Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  Elliot do 22 nov 2012 - 4:55

Ik eet ook nog wel eens een gehaktbal, maar die maak ik altijd met mager rundergehakt. Dat is toch niet al te erg? Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 827601
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 5:01

nee, het belangrijkste is gewoon balans hebben in je voeding. En die zijn veel mensen kwijt. Alles met mate behalve de meeste groentes, Dan is het prima, En vooral veel af blijven wisselen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  silly-one do 22 nov 2012 - 5:06

Ik merk dat je goed bent begonnen Caroline. Super en vooral vasthouden nu!
Vooral wat Minx zegt, variëren en variëren. Groente vooral niet in bezuinigen.
Ik eet ook gewoon nog mijn gehaktbal en mijn spekjes als ik daar zin in hebt. Maar ik probeer de gehele dag door ( en eigenlijk week) wel een balans te vinden in alles. De ene keer iets meer van het ene en de andere keer wat minder. Probeer de goede vetten niet te vermijden, maar de slechte vetten juist wel. Zo is het iedere keer weer opnieuw zoeken naar de juiste balans.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 5:08

Minx schreef:Nee 24 aangekomen. Ooit van 84 naar 72 afgevallen. Vervolgens 4 aangekomen en een hele tijd tussen de 76 en 80 geschommeld en toen in een rot periode doorgeschoten naar 96... Nu dus weer tjd om in de 70 ergens te komen,
Héél herkenbaar. Ik zit nu ook op... (ik schaam me om het te zeggen) 82 kilo. Twee jaar geleden was ik daar ook. Afgevallen tot 74, met behulp van de diëtiste. Toen dat stopte, vanwege te weinig consulten, ben ik weer aangekomen. Ik wil inderdaad ook 68-70 kilo wegen. Lijkt me heerlijk. Niet te dik, niet te dun.

Edit: rest krijgt nog reactie van mij, veel te lieve comments *ahhhh* maar moet nog heel effies doorwerken.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 7:40

Vanaf vandaag een wedstrijdje gestart met de kat, zijn streefgewicht 4,82 kg huidig 6,75 hij wil het bereiken binnen 29 weken.

We moeten het hem alleen nog vertellen....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reeza do 22 nov 2012 - 9:14

Minx schreef:Vanaf vandaag een wedstrijdje gestart met de kat, zijn streefgewicht 4,82 kg huidig 6,75 hij wil het bereiken binnen 29 weken.

We moeten het hem alleen nog vertellen....

Haha, arme kat! Laughing

Ik ben gisteren voor de derde keer naar de sportschool geweest en ik kreeg een intake, wegen en een schema maken enzo. Nou, de conclusie is: er is werk aan de winkel! Ik heb ook besloten om 2x per week te gaan fitnessen en 1x spinning. Nu nog mn eetpatroon gaan aanpassen, dat is wel iets lastiger nu ik samenwoon. Maar moet gaan lukken...
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 9:59

Netjes, ik mis op de een of andere manier die motivatie, als het mooi weer was geweest ging ik hardlopen. En waarschijnlijk als ik mijn enkelbanden niet gescheurd had dan had ik nu al makkelijk 5 km kunnen lopen maar helaas

Laatst aangepast door Minx op do 22 nov 2012 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 11:05

Liz schreef:Rood er is hoop, echt! Ik ben in 5 weken nu 6,5 kilo kwijt door alleen gezond eten, sporten en mezelf ook weer niks ontzeggen. Ik ga nog steeds regelmatig uit eten waarbij ik echt niet op een blaadje sla kauw. Ik merk aan mezelf dat doordat ik alles 'mag' van mezelf, ik er eigenlijk geen behoefte meer aan heb. Ik heb een calorie app op mn telefoon waar ik bijna iedere dag invoer wat ik eet (heul handig).
Dit zijn die momenten waarop ik een smartphone wil, hehe. Maar hey, 6,5 kilo in vijf weken is toch te veel? Ik heb altijd geleerd dat een halve kilo per week het beste is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 11:08

Sorrento schreef:Rood: Mehhh, i know the feeling. Ik wil zoooooo graag lekker blijven eten wat ik wil, maar dat is nu eenmaal niet te verenigen met een mooi slank lichaam. Ik moet gezond eten meer leren te waarderen, maar mijn hart maakt momenteel namelijk alleen maar sprongetjes bij het eten van frituur, chocolade, koekjes en gebak Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 1270000679
EXACTLY!!! Ik houd ook van gezond eten, want gek genoeg zijn mijn maaltijden echt supergezond (volkoren brood, gekookt ei, verse jus, kaas, groente, kip, vis), maar die tussendoortje, OH!, die tussendóórtjes!! Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 1347041234 I just keep eatin' and eatin'! Cola, chips, pepernoten, koekjes, het is gewoon walgelijk.

Mag ik vragen hoeveel jij weegt en hoeveel je kwijt wilt? En zo ja, wil je m'n vraag dan ook beantwoorden?

Gast
Gast

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 11:09

ligt er aan hoeveel je af moet vallen, en hoe je lichaam in elkaar zit. In het begin verlies je natuurlijk ook heel veel vocht.
De een verliest nou eenmaal sneller gewicht als de ander. Als ik gewoon gezond ga eten wat volgens mijn normen gezond is dan raak ik ook vrij snel kg's kwijt. En op zich valt dat ook vol te houden. Op zich is een halve kg per week heel erg netjes is toch bijna 100 gram per dag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 11:11

Zo, laatste post in de rij. Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 2474380249

Dit topic helpt eigenlijk wel. Soort steun in de rug. Dat je ipv eten even komt vertellen wat je allemaal wilt eten. Dus wie weet...

Gast
Gast

Bericht  silly-one do 22 nov 2012 - 19:53

Fijn Rood dat je echt het topic als steun ziet. Ik moet zelf ook wel zeggen dat het wel meer motiveert. Vooral nu er weer wat meer geschreven wordt.
Ik had het niet verwacht, maar vanmorgen gaf de weegschaal 76.9 aan. Ik had juist als doel deze week om in de 78 te blijven. Ik heb qua eten etc. niks raars gedaan, gewoon normaal gegeten. Deze week zelfs minder gesport als normaal en toch val ik meer af dan een paar weken geleden. Toen bleef ik echt tussen de 79 en 80 hangen. Ik wil alleen niet dat het te snel gaat, want dan komt het er straks weer heel hard bij. Dus ik ga het wel in de gaten houden.
Ik weet dat ik niet moet letten op het dagelijkse gewicht, maar het is voor mij ( net als bij Minx) wel een indicatie en een motivatie. Nu merk ik dat het te hard gaat, dus ik moet gaan zoeken naar een manier waarbij het wat rustiger gaat. Want als het zo door gaat haal ik mijn doel (75) met kerst met gemak. Maar ik denk dat ik straks ook weer tegen zo een muur aan kom. Zo een gewicht, waar je maar niet onder wil komen. Ik moet zeggen het is wel lekker om weer eens 76 op de weegschaal te zien staan, het is namelijk ruim een jaar geleden dat ik dat zag. Ik ben toen namelijk door medicatie behoorlijk aangekomen.

Vandaag weer een nieuwe dag, richting het weekend dus ik mag weer snoepen Very Happy. Ik heb er nu al zin in haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 22 nov 2012 - 21:14

Ik ben ineens vanochtend meer dan een kilo kwijt! :O

Snap er niks van, al weken (nee, maanden) schommel ik tussen de 73 en 72, en vanochtend ineens 70.8!

Zou de sportschool eindelijk aan slaan? Hoe kan dat nou ineens?

Nu nog 2.8 kilo er af en ik heb m'n doel van 12 kilo in 2012 behaald! Nu kan ik daar nog net naar streven! :cheering:

Wist niet waar ik t kwijt kon, dus dit topic leek me uitstekende plek hiervoor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 21:28

Goed bezig smile, en silly one dat heb ik ook dat ik soms ineens hard ga en dan weer stil sta. Ik zou er vooral blij mee zijn.

Hier toch ook een lieve schaal nog 2,6 kg voor ik weer bij de -10 ben en ik weer kan beginnen met tellen en nog 3,8 wat ik voor de kerst nog kwijt wil smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot do 22 nov 2012 - 22:04

Ik wil ook wegen!! Maar ik mag van mezelf pas maandag. Wat goed meiden, dat jullie allemaal zo veel zijn afgevallen.

Ik hoop dat er bij mij ook veel vanaf is, maar ik vrees het ergste. Ik ben vanwege de spanningen op mijn werk momenteel één grote bonk stress, mijn darmen zijn helemaal opgezet en ik zit niet lekker in mijn vel. Gisteren heb ik uit pure ellende een paar winegums gepikt van mijn vriend, en toen ik ze op had dacht ik ineens; OEPS! Haha. Gelukkig waren het er maar twee, dus het viel mee.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 22 nov 2012 - 22:07

Vergeet niet dat je door stress ook moeilijker afvalt ook al eet je geen slechte dingen. Dus wees als het tegenvalt niet te teleurgesteld, gewoon je werk de schuld geven smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  madam vr 23 nov 2012 - 6:01

Jullie zijn goed bezig :cheering:

Ik heb vandaag 2 leuke lunchboxen gekocht om een gezonde lunch mee te nemen naar mijn stage.
Die tweede box kan je heel handig openklapen.
En nu gezonde recepten zoeken voor een lunch salade en broodjes.
Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 21356
Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 21731

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 4e992768-e324-4a3b-9f07-4cdd801dd74f
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Minx vr 23 nov 2012 - 9:09

Ohw die is leuk smile waar heb je die vandaan. Lijkt me echt ideaal smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  madam vr 23 nov 2012 - 9:31

Bij de V&D.
Ze hebben verschillende soorten en kleurtjes.
madam
madam
Prater
Prater

Bericht  Elliot vr 23 nov 2012 - 20:43

Leuke lunchbox Madam! Ik haal vaak lunch in de kantine op mijn werk, maar zelf meenemen is een stuk goedkoper. Ik ga ook maar even bij de V&D langs!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  silly-one vr 23 nov 2012 - 22:21

Kom ik aan met mijn broodtrommel van Jan, Jans en de kinderen. Gaat al jaren goed mee haha. Ik heb ook tussen de middag bijna altijd brood mee. Behalve als ik nog een halve bak magere kwark in de koelkast heb staan. Dan nee ik die bak mee met een klein doosje muesli en noten.

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 Thumb1_fc3886a0-ef29-012d-9b33-0050569439b1
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Minx vr 23 nov 2012 - 22:58

Haha kan wel een lunchtrommeltje maken maar dat staat zo stom. Ben nog steeds werkzoekend en om het nou thuis op te gaan eten :nopompom: maar als ik werk is het 's avonds dus ik mag dinertrommels maken :cheering:
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus vr 23 nov 2012 - 23:59

Leuke trommeltjes, madam!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  madam za 24 nov 2012 - 0:45

Thanx.
Hihi, leuk trommeltje silly-one.
Ik ben op pinterest een paar keer potjes tegen gekomen waarin je bijhoudt hoeveel je bent afgevallen en hoeveel je nog wil afvallen. Ik heb die potjes ook voor mijzelf gemaakt en op het aanrecht gezet, zodat ik er steeds aan herinnert word.
Elk steentje in het potje is een halve kilo. Het werk echt motiverend voor mij, en voel mij super happy als ik een steentje kan overzetten in het andere potje haha. Waar een mens toch blij van kan worden Laughing

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 9 2dgnd5v
madam
madam
Prater
Prater

Bericht  Minx za 24 nov 2012 - 0:47

Ohw wat een leuk idee is dat zeg Very Happy, Kan natuurlijk ook met kg's en schelpen oid.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud