Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 1 van 18 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen Empty Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  Jeanette vr 12 okt 2012 - 10:14

Jaaaa, weer een afval topic. Er zijn er al tig geweest en volgens mij hebben veel meiden er succes bij gehad. Nu ben ik in september op vakantie geweest en ben 3 kg aan gekomen. Valt mee zul je zeggen, maar ik merk het echt aan mijn lichaam dat ik dikker ben geworden en daar baal ik als een stekker van. Ik voel me er absoluut niet lekker bij. Nog meer mensen die aan het afvallen zijn en zin hebben om elkaar hier te ondersteunen? Succes verhalen zijn ook welkom!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 11:02

Ik wil ook wel weer beginnen, maar heb wel echt een schop onder de kont nodig en een gevoel van urgentie om het weer op te pakken. Kan iemand me dat geven?

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 12 okt 2012 - 19:08

Ik was goed bezig, maar een vakantie in Spanje heeft dat weer voor een groot deel teniet gedaan.

Ik wil wel afvallen, maar niet heel snel. In de vorige topic was het soms zo dat meiden bijna een kilo per week verloren door crashen etc. Daar heb ik dus echt geen zin in.
Het volgende probleem bij mij is, ik sport al voldoende. Ik tennis 2x per week en squash 1x per week. Daarbij wil ik nu ook weer het hardlopen oppakken aangezien mij knie nu herstelde is en ik het ook weer aan durf.
Ik moet het echt hebben van minder snoepen en letten op mijn eten.

@ Rood:
Afvaltopic nummer triljoen Afbeelding-schop-onder-je-kont
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 20:20

Ik wil ook graag mee doen. Ik wil vanaf maandag beginnen, want morgen vier ik mijn verjaardag en wil ik nog even genieten. Hoezo een slechte instelling? Haha! Ik denk dat ik ongeveer 7 kilo wil afvallen, maar dat hoeft van mij niet snel. Ik heb geen streefdatum op het oog. Als het er maar af gaat. Maandag zal ik me even wegen, zodat ik precies weet hoeveel ik wil afvallen. Ik wil het op een gezonde manier doen: gezond eten, goede tussendoortjes, water drinken en bewegen. Eigenlijk het bekende. Veel dingen doe ik al wel, maar het schiet er nog wel eens bij in. Ik ben al een paar kilo afgevallen en dat is er nog steeds af, dus eigenlijk mag ik niet mopperen.

Jeanette, vervelend van die vakantiekilo's. 3 kilo is inderdaad niet veel, maar je kunt er wel goed last van hebben. Je moet doen wat jij fijn vind.

Rood, schop! Hoeveel wil je ongeveer afvallen?

Silly-one, ook al vakantiekilo's. Ik wil het hardlopen ook weer gaan oppakken vanaf maandag. Ik merk dat ik daar vaak niet aan toe kom, terwijl ik het wel lekker vind.

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 12 okt 2012 - 20:29

Bij mij inderdaad vakantie kilo's. Dat terwijl ik maar 6 dagen ben weggeweest en van die 5 dagen er 4 minimaal 1 uur per dag heb getennist en de dinsdag de hele dag door Valencia heb gelopen. Dus qua beweging had het niet meer kunnen zijn Laughing.
Dat lekkere eten in Spanje was gewoon het probleem.

Ik vraag me alleen af hoe ik nog meer kan afvallen, ik weet dat het bij mij vooral spiermassa is waardoor ik te zwaar ben. Natuurlijk heb ik vet wat eraf moet dus dat is het niet, maar de 9 kilo die ik zou moeten afvallen voor een gezond gewicht ga ik echt niet halen. Dan klopt mij hele verhouding niet meer. Ik wil beginnen met 5 eraf, dan kom ik op de 75 kilo uit.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Minx vr 12 okt 2012 - 21:01

Ook ik kan wel weer wat motivatie gebruiken. Mijn doel is om met de kerst rond de 80 te zitten. Komt voor mij wel neer op iets minder dan een kg per week. Ook al klinkt dat misschien veel, dat is wat ik afval met gewoon gezond eten. De eerste 1,6 moet ik afvallen om weer bij de -10 te zijn. Die gaan er dan waarschijnlijk ook weer heel snel af.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Jeanette vr 12 okt 2012 - 22:11

Rood; *schopt heel hard* Al heb ik hem net zo hard nodig.Embarassed

Silly-one; Vervelend he die vakantiekilo's? Bij mij zit dat er ook aan en het gaat er niet meer vanaf. Dacht eerst als ik eenmaal thuis ben, gaat het er wel af, maar mooi niet dus. Wat sport jij goed in een week! Daarbij ontbreekt bij mij de motivatie juist. Eten doe ik wel gezond, maar het sporten blijft een probleem.

Liv; Haha, maakt toch niet uit, je bent tenslotte maar 1x jarig op een jaar toch?Wink Wat goed dat je al een aantal kilo bent afgevallen! Hoe heb je dat gedaan?

Minx; Als je daarmee afvalt door gewoon gezond te eten, is het goed toch? Dan heb je in ieder geval motivatie!

Ik haat de sportschool, maar ben bang dat ik er toch aan moet gaan geloven. Het komt bij mij precies op mijn buik aan en is echt mijn probleem zone. Nu zag ik dat ze hier in de sportschool Better Belly aanbieden. Ik wil dat een maandje gaan proberen, misschien dat het helpt en dat ik daarbij meer motivatie krijg! Je moet dan 3x per week 45 minuten cardio gaan doen met zo'n band om. Iemand hier ervaringen mee?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Minx vr 12 okt 2012 - 22:48

Geen ervaring mee, maar vind het een mooie marketing truc. Je kan namelijk niet kiezen waar je afvalt. Was dat maar zo dan liepen we allemaal perfect rond.

Bewegen is het belangrijkste, ik moet ook vaker dan 1 keer in de week gaan maar ben zo moeilijk te motiveren, zelfs als ik een schema zou laten maken. Dus daar moet echt ff de knop voor om.

Ik heb wel de laatste weken slecht gegeten en ja gelijk weer last van mijn pds dus een motivatie heb ik zeker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 22:54

Rood schreef:Ik wil ook wel weer beginnen, maar heb wel echt een schop onder de kont nodig en een gevoel van urgentie om het weer op te pakken. Kan iemand me dat geven?

Geen optie om samen met een vriendin te sporten of samen af te vallen? 2 kunnen meer dan 1. Handig voor de motivatie ook!

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 12 okt 2012 - 23:47

Jeanette, ik had t ook na de vakantie. 2,5 kilo er aan. Nu is er al weer wat af, maar ik schommel echt enorm momenteel. Je ziet t wel gelukkig, dat er weer wat af is. Maar moet nog steeds 5 à 6 kilo er af.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pannetoet za 13 okt 2012 - 0:53

Ik ga ook meeschrijven! Ik heb mij de laatste weken een beetje laten gaan en ondanks dat je niet veel verschil ziet voel ik mij gewoon dikker.. Ik heb nu een weekje vakantie en na de vakantie ga ik naar de sportschool! Alleen mijn motivatie is vaak na een paar weken al ver te zoeken...terwijl ik tijdens het sporten denk 'dit is lekker! Dit moet ik vaker doen!' en na de tijd een supertrots en voldaan gevoel alleen de stap om te gaan is voor mij echt een drempel..ik heb helaas niet iemand die met mij mee kan of wil.

En het is voor mij echt goed om gezond te gaan eten ivm mijn gevoelige darmen.. Ik wil uiteindelijk 15kg afvallen maar ik ga eerst voor de 5kg :-) De komende week/anderhalve week zal ik voornamelijk reageren en daarna zal ik ook actief gaan posten over mijn afvalproces!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Minx za 13 okt 2012 - 0:58

Mijn uiteindelijke doel is dus 24 kg, maar mijn subdoel is 16 met de kerst. Moet op zich te doen zijn,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus za 13 okt 2012 - 1:00

Ik twijfel of ik mee zal schrijven. Ik wil ook heel graag wat afvallen, vooral mijn buik mag wel wat platter. Maar ik heb geen weegschaal thuis en heb me dus ook sinds augustus niet meer gewogen. Vanaf volgende week wil ik weer naar de sportschool, dan kan ik me daar wegen.
Heb de afgelopen maanden wel drie keer per week hardgelopen, dus beweging krijg ik wel Afvaltopic nummer triljoen 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Minx za 13 okt 2012 - 1:02

je kan ook in cm mee doen. zegt ook heel veel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus za 13 okt 2012 - 1:14

Dat is wel een goed idee! Is eigenlijk ook belangrijker dan mijn gewicht, want qua gewicht ben ik niet te zwaar (mijn BMI is meestal rond de 23). Ik ga morgen even meten als ik er aan denk, moet nu bijna naar mijn werk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 2:17

Ik wil ook graag mee doen.
Ik weeg nu 71 kilo en wil graag naar de 67 kilo.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 2:40

Jeanette, Ik heb dat gedaan door gezond te eten, gezonde tussendoortjes te kiezen, veel water te drinken en te bewegen. Al kwam het ook een beetje door de stress. Daar wil ik het nu weer mee gaan proberen (op de stress na dan). Ik ben daar ongeveer 10 kilo mee afgevallen. Ik ga maandag op de weegschaal staan om te kijken hoeveel ik er af wil hebben. Ik gok dat die 10 kilo er nog af is (al is wegen op je verjaardag niet echt handig) en dat ik nog 7 kilo wil afvallen.

Suus, soms gaat het inderdaad niet om de kilo's. Ik heb de vorige keer ook centimeters bijgehouden en dat gaat harder dan dat je denkt.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 13 okt 2012 - 2:45

Op je verjaardag wegen is altijd slimmer dan 1 à 2 dagen erna smile wss weeg je dan meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 4:35

Ik vier mijn verjaardag morgen al, dus ben maandag benieuwd. Ik zal dat maandagochtend op de weegschaal wel merken, maar zal het wel zien. Dan gaat het de eerste week ook extra hard, haha!

Gast
Gast

Bericht  Rebecca za 13 okt 2012 - 6:53

Ik kom ook meeschrijven, ik was 8 kilo kwijt, waarvan er weer 3 aanzitten Sad...
Ik wil nu nog 9 kilo kwijt. Op zich heb ik een heel goed doel, mijn trouwjurk in augustus, en aangezien ik daarvoor in december ga passen, wil ik voor die tijd toch al wel een deel van die kilo's kwijt zijn, maar 't kost me zoveel moeite!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Parel za 13 okt 2012 - 7:50

Allereerst, allemaal heel erg veel succes!
Dat jullie meeschrijven in dit topic (en dat jij hem opstart, Jeanette), is al een eerste stap!

Ik ga ook weer meeschrijven, ik wil nog een kilo of 3-5 eraf.. Hoeft niet snel, voel me alleen wat lekkerder dan denk ik.. Ik heb echt zo'n mamabuik met een dikke rol, I don't want that!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  silly-one za 13 okt 2012 - 22:57

Parel: Ook succes, leuk dat je ook wilt gaan meeschrijven. Zoals je zegt voor Jeanette het is de eerste stap en het meeschrijven voor jou ook.

Rebecca: Een jaar voor 9 kilo is goed te doen. Het is wel door bikkelen, maar om te kunnen passen in een mooie jurk is het zeker de moeite. Bedenk wel, dat als je in december gaat passen en je dan je droomjurk vind je niet meer teveel mag afvallen zoals een hele maat o.i.d. Ik weet namelijk dat mijn zus daar een contract voor moest tekenen om te voorkomen dat de jurk niet werd afgenomen.

_Liv: Geniet gewoon van het vieren van je verjaardag vandaag.

Suus: Gezellig dat je mee schrijft. Je moet doen waar je, jezelf goed bij voelt en als dat betekend dat jij de cm wilt bijhouden. Dan doe je dat met de cm en niet met het gewicht.

Ik ga straks een rondje hardlopen, na mijn ontbijt. Ik kom net mijn bed uit. Gisteren avond een beetje laat gemaakt toen ik met een vriendin een gezellig biertje ging drinken.

Wat ik wil gaan proberen is 2x per week tennissen, 1x per week squashen en 1x per week hardlopen qua sport. Dit gaat mij niet iedere week lukken, maar als ik dit doe dan kom ik wel aan mijn bewegen per week. Misschien, als ik straks geen werk heb of er zin in heb. Dat ik nog een 2de keer per week ga hardlopen. Vorig jaar is mij dat heel goed bevallen eigenlijk, maar door het vele tennissen van de zomer (toernooien) is het hardlopen op een lager pitje komen te staan.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Jilke zo 14 okt 2012 - 4:04

Ik meld me in dit geval ook eens...Al tig pogingen gedaan, maar ipv dat het eraf gaat, komt het eraan. Thanks vakantie! (Amerika is niet goed wat dat betreft met al het vette eten)

Ben 1.70 lang en weeg nu 73 kilo. Probleem is het eten. Veel te lekker en te veel. Schep het liefst van mijn avondeten 2 keer op (eet meestal meer dan mijn vriend Neutral) en houd ervan om savonds nog wat te snaaien. Hoeft niet eens heel ongezond te zijn, maar én een toetje, én een banaan, én een pakje yogho, én nog een plak vleeswaren na het avondeten is wat te veel van het goede natuurlijk.

Ga wel al lopend naar mijn werk tegenwoordig. Dat betekent 4x per week, 2x per dag al 20 minuten lopen. Verder ga ik 1x in de week naar de sportschool met nichtje, maar echt hard sporten doen we dan ook niet.

Al met al..ik ga het gewoon proberen hier mee te schrijven, maar vooral om nog wat gewicht kwijt te raken.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Parel ma 15 okt 2012 - 0:03

Ik heb geen zihihihihiiiiiiiiiiin om te lijnen!
Ik ben vandaag vrij en denk alleen maar 'oe oe oe dat heb ik nog in de kast, en dat, en dat'. Maar vooralsnog heb ik me in kunnen houden.

Ben al wel goed begonnen met de eetmeter/caloriechecker weer in te vullen, zodat ik alles in de gaten kan houden.

Het probleem bij mij is, dat ik alles lekker vind én geen stop heb. Ik kan blijven eten, heb gewoon nooit een vol gevoel. Afvaltopic nummer triljoen 394967

Hoe is het met de rest?
Liz/v, hoe was je verjaardag? Nog gefeliciteerd!
Jeanette, hoe is het bij jou?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Pannetoet ma 15 okt 2012 - 0:39

Hé meiden!

Wat leuk dat er zoveel mee gaan schrijven! We gaan ervoor dames!
Dit keer gaan we echt afvallen.. doei 'grote' maten, doei vetrolletjes, doei onzekerheid! Wij gaan voor dat prachtige lichaam wat we willen! Het perfecte gewicht, de superstrakke buik of die strakke mooie slanke benen Very Happy We gaan het doen! Misschien is het een stok achter de deur om jezelf een beloning te geven na zoveel kg kwijt? Ik wil uiteindelijk als ik ong. 15kg kwijt ben én een mooie platte buik heb een tattoo daar laten zetten + navel piercing.. maar ik ga eerst voor de 5kg en die beloning moet ik nog bedenken..Afvaltopic nummer triljoen 253468018

Ik heb echt energie teveel! Hoe het komt? Geen idee..maar ik ben echt smorgens tussen 06.00-07.00 klaarwakker! Dat heb ik echt nog nooit gehad! Gisteren zijn mijn vriend en ik smiddags ruim een uur gaan lopen met de hond, best lekker moet ik zeggen.. Savonds zouden we gaan wokken met mijn familie en ook dat konden we lopend af; maximaal 20minuutjes lopen zei mijn vriend. Moet te doen zijn dacht ik.. Niet dus! Gewoon 45min lopen, jeetje mina! De grappenmaker haha.. Eigenlijk zou ik nou al wel willen sporten in de sportschool maar daar is mijn bankrekening het niet mee eens helaas dus ik zal nog even een weekje moeten wachten Afvaltopic nummer triljoen 561177

@ Liv: Gefeliciteerd nog! Hoe jong ben je geworden? Leuke verjaardag gehad?

@ Parel: Dan maak je maar zin..Afvaltopic nummer triljoen 253468018 Gewoon doen meid! Gooi desnoods alle lekkere dingen weg (dat helpt bij mij altijd) en haal gezonde dingen in huis zoals snoeptomaatjes, wortels, snack&jacks etc. En wat die stop betreft: Als je een keer chips wil, doe een klein beetje in een bakje en drink er een glas water bij..zou dat helpen denk je? Je moet een doel bedenken waarvoor je het doet. Ik ga in februari op vakantie en ik wil dan in bikini passen én mij er ook fijn in voelen. Kom op Parel! Je kunt het!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud