Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 11 van 22
Pagina 11 van 22 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Kletskousje: Lekker dat je bijna vakantie hebt! Waar ergens woon in je Brabant? omgeving van? Ik kom zelf ook uit Brabant, omg. Eindhoven. Ik werk bij een grote onderwijsinstelling als managementsecretaresse, maar ik neem dit keer geen carnavalsvakantie op. Wil mijn dagen lekker opsparen, zodat ik extra lang met zwangerschapsverlof kan.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
@ Kletskousje: Vervelend dat jullie niet lekker zijn, iedereen loopt zo te kwakkelen volgens mij, het is echt tijd voor lente!!
@ BA: Wauw mooie buik al zeg!!
@ Laced: Jij ook al niet lekker? Ik hoop dat je snel opknapt en niet ziek wordt.
@ All: Oh meiden ik had vandaag zo'n pijn in mijn buik! Echt hele felle steken achter mijn schaambot. Ik neem aan dat dit bandenpijn is toch? Hebben jullie hier ook last van?
@ BA: Wauw mooie buik al zeg!!
@ Laced: Jij ook al niet lekker? Ik hoop dat je snel opknapt en niet ziek wordt.
@ All: Oh meiden ik had vandaag zo'n pijn in mijn buik! Echt hele felle steken achter mijn schaambot. Ik neem aan dat dit bandenpijn is toch? Hebben jullie hier ook last van?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@ BA, leuk buikje hoor Hier begint het ook al te groeien
@ Laced, vervelend dat je je niet lekker voelt. Hoop dat het snel beter gaat. Wat voor een auto gaan jullie kopen dan, een echte gezinsauto?
@ Kletskousje, ook jullie al aan het kwakkelen. Het heerst wel zeg, hoop ook dat jullie snel beter worden
@ Schism, ik heb ook zo'n last van die pijnen gehad. Dat is wss bandenpijn ja en kun je nog wel een tijdje houden, het is bij mij pas minder geworden sinds een week geleden. Voor de tijd was het soms bijna ondragelijk, mocht het echt erg worden - misschien met een kruik op je buik ff gaan liggen. Dat werkte voor mij erg goed.
@ All, wij zijn maandag voor een kamertje gaan kijken en het was de laatste, dus konden het showmodel voor een goedkopere prijs halen. We gaan hem aanstaande maandag ophalen, dus komend weekend nog in de weer om te verven en plintjes te leggen. Heb er zin in
Voor de rest gaat het hier goed, ben niet heel veel online omdat ik overdag al de hele dag op mijn werk achter de pc zit en er 's avonds weinig puf meer voor heb.
@ Laced, vervelend dat je je niet lekker voelt. Hoop dat het snel beter gaat. Wat voor een auto gaan jullie kopen dan, een echte gezinsauto?
@ Kletskousje, ook jullie al aan het kwakkelen. Het heerst wel zeg, hoop ook dat jullie snel beter worden
@ Schism, ik heb ook zo'n last van die pijnen gehad. Dat is wss bandenpijn ja en kun je nog wel een tijdje houden, het is bij mij pas minder geworden sinds een week geleden. Voor de tijd was het soms bijna ondragelijk, mocht het echt erg worden - misschien met een kruik op je buik ff gaan liggen. Dat werkte voor mij erg goed.
@ All, wij zijn maandag voor een kamertje gaan kijken en het was de laatste, dus konden het showmodel voor een goedkopere prijs halen. We gaan hem aanstaande maandag ophalen, dus komend weekend nog in de weer om te verven en plintjes te leggen. Heb er zin in
Voor de rest gaat het hier goed, ben niet heel veel online omdat ik overdag al de hele dag op mijn werk achter de pc zit en er 's avonds weinig puf meer voor heb.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden, ik meld me weer af...
Heb waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam, helaas!
Sinds gisteravond ontzettende buikkrampen en veel bloedverlies.
Vanmiddag in het ziekenhuis geweest, ze geven ons weinig hoop. Ik hoop zelf dat het allemaal vanzelf gaat nu en ik snel 'leeg' ben. Over 2,5week heb ik nog een afspraak staan, mocht ik nog steeds klachten hebben.
Geniet van jullie zwangerschap!!
Heb waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam, helaas!
Sinds gisteravond ontzettende buikkrampen en veel bloedverlies.
Vanmiddag in het ziekenhuis geweest, ze geven ons weinig hoop. Ik hoop zelf dat het allemaal vanzelf gaat nu en ik snel 'leeg' ben. Over 2,5week heb ik nog een afspraak staan, mocht ik nog steeds klachten hebben.
Geniet van jullie zwangerschap!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Linda K: Heel veel sterkte meid...*Knuffel*
Gast- Gast
@ Linda K, wat erg voor je ! Sterkte de komende tijd
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik ben er even stil van Linda. Ik wens je heel veel sterkte toe.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
@ Kletskousje, ik heb met 6 weken al gebeld voor een afspraak, dus dat wist ik al een tijdje vandaar ook dat ik heb gezegd dat de tijd zo langzaam gaat. Ik heb samen met die eerste afspraak ook echo. Intake en echo in 1x
Ik heb een beetje raar gevoel in mijn buik, een beetje druk, net of mijn buikspieren spannen. Zou dat al groeien kunnen zijn, dat ze uitrekken ofzo?
Ik heb een beetje raar gevoel in mijn buik, een beetje druk, net of mijn buikspieren spannen. Zou dat al groeien kunnen zijn, dat ze uitrekken ofzo?
Gast- Gast
Linda, heel veel sterkte.
Wij zijn gisteren voor de intake bij de verloskundige geweest. Weer een echo gehad en gelukkig was alles goed, de uitgerekende datum was precies hetzelfde als vorige week, dus ons hummeltje groeit goed.
Over twee weken hebben we weer een afspraak voor de termijnecho, en dan is het 10 weken wachten op de 20-weken echo.
Op het werk weten de meesten het nu ook, wel vroeg, maar ja, waarom ook niet.
Wij zijn gisteren voor de intake bij de verloskundige geweest. Weer een echo gehad en gelukkig was alles goed, de uitgerekende datum was precies hetzelfde als vorige week, dus ons hummeltje groeit goed.
Over twee weken hebben we weer een afspraak voor de termijnecho, en dan is het 10 weken wachten op de 20-weken echo.
Op het werk weten de meesten het nu ook, wel vroeg, maar ja, waarom ook niet.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Linda: Heel veel sterkte gewenst!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Linda, veel sterkte!!!!!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wij mochten vandaag het hartje komen luisteren voor het eerst en gelukkig was alles goed!! Toch altijd spannend!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Bijzonder he Pipi?! Ik vond het erg mooi. Jammer dat mijn vriend er niet bij was. Was bij mij bij de verloskundige, en ik had er niet op gerekend.
yes1984- Prater
Goede avond dames!
Hier ben ik ook weer eens!
Nu heerlijk een weekje vakantie! Echt lekker!
@ Laced, ik woon zelf ook in de omgeving van Eindhoven. Ik werk zelf op een basisschool.
Dat is wel slim dat je je dagen op spaart. Ik ben bij S. uiteindelijk 7 maanden thuis geweest (door vakantie en verlof) Vond het heerlijk!
@ Schism, ik herken wel wat je schrijft. Alles is aan het groeien en je hormonen gieren door je lijf. Dus dat is heel normaal!
@ Fearie, wat leuk dat jullie het kamertje al kunnen ophalen. Gaan jullie hem ook meteen al op het kamertje zetten? Echt zo leuk!
@ Linda, aah meis, wat vrselijk.. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen...
@ Blondje, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. Dat wachten op die echo vond ik de vorige keer ook al zo vreselijk... Snap dus wat je bedoeld!
@ Pippi, heerlijk he dat geluid!
Hier begint mijn dochtertje wat op te knappen, maar vanochtend belde het kdv al dat ze verhoging had.. Ze mocht wel blijven, maar ze wilde het me wel graag laten weten. Het kdv zit tegenover mijn werk, dus ik kan er makkelijk heen lopen als het nodig is.
Vandaag carnaval gevierd met de kinderen. Ze waren allemaal weer mooi verkleed en het was erg gezellig.. maar wat was ik moe zeg! Nu lekker een weekje vrij dus.
Ga zondag wel even naar de optocht kijken hier, maar verder niet veel carnaval vieren.. Heb er ook helemaal niet zo veel zin in als anders!
Hier ben ik ook weer eens!
Nu heerlijk een weekje vakantie! Echt lekker!
@ Laced, ik woon zelf ook in de omgeving van Eindhoven. Ik werk zelf op een basisschool.
Dat is wel slim dat je je dagen op spaart. Ik ben bij S. uiteindelijk 7 maanden thuis geweest (door vakantie en verlof) Vond het heerlijk!
@ Schism, ik herken wel wat je schrijft. Alles is aan het groeien en je hormonen gieren door je lijf. Dus dat is heel normaal!
@ Fearie, wat leuk dat jullie het kamertje al kunnen ophalen. Gaan jullie hem ook meteen al op het kamertje zetten? Echt zo leuk!
@ Linda, aah meis, wat vrselijk.. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen...
@ Blondje, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. Dat wachten op die echo vond ik de vorige keer ook al zo vreselijk... Snap dus wat je bedoeld!
@ Pippi, heerlijk he dat geluid!
Hier begint mijn dochtertje wat op te knappen, maar vanochtend belde het kdv al dat ze verhoging had.. Ze mocht wel blijven, maar ze wilde het me wel graag laten weten. Het kdv zit tegenover mijn werk, dus ik kan er makkelijk heen lopen als het nodig is.
Vandaag carnaval gevierd met de kinderen. Ze waren allemaal weer mooi verkleed en het was erg gezellig.. maar wat was ik moe zeg! Nu lekker een weekje vrij dus.
Ga zondag wel even naar de optocht kijken hier, maar verder niet veel carnaval vieren.. Heb er ook helemaal niet zo veel zin in als anders!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
@ kletskousje: Is je dochter nog ziek?
Het is maar stil overal op het forum. Er zullen wel veel mensen carnaval aan het vieren zijn. Ik vind het zo jammer dat ik nu niet ga .. ja ik ga niet als ik niet kan drinken , want dan is er gewoon helemaal niets aan haha. Maar vanavond komen er wat vriendinnen hier heen, ook gezellig.
Ik vind de dagen zo langzaam voorbij gaan. Het duurt nog zo lang voordat het de 23e is ( 1e afspraak en waarschijnlijks echo). Het is ook echt zo dat ik helemaal niet merk dat ik zwanger ben. Geen steekjes meer, geen pijnlijke borsten , ja het is dat ik positieve testen heb gehad. Hoe is het met de jullie?
Het is maar stil overal op het forum. Er zullen wel veel mensen carnaval aan het vieren zijn. Ik vind het zo jammer dat ik nu niet ga .. ja ik ga niet als ik niet kan drinken , want dan is er gewoon helemaal niets aan haha. Maar vanavond komen er wat vriendinnen hier heen, ook gezellig.
Ik vind de dagen zo langzaam voorbij gaan. Het duurt nog zo lang voordat het de 23e is ( 1e afspraak en waarschijnlijks echo). Het is ook echt zo dat ik helemaal niet merk dat ik zwanger ben. Geen steekjes meer, geen pijnlijke borsten , ja het is dat ik positieve testen heb gehad. Hoe is het met de jullie?
Gast- Gast
Hier gaat het goed.
De misselijkheid 's ochtends gaat veel beter.
's avonds ben ik af en toe nog wel wat moe.
Ik vind wel dat de weken voorbij vliegen.
Vandaag de eerste positiekleding besteld.
Spannend, krijg het na het weekend binnen.
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat ik geen alcohol kan drinken of iets niet kan eten.
De misselijkheid 's ochtends gaat veel beter.
's avonds ben ik af en toe nog wel wat moe.
Ik vind wel dat de weken voorbij vliegen.
Vandaag de eerste positiekleding besteld.
Spannend, krijg het na het weekend binnen.
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat ik geen alcohol kan drinken of iets niet kan eten.
yes1984- Prater
Het is inderdaad rustig hier!
Hier alles z'n gangetje, morgenochtend weer een echo. Nummer 7 inmiddels.
Mijn buik is de laatste 2 weken flink aan het groeien, dit is normaal geloof ik, maar kan ook een symptoom van TTS zijn. Maar me wel zorgen!!
Gelukkig gaat mijn man morgen even mee...
Hier alles z'n gangetje, morgenochtend weer een echo. Nummer 7 inmiddels.
Mijn buik is de laatste 2 weken flink aan het groeien, dit is normaal geloof ik, maar kan ook een symptoom van TTS zijn. Maar me wel zorgen!!
Gelukkig gaat mijn man morgen even mee...
Gast- Gast
Succes BA! En denk erom, het komt heus wel goed! Je hebt 2 kleintjes in je buik, en ze groeien nu het hardst. Probeer je niet te druk te maken, das ook niet goed voor ze.
Hier alles weer oké, gister carnaval gevierd, en was weer genoeg voor dit jaar. Morgen en overmorgen moet ik gewoon werken, dus meer zit er sowieso niet in.
Hier alles weer oké, gister carnaval gevierd, en was weer genoeg voor dit jaar. Morgen en overmorgen moet ik gewoon werken, dus meer zit er sowieso niet in.
Gast- Gast
Ja, de kans op TTS is 15%, dus 85% kans dat ik het niet krijg. Maar ja, iedere 2 weken een echo doen ze niet voor niks, het risico is toch wel zodanig dat ze je goed in de gaten houden.Bazyle schreef:Succes BA! En denk erom, het komt heus wel goed! Je hebt 2 kleintjes in je buik, en ze groeien nu het hardst. Probeer je niet te druk te maken, das ook niet goed voor ze.
Als het morgen weer goed is kan ik er weer even van genieten gelukkig.
Was het wel leuk, Carnaval zonder alcohol? Vlg mij is het blijf het toch wel een beetje een zuipfeest?
Gast- Gast
Maar ze houden iedereen met een tweeling toch zo goed in de gaten? En het gaat vaker goed als fout
Ja het is en blijft een zuipfeest, en laat ik daar nou net niks aan vinden Nu mocht ik ook niet drinken, maar anders zuip ik me ook niet helemaal klem hoor. Ik vind het verkleden en de gezelligheid kei leuk, alleen dat zuipen niet. Gelukkig vond mijn kapster gister ook het zuipen niks, dus ik sta niet alleen Mijn vriend vind het onzin, carnaval zonder drank is geen carnaval... Volgens mij vind Razz hier dat ook hihi
Ja het is en blijft een zuipfeest, en laat ik daar nou net niks aan vinden Nu mocht ik ook niet drinken, maar anders zuip ik me ook niet helemaal klem hoor. Ik vind het verkleden en de gezelligheid kei leuk, alleen dat zuipen niet. Gelukkig vond mijn kapster gister ook het zuipen niks, dus ik sta niet alleen Mijn vriend vind het onzin, carnaval zonder drank is geen carnaval... Volgens mij vind Razz hier dat ook hihi
Gast- Gast
Bazyle schreef:Maar ze houden iedereen met een tweeling toch zo goed in de gaten? En het gaat vaker goed als fout
Ik krijg idd ook elke 2 weken een echo, soms zelfs elke week, als mijn bloeddruk te hoog is. Maar normaal krijg je hier standaard elke 2 weken een echo. Ik krijg ws. een 2-eiige tweeling, en wij hebben geen kans op tts omdat ze 2 placenta's hebben. Bij BA houden ze dat dus ook nog eens extra goed in de gaten.Kan me wel voorstellen dat je dat heel spannend vindt hoor!
Gast- Gast
Het enge is dat je er zelf niks van hoeft te merken/ voelen, maar je kindjes het erg slecht hebben en flink achteruit kunnen gaan. En je het op geen enkele manier kan voorkomen.
Gast- Gast
Pagina 11 van 22 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december