Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie di 16 apr 2013 - 1:02

Biechtje schreef:
Rush schreef:Hij wil niet openbaar afspreken, maar dreigt wel alles openbaar te maken?
Ik wil op openbaar terrein afspreken. Zodat ik zeker weet dat ik niet weer in bed beland bij hem. Hij wil alleen bij hem thuis afspreken, omdat hij weet dat we dan weer in bed belanden. En ik weet ook 100% zeker dat ik hem niet kan weerstaan.
Als ik het contact verbreek dreigt hij alles openbaar te maken op facebook. Hij heeft foto's van ons samen, gegevens van mij. Hij heeft al veel te veel openbaar gemaakt naar mijn zin.
Neem iemand in vertrouwen en spreek bij hem af. Die persoon laat je in de auto wachten. Dan moet je wel terug.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro di 16 apr 2013 - 1:21

Mamsie schreef:
Biechtje schreef:
Rush schreef:Hij wil niet openbaar afspreken, maar dreigt wel alles openbaar te maken?
Ik wil op openbaar terrein afspreken. Zodat ik zeker weet dat ik niet weer in bed beland bij hem. Hij wil alleen bij hem thuis afspreken, omdat hij weet dat we dan weer in bed belanden. En ik weet ook 100% zeker dat ik hem niet kan weerstaan.
Als ik het contact verbreek dreigt hij alles openbaar te maken op facebook. Hij heeft foto's van ons samen, gegevens van mij. Hij heeft al veel te veel openbaar gemaakt naar mijn zin.
Neem iemand in vertrouwen en spreek bij hem af. Die persoon laat je in de auto wachten. Dan moet je wel terug.

Dit is ook wel een heel goed idee!

Maar ik vind het zelf wél vreemd dat je weet dat je vriend niks over je gevoelens zou mogen weten. Dat is volgens mij beetje kop-in-'t-zand theorie. En dit kan heel mooi afgesproken zijn toen dit nog niet speelde, maar nu ligt het toch compleet anders? Je kan je vriend toch gewoon op de hoogte stellen?

Maar praktisch gezien: heeft die bekende nederlander méér te verliezen dan jij? Want dan is de kans dat hij het openbaar maakt gewoon een heel stuk minder. Meneer kan dreigen en schelden, maar uiteindelijk staat er misschien meer op het spel voor hem dan voor jou. En als jij het gewoon opbiecht bij je vriend, dan heb jij ook een heel stuk minder te verliezen.

En tja, je kan dan ook wel hebben afgesproken dat je alleen afspreek onder pseudoniemen, dan alsnog! Je kan toch een keer een fout maken? Eerlijkheid is in iedere relatie gewoon ontzettend belangrijk maar in jullie situatie lijkt me dat zonder meer. Praat... Of.. wil je eigenlijk nog wél contact met hem? En is dit ook een middel voor jou om je aan hém vast te houden?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 16 apr 2013 - 1:31

Ik "baal" de laatste tijd van mensen om mij heen.
Soms heb ik zin om met iedereen te breken en opnieuw te beginnen. (dan bedoel ik vrienden, kennissen en werk en woning). Mijn familie wil ik nooit kwijt.
Ik merk dat ik (of juist mijn vrienden) andere meningen, doelen en gedachtes hebben.
Sinds ik een kindje heb en ouder wordt heb ik het gevoel dat alles zo veel serieuzer moet. Ik mis het hebben van de slappe lach met een vriendin. Heerlijk mezelf zijn.
Lekker lachen, niks serieus tijdens een avondje of middagje met een leuke vriendin die ik nu mis in mijn leven.
Ik heb een vriendin en dat is mijn beste vriendin maar dat is het gek genoeg ook niet helemaal. Ze is erg gereserveerd en zal zich nooit even lekker laten gaan. We geven elkaar ook nooit een knuffel of vriendschappelijke kus, wat ik dus mis. (niet lesbisch bedoeld of zo).

Ik zou gewoon leuke ECHTE vriendinnetjes hebben die van mij houden zoals ik ben en waar ik echt mezelf kan zijn.
En dan ook nog het liefst met kindjes van mijn dochter haar leeftijd zodat die kindjes ook nog kunnen spelen samen.

