Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+149
Stuiterbal
jena
Bay
Lavendel
Laurientje
Pommes
Ooh La La!
LDJ
MADDIE
Shisha
Burn
Happinaz
Blair
Slakje
Vino
Mermaid
Sterrin_
meisje
Susan
ekjir@M
TukTuk
Floor
Pompoen
nijntje4
Kerel
Saga
Filoria
Zonneschijn
studiebol
Snoopy
Funk
psv-forever
Nyx
Poubelle
Twellie
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Ragazza
Burgemeester Irene
Suus
Lejow
Luce
Theeleut
Cimic
Reva
Gympie
Lot
Evalynn
girli
Tabbert
Coco
blondje1313
Angela_1986
Kowalski
_Lana_
Printje
Maudy
Penélope
Sanne
Starla
Aardbei
NoMercy
Catwoman79
Paper Crown
Linnie1985
Parel
Razz
Pineco
CCC
RioolSpook
Lady Starstruck
Dora
Roza
Marsy28
Sam
Jelin
L!ND@
Jasmine
Alex
sonly
Aimee
Punk'd
Peanut
Prosecco
June
Marin
Exogenesis
Elliot
Biechtje
mzcharlotte
Anoniempje
Fearie
Derpy
Mamsie
luisa
nina
Carra
Mizz_S
maiadebij
Taeda
Siem
Charles
Atelier Madame
ellibre
Viva
Manderijn
SarahKey
Caroow
Burgemeester Nicky
SDL
Pitufo
Lady1984
Sea of Trees
Rouge
Isa_073
Middleme
JustMeDaan
madam
VeryCherry
Japie
Lenthe
Supertalentje
Zwerver
rapa nui
Rovine
Winegum
Minx
SoGood
Tania
Blond
Siamsa
Caro
Reeza
Ella
Fortissimo
Steep
SuperGrover
Rush
Blueschick
Jerry
FireButterfly
Aletta
Lady4
Plien84
Parisienne
xxjojootjexx
Pink!
Green_Pepper
153 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  SuperGrover wo 27 feb 2013 - 4:45

Geen melding maken en zeker geen 112 bellen. Autosleutels afpakken is dan een beter idee.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Steep wo 27 feb 2013 - 5:01

Hoe pakken jullie autosleutels af van iemand die ze niet af wil geven dan?

Overigens zou ik geen melding maken en geen 112 bellen als de situatie zich voordoet (waarom zou je daar 112 voor bellen?). Ik zou 'm te kakken zetten op het feestje.. maar goed ik kan er ook erg slecht tegen en met zo iemand zou ik niet geassocieerd willen worden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fortissimo wo 27 feb 2013 - 5:35

Ik zou toch overleggen met 0900 8844. Wie weet is er een auto van de politie in de buurt die hem kan staande houden.

In mijn geval zou ik overigens mijn vader bellen, die is agent. Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Ella do 28 feb 2013 - 0:37

Wij hebben ook wel eens een auto slingerd over de snelweg zien rijden en hebben toen ook 0900 8844 gebeld.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Reeza do 28 feb 2013 - 0:44

Het is een vriend van je zeg je, waarom praat je er niet over met hem nu hij weer nuchter is? Als hij het niet begrijpt, ga gerust tegen hem tekeer. Ik zou persoonlijk toch al niet bevriend willen zijn met zo iemand.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 28 feb 2013 - 0:50

Ik vind mijn biecht gênant, daarom gebruik ik dit account. Ik heb sinds een jaar een relatie en ben erg verliefd op mijn vriend. We hebben het fijn samen, ik wil graag bij hem zijn en bij hem blijven. Helaas ruikt hij meestal niet zo fris en ik vind dat erg vervelend en stiekem vies ook. Hij staat twee keer per dag onder de douche, daar zit het probleem niet. Als hij hier heeft geslapen ruikt mijn beddengoed en pyjama muf. De eerste keer dat ik bij hem sliep rook zijn bed precies hetzelfde, maar toen dacht ik dat het wellicht een tijd niet was verschoond pale Dat is weet ik nu exact dezelfde geur als hier. Muffig. Hij transpireert veel en snel, maar stinkt niet naar zweet. Hij is wel een roker. Waarom ik dit biecht is voor mij ook de vraag, maar ik zit er mee. Wil hem niet hierdoor kwijt, maar wil niet de rest van mijn leven in een muf huis leven of elke dag alles moeten wassen. Ik betrap mezelf er al op dat ik hem niet uitnodig als mijn bed net is verschoond Embarassed

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro do 28 feb 2013 - 1:18

Biechtje schreef:Ik vind mijn biecht gênant, daarom gebruik ik dit account. Ik heb sinds een jaar een relatie en ben erg verliefd op mijn vriend. We hebben het fijn samen, ik wil graag bij hem zijn en bij hem blijven. Helaas ruikt hij meestal niet zo fris en ik vind dat erg vervelend en stiekem vies ook. Hij staat twee keer per dag onder de douche, daar zit het probleem niet. Als hij hier heeft geslapen ruikt mijn beddengoed en pyjama muf. De eerste keer dat ik bij hem sliep rook zijn bed precies hetzelfde, maar toen dacht ik dat het wellicht een tijd niet was verschoond pale Dat is weet ik nu exact dezelfde geur als hier. Muffig. Hij transpireert veel en snel, maar stinkt niet naar zweet. Hij is wel een roker. Waarom ik dit biecht is voor mij ook de vraag, maar ik zit er mee. Wil hem niet hierdoor kwijt, maar wil niet de rest van mijn leven in een muf huis leven of elke dag alles moeten wassen. Ik betrap mezelf er al op dat ik hem niet uitnodig als mijn bed net is verschoond Embarassed

Oh ja, dat snap ik wel. Ik knap heel erg snel af op vieze geurtjes. Of het met zijn roken te maken heeft: geen idee! Lijkt me niet. Ik rook niet en volgens mij ruik ik niet muffig :-). Mijn ex kon ook wel eens stinken, niet express hoor, maar dat vond ik ook niet zo prettig. Zo heeft iedereen wel eens een mindere frisse dag, maar als het continue is?

Gek ook eigenlijk als hij 2x per dag onder de douche staat! Ik kan je alleen geen adviezen geven want ik weet niet zo goed wát je er nog aan kan doen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 28 feb 2013 - 1:25

Even via dit topic.
Ik biecht op dat ik zit te wachten tot het 2 uur word. Dan gaat de lijn van het amk weer open, en zal ik een melding plaatsen. Ik heb er een onwijs zenuwachtig gevoel bij, ik hoop dat we het allemaal bij het verkeerde eind hebben, maar gezien een kind van nog geen 2 geen eigen stem heeft, moeten we wat doen.
Het is triest, ik had nooit gedacht eens nog in zo'n positie te komen, maar in dit geval geld; Beter safe than sorry.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush do 28 feb 2013 - 1:38

Volgens mij kan roken wel invloed hebben op je lichaamsgeur, maar dat weet ik niet zeker.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 1:59

Wat naar van de muffe vriend! Ik had een collega, die rook ook zo muffig. Beetje oude man idee en vond hem ook schilverig ruiken al weet ik niet hoe schilvers ruiken smile Maar viezig. Ik heb geen idee wat je daar aan kunt doen zeg, misschien is dat zijn eigen lichaamsgeur. Als hij 2 keer per dag gaat douchen lijkt het me niet dat het daar aan ligt. Trekt hij wel elke dag schone kleren aan? Maar dan nog, ik draag ook wel eens twee keer dezelfde blouse en ruik dan ook niet muf. Misschien kun je er iets over vinden op Google?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Siamsa do 28 feb 2013 - 2:02

@ AMK-biechtje: Wat heftig zeg. Heel goed van je dat je een melding durft te maken. Hopelijk heb je het bij het verkeerde eind, maar beter safe than sorry inderdaad.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 28 feb 2013 - 2:05

Carrie schreef:Wat naar van de muffe vriend! Ik had een collega, die rook ook zo muffig. Beetje oude man idee en vond hem ook schilverig ruiken al weet ik niet hoe schilvers ruiken smile Maar viezig. Ik heb geen idee wat je daar aan kunt doen zeg, misschien is dat zijn eigen lichaamsgeur. Als hij 2 keer per dag gaat douchen lijkt het me niet dat het daar aan ligt. Trekt hij wel elke dag schone kleren aan? Maar dan nog, ik draag ook wel eens twee keer dezelfde blouse en ruik dan ook niet muf. Misschien kun je er iets over vinden op Google?

Naar mijn idee draagt hij zijn kleding niet heel lang, wel twijfel ik of hij wel (altijd) douchegel gebruikt Embarassed Tijdens het douchen gebruikt hij geen washand of spons, dat weet ik zeker en vind ik al raar.

Zo stom dit Neutral

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Rush do 28 feb 2013 - 2:09

Mijn vriend gebruikt ook geen washandjes of spons, alleen z`n eigen handen. Maar hij ruikt gewoon naar douchegel als hij onder de douche vandaan komt. Biechttopic - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Blond do 28 feb 2013 - 2:13

Biechtje met de "muffe" vriend: Dat lijkt me inderdaad vervelend en ik kan me je gevoel wel voorstellen. In het kantorencomplex werkt ook een jongen die heel erg naar muf stinkt. Als je de centrale hal in komt waar hij zijn jas hangt word je spontaan misselijk en als hij in de gezamenlijke keuken heeft gestaan hangt er ook een vieze lucht. Heel vervelend.

Het zou ook aan zijn voeding kunnen liggen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro do 28 feb 2013 - 2:13

ik gebruik ook geen washandje of spons :-). Maar dan ruik ik alsnog echt lekker fris hoor! Maar ik vind het wel erg raar dat hij niet lekker fris ruikt als hij onder de douche vandaan komt..

Ik heb trouwens ook zo'n collega, die heeft zon vieze, rare lucht om zich heen hangen. Ik ruik hem dus nu ook direct als hij ergens is geweest en het is echt een heel raar luchtje. Muf, maar ergens ook gewoon alsof zijn natte was te lang in de wasmachine heeft gezeten. Iig erg vies.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro do 28 feb 2013 - 2:14

Biechtje schreef:Even via dit topic.
Ik biecht op dat ik zit te wachten tot het 2 uur word. Dan gaat de lijn van het amk weer open, en zal ik een melding plaatsen. Ik heb er een onwijs zenuwachtig gevoel bij, ik hoop dat we het allemaal bij het verkeerde eind hebben, maar gezien een kind van nog geen 2 geen eigen stem heeft, moeten we wat doen.
Het is triest, ik had nooit gedacht eens nog in zo'n positie te komen, maar in dit geval geld; Beter safe than sorry.

Het is twee uur geweest, is het gelukt? Sterkte!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 28 feb 2013 - 2:14

Caro schreef:ik gebruik ook geen washandje of spons :-). Maar dan ruik ik alsnog echt lekker fris hoor! Maar ik vind het wel erg raar dat hij niet lekker fris ruikt als hij onder de douche vandaan komt..

Ik heb trouwens ook zo'n collega, die heeft zon vieze, rare lucht om zich heen hangen. Ik ruik hem dus nu ook direct als hij ergens is geweest en het is echt een heel raar luchtje. Muf, maar ergens ook gewoon alsof zijn natte was te lang in de wasmachine heeft gezeten. Iig erg vies.

Zo'n geur bedoel ik exact!

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro do 28 feb 2013 - 2:26

Ohh ik wil echt heel erg steunend zijn, maar ieh. Nee, daar zou ik niet tegen kunnen. Geur kan zóveel met iemand doen. Maar in jouw geval: is het altijd? Ook tijdens de sex enzo?

En wat kan je eraan doen he? Dat is echt een vervelend probleem!! Zeker als hij zo leuk is.. scratch
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Tania do 28 feb 2013 - 2:28

Zij het dan niet toevallig echt z'n kleren in plaats van dat hij stinkt?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Blond do 28 feb 2013 - 2:28

Ja dat lijkt me ook vervelend hoor. Zoals die kerel die boven me werkt, laatst werd ik zo misselijk van die geur van zijn jas dat ik bijna vroeg of hij dat vieze ding in de was wilde gooien en zichzelf voor het gemak ook.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro do 28 feb 2013 - 2:30

Blond schreef:Ja dat lijkt me ook vervelend hoor. Zoals die kerel die boven me werkt, laatst werd ik zo misselijk van die geur van zijn jas dat ik bijna vroeg of hij dat vieze ding in de was wilde gooien en zichzelf voor het gemak ook.

Ik kan dus heel moeilijk nog aardig doen tegen dat soort mensen. En dat ligt echt aan mij, maar ik vind dat zo vies.. die collega zat eerst bij mij op de afdeling en ik rook het direct als ik binnen was. Brrr...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Fortissimo do 28 feb 2013 - 2:31

Zit er misschien iets in zijn wasmachine waardoor zijn kleren zo muffig gaan ruiken? Toen mijn vriend nog in het studentenhuis woonde, kwam de was daar ook zo vies uit de machine. Stinken! Na een paar keer een kookwas gedraaid te hebben werd het gelukkig al een stuk minder.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Blond do 28 feb 2013 - 2:32

Caro schreef:
Blond schreef:Ja dat lijkt me ook vervelend hoor. Zoals die kerel die boven me werkt, laatst werd ik zo misselijk van die geur van zijn jas dat ik bijna vroeg of hij dat vieze ding in de was wilde gooien en zichzelf voor het gemak ook.

Ik kan dus heel moeilijk nog aardig doen tegen dat soort mensen. En dat ligt echt aan mij, maar ik vind dat zo vies.. die collega zat eerst bij mij op de afdeling en ik rook het direct als ik binnen was. Brrr...

Ik ben ook niet zo aardig tegen hem maar dat komt ook omdat hij eerst achter me aanzat en ik gestoord werd van hem. Elke keer als ik dan naar de keuken liep voor thee dan kwam hij 'toevallig' ook naar de keuken (met zn afgrijselijke lucht).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 28 feb 2013 - 2:36

Caro schreef:Ohh ik wil echt heel erg steunend zijn, maar ieh. Nee, daar zou ik niet tegen kunnen. Geur kan zóveel met iemand doen. Maar in jouw geval: is het altijd? Ook tijdens de sex enzo?

En wat kan je eraan doen he? Dat is echt een vervelend probleem!! Zeker als hij zo leuk is.. scratch

Vrijwel altijd, ook tijdens de seks. Zijn verse zweet stinkt niet :nopompom:

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro do 28 feb 2013 - 2:45

Biechtje schreef:
Caro schreef:Ohh ik wil echt heel erg steunend zijn, maar ieh. Nee, daar zou ik niet tegen kunnen. Geur kan zóveel met iemand doen. Maar in jouw geval: is het altijd? Ook tijdens de sex enzo?

En wat kan je eraan doen he? Dat is echt een vervelend probleem!! Zeker als hij zo leuk is.. scratch

Vrijwel altijd, ook tijdens de seks. Zijn verse zweet stinkt niet Biechttopic - Pagina 2 1270000679

Ik wil je echt van allerlei goede adviezen voorzien, maar ik heb ze momenteel even niet Biechttopic - Pagina 2 1270000679. Maar vind je hem daardoor nog wel aantrekkelijk?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum