Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Pitufo do 7 maa 2013 - 20:45

Jeetje, ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt en het even wil laten bezinken voor je met hem gaat praten. Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt wat ik hier verder niet open en bloot op het forum wil hebben, maar als je behoefte hebt om erover te praten, mag je me altijd pm'en.

Sterkte! Biechttopic - Pagina 5 699888
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro vr 8 maa 2013 - 0:47

Het lijkt 'achter gesloten deuren' wel :-). Maar zonder grappen, dit is echt een horror situatie! Ik zou vooralsnog even je vader in zijn sop gaar laten koken en eerst maar eens bedenken wat je er zelf van vindt.. en voordat je conclusies over je vader trekt: je weet natuurlijk niet de (intieme) details van het huwelijk van je ouders. Dus voordat je hem echt voor klootzak etc gaat uitmaken (want die neiging zal je echt wel hebben), laat het even bezinken. En praat dan idd met je vader. Hoor zijn verhaal aan, en bedenk dan voor jezelf wat je gaat doen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 8 maa 2013 - 1:04

Weer een nieuw biechtje..


Wij zijn een gezin met twee kindjes en hopen in de toekomst nog op gezinsuitbreiding..

Momenteel gebruiken we condooms en dat ging tot voor kort prima..
Alleen nu de afgelopen twee keren dat we sex hadden is het niet helemaal gegaan zoals ik gehoopt had, namelijk mijn vriend kwam niet klaar... Hij gaf als reden aan dat de condooms niet prettig zitten (hadden nieuwe verpakking) ik moet zeggen ze zijn erg strak. We hebben er even over gepraat maar ik voel me er niet fijn bij.. Ga twijfelen of het aan mij ligt maar nee dat was absoluut geen waar..

Nu wil hij alleen nog maar met mij vrijen zonder condoom... Maar dan is er dus weer kans dat ik zwanger raak.. Dat wil hij ook ontzettend graag, maar ik weet niet of ik er nu al wel klaar voor ben... :nopompom:

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie vr 8 maa 2013 - 1:08

Dan komt hij toch niet in je klaar. Doe je het met condoom en laat je hem daarna anders klaarkomen.
Niet zonder condoom gaan vrijen als je nog niet klaar bent voor nog een kindje. Jammer voor hem.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 8 maa 2013 - 1:39

Ik ga het inderdaad ook echt nog niet zonder condoom doen omdat hij op dit moment een sterke kinderwens heeft en ik er nog niet geheel achter sta..

Ik vind het alleen "vreemd" dat het nu twee keer niet lukte en dat hij zegt dat t door die andere condooms komt en als ik dan zeg: dan kopen we toch weer die gene die we hiervoor hadden hij dan zegt dat hij ineens helemaal geen condooms meer wilt gebruiken..

Voor t zingen de kerk uitgaan wil ik ook niet, dat zag hij dan nog wel als optie namelijk..

Ik word er ook gewoon vet onzeker van.. Vorige week was er nog niets aan de hand.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rovine vr 8 maa 2013 - 1:48

Die financiele situatie vind ik er heel erg aan liggen hoor. Mijn ex stond ook standaard 1000 rood, terwijl we ongeveer evenveel verdienden en hij nog een 13e maand had, ik niet. Bij hem kwam dat door feestje hier, biertje daar, vakantie zus, speeltje dat, etc. Ik ga veel anders met mijn geld om en vond niet dat ik op hoefde te draaien voor zijn uitgavenpatroon. Hij vond het soms wel jammer dat hij niet zomaar een nieuwe fiets kon kopen, wat ik wel deed van mijn spaargeld. Maar hij zag ook wel in dat als hij dat gewild had, hij daarvoor een aantal feestjes moest laten lopen.
Als we mijn spaargeld bijvoorbeeld in een huis gestoken hadden, had hij dat ook vast willen leggen omdat hij niet van me wilde profiteren.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Jerry vr 8 maa 2013 - 4:26

Biechtje schreef:Ik ga het inderdaad ook echt nog niet zonder condoom doen omdat hij op dit moment een sterke kinderwens heeft en ik er nog niet geheel achter sta..

Ik vind het alleen "vreemd" dat het nu twee keer niet lukte en dat hij zegt dat t door die andere condooms komt en als ik dan zeg: dan kopen we toch weer die gene die we hiervoor hadden hij dan zegt dat hij ineens helemaal geen condooms meer wilt gebruiken..

Voor t zingen de kerk uitgaan wil ik ook niet, dat zag hij dan nog wel als optie namelijk..

Ik word er ook gewoon vet onzeker van.. Vorige week was er nog niets aan de hand.

Misschien vind ie condooms in 't algemeen minder fijn? En om nou dan maar meteen helemaal geen voorbehoedsmiddel te gebruiken is wel erg heftig, er zijn toch genoeg andere opties?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  SDL vr 8 maa 2013 - 7:39

@ Biechtje met vader met affaire. Ik weet niet of jij het bent maar er gebruikt volgens mij maar 1 iemand "je zus" in schrijftaal.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 8 maa 2013 - 7:42

@ SDL: Nee, dat ben ik niet, ik heb dat woord nog nooit eerder op het forum gebruikt. Ik vloek normaal gesproken niet, maar op dat moment wilde ik wel een uitzondering maken. Ik wist ook niet dat er iemand is die dat woord op die manier gebruikt, het was niet mijn bedoeling om iemand 'verdacht' te maken.

@ Pitufo en Caro: Inmiddels heb ik antwoord op al mijn vragen, waar ik hier niets over kan zeggen in verband met herkenbaarheid. Bedankt voor jullie reacties. Ik wil jullie graag vragen of jullie mijn quote uit jullie post willen halen, ik wilde naderhand de biecht weer weghalen maar ik was vergeten erbij te vermelden dat ik liever niet heb dat het wordt gequote.


Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burgemeester Nicky vr 8 maa 2013 - 10:03

Biechtje met vader, ik heb jouw quotes vast uit de post verwijderd. Veel sterkte!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 8 maa 2013 - 10:20

Bedankt smile

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 10 maa 2013 - 5:24

Hoi hoi,

Wij zijn bezig om zwanger te worden echter ben ik dat nog niet want ben afgelopen week nog ongesteld geweest. Aankomende zaterdag begint 'geloof ik' weer mijn vruchtbare periode.

Aankomende zaterdag ga ik sinds een hele lange tijd weer met een vriendin op stap en dat vinden wij het gezelligst met flink wat wijntjes.

Zou het kwaad kunnen om dat zaterdag gewoon te doen??

Ben echter nog niet zwanger al begint wel mijn vruchtbare periode weer rond die tijd.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow zo 10 maa 2013 - 5:27

Mij is geleerd dat het voor de baby niet kwaad kan, maar of het goed is voor je vruchtbaarheid is een tweede. Ik heb voor mijn positieve test (die ik deed met 4 weken en een dag) nog gewoon gedronken en filet gegeten, volgens de vk kan dit geen kwaad.

Als zwanger worden wat lastiger gaat is het misschien niet heel handig om te drinken, maar mocht je hier geen problemen mee hebben kan je volgens mij rustig aan de drank hoor!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Reeza zo 10 maa 2013 - 5:27

Natuurlijk kan je gewoon wijn drinken! Je wil toch niet al die tijd dat het kan duren jezelf zulke dingen ontzeggen? Als je positief hebt getest geen alcohol meer drinken zou mijn advies zijn, eerder hoeft echt niet.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 10 maa 2013 - 5:30

Ik vind het niet erg als het wat langer duurt met vruchtbaar zijn maar ik wil het ook weer niet doen en deze kans voorbij laten gaan.

Tot nu toe sinds wij bezig zijn heb
ik geen druppel meer aangeraakt omdat ik bang ben dat dit kwaad kon.

Dus ik kan met een gerust hard een avondje flink drinken en genieten dus ? Very Happy Stel ik wordt zaterdag wel zwanger (het begin) kan het zeker geen kwaad voor de innesteling dat het kind beschadigt raakt?

Erg ben ik he zo voorzichtig.!

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 5:32

Als het eitje bevrucht raakt dan krijgt het in eerste instantie nog niets via jouw bloed binnen, omdat de naveltreng pas na de innesteling ontstaat. Dus dat avondje drinken komt wel goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caroow zo 10 maa 2013 - 5:35

Ik ben zwanger geraakt op mijn verjaardag ( :cheering: ) en heb die dag gewoon gedronken. En niet 1 glaasje.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  xxjojootjexx zo 10 maa 2013 - 6:46

Ik ben 2x zwanger geworden na een stapavond.. En daar vloeide de drank rijkelijk;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  SarahKey zo 10 maa 2013 - 7:20

Ik zou ook gewoon drinken. (ik drink nooit, maar stel)

De dag dat S gemaakt is was ik naar de tandarts geweest, verstandskies eruit laten trekken, sterke verdoving (ook nog extra verdoving voor 2 gaatjes vullen) en een week zwaar aan de pijnstillers omdat ik er veel last van had. S is helemaal gezond. Al heb ik me een week later wel flink schuldig gevoeld toen ik een positieve test had.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 11 maa 2013 - 0:43

Ik zou niet drinken, maar ik heb een enorme kater dus ik moet er nu gewoon niet aan denken haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Manderijn ma 11 maa 2013 - 9:08

Nou ben ik dan zwanger geraakt zonder dat ik het wist, en heb ik in die periode echt te veel alcohol gehad.
Maar het kan gerust hoor, je weet het toch pas enkele weken daarna, je kunt niet overal rekening mee houden.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 11 maa 2013 - 21:49

Ik heb echt zo'n rotweek. Vandaag krijg ik te horen wat mijn oma heeft, ze is erg ziek maar vandaag krijgen we de uitslag van wat ze precies heeft. Ze denken aan verschillende dingen, varierend van erg maar is nog mee te leven tot binnen enkele weken/maanden zal ze overlijden. Morgen moet mijn moeder voor een onderzoek waarvan ze eigenlijk volgende week de uitslag zou krijgen maar omdat ze nu nog zieker is geworden krijgt ze de uitslag meteen morgen. En ook zij is wel echt heel ziek, alleen hebben ze bij haar geen idee wat het is maar ze hebben al wel laten blijken dat het waarschijnlijk echt niet goed is.

Ik ben zo bang, op mijn gezin na heb ik alleen mijn oma, moeder en vader nog. Ik heb het nooit erg gevonden om enig kind te zijn maar ik zou nu zo graag een broer of zus gehad hebben Cry

(Ik weet dat sommige mensen me wel herkennen maar omdat familie van m'n oma het niet mag weten en ik nogal herkenbaar ben wil ik het liever niet onder mijn eigen naam schrijven)

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Viva di 12 maa 2013 - 0:39

Wat rot zeg! Kan me voorstellen dat je iemand mist die hetzelfde meemaakt en waarmee je elkaars zorgen etc kan bespreken.
Heel veel sterkte, hopelijk mag het meevallen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 12 maa 2013 - 3:12

Ik zou graag jullie mening horen over onderstaande jongensnamen:

Joah
Joaz/ Yoas
Rovy

De 2 bovenste uitgesproken met 'djo..'

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie di 12 maa 2013 - 3:16

Dan vind ik joah en yoaz het leukste. Maar als je voor de eerste gaat vind ik Djoa leuker.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum