Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 12 van 22
Pagina 12 van 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Beauty Addict schreef:Het enge is dat je er zelf niks van hoeft te merken/ voelen, maar je kindjes het erg slecht hebben en flink achteruit kunnen gaan. En je het op geen enkele manier kan voorkomen.
Kan ik me goed voorstellen.
Ik was/ben deze keer ook iedere keer heel erg bang dat er 1 kindje niet meer zou leven/leeft. Ik kan natuurlijk niet altijd even goed voelen of ik er 1 of 2 voel, en ik ben dan ook iedere controle weer blij dat alles goed zit.
Gast- Gast
Ja, dat ken ik. Kan met de Angelsound ook maar 1 hartje vinden. Dat komt waarschijnlijk omdat de andere baby er dwars achter ligt. Maar toch heb je momenten dat je denkt: Het zal toch niet...._MamaRosa_ schreef:Beauty Addict schreef:Het enge is dat je er zelf niks van hoeft te merken/ voelen, maar je kindjes het erg slecht hebben en flink achteruit kunnen gaan. En je het op geen enkele manier kan voorkomen.
Kan ik me goed voorstellen.
Ik was/ben deze keer ook iedere keer heel erg bang dat er 1 kindje niet meer zou leven/leeft. Ik kan natuurlijk niet altijd even goed voelen of ik er 1 of 2 voel, en ik ben dan ook iedere controle weer blij dat alles goed zit.
Gast- Gast
Hoi meiden,
Even snel een ego berichtje. Hier gaat het niet zo goed. Nog steeds erg moe, maar vooral de avonden worden steeds erger. Erg veel last van misselijkheid en te weinig kunnen eten. Nu waren wij gisteren bij vrienden om de optocht te kijken, maar opeens trok ik helemaal wit weg. Ik werd erg misselijk, kreeg braakneigingen en het ontzettend warm. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik maak me toch wel een beetje zorgen om mijn gezondheid op dit moment
Even snel een ego berichtje. Hier gaat het niet zo goed. Nog steeds erg moe, maar vooral de avonden worden steeds erger. Erg veel last van misselijkheid en te weinig kunnen eten. Nu waren wij gisteren bij vrienden om de optocht te kijken, maar opeens trok ik helemaal wit weg. Ik werd erg misselijk, kreeg braakneigingen en het ontzettend warm. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik maak me toch wel een beetje zorgen om mijn gezondheid op dit moment
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Hoi meiden,
Laced, zoals je weet heb ik ook ontzettend veel last van kwaaltjes. Ik herken het wel wat je zegt, dat kan er doorkomen. Ik had er ook last van zeker met duizeligheid enzo erbij. Ik ben ook al bijna 2 keer bijna flauwgevallen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Laced: Ik heb het heel erg als ik té moe ben. ZOdra ik over mijn grenzen heen ga, ga ik braken, voel ik me heel ellendig en ziek.
Zo lang mezelf in acht hou en op tijd ga rusten is het goed te doen.
Vanmorgen weer echo gehad, alles was goed, mijn kindjes zijn gewoon keihard gegroeit!! In de curve zaten ze nu iets hoger als de vorige keer qua groei.
Ze zijn ook zo goed als even groot, in de curve is het 1 stip.
Alleen qua afspraken plannen loop ik totaal vast . Echo's kan ik redelijk buiten mijn werk om inplannen iedere 14 dagen, maar dan komt er ook nog iedere 14 dagen een afspraak bij de gyn bij vanaf nu en dat lukt gewoon niet
Ik werk 4 ochtenden (ook weekenden gelukkig waardoor ik door de week wel iets over hou), en op dinsdag zit ik in revalidatiecentrum de hele dag. EN de gyn heeft vooral in de ochtend spreekuur... Zucht...
Zo lang mezelf in acht hou en op tijd ga rusten is het goed te doen.
Vanmorgen weer echo gehad, alles was goed, mijn kindjes zijn gewoon keihard gegroeit!! In de curve zaten ze nu iets hoger als de vorige keer qua groei.
Ze zijn ook zo goed als even groot, in de curve is het 1 stip.
Alleen qua afspraken plannen loop ik totaal vast . Echo's kan ik redelijk buiten mijn werk om inplannen iedere 14 dagen, maar dan komt er ook nog iedere 14 dagen een afspraak bij de gyn bij vanaf nu en dat lukt gewoon niet
Ik werk 4 ochtenden (ook weekenden gelukkig waardoor ik door de week wel iets over hou), en op dinsdag zit ik in revalidatiecentrum de hele dag. EN de gyn heeft vooral in de ochtend spreekuur... Zucht...
Gast- Gast
Laced, balen van je kwaaltjes, ik ga er vanuit dat je gewoon 'pech' hebt dat je er meer last van hebt dan een ander.
BA, fijn dat de echo goed was, kan me goed voorstellen dat je je toch zorgen maakt.
Hier één dagje carnaval erop zitten, was gewoon gezellig, ondanks dat ik niet kon drinken. Vandaag en morgen gewoon nog een dag!
BA, fijn dat de echo goed was, kan me goed voorstellen dat je je toch zorgen maakt.
Hier één dagje carnaval erop zitten, was gewoon gezellig, ondanks dat ik niet kon drinken. Vandaag en morgen gewoon nog een dag!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
aanitaa schreef:Laced schreef:Hoi meiden,
Laced, zoals je weet heb ik ook ontzettend veel last van kwaaltjes. Ik herken het wel wat je zegt, dat kan er doorkomen. Ik had er ook last van zeker met duizeligheid enzo erbij. Ik ben ook al bijna 2 keer bijna flauwgevallen.
Heb jij nu nog steeds zoveel last van kwaaltjes? Hoever ben jij nu? 18 weken / 19 weken? Wat doe je er tegen als je voelt dat je bijna gaat flauwvallen?
Laced- Kletskop
Goedemorgen,
Laced, als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de VK bellen. Een keer extra is helemaal niet erg he!
BA, fijn dat de echo weer goed was! Weer een hele geruststelling he! Snap dat het lastig is met die afspraken.. Zeker omdat je elke 2 weken moet. Kun je iets regelen met je werk? Een keer in de middag werken? Of gaat dat niet?
Blondje, leuk dat je carnaval gevierd hebt! Ik drink al zo lang niet, dat ik het niet eens erg vind! Ben het niet eens gewend om te drinken. Maja, Carnaval is eigenlijk wel een zuipfeest he!
Ik ben druk bezig met foto's uitzoeken en bestellen om weer in te plakken.
Vanavond moet ik weer naar de Vk. Leuk!
Ik hoor boven gerommel, dus volgens mij is S. wakker.
Laced, als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de VK bellen. Een keer extra is helemaal niet erg he!
BA, fijn dat de echo weer goed was! Weer een hele geruststelling he! Snap dat het lastig is met die afspraken.. Zeker omdat je elke 2 weken moet. Kun je iets regelen met je werk? Een keer in de middag werken? Of gaat dat niet?
Blondje, leuk dat je carnaval gevierd hebt! Ik drink al zo lang niet, dat ik het niet eens erg vind! Ben het niet eens gewend om te drinken. Maja, Carnaval is eigenlijk wel een zuipfeest he!
Ik ben druk bezig met foto's uitzoeken en bestellen om weer in te plakken.
Vanavond moet ik weer naar de Vk. Leuk!
Ik hoor boven gerommel, dus volgens mij is S. wakker.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
KK: Dat zou kunnen, maar in de ochtend hebben ze me veel harder nodig, de middagen wordt nu gedaan door een ander team ivm personeelstekort.
De ochtenden zijn gewoon veel drukker.
Helaas heb ik van mijn laatste echo geen leuke foto, deze is van 2 weken terug... Nu lagen ze allebei in stuit met opgetrokken beentjes, hier lag 1 van de 2 nog met gestrekte benen.
Samen op de foto lukt niet meer, liggen er niet goed voor en zijn gewoon te groot.
Mijn hard groeiende buik heb ik in het buikjestopic gezet, wie volgt met een buikfoto?!
(formaat even aangepast, was wel heel groot)
De ochtenden zijn gewoon veel drukker.
Helaas heb ik van mijn laatste echo geen leuke foto, deze is van 2 weken terug... Nu lagen ze allebei in stuit met opgetrokken beentjes, hier lag 1 van de 2 nog met gestrekte benen.
Samen op de foto lukt niet meer, liggen er niet goed voor en zijn gewoon te groot.
Mijn hard groeiende buik heb ik in het buikjestopic gezet, wie volgt met een buikfoto?!
(formaat even aangepast, was wel heel groot)
Gast- Gast
Aaaahhh... wat lief!!!
kletskousje- Fluisteraar
Laced schreef:aanitaa schreef:Laced schreef:Hoi meiden,
Heb jij nu nog steeds zoveel last van kwaaltjes? Hoever ben jij nu? 18 weken / 19 weken? Wat doe je er tegen als je voelt dat je bijna gaat flauwvallen?
Ja helaas nog wel, wel iets minder maar ik kan nog niet echt genieten. Ben nu 17 weken morgen. Toen de misselijkheid iets minder werd, rond de 14 weken kreeg ik elke dag enorme hoofdpijn en migraine. En dat heb ik 2 weken lang gehad, gelukkig ook niet meer dagelijks nu maar ik baal er wel van. Als ik dat merk van het flauwvallen, dan ga ik rustig zitten of liggen, iets drinken of eten. Meestal probeer ik wat zout binnen te krijgen. Maar ik heb nu al 2 keer gehad dat ik enorm verward was, dat was echt heel erg eng. Hoe gaat het werken bij jou, lukt het wat?
Tiara- Kletskop
Anita: Wat heftig zeg! Wat je schrijft over die migraine herken ik wel. Ik heb zelf heel veel last van spanningshoofdpijnen en gister voelde ik het gewoon opkomen en vooral de laatste tijd s'avonds heb ik er heel veel last van. Ik werk op dit moment gewoon 40 uur. De ochtenden zijn prima te doen, aangezien ik s'avonds om 21.30 uur al lig te slapen, maar de avonden worden steeds vervelender. Ik probeer goed te eten, maar overdag leef ik ook droge crackers, soepjes e.d. Om zo toch een beetje weerstand op te bouwen. Ik heb donderdag weer een afspraak bij de verloskundige, dus dan wil ik het even bespreekbaar maken. Ook vervelend voor jou natuurlijk, dat je nu geen werk hebt.. of geeft dat juist wel een beetje rust?
Laced- Kletskop
Vervelend zeg! Ik herken het wel. Ik merk alleen wel dat als ik 's ochtends vroeg op ga staan, dat ik erg misselijk ben. En 's avonds heb ik ook geen puf nee, ben blij dat ik nu even niet late diensten draai. Maar ik baal wel hoor, dat ik geen werk heb, al heeft me het wel geholpen om rustig aan te doen. Het is een beetje tegenstrijdig, ben nu wel gewoon aan het solliciteren.
Trouwens toen ik eens naar de verloskundige belde dat ik bijna flauw was gevallen en over hoe ik mij voelde, maakte ze er helemaal niets van.
Trouwens toen ik eens naar de verloskundige belde dat ik bijna flauw was gevallen en over hoe ik mij voelde, maakte ze er helemaal niets van.
Tiara- Kletskop
Wat een mooie echo BA! Ik kan niet wachten tot ik onze uk ook zo duidelijk kan zien
@ Bayzle: Inderdaad ik geef je vriend gelijk. Carnaval zonder zuipen is geen carnaval haha
Ik heb vandaag mijn laatste CB -digital test, die ik in huis had gedaan. Gewoon uit nieuwsgierigheid, om te kijken of het aantal weken is veranderd haha De aller eerste die ik deed was 1-2 weken, week er na 2-3 weken en nu geeft ie +3 weken aan . Geeft toch nog wat extra bevestiging dat het echt HCG omhoog gaat . Ja komt misschien heel stom over dat ik hier bevestiging in ga zoeken, maar het neemt een stukje onzekerheid weg, aangezien ik niet echt merk dat ik zwanger ben.
@ Bayzle: Inderdaad ik geef je vriend gelijk. Carnaval zonder zuipen is geen carnaval haha
Ik heb vandaag mijn laatste CB -digital test, die ik in huis had gedaan. Gewoon uit nieuwsgierigheid, om te kijken of het aantal weken is veranderd haha De aller eerste die ik deed was 1-2 weken, week er na 2-3 weken en nu geeft ie +3 weken aan . Geeft toch nog wat extra bevestiging dat het echt HCG omhoog gaat . Ja komt misschien heel stom over dat ik hier bevestiging in ga zoeken, maar het neemt een stukje onzekerheid weg, aangezien ik niet echt merk dat ik zwanger ben.
Gast- Gast
Razz, als jij er beter bij voelt, moet je dat gewoon doen
Hoe lang denk je zelf dat je zwanger bent? En wanneer moet je ook alweer naar de vk?
Hoe lang denk je zelf dat je zwanger bent? En wanneer moet je ook alweer naar de vk?
kletskousje- Fluisteraar
Hoever ben jij nu Razz, 6 weken? Als jou CB zo duidelijk veranderd, wordt ik nog nieuwsgieriger naar mijn eerste echo vrijdag hihi. Ik denk echt dat ik verder ben. Had net ook een lange trui aan, als jurk zeg maar, redelijk strak, en dan zie ik mijn buik dus ook goed. Dus maar ff wat anders aangedaan, voor ik zo vragen krijg op het werk! Misschien valt het mij ook meer op omdat ik het weet, maar ik durf het risico niet te nemen.
Gast- Gast
@ kletskousje: Ik ben aanstaande woensdag 6 weken als het goed is. Ik heb de 23e de eerste afspraak bij de verloskundige en dan meteen die week nog een echo als het goed. Ik ben dan dus 8 weken.
@Bazyle: Ik heb dat ook nu al dat er een kleine ronding te zien is, als ik een jurkje of strakke trui draag. vandaar dat ik heb getwijfeld aan hoe lang ik zwanger zou kunnen zijn ( de menstruatie voor mijn laatste menstruatie was maar 2of 3 dagen en helemaal niet hevig). Maar als ik er dan over na denk, ik had de laatste cyclus 2 dagen een duidelijke posi ovulatietest en als ik al zwanger geweest zou zijn, kan dat ook niet neem ik aan Dus het zijn hoogstwaarschijnlijk mijn darmen die voor een opgezwolle buik zorgen.
@Bazyle: Ik heb dat ook nu al dat er een kleine ronding te zien is, als ik een jurkje of strakke trui draag. vandaar dat ik heb getwijfeld aan hoe lang ik zwanger zou kunnen zijn ( de menstruatie voor mijn laatste menstruatie was maar 2of 3 dagen en helemaal niet hevig). Maar als ik er dan over na denk, ik had de laatste cyclus 2 dagen een duidelijke posi ovulatietest en als ik al zwanger geweest zou zijn, kan dat ook niet neem ik aan Dus het zijn hoogstwaarschijnlijk mijn darmen die voor een opgezwolle buik zorgen.
Gast- Gast
Met die reden twijfel ik dus ook... Ik heb mijn vorige menstruatie bijna niet gebloed, en ik was later. Ik heb geen ovulatietesten gebruik dus ik heb die zekerheid niet. Wel getest op dag 26, ik moest de dag erna ongesteld worden alleen dat liep nog 2 dagen uit. En de test die ik gebruikte kan 4 dagen voor NOD al HCG waarnemen, maar omdat ik dus iets later was twijfel ik echt of ik misschien toen niet al zwanger was. Maarja, ik zie het vrijdag allemaal wel.
Gast- Gast
Spannend vrijdag dan Bazyle!
Mijn carnaval zit er op, heb het heel gezellig gehad, ook zonder alcohol! (Maar volgend jaar worden het waarschijnlijk wel een paar glaasjes alcohol hoor!) Genoten ook van de optochten in het zonnetje, we hebben echt geboft met het weer!
Net bloed weesten prikken, zag er erg tegen op, maar gelukkig heb ik goede aders en voelde ik het nauwelijks. Heb me voor niks druk lopen maken!
Volgende week donderdag heb ik de termijnecho, maar heb nu al twee echo's gehad waarbij ze op 11 oktober uitkwamen, dus zou het wel een beetje gek vinden als het nu opeens anders zou zijn.
Ik denk allemaal dat er bij mij nog niet zoveel te zien is, kan in elk geval nog wel in mijn gewone kleren. Vrijdag is het 2 maanden, dan zal ik eens een buikfoto maken.
Mijn carnaval zit er op, heb het heel gezellig gehad, ook zonder alcohol! (Maar volgend jaar worden het waarschijnlijk wel een paar glaasjes alcohol hoor!) Genoten ook van de optochten in het zonnetje, we hebben echt geboft met het weer!
Net bloed weesten prikken, zag er erg tegen op, maar gelukkig heb ik goede aders en voelde ik het nauwelijks. Heb me voor niks druk lopen maken!
Volgende week donderdag heb ik de termijnecho, maar heb nu al twee echo's gehad waarbij ze op 11 oktober uitkwamen, dus zou het wel een beetje gek vinden als het nu opeens anders zou zijn.
Ik denk allemaal dat er bij mij nog niet zoveel te zien is, kan in elk geval nog wel in mijn gewone kleren. Vrijdag is het 2 maanden, dan zal ik eens een buikfoto maken.
blondje1313- Kletskop
Blondje: Fijn dat je toch nog carnaval hebt gevierd! Ook zonder alcohol kan het gezellig zijn! Volgende week heb je dus de termijnecho? Leuk om dan je kleintje weer te mogen bewonderen! Ik zie ook altijd op tegen het bloedprikken. Ik ben gisteren pas bloed wezen prikken. Het kwam er telkens maar niet van..
Het ook best hoor, dat je nog niets ziet. Tot 12 weken zag je bij mij ook nog niets, nu de laatste 2 weken merk ik dat mijn buik aan het groeien is. Mijn broeken gaan nog wel dicht, maar het zit niet lekker. Gisteren een grote bestelling gedaan bij H&M, dus hopelijk zitten er wat passende dingen tussen!
Bazyle: Nog 2 dagen.. dan heb je eindelijk je echo! Ben benieuwd hoe ver je bent. Alvast veel plezier!
Het ook best hoor, dat je nog niets ziet. Tot 12 weken zag je bij mij ook nog niets, nu de laatste 2 weken merk ik dat mijn buik aan het groeien is. Mijn broeken gaan nog wel dicht, maar het zit niet lekker. Gisteren een grote bestelling gedaan bij H&M, dus hopelijk zitten er wat passende dingen tussen!
Bazyle: Nog 2 dagen.. dan heb je eindelijk je echo! Ben benieuwd hoe ver je bent. Alvast veel plezier!
Laced- Kletskop
Ja nog 2 dagen... Morgen heb ik een drukke dag, dus die is gelukkig zo voorbij (hoop ik dan) Ik moet vrijdag om kwart over 3 naar de verloskundige, ben om 4 uur klaar en om 5 uur weer werken. Ik zal wel proberen of ik even hier een berichtje kan achterlaten hoe het ging! Ik heb nu al een beetje onrustig gevoel als ik eraan denk haha, de zenuwen zullen vrijdag wel door mijn lijf gieren!
@Blondje, heb jij nu elke 2 weken een afspraak ofzo? Je had met 6 weken een echo gehad toch..? En nu weer eentje, dus dan kom ik op ongeveer elke 2 weken :p
@Blondje, heb jij nu elke 2 weken een afspraak ofzo? Je had met 6 weken een echo gehad toch..? En nu weer eentje, dus dan kom ik op ongeveer elke 2 weken :p
Gast- Gast
Hoi meiden,
Ik lees zo af en toe wel mee,maar ben nog vaak erg moe en heb dan geen fut om te reageren.
Hier gister weer een echo gehad,vlgd afspraak staat over 4 weken weer.
De kleine lag gister op zijn zij en maar heen en weer zwaaien met die armpjes,ook lag hij andersom grappig gezicht zeg
Verder blijkt mijn baarmoeder behoorlijk naar achter te liggen en is deze nog gekanteld.
Bayzle:Wat spannend bijna je echo,geniet ervan meid!
All:Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Ik lees zo af en toe wel mee,maar ben nog vaak erg moe en heb dan geen fut om te reageren.
Hier gister weer een echo gehad,vlgd afspraak staat over 4 weken weer.
De kleine lag gister op zijn zij en maar heen en weer zwaaien met die armpjes,ook lag hij andersom grappig gezicht zeg
Verder blijkt mijn baarmoeder behoorlijk naar achter te liggen en is deze nog gekanteld.
Bayzle:Wat spannend bijna je echo,geniet ervan meid!
All:Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Gast- Gast
Bazyle, had met 7 weken een ingelaste echo ivm bloedverlies, toen met 8 weken de eerste afspraak bij de verloskundige met een reguliere echo en nu volgende week (met 10 weken) de termijnecho. En dan zijn ze op... (wel nog een twintig weken echo, en waarschijnlijk nog een pretecho, maar die zijn niet bij de verloskundige). Dan zullen de afspraken bij de verloskundige ook wel wat langer uiteen zijn.
Lieveheersbeestje, leuk dat je weer een echo hebt gehad.
Lieveheersbeestje, leuk dat je weer een echo hebt gehad.
blondje1313- Kletskop
@ blondje, oh zo oké! Ik wist niet dat ze dan met de gewone afspraak weer een echo deden, wel heel leuk! En termijn echo is om definitieve uitgerekende datum te bepalen toch? Ik denk dat ik die nu ook vrijdag heb.
@ lieveheersbeestje, ik hoop dat je heel snel opknapt!
@ lieveheersbeestje, ik hoop dat je heel snel opknapt!
Gast- Gast
Hey meiden,
Hopelijk gaat alles goed met jullie, ik ben iets tegengekomen en het blijft een beetje in mijn hoofd zitten, ben benieuwd hoe jullie hierover denken; www.wonderbaar.com
Ik wil er zelf misschien wel iets mee gaan doen, wie niet waagt wie niet wint
Duik nu mijn bed weer in, ben niet lekker! Reageer snel weer op iedereen apart!
Hopelijk gaat alles goed met jullie, ik ben iets tegengekomen en het blijft een beetje in mijn hoofd zitten, ben benieuwd hoe jullie hierover denken; www.wonderbaar.com
Ik wil er zelf misschien wel iets mee gaan doen, wie niet waagt wie niet wint
Duik nu mijn bed weer in, ben niet lekker! Reageer snel weer op iedereen apart!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 12 van 22 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in November, December of Januari