(deze biecht had eigenlijk niet eens anoniem gehoeven, zo schokkend is het ook weer niet)

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Snoes di 16 apr 2013 - 1:36

Pénelope wat leuk, gefeliciteerd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Lady4 di 16 apr 2013 - 1:56

Penelope, gefeliciteerd! Ik vind je overigens wel een 'bekende' forummer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  JustMeDaan di 16 apr 2013 - 2:42

Biechtje schreef:Ik kom net terug van de huisarts, voor het knobbeltje in mijn borst.
Donderdag moet ik een echo laten maken van mijn borst. Een mammografie schijnen ze namelijk niet te doen bij een leeftijd onder de 25.

Vreemd, ik heb namelijk op mijn 21e wel een echo, met vervolgens een mammografie en een punctie gehad. Dit omdat uit de echo bleek dat het knobbeltje troebel zag van binnen, en dit kon duiden op een cyste die ooit ontstoken is geweest of borstkanker. Daarom dus de mammografie en daaruit bleek dat ik nog een dieper gelegen knobbeltje had die ik zelf niet kon voelen. Uit beide is een biopt genomen en nagekeken. Gelukkig bleek alles goed te zijn.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush di 16 apr 2013 - 2:54

JustMeDaan schreef:
Biechtje schreef:Ik kom net terug van de huisarts, voor het knobbeltje in mijn borst.
Donderdag moet ik een echo laten maken van mijn borst. Een mammografie schijnen ze namelijk niet te doen bij een leeftijd onder de 25.

Vreemd, ik heb namelijk op mijn 21e wel een echo, met vervolgens een mammografie en een punctie gehad. Dit omdat uit de echo bleek dat het knobbeltje troebel zag van binnen, en dit kon duiden op een cyste die ooit ontstoken is geweest of borstkanker. Daarom dus de mammografie en daaruit bleek dat ik nog een dieper gelegen knobbeltje had die ik zelf niet kon voelen. Uit beide is een biopt genomen en nagekeken. Gelukkig bleek alles goed te zijn.
Dan hebben ze bij jou in eerste instantie toch ook een echo gedaan. Wink

Ik denk niet dat Biechtje bedoeld dat ze helemaal geen mammografie zal krijgen, mocht het nodig zijn. Maar dat ze gezien haar leeftijd eerst voor een echo gaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  JustMeDaan di 16 apr 2013 - 2:59

Dat klopt, ik kwam in de eerste instantie voor een echo, kreeg de mammografie en de punctie er wel direct achteraan, en ging voor de mensen die zaten te wachten.

Zoals jij het zegt had ik het inderdaad niet gelezen, my bad.

Wel nog sterkte voor het biechtje!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 16 apr 2013 - 5:21

Rush schreef:
JustMeDaan schreef:
Biechtje schreef:Ik kom net terug van de huisarts, voor het knobbeltje in mijn borst.
Donderdag moet ik een echo laten maken van mijn borst. Een mammografie schijnen ze namelijk niet te doen bij een leeftijd onder de 25.

Vreemd, ik heb namelijk op mijn 21e wel een echo, met vervolgens een mammografie en een punctie gehad. Dit omdat uit de echo bleek dat het knobbeltje troebel zag van binnen, en dit kon duiden op een cyste die ooit ontstoken is geweest of borstkanker. Daarom dus de mammografie en daaruit bleek dat ik nog een dieper gelegen knobbeltje had die ik zelf niet kon voelen. Uit beide is een biopt genomen en nagekeken. Gelukkig bleek alles goed te zijn.
Dan hebben ze bij jou in eerste instantie toch ook een echo gedaan. Wink

Ik denk niet dat Biechtje bedoeld dat ze helemaal geen mammografie zal krijgen, mocht het nodig zijn. Maar dat ze gezien haar leeftijd eerst voor een echo gaan
.
Klopt.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Nyx di 16 apr 2013 - 5:26

Penelope gefeliciteerd! Voor mij ben je toch ook een bekende forummer hoor! Wink

Biechtje met open relatie: Hoe komt het toch dat ik nu continu aan Sterretje denk? Maar wat een verschrikkelijk lastige situatie. Het wordt vooral lastig, doordat je daadwerkelijk iets voor hem voelt. Wat zal jij jezelf in een spagaat voelen staan. Je hebt een open relatie, met daarin afspraken met jouw vriend, maar in hoeverre is het belastend als hij, de BN'er, het aan de grote klok gaat hangen? Ik snap dat één van de afspraken binnen een open relatie is dat je geen gevoelens hebt voor een ander, dat het dus puur om de seks draait als het ware, maar je bent daarin natuurlijk een mens en een mens kan gevoelens krijgen, hoe zeer je ook probeert om dit niet te hebben. Een gesprek aangaan met jouw vriend lijkt me wel het handigste en aangeven dat je het contact, in hoeverre dat voor jouw gevoel ook echt mogelijk is, te verbreken? Dan kan de BN'er nog zoveel dreigen en willen, maar dan is het spelletje er wel af, lijkt mij?

Biechtje met knobbel in de nek, Sterkte en succes! Hopen dat het gewoon een vetbobbeltje o.i.d. is.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Taeda di 16 apr 2013 - 6:27

Wat leuk Penelope!
Gefeliciteerd!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  psv-forever di 16 apr 2013 - 6:49

Biechtje schreef:
Rush schreef:Hij wil niet openbaar afspreken, maar dreigt wel alles openbaar te maken?
Ik wil op openbaar terrein afspreken. Zodat ik zeker weet dat ik niet weer in bed beland bij hem. Hij wil alleen bij hem thuis afspreken, omdat hij weet dat we dan weer in bed belanden. En ik weet ook 100% zeker dat ik hem niet kan weerstaan.
Als ik het contact verbreek dreigt hij alles openbaar te maken op facebook. Hij heeft foto's van ons samen, gegevens van mij. Hij heeft al veel te veel openbaar gemaakt naar mijn zin.

Heeft hij niet meer te verliezen dan jij?
Hij is bekend... Dus ik denk dat jij m eerder de grond in kan boren dan hij jou.


Gewoon eerlijk aan je vriend opbiechten, de details over je gevoelens weg laten, maar vertel dat ie je lastig valt en ' bedreigd'
Als je een open relatie kan bereken , kan meditatie toch ook bespreken?
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  SDL di 16 apr 2013 - 6:52

Nee, toch niet sterretje?? Meid, maak je niet te druk en spreek niet met hem af. Ik zou het toch eens met je partner bespreken, wellicht zorgt dit ook al dat er dan al een last van je af valt.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie di 16 apr 2013 - 7:30

Idd, toch bespreken en dan neem je hem mee in de auto. Daarna niets meer met hem van doen hebben. Jij kan hem veel harder pakken dan hij jou.

Aah meneer van de privé "............" vul in!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Charles di 16 apr 2013 - 8:01

Hahaha, ik dacht ook aan sterretje. Toen aan Geert Wilders :O . Toen aan Emile Ratelband. Toen kwam Ron Brandsteder voorbij maar die laatste twee lijken me wat oud. En toen dus weer Sterretje.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Lenthe di 16 apr 2013 - 8:04

Biechtje schreef:
Caro schreef:
Ik had een ander iemand dan Robert Jensen in mijn hoofd, dat dan weer wel :-). En ik ben reuze nieuwsgierig maar dat is te begrijpen denk ik Very Happy.
Absoluut geen Robert Jensen. Ik denk dat hij nog wel een graadje erger is dan Robert Jensen.

Nog erger? Willibrord Frequin?? Wink



Biechtje met vriendschapsprobleem, Waarom zou je helemaal opnieuw willen beginnen? Je zegt dat je baalt van de mensen om je heen, maar wat doe je er zelf aan om het te veranderen? Spreek je wel eens af zonder kind? Wat ga je dan doen? Alleen thee drinken? Dan heb ik ook niet zo vaak de slappe lach. Je kunt ook eens wat leuks of speciaals gaan doen. Bijv. naar een pretpark, een zwembad met veel glijbanen, naar een comedy in de bios... Heb je meer kennissen waar je misschien een keer mee af kunt spreken? Onderneem iets leuks!
Ik heb heel leuke en lieve vriendinnen, maar het komt zelden voor dat ik ze knuffel of een kus geef. Daar moet je niet echt waarde aan hechten.
Over vriendinnen met kinderen. Daar heb ik weinig ervaring mee, maar op een gegeven moment krijgt je kind wel vriendjes en misschien hoort daar een keer een leuke moeder bij!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Funk di 16 apr 2013 - 8:08

Mamsie schreef:Idd, toch bespreken en dan neem je hem mee in de auto. Daarna niets meer met hem van doen hebben. Jij kan hem veel harder pakken dan hij jou.

Aah meneer van de privé "............" vul in!

Is dat wel zo? Heeft hij een vaste relatie? Dat heb ik volgens mij nergens gelezen toch? Anders zal het de privé of wat dan ook weinig boeien wat deze BN'er uitvreet.
Sterkte biechtje, lijkt me een moeilijke situatie voor je.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie di 16 apr 2013 - 8:36

pippi schreef:
Mamsie schreef:Idd, toch bespreken en dan neem je hem mee in de auto. Daarna niets meer met hem van doen hebben. Jij kan hem veel harder pakken dan hij jou.

Aah meneer van de privé "............" vul in!

Is dat wel zo? Heeft hij een vaste relatie? Dat heb ik volgens mij nergens gelezen toch? Anders zal het de privé of wat dan ook weinig boeien wat deze BN'er uitvreet.
Sterkte biechtje, lijkt me een moeilijke situatie voor je.

Nou wie zegt dat het over een relatie moet gaan. Een mooie gênante anekdote doet het vast ook erg goed. Hoeft ze niet te doen natuuijk maar ze kan dat wel zeggen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sam di 16 apr 2013 - 8:41

Hij was toch verliefd op zn schaatsmaat?
Als t tenminste om * gaat.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Minx di 16 apr 2013 - 9:48

Ik wil ff opbiechten dat ik mannen absoluut niet begrijp. 4 jaar geleden zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan nadat hij ineens niets meer van zich liet horen en een burn out bleek te hebben. Sinds anderhalf jaar weer af en toe contact.
Gister was ik dus jarig en toen Smste hij, daarvan had ik al zoiets van huh je hebt na 4 jaar mijn nr nog. En vandaag smst hij weer.
Snappen jullie het nog? Ik snap er echt geen reet meer van.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 9:50

Je hebt van die mannen die eens in de zoveel tijd even checken of ze je in bed kunnen krijgen. Misschien heeft hij gewoon 'zin' en kijkt hij of hij nog je aandacht kan trekken. Misschien heeft hij spijt, kan ook. Misschien bedoelt hij het gewoon aardig, kan ook. Waarom vraag je hem niet wat de achterliggende gedachte van dit plotselinge contact zoeken is?

Hoe bedoel je trouwens dat hij na vier jaar je nummer weer heeft? Je zegt zelf dat er sinds 1,5 jaar weer af en toe contact is... Maar omdat het nu 2 dagen achter elkaar is, is het anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Minx di 16 apr 2013 - 9:57

Hij heeft mijn nr nog steeds ik had dat van hem al lang weg gedaan. Als ik hem spreek is het meestal via fb en dan korte gesprekjes. Dat eerste denk ik niet is de afstand niet echt naar haha.

Ach mannen zal ze wel nooit begrijpen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 9:59

Kan ook gewoon om de aandacht te doen zijn. En ah, zo bedoel je het. Ja, dat begrijp ik dan ook niet zo. Aan de andere kant, jullie zijn ook niet echt met ruzie uit elkaar gegaan en als hij de nummers op zijn sim heeft staan zou het hem alleen maar moeite kosten om je uit zijn telefoon te verwijderen. Waarom die moeite? Waarom vraag je hem niet waarom hij ineens contact zoekt op deze manier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje di 16 apr 2013 - 10:06

-


Laatst aangepast door Biechtje op di 16 apr 2013 - 11:59; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  psv-forever di 16 apr 2013 - 11:31

Goedvdat je t je vriend hebt verteld

Laat die gast maar lekker lullen... Grootspraak
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum