kregen wij irritaties en dan ging hij naar haar. En sliepen ze samen en hadden seks. Dat was heel kort Biechttopic - Pagina 9 281626781
Zelfs als vrienden loog hij al tegen je..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fearie di 19 maa 2013 - 8:08

Biechtje schreef:Hier het schuldenbiechtje nog even: Mijn vriend heeft vandaag met de bewindvoering gebeld, en als hij alsnog de stukken kan aanleveren, gaan ze kijkend ze zaak geseponeerd kan worden. Gelukkig smile

Fijn te horen!!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 19 maa 2013 - 8:22

Pluto schreef:
Biechtje schreef:
Artemis schreef:En wat me vooral opvalt is dat je het doet overkomen alsof jouw relatie met hem zijn 'echte' relatie is, en die andere relatie 'erbij', terwijl ik zou zeggen, gezien het verhaal, dat jij de 'extra' relatie bent. Twijfel je of je met hem door moet? En waarmee dan precies. Je bent net een jaar samen, een jaar met veel gedoe en wantrouwen en een gevoel van 'hier klopt iets niet', nu blijkt dat gevoel te kloppen en wil je misschien met hem door? Waarom? Je relatie bestond helemaal niet. Dat je nog van hem houdt snap ik, dat moet slijten, maar je kunt toch niets opbouwen met iemand die nog nooit eerlijk tegen je is geweest?

In principe zijn zij ui elkaar gegaan, toen wij bij elkaar kwamen. Ik vind het ook geen vreemdgaan met haar inderdaad, ik weet niet hoe ik het moet zien. Wij waren echter bij elkaar sinds zij uit elkaar gingen vorig jaar. En voor hem was zijn relatie niks waard en die van ons daarna wel, maar ja wat is zijn woord nog waard.

Lady, ik begrijp je volkomen, schrok zelf ook van de lengte! Ik kan het even niet samenvatten, misschien doe ik later nog wel een poging. Heel kort, ik ken mijn vriend al drie jaar en heb ruim een jaar een relatie met hem. Ik dacht dat hij daarvoor vrijgezel was die jaren dat wij al contact hadden, maar hij bleek toen al een relatie te hebben en heeft die verbroken toen wij serieus werden. Maar door zijn leugens zat hij niet goed in zijn vel, kregen wij irritaties en dan ging hij naar haar. En sliepen ze samen en hadden seks. Dat was heel kort Biechttopic - Pagina 9 281626781
Zelfs als vrienden loog hij al tegen je..

Yep Cry

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje wo 20 maa 2013 - 23:40

Ik denk erover om te scheiden.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro wo 20 maa 2013 - 23:43

Biechtje schreef:Ik denk erover om te scheiden.

Wil je er verder iets over kwijt? Ik ben (helaas) ervaringsdeskundige inmiddels, dus je mag me ook PM'en als je je verhaal daar kwijt wil.

Sterkte iig!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje wo 20 maa 2013 - 23:50

.


Laatst aangepast door Biechtje op vr 29 maa 2013 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Punk'd do 21 maa 2013 - 0:06

Biechttopic - Pagina 9 699888

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 21 maa 2013 - 0:37

*verhaal weg*


Laatst aangepast door Aimee op do 21 maa 2013 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  sonly do 21 maa 2013 - 0:40

Stel, het kindje zou bij jullie in huis komen, is er dan geen mogelijkheid dat de omgangsregeling met de ouders ergens anders plaats vind? Bijvoorbeeld op dat moment wel bij je schoonouders?

Maar jeetje, verder inderdaad wel heel zwaar lijkt me! Zo'n ukkie gun je het allerbeste maar de mogelijkheden zijn zo beperkt...
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 0:40

Oh jeetje wat heftig Aimee.
Is het toch niet het overwegen waard om je nichtje op te vangen? Kan je vriend zijn boosheid voor zijn broer niet aan de kant zetten? Ik bedoel, het is voor een goed doel: je nichtje wordt zo beter opgevangen dan in een wildvreemd gezin of bij een gezin wat het eigenlijk niet trekt. Daarbij word je als pleeggezin wel begeleid in het contact met de ouders.
Maar het is nogal wat natuurlijk. Wel fijn dat er nu ingegrepen wordt, maar man, wat een verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Tania do 21 maa 2013 - 0:40

Als jullie je nichtje in huis nemen kunnen haar ouders dan niet langskomen op tijden dat je vriend niet thuis is?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Alex do 21 maa 2013 - 0:46

Alweer eens met Artemis. Jij en je vriend willen het beste voor jullie nichtje, als dat betekent dat jullie haar in huis nemen (als daar de mogelijkheid voor is!!) kan hij zich op z'n minst over zijn boosheid heenzetten en haar daadwerkelijk het beste bieden. En het contact met de ouders gaat dan natuurlijk altijd in overleg, dat zou ik nu geen reden laten zijn om het niet te doen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 21 maa 2013 - 0:48

*weg


Laatst aangepast door Aimee op do 21 maa 2013 - 2:14; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Aimee do 21 maa 2013 - 0:50

Alex schreef:Alweer eens met Artemis. Jij en je vriend willen het beste voor jullie nichtje, als dat betekent dat jullie haar in huis nemen (als daar de mogelijkheid voor is!!) kan hij zich op z'n minst over zijn boosheid heenzetten en haar daadwerkelijk het beste bieden. En het contact met de ouders gaat dan natuurlijk altijd in overleg, dat zou ik nu geen reden laten zijn om het niet te doen.

Ik snap je reactie, als buitenstaander zou ik er precies zo over denken. Maar er zijn echt bizarre dingen gebeurd door de broer van mijn vriend en zijn ex. En daar is boosheid uit ontstaan waar je je niet zo makkelijk overheen zet.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 21 maa 2013 - 0:55

Dat snap ik heel goed hoor, maar ik zou zelf denken dat zo'n kindje wel maakt dat je dat aan de kant zet. Maar het hoeft natuurlijk niet. Je kunt ook je schoonouders zo goed mogelijk ondersteunen, zeker als ze in de buurt wonen en veel met je nichtje doen. Ik denk alleen dat het zó belangrijk voor zo'n ukkie is dat ze ook een gewone stabiele gezinssituatie meemaakt met andere kinderen. Dat hoeft niet eens bij jullie in huis, maar dat kan ook als ze ergens anders woont.
Maar nogmaals: je broer zou niet in contact hoeven komen met zijn broer, dat hangt echt van de omgangsregeling af, die zou zelfs onder toezicht kunnen zijn van jeugdzorg als dat nodig is. Maar pleegouders worden doe je niet zomaar, dat moet je écht willen en kunnen, dus misschien is vanaf de zijlijn betrokken zijn wel net zo goed.
Bah, wat een naar verhaal. Cry Kom d'r maar brengen.... (echt, ik zou zo 10 kinderen in huis hebben als ik niet oppas, vind dat zó erg...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Alex do 21 maa 2013 - 0:57

Aimee schreef:
Alex schreef:Alweer eens met Artemis. Jij en je vriend willen het beste voor jullie nichtje, als dat betekent dat jullie haar in huis nemen (als daar de mogelijkheid voor is!!) kan hij zich op z'n minst over zijn boosheid heenzetten en haar daadwerkelijk het beste bieden. En het contact met de ouders gaat dan natuurlijk altijd in overleg, dat zou ik nu geen reden laten zijn om het niet te doen.

Ik snap je reactie, als buitenstaander zou ik er precies zo over denken. Maar er zijn echt bizarre dingen gebeurd door de broer van mijn vriend en zijn ex. En daar is boosheid uit ontstaan waar je je niet zo makkelijk overheen zet.

Snap ik ook helemaal. Maar helaas is er een klein meisje de dupe van, die het allerbeste verdient. Ik kan me zo voorstellen dat het voor jullie helemaal moeilijk is als zij in een vreemd gezin geplaatst wordt terwijl jullie wel de mogelijkheden hebben haar op te vangen. Wellicht is het inderdaad handig om met je schoonouders in gesprek te gaan hierover, misschien kunnen zij alsnog jullie nichtje in huis nemen, met hulp van jou bijvoorbeeld?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Siamsa do 21 maa 2013 - 3:42

Biechtje schreef:Gisteren had ik een heel verhaal in gedachten om neer te zetten, over het hoe en waarom. Op de een of andere manier is mijn hoofd nu helemaal leeg en heb ik geen flauw idee waar te beginnen. Het enige dat ik nu voel is dat onze relatie zo ongelijkwaardig is dat ik niet meer kan en wil vechten, ik ben niet tegen hem opgewassen. En ik word absoluut niet mishandeld ofzo (althans niet lichamelijk), maar ik kan geestelijk niet tegen hem op. En dat doet pijn en ik denk dat ik beter verdien dan dat.

Ik hoop dat je de kracht vindt om een punt achter de relatie te zetten, want zo te lezen is deze persoon inderdaad niet de juiste partner voor jou. Sterkte gewenst!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  SDL do 21 maa 2013 - 3:57

Biechtje schreef:Gisteren had ik een heel verhaal in gedachten om neer te zetten, over het hoe en waarom. Op de een of andere manier is mijn hoofd nu helemaal leeg en heb ik geen flauw idee waar te beginnen. Het enige dat ik nu voel is dat onze relatie zo ongelijkwaardig is dat ik niet meer kan en wil vechten, ik ben niet tegen hem opgewassen. En ik word absoluut niet mishandeld ofzo (althans niet lichamelijk), maar ik kan geestelijk niet tegen hem op. En dat doet pijn en ik denk dat ik beter verdien dan dat.

Waarom is de relatie ongelijkwaardig?
Waarom verdien je beter?
Waarom ben je niet geestelijk tegen hem opgewassen?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Jasmine do 21 maa 2013 - 4:03

Biechtje dat misschien wil scheiden:

Zoals je het beschrijft lijkt mij niet dat je in een gezonde relatie zit. Je zegt dat je niet mishandeld wordt (lichamelijk althans). Mag ik hieruit opmaken dat hij je wel geestelijk tekort doet? Of is het alleen dat hij op dat gebied gewoon sterker is? Hebben jullie ook kinderen samen?

hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 21 maa 2013 - 6:13

.


Laatst aangepast door Biechtje op vr 29 maa 2013 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum