Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hond laten inslapen na bijtincidenten?

+6
lieke89
loura
Suusie
Lejow
Jordana
Cheesegirl
10 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Hond laten inslapen na bijtincidenten? - Pagina 7 Empty Re: Hond laten inslapen na bijtincidenten?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:06

Prinses Bo, ik heb hem nooit honden zien schoppen en het lijkt me sterk dat hij dat doet omdat dat alleen maar averechts werkt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hond laten inslapen na bijtincidenten? - Pagina 7 Empty Re: Hond laten inslapen na bijtincidenten?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:10

Storm schreef:Hmm oke, ik kan me er vrij weinig bij voorstellen, dan is het gewoon dieren mishandelen op TV wat hij doet. Lijkt me ook dat dat strafbaar is.

De volgende keer maar met een kritischer oog naar zijn shows kijken.

Sja, of het mishandeling is of niet, daar valt over te twisten.
Maar als iemand naar zijn show kijkt, zonder al teveel te weten over hondentaal dan lijkt het allemaal geweldig.
Ken je die taal wel, dan zie je een doodongelukkige en bange hond.
Gewoon zielig vind ik dat.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:11

Caribbeanlover schreef:Prinses Bo, ik heb hem nooit honden zien schoppen en het lijkt me sterk dat hij dat doet omdat dat alleen maar averechts werkt.

Heb je die links bekeken?
Ik zit hier echt niet uit mn nek te zwetsen ofzo.
Maar als jij zijn methode wilt toepassen moet je dat vooral doen.
Je verpest er alleen je hond mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:13

Ik ga die sites even bekijken, heb gister zelf ook al zitten googlen. Ik vind het nogal wat om hem een dierenbeul te noemen. Ik heb vanochtend nog zitten kijken naar zijn show, ik zag niets wat me verontrustte. Ik denk dat er ook veel mensen zijn die hem zijn succes niet gunnen. Er zijn ook veel trainers die hem geweldig vinden, waar baseren die dat dan op?

Laatst aangepast door Darcy op di 15 feb 2011 - 1:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:14

PrinsesBo schreef:
Storm schreef:Hmm oke, ik kan me er vrij weinig bij voorstellen, dan is het gewoon dieren mishandelen op TV wat hij doet. Lijkt me ook dat dat strafbaar is.

De volgende keer maar met een kritischer oog naar zijn shows kijken.

Sja, of het mishandeling is of niet, daar valt over te twisten.
Maar als iemand naar zijn show kijkt, zonder al teveel te weten over hondentaal dan lijkt het allemaal geweldig.
Ken je die taal wel, dan zie je een doodongelukkige en bange hond.
Gewoon zielig vind ik dat.
Natuurlijk zie je een doodsongelukkige en bange hond, daar schakelen ze die man toch juist voor in?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:16

Oh ja én, ik las een stukje in een tegenreactie op de laatste link uit je lijstje, daar was ik het mee eens:

Het beeld dat je nu schetst van het ‘hoopje ellende’ heeft m.i. met verandering te maken. Het dier is gewend om zich op een bepaalde manier te gedragen en wordt door Millan gedwongen zich anders te gedragen. Dat is een worsteling, daar wordt elk wezen in eerste instantie timide en ongelukkig van. De emoties van angst, opwinding en ander niet normaal hondengedrag maakt de hond ook niet gelukkig. Het ‘eindresultaat’ laat in het merendeel van de gevallen zien dat de hond vrolijk kwispelend met de baas aan het rennen is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:19

Ik zou hem trouwens graag eens in het echt zien werken, in plaats van op tv. Jammer dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren :P Wat ik apprecieer in zjin aanpak is dat hij vaak de baasjes "corrigeert" en ze laat zien dat je met stemming al zo ontzettend veel kan bereiken (even erbuiten gelaten of hij al dan niet rare tools zou gebruiken).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:38

Misschien is niet álles wat Milano doet goed, maar zijn basis vind ik wel heel erg goed; behandel een hond als een hond. Een hond ís geen mens, ís geen persoon en staat áltijd onder een mens. Mensen verkloten dieren gewoon, een hond is een hond, een dier dat afstamt van de wolf, dus áltijd een jachtinstinct zal houden. Daarom zul je ook altijd uit moeten kijken met een hond, of 't nou je poepsiewoepsie van een Golden Retriever is of niet. Volgens mij beginnen de problemen gewoon als je een hond anders gaat behandelen dan waar-ie 'goed' voor is, of 't nou is dat je 'm verandert in een bijtend vechtmachine of 'm behandelt als je kind.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:44

Darcy schreef:Ik zou hem trouwens graag eens in het echt zien werken, in plaats van op tv. Jammer dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren :P Wat ik apprecieer in zjin aanpak is dat hij vaak de baasjes "corrigeert" en ze laat zien dat je met stemming al zo ontzettend veel kan bereiken (even erbuiten gelaten of hij al dan niet rare tools zou gebruiken).

Ik ga er 8 mei heen en er zijn nog tickets te koop (heb ff voor je gekeken).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:45

Trisha schreef:Misschien is niet álles wat Milano doet goed, maar zijn basis vind ik wel heel erg goed; behandel een hond als een hond. Een hond ís geen mens, ís geen persoon en staat áltijd onder een mens. Mensen verkloten dieren gewoon, een hond is een hond, een dier dat afstamt van de wolf, dus áltijd een jachtinstinct zal houden. Daarom zul je ook altijd uit moeten kijken met een hond, of 't nou je poepsiewoepsie van een Golden Retriever is of niet. Volgens mij beginnen de problemen gewoon als je een hond anders gaat behandelen dan waar-ie 'goed' voor is, of 't nou is dat je 'm verandert in een bijtend vechtmachine of 'm behandelt als je kind.

Okee dit was dus mijn punt maar ik had er vijf reacties voor nodig Very Happy Een hond is eerst een hond, dan een ras en dán pas heeft hij een naam, zo zegt Cesar dat Wink

Gast
Gast

http://www.cesarmillanlive.com/tourdates&tickets.html

Gast
Gast

Caribbeanlover schreef:
Darcy schreef:Ik zou hem trouwens graag eens in het echt zien werken, in plaats van op tv. Jammer dat dat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren :P Wat ik apprecieer in zjin aanpak is dat hij vaak de baasjes "corrigeert" en ze laat zien dat je met stemming al zo ontzettend veel kan bereiken (even erbuiten gelaten of hij al dan niet rare tools zou gebruiken).

Ik ga er 8 mei heen en er zijn nog tickets te koop (heb ff voor je gekeken).

Oeh wat cool, ik ga even aan mijn vriend en schoonmoeder vragen of ze mee willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:46

Okee wow het is DUUR.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:07

Darcy schreef:Okee wow het is DUUR.

€ 39,00 vind ik niet heel duur en voor dat geld heb je ook concertkaartjes ed.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:08

Het is wel duur als je in Overijssel woont, dus ook nog veel autokosten/treinkosten hebt en je niet zo ruim in je geld zit op het moment :P (en het goedkoopste was 39, de duurste zijn 95) Maar goed, laat even weten hoe het was!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:17

Oh oke vandaar, ja is goed dat doe ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:46

Oh jeetje, zo had ik nog nooit naar die man gekeken. Ik bewonderde hem zelfs, vanwege zijn gedrag naar de hondeneigenaren toe. De honden zelf zie ik als onderdanig en 'beleerd' door hem. Maar het is me ook wel eens opgevallen dat het niet altijd even zachtaardig gaat...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 8:01

Darcy schreef:
Trisha schreef:Misschien is niet álles wat Milano doet goed, maar zijn basis vind ik wel heel erg goed; behandel een hond als een hond. Een hond ís geen mens, ís geen persoon en staat áltijd onder een mens. Mensen verkloten dieren gewoon, een hond is een hond, een dier dat afstamt van de wolf, dus áltijd een jachtinstinct zal houden. Daarom zul je ook altijd uit moeten kijken met een hond, of 't nou je poepsiewoepsie van een Golden Retriever is of niet. Volgens mij beginnen de problemen gewoon als je een hond anders gaat behandelen dan waar-ie 'goed' voor is, of 't nou is dat je 'm verandert in een bijtend vechtmachine of 'm behandelt als je kind.

Okee dit was dus mijn punt maar ik had er vijf reacties voor nodig Very Happy Een hond is eerst een hond, dan een ras en dán pas heeft hij een naam, zo zegt Cesar dat Wink
Ben het met jullie eens.

Honden gaan onderling ook niet altijd even lief met elkaar om.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: