Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 5:45

jullie mogen speculeren hoor, over jongens of meiden. Met 2x kans omdat ze samen zijn en erg goede apparatuur in het ziekenhuis kan je heeeeel veel zien op de 3d echo.
Ook moet ik het later nog een keer navragen omdat ze geen 100% zekerheid kon geven.

Razz: die buikpijn is heel herkenbaar, dat is gewoon het groeien is mij verteld.

Vanavond afspraak voor een kinderwagen. De vorige keer had ik ook afspraak bij iemand en mailde 's middags opeens dat ie verkocht was.
Deze is 2x mee gereden, en hebben dan 150 ,00 korting op de winkelprijs... Wel de moeite van het rijden en kijken waard vind ik...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  kletskousje vr 25 feb 2011 - 6:36

BA, Zijn jullie al met de namen bezig? Lijkt me wel heel leuk om 2 namen te bedenken.
Welke kinderwagen gaan jullie aanschaffen?

Ik heb weer lekker weekend en hoef nu pas woensdag weer.
Heerlijk.
Moest deze week een keer 4x werken, maar dat valt toch wel tegen met een kleintje en ook nog eens zwanger zijn!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schism vr 25 feb 2011 - 9:55

@ Pippi: Mij is de 9 maandenbeurs ook heel erg tegen gevallen, was echt eens maar nooit weer. Wij hebben ook het kamertje al en van het weekend gaan we voor een kinderwagen kijken. Waarom wachten als je tegen iets leuks aan loopt, je hebt het toch nodig?!

@ Razz: Gefeliciteerd! Ik heb in het begin ook heel erg menstruatiebuikpijn gehad, niks om je zorgen over te maken dus! Dat is je baarmoeder die aan het groeien is.

@ Lieveheersbeestje: Gecondoleerd, heel veel sterkte morgen!

@ All: De vermoeidheid wordt hier eindelijk wat minder! Moet 's avonds nog wel vroeg mijn bed in, maar ik sta 's ochtends gelukkig niet meer zo moe op. Hopen dat het nu snel weg gaat, heb wel weer behoefte aan wat energie!

Verder begint mijn buikje nu wel te komen. Mensen die het niet weten zien het waarschijnlijk niet, omdat ik slank ben zie ik zelf hoe mijn buik gegroeid is, maar voor anderen heb ik nog steeds een vrij platte buik Wink Merk wel dat mijn broeken nu ook echt minder lekker gaan zitten. Heb al wel positiebroeken gekocht, maar ik weiger ze al aan te doen haha. Die band is ook nog wel een beetje te wijd.

Ik heb een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling! 15 maart mogen we, ik ben zooooo benieuwd!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:58

Thanks meiden,voor jullie medeleven I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 12:33

@ Bazyle: Nee hoor, je komt niet hard over, je hebt gewoon gelijk !
@ BA: En was de kinderwagen wat?
@all: Bedankt voor jullie reacties. Ik heb verder geen bloedverlies dus dit stelt me wat gerust smile Morgen ga ik het tegen mijn fam. vertellen op mijn verjaardag..vind het zo spannendddd Laughing Ik denk dat ik muffins bak en daar dan muisjes op doe .. dan is het duidelijk lijkt me smile Ik heb mijn vriend vandaag een cadeautje gegeven; 'help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun. Erg grappig boekje!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 25 feb 2011 - 21:41

Mijn man heeft het boek van Kluun al uit, vond het zo lief dat hij meteen ging lezen.

Razz, ik ben een stuk gerustgestelder nu ik een eerste echo gehad heb.

Gisteren op een verjaardag viel ik gewoon op de bank in slaap, toen maar vlug naar huis gegaan. De jarige zelf wist wel dat ik zwanger was, maar de meeste andere gasten niet.
Waarschijnlijk maken we het dit weekend/komende week aan iedereen bekend.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 21:59

@ Razz: Gefeliciteerd meid!! En veel plezier met vertellen, ik vond het zo leuk om te doen. Mensen leven met je mee, maakt het alleen maar leuker!

De wagen is super, staat hier nu midden in de kamer haha!! Moeten alleen nog 2 maxi cosi's aanschaffen, die kunnen er ook op.

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 Zoom-black_2

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 Zoom-black_7

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 Zoom-black_8

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 Zoom-black_3

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 22:01

O, de plaatjes zijn wel heel erg groot Embarassed . Zal ze straks weer weghalen.
Hebben nu de standaard versie met 2 wandelwagen inzetten, die kunnen ook plat en kunnen ze met 6 maanden in.
Hij is echt heel klein in te klappen, past makkelijk in de auto. En niet zwaar, dus ben er helemaal happy mee Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 22:07

Leuke, handige kinderwagen !

Ik ben vandaag nog niet echt jarig hoor. Dinsdag pas,maar toch bedankt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 22:09

Razz88 schreef:Leuke, handige kinderwagen !

Ik ben vandaag nog niet echt jarig hoor. Dinsdag pas,maar toch bedankt Laughing
O haha, je viert het alleen vandaag? :P

Ja, met 2 moet je naar praktisch kijken en niet meer zo naar mooi, ookal vind ik m super. Alleen wel groot...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 0:05

Mooie kinderwagen BA! Wat ik me zostraks ineens af vroeg, onze bovenburen hier hebben eerst nog een klein halletje voor ze de trap oplopen, hebben jullie dat niet? Dat je daar de kinderwagen kan parkeren, ingeklapt, hoef je m niet telkens naar boven te sjouwen. Jullie hebben een bovenwoning toch?

@Razz veel plezier met vertellen! Ben blij dat je het niet verkeerd opvat wat ik zei smile Oja en fijne dag vandaag natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 0:09

Bazyle: Het onderstel komt waarschijnlijk aan de muur te hangen bij de trap, het is daar waarschijnlijk klein genoeg voor.
Al hebben we voor de deur nog een klein trapje, dus het blijft wel sjouwen, maar komt wel goed :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:03

Oké, ik had niet aan nog een trapje gedacht haha. Het lijkt of het bij jou veel sneller gaat als bij mij, de tijd, nu zie ik dat je alweer 15 weken bent... Heel gek, bij sommige andere gaat het voor mn gevoel kei langzaam, terwijl iedereen natuurlijk gelijk gaat haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:08

Bazyle schreef:Oké, ik had niet aan nog een trapje gedacht haha. Het lijkt of het bij jou veel sneller gaat als bij mij, de tijd, nu zie ik dat je alweer 15 weken bent... Heel gek, bij sommige andere gaat het voor mn gevoel kei langzaam, terwijl iedereen natuurlijk gelijk gaat haha
Komt misschien omdat jouw ticker anderom telt? Het gaat bij mij net zo snel/ langzaam als bij iedereen. Alleen mijn zwangerschap zal iets korter zijn. Rond de 36 weken, maximaal 37 houden ze nu aan...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:20

Ja dat kan ook wel, ik wilde graag een originele ticker, want ik vind die puzzel ook leuk alleen die hebben al zoveel mensen. En deze telt dus andersom, vind ik wel jammer maar weet geen andere site waar die vanaf het begin telt en waar ze leuke hebben dusja

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 26 feb 2011 - 23:38

Mooie wagen B.A.!
Helemaal leuk dat ze naar elkaar kunnen kijken.
Wij hebben gisteren babykamers bekeken om inspiratie op te doe.
Jee wat is er veel verkrijgbaar.
Was een leuk dagje uit.

Wat niet de bedoeling was: we hebben een kinderwagen gekocht!
Hij is super mooi, en was een mooie aanbieding.
We waren er gisteren helemaal hyper door Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  kletskousje za 26 feb 2011 - 23:45

Goedemorgen,

Mooie wagen BA!

Yes, welke wagen heb je gekocht?

Wij gaan pas in mei/juni voor een nieuwe kamer kijken..
Dat duurt nog zo lang haha
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  yes1984 zo 27 feb 2011 - 0:02

Wij zijn gister ook gaan kijken om inspiratie op te doen.
Nu hebben we ook allemaal boekjes meegenomen.
En daar staat echt een hele mooie kamer in, die 'pas' in halverwege april in de winkel komt.
Dus dan gaan we rond die tijd naar kijken.

We hebben deze wagen gekocht (wordt pas veel later geleverd).
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13587&groep_id=4328&merk=4334

De wagen is zwart maar de bak is antraciet. Erg mooi.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  kletskousje zo 27 feb 2011 - 0:11

Ziet er leuk uit Yes.
Lijkt een beetje op de bugaboo!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  yes1984 zo 27 feb 2011 - 0:13

Idd, maar dan de goedkopere variant Wink
De recenties zijn goed.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 1:58

Leuke wagen Yes!
Vind het wiegje ook heel leuk, maar vind het altijd zo zonde dat ze er maar kort in kunnen. Als ik 1 kindje had gekregen had ik waarschijnlijk ook wel een wiegje gedaan, dan de Celine wieg. Maar nu 2 wiegen en daarna 2 ledikantjes ga ik niet aan beginnen.

Heb trouwens 2 maxi cosi's cabriofix besteld, in rood. Het onderstel van de wagen is zwart, en wilde wel een beetje kleur (nog even zitten twijfelen over wit/ creme, maar dat is zoooo besmettelijk). En ze waren nu 75,00 per stuk ipv 175,00 omdat het de kleur van 2010 is. Zal waarschijnlijk toch nog wel andere kleur hoezen erbij kopen... En als ik ze niet mooi vind staan op het onderstel stuur ik ze gewoon retour!!

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 110207648-000-1-large

Heb net mijn buikje in het buikjes- topic gezet, ben heel benieuwd naar die van jullie!! angel

Gast
Gast

Bericht  yes1984 zo 27 feb 2011 - 2:07

Beauty Addict schreef:Leuke wagen Yes!
Vind het wiegje ook heel leuk, maar vind het altijd zo zonde dat ze er maar kort in kunnen. Als ik 1 kindje had gekregen had ik waarschijnlijk ook wel een wiegje gedaan, dan de Celine wieg. Maar nu 2 wiegen en daarna 2 ledikantjes ga ik niet aan beginnen.

Heb trouwens 2 maxi cosi's cabriofix besteld, in rood. Het onderstel van de wagen is zwart, en wilde wel een beetje kleur (nog even zitten twijfelen over wit/ creme, maar dat is zoooo besmettelijk). En ze waren nu 75,00 per stuk ipv 175,00 omdat het de kleur van 2010 is. Zal waarschijnlijk toch nog wel andere kleur hoezen erbij kopen... En als ik ze niet mooi vind staan op het onderstel stuur ik ze gewoon retour!!

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 7 110207648-000-1-large

Heb net mijn buikje in het buikjes- topic gezet, ben heel benieuwd naar die van jullie!! angel

Mooie kleur!
Ik vind de Celine ook heel erg mooi. Maar die is zo duur.
Wij willen graag in het begin een wiegje in de kamer, voor de slaapjes overdag.
En pas later de box in huis.
Dan ben je steeds lekker dichtbij je kindje, en kan het toch in een lekker wiegje slapen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  yes1984 zo 27 feb 2011 - 2:08

Ik heb even gespiekt b.a. maar mooi buikje!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:14

Om in de kamer te slapen kan je toch ook eventueel de wieg van je kinderwagen gebruiken of niet?

Gast
Gast

Bericht  yes1984 zo 27 feb 2011 - 2:18

Dat kan inderdaad, maar lijkt me niet zo confortabel voor iedere dag.
Daarnaast vind ik het niet zo mooi staan, hele dagen een kinderwagen in de woonkamer Embarassed
Mocht het kindje een slechte nacht hebben kun je het ook zo even op je eigen slaapkamer neerzetten, zodat het in de het wiegje op onze kamer kan slapen. (als is het in 1e instantie alleen voorde overdag bedoelt, je weet nooit hoe het zal gaan).
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: