Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 15 van 18 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 15 Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  Minx zo 6 jan 2013 - 10:38

Zit zeker niet tussen je oren. Suikers kun je eigenlijk zien als een soort van gifstoffen. Op het moment dat je ze niet mee neemt ga je je dus vrij snel beter voelen:)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sushi zo 6 jan 2013 - 10:41

Cool Very Happy

Dat gevoel motiveert ook echt wel om door te gaan!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  _Lana_ zo 6 jan 2013 - 10:59

Ik voel me sowieso altijd veel beter als ik goed bezig ben. Daarom vind ik het altijd zo gek dat ik het niet volhou.
Juist omdat ik me zoveel beter voel.

Verder heb je waarschijnlijk minder last van een opgeblazen gevoel, waardoor je ook al slanker lijkt.
Heerlijk toch!

Hier gaat het morgen echt serieus beginnen. En ik heb er weer zin in!
Dus ik kom hier nu ook wat vaker langs hoor.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Sushi zo 6 jan 2013 - 11:03

_Lana_ schreef:Ik voel me sowieso altijd veel beter als ik goed bezig ben. Daarom vind ik het altijd zo gek dat ik het niet volhou.
Juist omdat ik me zoveel beter voel.

Verder heb je waarschijnlijk minder last van een opgeblazen gevoel, waardoor je ook al slanker lijkt.
Heerlijk toch!

Hier gaat het morgen echt serieus beginnen. En ik heb er weer zin in!
Dus ik kom hier nu ook wat vaker langs hoor.
Ik weet niet of ik al slanker lijk, zou kunnen, maar het is me zelf nog niet opgevallen. Misschien dat het over een tijdje andere mensen wel gaat opvallen en dat motiveert natuurlijk het meeste (denk ik), als anderen het zien en complimentjes erover geven.

Succes morgen! Ik ga proberen om hier wat vaker te posten, ook dat zal denk ik motiverend helpen.

Ik heb trouwens een boekje gekocht waarin ik dagelijks ga opschrijven wat ik heb gegeten die dag (doe dat nu vanaf 1 januari). Dat is ook en stok achter de deur om me niet helemaal te buiten te gaan aan slechte dingen. Want ik moet dat opschrijven en het is natuurlijk niet leuk om op te schrijven dat ik een halve zak chips en een chocoladereep heb gegeten Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  blauwwitrood zo 6 jan 2013 - 22:12

@Dr_oupy: wauw, wat goed dat je al zoveel bent afgevallen. Welke shakes gebruik je? Als je zo goed doorgaat is die 15kg er ook zo af smile

@Pannetoet: 1kg, dat vind ik nog netjes als ik kijk wat ik zelf ben aangekomen tijdens de feestdagen Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 15 1578173417 Ziet er goed uit, je menu. Ik zou nog wel wat extra fruit toevoegen denk ik, iig op zondag. Succes!

@Sushi: fijn, die actie van je vriendin. Wat knap dat je toch weinig van genomen hebt! En je mag zeker trots zijn dat je geen chocomousse hebt genomen, maar gewoon yoghurt. Top zeg! En dat gevoel, dat kan zeker. Je bent goed bezig, eet gezonde dingen, dus dat kan je al snel merken. Die lijstjes bijhouden werkt voor mij ook goed, ik hou het zelf bij in een app op mijn telefoon. Slechte dingen invullen voelt idd niet zo heel goed Wink

@Lana: succes!! En volhouden he, je kunt het! Very Happy

@Silly-one: succes weer!

Hier ging het de eerste dagen zo goed, maar het weekend dubbel zo slecht. Dus nu vol goede moed er weer tegenaan. Ik ga vanaf vandaag het boek van Sonja Bakker wat ik bij Lidl heb gekocht volgen icm wat variatie/aanvulling van mezelf. Ook heb ik het boek van het Keuzedieet, wat Germini/PennyBlossom ook heeft, inmiddels ontvangen. Interessant boek, ook al wist ik het meeste wel al.

Succes dames!Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 15 281626781
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Fortissimo zo 6 jan 2013 - 22:16

Poging 2 voor mij hier. Ben vorige week ziek geworden, dus heb me er niet echt aan kunnen houden. Was al blij dat ik iets binnenhield. Wel is er 3 kilo af, maar dat zal misschien nog weer wat oplopen omdat die er natuurlijk niet 'fair' er af zijn gegaan. Ik ben nu nog steeds niet lekker, maar hoef niet veel te eten vandaag volgens Sonja dus komt goed uit.

O: Volkorenboterham met vruchtenhagel en een glas jus 'd orange.
T: 2 mandarijnen
L: Bakje yoghurt met cruesli en een banaan
T: 1 sultana en 1 opkikker
A: aardappelen, groente en vlees
T: Bakje yoghurt
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  silly-one zo 6 jan 2013 - 22:37

De normale werkweek is weer begonnen en ik pak mijn sportritme gelijk weer op.

Net terug van een rondje hardlopen. Liep 8 km in 47 minuten. Aangezien ik in mei de Marikeloop wil gaan doen en daar de 10 wil gaan lopen ben ik niet ontevreden. Mijn streeftijd zal worden 10 km in 55 minuten.
Zondag niet meer wezen squashen, maar ik had genoeg spierpijn van het verven zaterdag bij vrienden. Ik heb daar de halve minder boven mijn macht staan schilderen. Helaas gingen we daarna wel uit eten, dus het gezond eten die avond is er bij ingeschoten. Dat heb ik gisteren avond weer gedaan.

@ Pannetoet: ik zal wat keer koolhydraten eten als ik jou was. Zeker op de avonden dat je gaat sporten. Ik deed dat in het begin ook niet ( volgende wat recepten van Dr. Frank), maar de avonden dat ik sporten was ik niks waard. Die koolhydraten heb je dan gewoon nodig.

@ Sushi: Wat ik zelf heel erg merkte in het begin was dat mijn lichaam niet meer om suikers vroeg op den duur. De eerste paar dagen had ik echt behoefte aan chips of aan snoep, maar nu eigenlijk niet meer. Nu merk ik zelfs dat als ik snoep, dat ik vaak veel minder energie heb. Ik voel me dan vaak behoorlijk futloos.

@ BWR: Ook weer succes! We gaan er gewoon keihard voor.

@ fortissimo: Je lijstje ziet er goed uit, maar ik ben zelf nogal iemand die vraag tekens zet bij cup-a-soup en de opkikkers. Daarin zitten zoveel zouten en andere dingen die mij niet goed lijken. Ik zal dan zelf sneller voor een glas verse sap gaan o.i.d.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Fortissimo zo 6 jan 2013 - 22:40

@Sillyone: Ik vind daar niet zoveel ergs aan. Een bouillon op z'n tijd is niet slecht. Cup a soup is weer wat anders, maar opkikker is gewoon een bouillonblokje in principe. Ik vind het wel een lekkere afwisseling en daarbij heb je gewoon je zouten wel nodig. Want voor de rest krijg ik niet veel zout binnen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  madam zo 6 jan 2013 - 22:46

Ik heb vandaag mijn eerste doel bereikt.
-5 kilo!!! Yesssss
Op naar de volgende -5 kilo.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  May zo 6 jan 2013 - 23:12

Ik kom ook heel kort even mijn positieve nieuws delen, sinds 26-11:
Gewicht: -3.1 kg
Taille:-5 cm
Buikomvang: -8 cm
Bovenbeen: -5 cm

:cheering:
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Summerlovin zo 6 jan 2013 - 23:30

Goed zo Madam en May Very Happy!

Ik merk ook dat ik mij beter voel nu ik gezonder eet. Ik moet nog wel meer gaan bewegen dat schiet er eigenlijk nog bij in.. en mijn buik is niet echt dik. Ik moet vooral afvallen rond mijn heupen en benen. dus dan is bewegen wel belangrijk.

Zo ziet mijn eetschema er ongeveer uit: (vinden jullie het wat, of eet ik iets wat ik beter niet kan doen? Of eet ik juist iets niet wat wel zou moeten?)

ochtend: broodje met dun laagje jam
tussendoor: rijstwafel of volkoren eierkoek
middag: 3 crackers (wasa volkoren) met 20 of 15+ smeerkaas en tomaat.
tussendoor: fruit of rijstwafel/volkoren eierkoek.
avond: eet ik mee wat de pot schaft. Ik woon nog thuis dus dat vind ik voor mijn moeder het makkelijkst. Ik zorg wel dat ik geen sauzen eet en dat ik niet een te grote portie opschep. En als mijn ouders echt iets ongezonds gaan eten zorg ik voor iets anders.

En soms neem ik tijdens gtst ook nog iets van een eierkoek.

Ik drink verder veel water en thee (zonder suiker)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  _Lana_ ma 7 jan 2013 - 1:11

May schreef:Ik kom ook heel kort even mijn positieve nieuws delen, sinds 26-11:
Gewicht: -3.1 kg
Taille:-5 cm
Buikomvang: -8 cm
Bovenbeen: -5 cm

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 15 281626781

Wauw, wat goed!! Very Happy
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  madam ma 7 jan 2013 - 6:39

@pannetoet: Ik vind je eet schema er goed uitzien. Maar je hoeft niet de hele week door de aardappelen over te slaan in je avondeten. Ik denk dat je er op een gegeven moment heel erg naar kan verlangen.

@Sushi: Het minder opgeblazen gevoel hebben ken ik ook. Je kan daar echt heel snel verschil in merken.
Goed idee om ook groente als snack bij de kaas en saucijzen broodjes te leggen!

@May: Ik ga ook mijn buik, benen,billen omvang opmeten en bijhouden! lijkt mij extra motiverend.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Sushi ma 7 jan 2013 - 6:46

May: wow, wat goed!! Ga zo door!

Ik heb vanavond groentesoep met (runder)gehaktballetjes gemaakt voor mezelf. Gelijk een grote pan zodat ik nog twee porties kan invriezen.

Mijn vader maakt echt de lekkerste groentesoep ooit en ik dacht dus altijd dat hij daar heel lang mee bezig was en dat het heel moeilijk was. Nou, niet dus ;-) Ik heb dus precies dezelfde soep gemaakt.

Voor degenen die het interessant vinden, hier het recept (voor drie porties ongeveer):

Nodig:
- 1 liter water
- 2 tuinkruidenbouillonblokjes
- 500 gram soepgroenten (gewone soepgroenten, niet de extra fijn gesneden soepgroenten)
- 300 gram (mager) rundergehakt

Water in de pan, bouillonblokjes erbij. Wachten tot het water kookt en de bouillonblokjes goed opgelost zijn.
Soepgroente erbij. Als het water weer kookt dit 10 minuten laten koken. Ondertussen kan je de gehaktballetjes maken. Het gehakt even kruiden met wat zout en peper en dan balletjes draaien. (Ik heb 23 balletjes kunnen maken van 300 gram gehakt).
Als het wekkertje afgaat na 10 minuten gooi je de gehaktballetjes erbij. Als de soep weer kookt laat je de balletjes 10 minuten meekoken.

Klaar!

Easy peasy en zo lekker, en gezond!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sunshine ma 7 jan 2013 - 7:10

@droupy, wat betreft de friet heb je wel gelijk, alleen lust ik geen friet zonder mayonaise dus kan ik het beter helemaal niet nemen haha!
Maar wat super goed dat jij al zo ontzettend veel bent afgevallen. Maar zit je nu dus al 5 maanden aan de shakes?
Wordt je dat niet zat op ten duur?

@Sushi, wat vervelend dat je vriendin het niet te serieus nam, snap dat je dat vervelend vind. Het is wel fijn als men achter je staat en er ook een klein beetje rekening mee houdt.
Maar laat je niet van je pad slaan, af en toe iets lekkers mag best en dan hou je het het langste vol.
En super goed dat je geen chocolademousse hebt genomen, dat vind ik namelijk het lastigste om iets anders te eten waar vriendinnen bij zijn.
Ik denk dat je ook echt verschil al kan merken, super goed! Dat is nu ook een goede drive-veer! Super goed! Very Happy

@blauwitrood, Succes, zet hem op!

@silly-one, Goed van het sporten, dat helpt echt. Wat betreft het uiteten gaan, je kan ook iets gezonds nemen he als je uiteten gaat, maar je moet er ook lekker van kunnen genieten. Zolang je het mar niet iedere week doet, is het helemaal niet erg.

@Madam en May! Jeeeej Super goed! :cheering:

@Summerlovin, je eetlijstje ziet er goed uit hoor!

Ook hier is de werkweek begonnen.
Merk dat ik me een beetje schaam voor het afvallen (vraag me neit waarom) en ik wil dus geen shakes nemen waar andere bij zijn.
Dit betekent dat ik geen shake kan nemen tijdens de lunch, maarja als avondeten is ook niet genoeg, dus zit ik maar op 1 shake per dag en dan gaat het me nooit lukken.
Met de lunch zitten we met z'n alle bij elkaar en hebben een georganiseerde lunch. Vind het vervelend want wil echt heel graag en wil dit ook doorzetten.
Misschien toch maar niet meer in de teamkamer zitten tijdens het eten?
Heb vandaag als lunch 1 maisboterham op met sla, komkommer en ham. En 2 crackers met kaas en avocado. Maar eigenlijk zijn dat (voor nu) te veel calorieen.

Thuis gaat het over eht algemeen wel goed en kan ik me netjes aan 2 shakes houden en dan 's avonds een normale maaltijd.
Ik probeer lekkere dingen zoveel mogelijk te vermijden en me alleen te houden aan de 3 maaltijden en fruit, verder geen tussendoortjes. Gaat goed gelukkig!

Ben nu een week bezig en moet woensdagochtend op de weegschaal dus ik ben heel erg benieuwd. Heb zelf nog niet het idee dat ik afgevallen ben, maar ik hoop op een verrassing.
Wegen jullie je alleen maar, of meten jullie ook hoeveel cm je kwijt bent?

Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Sushi ma 7 jan 2013 - 7:26

Sunshine schreef:
@Sushi, wat vervelend dat je vriendin het niet te serieus nam, snap dat je dat vervelend vind. Het is wel fijn als men achter je staat en er ook een klein beetje rekening mee houdt.
Maar laat je niet van je pad slaan, af en toe iets lekkers mag best en dan hou je het het langste vol.
En super goed dat je geen chocolademousse hebt genomen, dat vind ik namelijk het lastigste om iets anders te eten waar vriendinnen bij zijn.
Ik denk dat je ook echt verschil al kan merken, super goed! Dat is nu ook een goede drive-veer! Super goed! Very Happy

Ja, ik vond dat zo jammer. Ik had echt duidelijk aangegeven dat ik echt niet ongezond wilde eten en dan laat ze me diezelfde dag nog heel blij weten dat het kaasfondue wordt... Ik begrijp dat niet zo goed. Als vriendinnen van mij gezond willen eten dan bedenk ik ook echt iets gezonds of kom met diverse gezonde opties waar ze iets uit mogen kiezen of zo.
Volgende maand komt zij met een andere vriendin hier eten en dan ga ik koken, maar moet nog even goed nadenken wat het wordt. Eens in de zoveel tijd spreken we met zijn drietjes af bij een van ons en nu ben ik aan de beurt. Probleem is alleen wel dat we altijd vrij ongezond eten (pasta, pizza, enchilada's, quesedilla's). Dat wil ik nu echt niet, dus ik moet nog even goed nadenken.

Sunshine schreef:
Ook hier is de werkweek begonnen.
Merk dat ik me een beetje schaam voor het afvallen (vraag me neit waarom) en ik wil dus geen shakes nemen waar andere bij zijn.
Dit betekent dat ik geen shake kan nemen tijdens de lunch, maarja als avondeten is ook niet genoeg, dus zit ik maar op 1 shake per dag en dan gaat het me nooit lukken.
Met de lunch zitten we met z'n alle bij elkaar en hebben een georganiseerde lunch. Vind het vervelend want wil echt heel graag en wil dit ook doorzetten.
Misschien toch maar niet meer in de teamkamer zitten tijdens het eten?
Heb vandaag als lunch 1 maisboterham op met sla, komkommer en ham. En 2 crackers met kaas en avocado. Maar eigenlijk zijn dat (voor nu) te veel calorieen.

Thuis gaat het over eht algemeen wel goed en kan ik me netjes aan 2 shakes houden en dan 's avonds een normale maaltijd.
Ik probeer lekkere dingen zoveel mogelijk te vermijden en me alleen te houden aan de 3 maaltijden en fruit, verder geen tussendoortjes. Gaat goed gelukkig!

Ik begrijp je gevoel over het afvallen wel hoor, al denk ik dat het niet nodig is. Is het niet zo dat je "bang" bent voor vragen van collega's ("Wat voor shake is dat? Waarom drink je dat?" "Hoeveel wil je afvallen?" "Hoeveel ben je al afgevallen?"). Ik vind dat soort vragen vreselijk. Mocht dat de reden zijn dat je geen shakes op het werk drinkt, dan zou ik tóch, hoe moeilijk ook, mezelf er proberen overheen te zetten en wel een shake te drinken op je werk. Als mensen vragen stellen kan je gewoon aangeven dat je wat wil afvallen. Je hoeft op de andere vragen geen antwoord te geven, dat gaat alleen jou wat aan, niet je collega's.

Of, wat je zelf al als optie aandraagt, niet meer met je collega's meelunchen. Maar dat is misschien ook wel heel erg ongezellig.

Sunshine schreef:
Ben nu een week bezig en moet woensdagochtend op de weegschaal dus ik ben heel erg benieuwd. Heb zelf nog niet het idee dat ik afgevallen ben, maar ik hoop op een verrassing.
Wegen jullie je alleen maar, of meten jullie ook hoeveel cm je kwijt bent?

Ik heb me bewust niet gewogen. Bij al mijn vorige pogingen ging ik me wegen en werd ik een soort van "verslaafd" aan de weegschaal en stond ik er elke ochtend op. Wat als gevolg had dat als ik een onsje aankwam, ik me heel down kon voelen.
Dat wil ik niet meer. Ik eet nu gezond en ik merk dat ik me al beter voel en ik zal het vanzelf wel aan mijn kleding merken als ik afval. Misschien dat ik over een tijdje eens op de weegschaal ga staan, maar ik wil me daar nu in het begin niet al te veel op focussen. Het belangrijkste voor mij is dat ik nu eerst een normaal gezond eetpatroon krijg.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi ma 7 jan 2013 - 7:30

Ik zie echt net nadat ik dit berichtje heb geplaatst een reclame op tv: alle Kruidvat maaltijdshakes 2 voor 10 euro.
Maar zijn dat dan maar twee maaltijden of kan je uit een zo'n pak(je) meerdere shakes maken. Als het maar echt twee shakes zijn vind ik 10 euro echt veel geld!
Misschien dat ik zoiets wel in huis haal, voor in het weekend of zo.

Ik ben alleen bang dat ik het zo vies vind dat ik het helemaal niet opmaak, haha.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 7:39

Sushi schreef:Ik zie echt net nadat ik dit berichtje heb geplaatst een reclame op tv: alle Kruidvat maaltijdshakes 2 voor 10 euro.
Maar zijn dat dan maar twee maaltijden of kan je uit een zo'n pak(je) meerdere shakes maken. Als het maar echt twee shakes zijn vind ik 10 euro echt veel geld!

Ik ben alleen bang dat ik het zo vies vind dat ik het helemaal niet opmaak, haha.

Nee, wel meerdere keren. Zo'n bus kost normaal namelijk negen euro per stuk haha, zit bijna 500 gram in.

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 7 jan 2013 - 8:29

Reva schreef:
Sushi schreef:Ik zie echt net nadat ik dit berichtje heb geplaatst een reclame op tv: alle Kruidvat maaltijdshakes 2 voor 10 euro.

Nee, wel meerdere keren. Zo'n bus kost normaal namelijk negen euro per stuk haha, zit bijna 500 gram in.

Thanks voor je antwoord!
500 gram is inderdaad wel erg veel voor een maaltijd ;-)
Nou dan ga ik die shakes misschien morgen wel kopen, zeker als het zoveel goedkoper is. Mocht ik het dan niks vinden dan kost het me ook geen fortuin.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 9:06

Zo meiden, ik meld me nu weer écht aan. Ik heb me net ingeschreven voor de online Weight Watchers cursus, het is nu echt tijd dat er serieuze actie wordt ondernomen. Ik mag 32 punten per dag (ik vind dat echt ontzettend veel, maar het zal wel goed zijn), en had er vandaag (terwijl ik vandaag nog helemaal niet heb opgelet wat ik eet) 28. Morgen ga ik ook daadwerkelijk opletten wat ik eet, ik hoop dat het me lukt om het goed bij te houden allemaal!

Hoe gaat het met jullie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Rovine ma 7 jan 2013 - 9:13

Ik ga dit ook met een half oog volgen. Ik heb echt weer even wat motivatie nodig. Was al bijna 27 kilo kwijt, maar in de kerstvakantie heb ik er weer flink wat aangegeten. Nu zal dat vooral vocht zijn, maar het is wel even een domper. Overigens is mijn voornemen meer te gaan eten. Ik doe al langere tijd Weight Watchers en houd me altijd netjes aan mijn punten (33), terwijl ik wel veel beweeg. Op doordeweekse dagen fiets ik 10 kilometer en wandel er 3. Ben dus bang dat mijn gewichtstoename te wijten is geweest aan de spaarstand, dus eens experimenteren met wat meer eten. Da's zeker geen straf.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832

Bericht  Liz ma 7 jan 2013 - 9:29

Woow wat een hoop nieuwe meiden ineens, het is weer 1 januari geweest Wink. Ik probeer even op iedereen te reageren.

Sunshine, waarom zou het niet lukken met maar 1 shake per dag? Moet je veel afvallen? Ik vind dat je al supergoed bezig bent. Ik hou zelf niet mijn centimeters bij maar meet het via de weegschaal en mijn kleren.

Fortissimo en summerlovin welkom en succes!

dr oupy wat knap! Hopelijk gaan die laatste 15 je ook lukken

Pannetoet ik denk dat je nog wel wat kan sleutelen aan je eetschema. Ik vind het namelijk best weinig en niet super afwisselend. Met name aan je zondag zou ik nog iets toevoegen.

Sushi wat fijn dat je goed voelt! Ik merkte ook al vrij snel verschil. Volgens mij kun je uit zo'n bus shakepoeder zo'n 15 shakes halen. Ik vind bananen en vanille shakes echt lekker, die smaken naar de mc donalds milkshakes Wink

Lana en blauw wit rood ook welkom en heel veel succes Very Happy

Silly, hoe gaat het met je? Nog niet helemaal op schema voor de Marikenloop dus maar je gaat het doen! Wanneer is het precies?

Elliot, welkom! Wat goed dat je je hebt aangemeld, hoeveel kost dat als ik mag vragen?

Rovine, wat onwijs knap dat je nog steeds zoveel kilo's kwijt bent. Hoe is het met je? Een tijd geleden ging je relatie over en zat je in between jobs toch?

Ik heb me hier zo'n 3 weken niet gemeld geloof ik, heb alles ook compleet losgelaten en veel gedronken en gegeten. Ben daarna ziek geworden dus ben gelukkig niet aangekomen. Ben nu 10 kilo afgevallen, het gaat geleidelijk maar hopelijk blijf ik het zo volhouden. Ik ga vanaf morgen weer flink beginnen. Ik wil denk ik voorlopig nog doorgaan hoe ik bezig was maar mocht het me niet snel genoeg gaan ga ik wellicht weer gedeeltelijk shaken. Ik had een mailtje dat mijn voormalig cambridge consulent is overgegaan naar straight away, misschien is dat nog een optie.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Rovine ma 7 jan 2013 - 9:41

Liz schreef:

Rovine, wat onwijs knap dat je nog steeds zoveel kilo's kwijt bent. Hoe is het met je? Een tijd geleden ging je relatie over en zat je in between jobs toch?

Klopt. Heb inmiddels een nieuwe relatie en een eigen huisje. Voor de vakantie weer voor een halfjaar bijgetekend bij mijn nieuwe werkgever. Daar gaat het erg goed mee, dus de planning is dat ik daar jarenlang kan blijven. Alles weer in rustiger vaarwater dus. Heb toen het niet zo lekker ging een half jaar alles wat los en vast zat gegeten, heb het rond september weer opgepakt. Maar nu ik alleen woon is het moeilijk de discipline vast te houden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832

Bericht  silly-one ma 7 jan 2013 - 20:24

@ Liz: op zich loop ik op schema voor de Marike loop. Deze is pas in mei en als ik loop is mijn tempo heel constant. Zoals ik nu loop moet het mij lukkenom rond de 55 minuten binnen te komen.

Verder gisteren een goede dag gehad, normaal gegeten en 's avond met een vriendin gezond gegeten, dus helemaal blij. Vanavond ga ik wraps met paprika's en gehakt eten. Geen idee nog qua kruiden, maar dat komt wel goed!

Succes allemaal vandaag.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  blauwwitrood di 8 jan 2013 - 7:41

@Fortissimo: ben je al weer wat opgeknapt?

@Silly-one: wat goed dat je die loop gaat doen en wat een goede streeftijd heb je, respect!! Fijn dat het weer goed gaat.

@Madam: jeej, gefeliciteerd met de eerste -5!! Op naar de volgende 5 Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 15 561177

@May: wat goed bezig zeg, top!

@Sushi: jammi, klinkt goed, je soep! Ik ga het recept onthouden.

@Sunshine: lastig zeg, maar er is niks om je voor te schamen toch? Al snap ik wel dat je niet op rare reacties van collega's zit te wachten (die er dan vast zullen komen). Maar in je eentje zitten is ook niet zo gezellig lijkt me, moeilijk hoor. Weet je al hoe je het aan gaat pakken?

Ik weeg én meet cm's ter motivatie. Ik ben vorig jaar met shakes 20kg afgevallen, 11cm rond bovenarmen, 14cm rond bovenbenen, 16cm op mijn buik en 20cm kontomvang..
Succes met wegen morgen, ik ga morgen wegen na mijn 1e week afvallen, ben heel benieuwd na het slechte weekend..

@Elliot: succes!!

@Rovine: wat balen dat je misschien in spaarstand zit, hopelijk kom je er snel weer uit en gaat het afvallen weer lukken! Wat een goed resultaat heb je al behaald zeg, super!!

@Liz: succes weer! Hoe ga je het nu aanpakken? Met 'gewoon' gezond eten of wel via dieet oid?

Hier ging het gister en vandaag ook weer goed. Morgenvroeg ga ik wegen, dan ben ik 1 week bezig. Ben benieuwd of er wat af is, na een heel slecht weekend.

Ik merk wel dat ik het 's avonds rond 8u/half 9 moeilijk vind om niet wat lekkers te pakken. Hoe lossen jullie dit op?
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud