Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 17 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 17 Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  Sushi di 15 jan 2013 - 7:28

Mijn weekend ben ik best goed doorgekomen. Zaterdagavond kwamen er vrienden langs. Ik heb een paar chipjes gegeten en 3 mini-saucijzenbroodjes en 2 mini-pasteitjes (echt mini, past één theelepeltje ragout in haha). Dus ik heb me best ingehouden. Ik had nog twee halve zakken chips over en die heb ik meegegeven aan een vriendin toen ze wegging. Bij mij zijn die dingen niet veilig, ik zou het dan zondag hebben opgegeten. Weggooien vond ik zonde, dus ik heb gevraagd of een vriendin het wilde hebben en dat wilde ze wel. Prima oplossing wat mij betreft.
Ik heb zondagavond wel crème brulée als toetje gegeten. Ik at bij mijn ouders en ze hadden dit als toetje gekocht (of althans, voor mijn vader en mij, mijn moeder wil het liever niet eten want ze vindt het te ongezond). Ik heb het deze keer wel gegeten maar mijn vader merkte aan me dat ik het liever niet deed dus hij zei, heel lief: "Volgende keer als je hier eet bel ik je even en overleggen we even wat er het beste binnen jouw eetwensen past." En ik kreeg een boel complimentjes van mijn ouders, omdat ze het zo goed vinden dat ik zo goed bezig ben. Dat motiveert heel erg!

Ik vind het echt leuk om hier mee te lezen en vind echt dat iedereen hier goed bezig is! Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  dr_oupy di 15 jan 2013 - 22:18

May, Succes weer!

Sunshine, Ik denk dat het ook wel beter is om niet 3 shakes op een dag te nemen, langer vol te houden enz. Eet je in de middag ook nog iets tussendoor? Je middag is anders wel heel lang zonder eten. Hoe was je weegmoment?

Sushi, Goed dat je je hebt ingehouden, maar toch wel lekker hebt meegedaan! Wat lief van je ouders.

Hier gaf de weegschaal vanmorgen -26.8 aan! Daar was ik wel blij mee, en hoop dat het afvallen nu weer gaat beginnen. Merk wel dat ik op vrije dagen (zoals vandaag) ik heel veel moeite heb om een beetje ritme te hebben, ben daarom ook maar vroeg opgestaan om mijn shake te nemen, en ik ga zo lekker even mijn thee en water opdrinken met een volkoren biscuitje. Gister heb ik heel slecht warme chocolade melk gedronken en een paar blokjes chocolade gegeten, maar ondanks dat was de weegschaal toch positief.
Vanmiddag ga ik lekker even een flink stuk wandelen met mijn hondje door de sneeuw, heerlijk!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Summerlovin wo 16 jan 2013 - 1:11

Wouw dr-oupy -26.8! Super goed zeg. Ik heb van het weekend ook een stukje chocolade gegeten en bij mij heeft het ook geen negatief effect gehad. Verder was het wel een lastig weekend. We gingen zaterdag naar Den-Haag en toen gingen we wat drinken in de Bijenkorf. Mijn moeder nam een muffin en mijn vader, broer en vriend een heel lekker broodje. Maar ik ben braaf geweest en heb niets genomen. Misschien dat ik mij daarom het stukje chocola wel gunde op zondag, haha!
Ik ben nu 2 weken bezig en er is 3.3 kilo af smile!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 8:34

Mag ik met jullie meekletsen en proberen of jullie een extra motivatie voor mij zijn om af te vallen? Ik ben het zo zat, was zo veel afgevallen maar het is er geleidelijk aan allemaal weer bij gekomen Cry Zo zonde, maar heb het helaas zelf zo ver laten komen.. Ik mag van mezelf niet meer snoepen en moet regelmatig eten, maar dat lukt helaas niet met mijn werk. Moet ook weer gaan sporten, maar ook daar heb ik ook de motivatie niet voor op het moment.

Ik heb echt een schop onder mijn kont nodig, voel me echt een propje Sad

Gast
Gast

Bericht  Sushi do 17 jan 2013 - 9:38

Jaya schreef:Mag ik met jullie meekletsen en proberen of jullie een extra motivatie voor mij zijn om af te vallen? Ik ben het zo zat, was zo veel afgevallen maar het is er geleidelijk aan allemaal weer bij gekomen Cry Zo zonde, maar heb het helaas zelf zo ver laten komen.. Ik mag van mezelf niet meer snoepen en moet regelmatig eten, maar dat lukt helaas niet met mijn werk. Moet ook weer gaan sporten, maar ook daar heb ik ook de motivatie niet voor op het moment.

Ik heb echt een schop onder mijn kont nodig, voel me echt een propje Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 17 1371890812

Tuurlijk mag jij meekletsen, daar is dit topic voor. Voor mij werkt het wel echt motiverend om hier mee te kletsen en verhalen van anderen te lezen.

Ik snoep ook niet meer, maar neem af en toe (zoals afgelopen weekend) wel iets lekkers. Wel weinig, eigenlijk alleen even voor de smaak. Dat maakt het wat makkelijker. Als je jezelf alles ontzegt wordt het er niet leuker op en ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat ik, als ik echt helemaal niks lekkers van mezelf zou mogen, op een gegeven moment een soort vreetbui zou krijgen.

Sporten wil ik ook gaan doen want met alleen gezond eten kom ik er niet. Helaas zitten er geen leuke sportscholen in de buurt, of nou ja, dat denk ik. Er zit hier een Fit for free, maar daar hoor ik geen positieve verhalen over. Verder zit er nog een andere sportschool, maar daar komen veel oud-collega's en ik heb eigenlijk geen zin om die tegen te komen tijdens het sporten :P Ik ben dus nog zoekende naar een leuke sportschool ;-)

En verder: gewoon doen! Gewoon je eetpatroon veranderen, de eerste dagen zijn misschien wat lastig, maar uiteindelijk is het leuk en is het een soort uitdaging om steeds lekkere gezonde recepten uit te zoeken en voel je je veel prettiger in je vel. Je kan het!! (als ik het kan, kan iedereen het Wink)
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Rovine do 17 jan 2013 - 21:32

Sushi, je hoeft niet per se te sporten-sporten. Ik fiets naar mijn werk en als het goed weer is een wandelingetje in de pauze. Dat is ook beweging en voor mij veel beter vol te houden dan daadwerkelijk sporten want dat kost extra tijd. Als je je ertegenop ziet een sportschool te zoeken past het waaeschijnlijk niet zo goed bij je en is het moeilijker vol te houden.

Wat lekkers hoort er zeker bij. Ik wil niet crashen en kijk naar langere termijn. Hele leven niks lkkers meer om op gewicht te blijven lijkt me niks, dus vrijwel elke dag gun ik mezelf wel wat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 2:23

Ik weet ook dat ik het kan, het is me al eens eerder gelukt. Had toen de discipline, die ben ik nu even helemaal kwijt. Maar heb wat lekkere gezonde recepten gevonden die ik komende week uit ga proberen, en wil XL-S Medical proberen, maar daar twijfel ik nog een beetje over.

Wat jij zegt Rovine probeer ik ook te doen, fietsen in plaats van met de auto en gewoon af en toe eens lekker wandelen. Het is alleen nu niet het weer om te fietsen, dat vind ik doodeng met die gladheid. Wil binnenkort wel gaan zwemmen, gewoon af en toe. Dat lijkt me echt heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 18 jan 2013 - 10:15

De discipline herken ik Jaya. Die is bij mij nu ook ver te zoeken. Deze week niet kunnen tennissen door de sneeuw en hardlopen zag ik ook niet echt zitten in de sneeuw. Dat laatste ga ik morgen wel doen.

Vanavond wel weze squashen en doordat ik koolhydraat arm had gegeten vanavond was het een ramp. Ik merkte op het einde echt dat ik suikers miste. Maar ik ben wel blij dat ik deze week een avond koolhydraat arm heb gegeten. Gisteren geen zin om te koken, dus wok gehaald. Wel gezond, veel groente en rood vlees, maar ook veel rijst op om af te blussen. Ik had een pittig sausje. Dus dat is en weer jammer. In elk geval dit weekend goed begonnen en dat ga ik vasthouden.

Morgen ga ik weer op iedereen reageren
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Rovine vr 18 jan 2013 - 23:48

Ik heb juist de hele week gefietst omdat ik te lui was mijn auto uit te graven. Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 17 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blauwwitrood ma 21 jan 2013 - 1:48

Hallo dames, hoe gaat het hier? Iedereen het weekend een beetje goed doorgekomen qua gezond eten/dieeten?

Hier ging het, voor de verandering, een keer supergoed het weekend smile
Succes weer deze week!!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  madam ma 21 jan 2013 - 1:58

Hoi iedereen,

Bij mij ging het weekend niet zo goed. Ik heb niet ongezond gegeten, alleen erg weinig gegeten, geen 3 maaltijden op een dag.
Sinds de kou heb ik ook niks meer aan lichaamsbeweging gedaan helaas. Ik ben stabiel gebleven in gewicht.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  ForeverLove ma 21 jan 2013 - 2:22

hier is het weekend super gegaan!!!Zaterdag wel een blokje pure 85% chocolade gegeten......maar het ook echt een xtje bij een blokje kunnen houden.......

vandaag heb ik op":

O: geitenyoghurt met lijnzaad en vijf scheppen muslie

L: salade met tomaat, komkommer, tuinkers, advocado, en twee eitjes, oww en ook nog me nieuwe chia zaadjes

en verder eet ik vanavond denk ik, sperzieboontjes met een aardappel en mager biologisch vlees met champignons.....

en ergens nog twee fruitjes......

heb het idee dat ik alleen helemaal niet afval hiermee.........zijn er nog dingen die ik misschien zou kunnen veranderen???
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  blauwwitrood di 22 jan 2013 - 0:08

@Madam: te weinig eten is idd ook niet goed, maar fijn dat je iig niet aangekomen bent. Succes weer met het oppakken en dan hopelijk wel afvallen!

@ForeverLove: is 5 scheppen muesli niet een beetje veel? Weet niet hoe groot je scheppen zijn, maar er zit nog best wel wat suiker in muesli. Misschien eens bijhouden in een eetdagboek hoeveel kcal je eet op een dag en dan bekijken met hoeveel je wel afvalt? Dat werkt voor mij iig wel goed.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 8:21

Ik heb net besloten om mijn auto voorlopig alleen te gebruiken om te gaan werken en als ik echt verder weg moet. De kleine boodschappen en zo ga ik fietsend of te voet doen, dat is een begin om meer te bewegen. En deze week wil ik echt echt echt gaan zwemmen.

Calorieën opschrijven werkt voor mij niet, daar word ik helemaal panisch van. Mijn vorige afvalpoging heb ik gedaan door gewoon 3 maaltijden per dag te eten en gezonde tussendoortjes. Ging wel langzaam, maar het had zeker wel effect.

Misschien dat dat het probleem nu ook is bij mij, het gaat weer zo langzaam, en wil zo graag kilo's kwijt. Ik moet echt weer geduld hebben.

Silly: Jij het tennissen weer opgepakt?

Gast
Gast

Bericht  dr_oupy di 22 jan 2013 - 9:04

Hier weer even een update van mijn kant.

Inmiddels is er 27 kilo af! En ben ik van 2 shakes per dag over naar 1 shake per dag! Ik hoop dat dit goed gaat want er moet nog wel +/- 15 kilo af.

Ontbijt: shake
Tussendoor: 2 volkoren biscuitjes
Lunch: yoghurt met muesli
Tussendoor: 2 rijstwafels/ 1 cracker van bolletje
Avond, gewoon wat de pot schaft.

En verder eet ik nog gewoon fruit maar dat neem ik niet op een vast tijdstip.

Vrijdag ga ik uit eten, daar let ik ook wel een beetje op wat ik neem, en hou er overdag wel rekening mee dat ik niet teveel neem.

Van de week zal ik nog wel even uitgebreid reageren op iedereen.
Zet hem op dames!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  silly-one di 22 jan 2013 - 10:06

@ Jaya: Tennissen zit er voorlopig nog niet in. Zolang er sneeuw op de banen ligt mag er niet gespeeld worden. Plus daarna hebben we ook nog te maken met een toplaag die bevroren is en dan moet er ook opgepast worden. Dus helaas.

Vanavond daarom maar wel weer eens de fitness in gedoken. Wat heb een een hekel aan die ruimte, maar bij gebrek aan is het wel goed te doen. Volgende week afgesproken om weer te gaan. Ik heb het daar op het laatst 10 minuten op de loopband gestaan met een snelheid van 12 km per uur en later 13 km per uur en dat was behoorlijk pittig. Dus ik ga dat daar vaker doen, zodat ik mijn snelheid kan verhogen. Het is niet dat ik het niet vol hield en de 13 pakte ik er juist bij voor net iets meer prikkeling om het tempo omhoog te krijgen.

Verder heb ik mijn doel van 77,5 wel bereikt deze week, plus vanavond wel veel, maar koolhydraat arm gegeten, dus ik hoop dat ik nu weer een beetje de goede weg op ben.

Ik vraag me eerlijk gezegd echt af hoe sommige meiden met zo weinig door kunnen op een dag. 's Morgens en tussen de middag moet ik goed eten en dan kan het 's avonds bij mij wel minder. Maar wat ik bij dr_oupy en FL voorbij zie komen, daar hou ik het echt niet op vol. Dan ga ik om 15.00 echt al richting het snakken. Tips of zo hoe ik dat ook kan 'leren'? Het is geen aanval hoor dames, echt niet. Maar ik vroeg het mij gewoon af.

@ Jaya: ik heb altijd geleerd je kan beter rustig en geleidelijk afvallen dan ineens heel veel. De kans op jojo-effect is dan kleiner. Natuurlijk is het lekker om ineens veel af te vallen, maar vaak zit het er daarna weer net zo gemakkelijk aan.

@ Dr_oupy: respect dat je al zoveel kwijt bent geraakt!

@ FL: wat voor muslie heb je, met of zonder rozijnen of andere zoetstoffen? Ik had namelijk bij een biologische winkel een keertje die zonder van alles erbij gepakt en ik merkte echt dat daar niks extra's bij zat. Nu heb ik uit luiheid iets gepakt met rozijnen erin en ik vind die toch minder lekker en veel zoeter. Verder kan je misschien bij het avondeten ( als je 's avonds niet meer gaat sporten) de koolhydraten weg laten. Wel extra groente pakken, maar de aardappelen een keertje laten staan. Niet volledig koolhydraat arm gaan eten, want dat is ook niet gezond. Een keertje de koolhydraten laten staan is echt geen ramp.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy di 22 jan 2013 - 18:43

Silly-one, ik heb daar niet echt tips voor, het is een deel gewenning denk ik. Nou at ik voor het afvallen helemaal amper, en is dit wat ik nu eet eigenlijk best veel voor mij. Het niet eten is voor mij ook de reden dat ik zoveel ben aangekomen. Maar om af te vallen hoef je echt niet per se zo weinig te eten hoor, je kunt bijvoorbeeld ook eens kijken naar kaas, eet je altijd 48+ kaas, probeer dan eens mat minder + te nemen, dat scheelt al een heleboel, of magere worst ipv de vettere worst. Probeer gewoon elke dag ongeveer het zelfde aantal kcal naar binnen te krijgen.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Summerlovin wo 23 jan 2013 - 3:32

Het is vandaag weer mijn weegdag. ik ben nu drie weken bezig met afvallen en de eerste week verloor ik 2 kilo. De week erna 1 kilo en nu 0.5.. Hopelijk zegt dat niets over komende weekAfvaltopic nummer triljoen - Pagina 17 394967. Ik ben nog steeds goed bezig al gun ik mij af en toen wat lekkers. Zo heb ik op vrijdagavond een klein zakje chips gegeten (normaal eet ik zo een hele zak leeg). Dus wat dat betreft gaat het gewoon goed. Verder gaat het gewoon lekker, heb niet het idee dat ik het mezelf heel zwaar maak, maar toch val ik af. Zo hoopte ik dat het zou gaan!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Jeanette vr 25 jan 2013 - 7:48

Sorry, dat ik al heeeeeel lang niet meer gereageerd heb. Ik had een zware abces in mijn keel en ben daar erg ziek van geweest. Kuur voor gehad en was het weg. Echter daarna weer terug gekomen, dus ben al even bezig. Daardoor ook amper kunnen eten (kan geen ijs meer zien laughcry ). Nu wacht ik op de nieuwe bloed uitslagen. Hierdoor even niet bezig met afvallen, staat even op een laag pitje.

Maar jullie zijn goed bezig lees ik! :cheering:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet vr 25 jan 2013 - 15:14

Ik heb een baalmoment! Of nouja...moment?
Het afvallen gaat belabberd. En hoe meer ik denk 'gezond eten is goed voor je' hoe meer ik slechte dingen ga eten. Tot de middag gaat het goed maar daarna móet ik echt iets van chocola of iets dergelijks hebben en ik zwicht elke keer Embarassed en ik baal daarvan! Mijn benen zijn dikker geworden en ik lijk wel 5 maand zwanger als ik mijn buik niet inhoud. Kleding zit niet superfijn meer en ik word er hopeloos chagrijnig van.. Sporten gaat ook waardeloos. Ik neem mijzelf steeds voor om te gaan maar ik ontwijk de sportschool en waarom? Omdat ik niet durf? Ik heb geen idee..het ontbreekt mij echt aan de discipline and that feels really sucks

Oke einde van mijn klaagbericht........
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  _Lana_ vr 25 jan 2013 - 22:04

Pannetoet: Balen zeg!! Maar kop op hè! Ik wil wel even iets zeggen en dat is goedbedoeld. Maar ik zie je heel vaak veranderen van dieetmethode. Dan wil je weer shakes, dan koolhydraatarm enz enz. Maar is het niet een idee om eerst proberen minder te snoepen en minder te eten? Dan is de druk misschien niet zo hoog. Ik herken het wel hoor, bij mij is/was het ook vaak alles of niets, maar er is ook nog een mooie tussenweg Wink.
Succes!!

Jeanette: Wat heftig! Jij bent dus sowieso wel afgevallen ;-). Gelukkig gaat het nu beter met je. Jij was daarvoor toch al best wel wat afgevallen?
Sterkte.

All: Hier gaat het heel goed.. Het shaken gaat me goed af. Ik vervang 2 maaltijden met shakes en verder alleen fruit en groente. Er is nu ( paar dagen geleden ) 3 kilo af.
Nu even goed doorzetten.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Pannetoet za 26 jan 2013 - 4:50

@ Lana: Het komt helemaal niet lullig over hoor want je hebt helemaal gelijk! Op de één of andere manier bedenk ik iets en dan hoop ik dat het een wonderdieet is ofzo zo van 'nu val ik écht kilo's af'. Terwijl ik ergens heel goed weet dat het pure discipline is... Vanmorgen gaf de weegschaal 1.5kg lichter aan!! Ik weet niet hoe dat kan maar het kan niet, onmogelijk...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  dr_oupy do 31 jan 2013 - 21:36

Hallo dames!

Hier weer eens een update van mijn kant, heb het heel druk gehad dus weinig tijd gehad voor het forum.

Het afvallen gaat goed, ben nu precies 29 kilo kwijt, dat gaat dus de goede kant op! Weet niet zeker of ik het hier al verteld had, maar ik ben van 2 shakes terug gegaan naar 1 shake, was even spannend of ik daarmee ook zou gaan afvallen, maar gelukkig doe ik dat! Voige week zaterdag had ik een verjaardag, vond het wel heel sterk dat ik en de taart had afgeslagen en gewoon mijn eigen rijstewafels had meegenomen om te eten.

Hoe gaat het afvallen bij jullie? Ik heb het nu weer wat rustiger dus hoop binnenkort ook even uitgebreid op jullie te kunnen reageren!

Succes dames!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Lana_ do 31 jan 2013 - 21:54

Pannetoet schreef:@ Lana: Het komt helemaal niet lullig over hoor want je hebt helemaal gelijk! Op de één of andere manier bedenk ik iets en dan hoop ik dat het een wonderdieet is ofzo zo van 'nu val ik écht kilo's af'. Terwijl ik ergens heel goed weet dat het pure discipline is... Vanmorgen gaf de weegschaal 1.5kg lichter aan!! Ik weet niet hoe dat kan maar het kan niet, onmogelijk...

Gelukkig dat je goed opvat, want zo was het ook bedoeld, haha.
Het is trouwens heel erg herkenbaar ;-).
Wat goed dat er nu weer wat af is. Ik hoop dat dat je wat motiveert!

Droupy: Wat goed!! Hoe heb je die 28 kilo er ook alweer afgekregen? En hoe lang ben jij al bezig met de shakes?

All: Hier gaat het goed! Het gaat niet meer zo hard, maar ik merk dat ik af en toe de teugels een klein beetje laat vieren. Mijn kindjes waren bijvoorbeeld jarig en toen heb ik de hele dag gewoon gegeten. Dus taart, beetje chips, patat. Nou ja ik heb niet heel veel op, maar ik merk dat ik dan meteen minder gemotiveerd ben. Dat zondigen werkt voor mij dus niet.

Hoe is het verder met iedereen?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  silly-one do 31 jan 2013 - 22:46

De afgelopen twee dagen ging het hier hard. Ik ben geveild door het buikgriep virus. Wel leuk om te zien dat ik dan 'ineens' 3 kilo afval ( van 79 naar 76) maar ik ben benieuwd wat er van over blijft als ik straks weer normaal kan eten en drinken.
Thee met suiker blijft nu binnen en mijn beschuitje van vanmorgen ook, maar ik heb nu ook vooral mentaal problemen om te eten. Bang dat ik er weer alles uit moet gooien. Dus ik hoop dat ik daar snel vanaf ben. Ik luister nu wel goed naar mijn lichaam met eten. Proteseert het dan stop ik of probeer ik iets anders wat lichter verteerbaar is. Kwark ging van morgen dan ook gevoelsmatig niet goed.

Ik wilde dit weekend gaan hardlopen, maar dat sla ik een keertje over. Het lijkt mij nu niet verstandig om te gaan hardlopen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud