Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 18 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 18 Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  dr_oupy vr 1 feb 2013 - 5:10

_Lana_, Die 29 kilo is eraf door mijn shake dieet. Dit doe ik nu al ruim 6.5 maand. Verder doe ik niet aan sport maar ik beweeg wel voldoende, laat gemiddeld 2 keer per dag de hond uit waarvan minstens 1 wandeling tenminste langer als een uur is.

Vervelend Silly-one, zou wel leuk zijn als die 3 kilo er straks gewoon af blijft Wink. Beterschap!

dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Lana_ vr 1 feb 2013 - 11:17

Welke shakes doe jij Droupy?
En doe je dit aaneengesloten?
Wel heel knap dat je het zo goed en zo lang volhoudt!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  dr_oupy za 2 feb 2013 - 19:57

_Lana_, ik gebruik shakes van whey deze bestel ik op internet. Ik doe het gewoon aaneengesloten, mar af en toe is er wel eens een dag geweest dat ik even gewoon gegeten heb. En tussen kerst en oud en nieuw is het dieet er ook een beetje bij ingeschoten, ik nam dan wel gewoon 2 shakes, maar dan nam ik andere tussendoortjes en uitgebreider avond eten. En met oud en nieuw natuurlijk een oliebol, dit ging allemaal prima was daar ook niet van aangekomen! Ik vind het heel makkelijk vol te houden omdat je eigenlijk gewoon alles kunt eten, maar ik weeg het dan wel af, zodat ik niet teveel eet.
Welk dieet volg jij? Dacht te lezen dat jij ook shakes doet? En hoeveel doe jij er dan? En eet je ook tussendoor?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sushi zo 3 feb 2013 - 2:54

Dag dames! Ik heb een tijdje niet gereageerd maar laat nu toch weer even wat van me horen Wink Ik heb laatst echt een hele slechte week gehad qua eten maar heb het nu weer goed opgepakt. En... ik ben begonnen met fitnessen en ik vind het leuk! Ik ga af en toe met een vriendin en af en toe alleen. Deze week ben ik 4 keer geweest. De ene keer wat langer dan de andere keer, maar ik ben wel 4 keer geweest. Ik ben bijvoorbeeld vrijdag maar een half uurtje geweest want ik moest op tijd thuis zijn voor een meneer die mijn wastafel kwam maken, maar een half uurtje is beter dan helemaal niet. Ik begin rustig hoor, ga niks overbelasten. Ben nu ook net terug van een uurtje fitnessen en voel me echt goed nu.

Ik vond het alleen heel eng om vrijdag alleen te gaan, dacht echt dat mensen naar me zouden gaan kijken en me raar zouden vinden, maar dat is dus echt niet zo. Iedereen komt daar voor zichzelf en bijna iedereen is alleen en niemand kijkt een ander raar aan. Er hangt een hele prettige sfeer en er loopt voldoende begeleiding rond.

Zo, dat was mijn update. Ik ga nu even bijlezen en dan op de rest reageren smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Sushi zo 3 feb 2013 - 3:05

@dr_oupy: Echt super dat je al zoveel bent afgevallen. Ontzettend goed bezig!

@Summerlovin: Zo'n klein zakje chips kan volgens mij niet veel kwaad. Is inderdaad een stuk beter dan een hele zak chips. Op die manier maak je het inderdaad wat makkelijker/draaglijker voor jezelf, het leven moet wel leuk blijven smile

@Pannetoet: Wat rot dat je even in zo'n rotperiode zit. Ik denk dat iedereen wel eens zo'n moment beleeft. Maar probeer het weer op te pakken, ga weer lekker sporten, je voelt je zo goed daarna. Dat weet ik zeker. Zoals ik in mijn vorige bericht zei: ik ben pas net begonnen met sporten, maar als ik terugkom van sporten voel ik me zo goed. Denk eraan hoe fijn je je voelt nadat je gesport hebt, misschien maakt dat het makkelijker om het weer op te pakken?

@silly-one: Ben je inmiddels weer opgeknapt? Vervelend dat je buikgriep hebt gehad!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw zo 3 feb 2013 - 4:13

hoi allemaal,
mag ik ook mee komen schrijven.Ik heb niet het hele topic gelezen,maar zal vanaf nu mee lezen en reageren.Ik zal vast wat vertellen.Ik ben sinds 2 weken weg bij mijn vriend(ex nu dus)met wie ik bijna 5 jaar samen was en een zoon van 2 jaar mee heb.Ik woon nu met mijn zoon bij mijn moeder in.We gaan samen morgen beginnen aan het sonja bakker dieet.Zij heeft het al eens eerder gedaan,en viel toen goed af zegt ze.Probleem is dat ze bijna niks lust qua avond eten,dus ik hoop dat ik het vol kan houden,als ze het niet meer volhoudt.

doen jullie ook je start gewicht vermelden of niet?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  madam zo 3 feb 2013 - 4:17

Hallo allemaal,

Welkom mauwmauw! Heel veel succes met het afvallen. Hoeveel wil je afvallen? Ik hoop dat je het samen met je moeder kan volhouden. Is altijd fijn als je iets met z'n twee doet.

Bij mij gaat het goed met het eten. Ik ben in januari bijna 2 kilo afgevallen. Ik wil eind februari mijn tweede doel bereikt hebben en 65 te wegen. Met het slechte weer de afgelopen tijd ben ik niet wezen hardlopen. En nauwelijks thuis oefeningen gedaan.
Dat ga ik deze maand weer oppakken.
Succes allemaal
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  mauwmauw zo 3 feb 2013 - 5:13

madam,er moet zeker 26 kilo af.maar mijn eerste doel is 5 kilo.Ik wil naast het gezond eten,ook gaan sporten heb voor een paar jaar terug een crosstrainer gekocht,en toen elke dag een uur gesport en gezond eten was ik in een half jaar ongeveer 20 kilo afgevallen,helaas niet vol kunnen houden.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  dr_oupy zo 3 feb 2013 - 5:40

Sushi, Goed dat je al 4x naar de sportschool bent geweest, en het is helemaal niet raar hoor alleen sporten, hoewel het met z'n 2e natuurlijk wel gezelliger is.

Mauwmauw, Gezellig dat je komt meeschrijven! Wil je ook erbij gaan sporten of alleen op je eten letten? Het gaat je vast en zeker lukken, succes!

Madam, Succes met hardlopen! Wat voor oefeningen doe je precies thuis? En hopen dat je jouw 2e doel ook bereikt.

Vandaag even bij mijn oma geweest, en ik was mijn tussendoortje vergeten, dus toen heb ik maar een paar handjes nootjes gegeten bij oma, kan op zich niet zoveel kwaad natuurlijk. Van de week maar weer goed opletten wat ik eet. Ben benieuwd hoe het van de week gaat, want dit is de eerste week dat ik zonder stage zit en dus geen vast ritme heb. Wil wel gaan proberen op vaste tijden op te staan en dus ook te eten, omdat dit gewoon veel beter is.

Succes dames!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mauwmauw zo 3 feb 2013 - 8:52

dr_oupy,ik wil er ook bij gaan sporten op mijn crosstrainer.Moet alleen daar ff de doorzettings vermogen voor vinden denk ik,maar vond het altijd wel een voldoening als ik klaar was.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  May zo 3 feb 2013 - 10:38

Zo dames ik ben er ook weer Embarassed De afgelopen maand was een slechte maand voor me, gezien het feit ik nogal aan het emotie-eten was, en ik vervolgens ziek werd dus geen zin had om gezond te koken. Dus de laatste maand heel slecht gegeten en niet bewogen omdat ik ziek was.
Vanaf morgen start ik weer met volle moed. Ik heb weer een standaard weekmenu voor mezelf geschreven en als ik me daar aan hou eet ik voldoende en moet ik wel gaan afvallen icm bewegen.

Zal vanaf nu weer proberen meer mee te schrijven en meer te reageren op jullie smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  silly-one zo 3 feb 2013 - 23:30

Zo, ik meld me ook weer na een weekend in Center Parcs te hebben gezetten. Daar niet veel kunnen eten, omdat ik nog steeds last had van mijn maag en darmen. Ik heb bijna 5 volle dagen buikgriep gehad.

@ Sushi: Goed bezig met je sporten.

@ mauwmauw: Welkom

@ May: je klinkt vol positieve energie. Dat is al een goed (her)begin.

@ Dr-Oupy: Lukt het al met de eerste dag, zelf ritme opbouwen?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mauwmauw ma 4 feb 2013 - 3:13

ik ben vandaag begonnen met het sonja bakker boek.Gaat opzich wel goed,heb op moment een dipje maar ik mag zo mijn tussendoortje Laughing ik heb mijn zelf als doel gezet op 1 mei 75 kilo te wegen,dat is dan 11 kilo eraf.denken jullie dat het haalbaar is,volgens mij wel toch.Als jullie een streef gewicht of bij een aantal kilo's eraf,geven jullie jezelf dat iets?in de zin van dat ene leuke truitje of broek voor jezelf kopen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  dr_oupy ma 4 feb 2013 - 5:01

Mauwmauw, als ik een doel bereikt heb, dan gaan we vaak iets eten wat ik lekker vind, en soms geef ik mezelf ook gewoon een cadeau! Zondag gaan we roti eten, omdat ik dan hopelijk wel 30 kilo kwijt ben, en anders bijna 30 :p. Dan let ik die avond ook gewoon even niet op wat ik eet, maar overdag hou ik er wel een beetje op.

Vandaag een redelijk ritme gehad, hoewel ik van alles bedenk om te doen, en dan weer tijdens een eet moment van huis ben en dan niks mee heb, maar goed dan neem ik het gewoon als ik thuis ben.

dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mauwmauw ma 4 feb 2013 - 8:05

wow 30 kilo!super.wat goed van je.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi di 5 feb 2013 - 4:08

Jeetje... Ik heb geleerd dat ik wel genoeg moet eten voor ik ga sporten. Had gisteren niet veel gegeten, had geen trek en geen behoefte aan eten. Wel twee boterhammen en wat rauwe worteltjes gegeten maar dat was het dan ook. Vanuit werk door naar huis, omgekleed in sportkleding, naar de sportschool en toen drie kwartier gefitnesst. Toen ik klaar was kwam ik de vriendin met wie ik een paar keer samen ben gaan sporten tegen met een andere vriendin en we raakten even aan de praat. Andere meisje was net op vakantie geweest dus daar vroeg ik naar en we hebben even staan praten. Ineens werd ik helemaal licht in mijn hoofd en zei dat ook en ik ging even zitten op één van de krachttrainingsapparaten. Toen werd het ineens helemaal wazig voor mijn ogen en zag ik alles heel vlekkerig. Alles leek een soort geel-grijze gloed te hebben, heel vreemd. In het begin kon ik nog normaal ademen en luisteren, maar na een tijdje leek het net alsof mijn keel dichtzat en alsof die twee andere meiden heel ver weg stonden toen ze aan het praten waren. Alsof ik in een soort tunnel zat. Vond het zo eng. Er werd een sportinstructrice bijgehaald en zij gaf me een suikerzakje, moest de suiker onder mijn tong doen en ze had wat te drinken. Na een tijdje ging het wel weer, maar ik was echt helemaal bezweet en na verloop van tijd begonnen mijn tenen en vingers enorm te tintelen. Ik denk echt dat als ik niet op tijd was gaan zitten, ik tegen de vlakte was gegaan.

Waarschijnlijk is dit gebeurd omdat ik te weinig heb gegeten. Ik ga zo Evergreens kopen en als ik ga sporten doe ik een Evergreen in mijn sporttas die ik dan kan eten voordat ik ga sporten.

Ben inmiddels wel van de schrik bekomen, maar vond het echt doodeng, vooral omdat ik zoiets nog niet eerder heb meegemaakt...
Moest het even hier delen hoor Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  blauwwitrood wo 6 feb 2013 - 1:13

Ik meld mij ook weer eens Wink Het topic lag eventjes stil en daarna was ik hier niet meer zo vaak te vinden. Wat tegenslagen qua gezondheid en nieuwe medicijnen, waardoor ik veel vocht vast hou en mijn darmen niet zo goed meer meewerken. Maar het gaat nu weer iets beter daarmee, waardoor de weegschaal ook weer aardiger is Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 18 561177

Ik ben nu 5 wkn bezig met afvallen en 4kg kwijt Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 18 561177 En ik zondig best nog wel eens (vooral weekenden en feestjes vind ik moeillijk)

@Sushi: jeetje, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Heftig hoor, voortaan maar goed eten voordat je gaat sporten, hopelijk gebeurt het dan niet weer!

@Mauwmauw: welkom hier, succes met afvallen! Hoe gaat het tot nu toe? Vind je het wat vol te houden met SB?
Ik heb geen 'beloningssysteem', ik merk dat als de weegschaal omlaag gaat dat ik mezelf dan wel iets (teveel) lekkers gun en dat is nou dus niet de bedoeling Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 18 1578173417

@Dr_oupy: wauw, al bijna de 30kg gehaald, echt superknap van je!!

@Lana: hoe gaat het bij jou, doe je nu WW of shakes? Ben je intussen al veel kwijt?

@May: hoe gaat het nu, zit je weer helemaal in het goede ritme?

@Silly-one: ben je inmiddels weer helemaal hersteld of is je maag nog steeds wat van slag?
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  May wo 6 feb 2013 - 3:53

Hier gaat alles lekker, gisteren bij mijn schoonzusje geweest voor haar verjaardag. Wel gewoon een taartje gegeten en wat nootjes. Maar dat wil ik mezelf ook niet ontzeggen, gelukkig heb ik niet wekelijks verjaardagen dus dat moet ook kunnen. Verder eet ik netjes mijn maaltijden, ben een beetje aan het experimenteren wat ik als lunch kan eten. Ik hou namelijk niet van brood, en crackers vullen niet goed. Nu heb ik vanmiddag een havermoutpannenkoek met banaan gemaakt. Erg lekker en erg vullend. Zou nu eigenlijk mijn tussendoortje moeten nemen maar zit echt nog flink vol.

@ Silly-one: Vervelend van die buikgriep. Inmiddels weer beter?
@ Mauwmauw: Ik ben wel van plan mezelf te belonen als ik een bepaald doel heb behaald. Ben zelf wel gevoelig voor beloningen Wink Maar het zal denk ik wel per keer verschillen. Voor mijn eerste doel heb ik mezelf nieuwe schoenen gegeven.
@ Dr oupy: Bevalt het nu met nog maar 1 shake?
@ Sushi: Dat was schrikken! Zo zie je maar dat je je lichaam wel genoeg brandstof moet geven, zeker als je gaat sporten! Hoe gaat het verder met je?
@ Blauwwitrood: Netjes hoor! Af en toe zondigen is toch niet heel erg? Je moet jezelf ook niet alles ontzeggen. Ik eet weer netjes drie hoofdmaaltijden, kom nog niet altijd toe aan de tussendoortjes. Maar dat komt ook omdat ik onregelmatig leef. Als ik om 10 uur pas ontbijt, dan hoef ik echt geen tussendoortje tussen mijn ontbijt en lunch in. Maar als ik om 7.00u moet beginnen dan heb ik echt rond 10 uur wel trek in iets. Maar ik ben al lang blij dat ik nu mijn 3 hoofdmaaltijden wel weer eet en dat wat ik eet wel gewoon gezond is smile
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy ma 11 feb 2013 - 3:45

Het topic was flink gezakt.

Sushi, dat is inderdaad even schrikken. Niet nog een keer gehad?

Blauwwitrood, af en toe mag je best eens zondigen hoor. Dat doe ik ook wel maar ik compenseer het dan wel ergens op de dag, dan is dat zondigen helemaal niet zo'n probleem.

May, Goed dat je jezelf niet alles ontzegt, dan hou je het ook minder lang vol. Heb je al wat gevonden voor de lunch? vind je yoghurt met muesli niks? 1 shake bevalt mij heel goed, het is heerlijk om weer wat meer te eten.

Ik heb niet heel veel nieuws, ben nog niet verder afgevallen sta weer een beetje stil, maar ik ga gewoon vrolijk door.

Hoe is het bij jullie?

dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  May ma 11 feb 2013 - 7:23

Dr oupy, ik ben lactose intollerant dus yoghurt met muesli is niet zo handig. Ik eet namelijk geen soja en de lactosevrije yoghurt is wel erg duur, dus kan wel een keertje. Maar sowieso vind ik afwisseling bij de lunch wel lekker. Dus ik wissel nu een beetje af met een salade, groente omelet, brood, havermoutpannenkoek, soep e.d. Maar is wel een beetje plannen als ik ergens anders moet eten, maar dat zal zich vanzelf wel wijzen denk ik.

Verder hier eigenlijk geen bijzonderheden. Ik hou me netjes aan mijn eetschema, heb genoeg variatie en sport lekker smile
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud