Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 11 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 11 Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  Minx ma 3 dec 2012 - 3:34

Die 10 moet lukken voor 1 Jan denk ik zo smile dat is nog 4 weken is minder dan een kg per week. Zeg maar 100 gram per dag smile

Nou ja lief kwam neer op stabiel. Ik baal echt als een stekker dat het 'dieet' dat mijn schoonzus doet hier nog niet mogelijk is, dat is namelijk de manier van eten die ik graag zou hebben.

Het eten voor de komende dagen is ook bijna klaar smile denk dat ik er morgen en overmorgen erg blij mee ben dat ik het zo uit de vriezer kan trekken. Tuurlijk is vers gemaakt beter maar een paar dagen laten liggen verlies je ook vitamines e.d. mee.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Liz ma 3 dec 2012 - 7:21

Welk dieet doet je schoonzus Minx?
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  silly-one ma 3 dec 2012 - 7:55

De kip is anders geworden dan vooraf bedacht. Uiteindelijk kipfilet heel klein gesneden, teentje knoflook, sjalotje erbij, gegrilde paprika, zon gedroogde tomaat en een puntje la vache quiri. Plus nog wat komijn en gemberpoeder. dat in het bladerdeeg vouwen en dan 30 minuten in de oven op 180 graden. Qua kruiden zal ik het een volgende keer anders doen.

Verder de hele dag thee gedronken. Voordeel van weinig in huis hebben. Dan ga je een keer alles opmaken.

Hoe jullie dag gegaan vandaag?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  madam ma 3 dec 2012 - 8:00

klinkt lekker die kip silly-one.
Mijn dagje vandaag ging goed. Veel thee gedronken, heerlijk.
Morgen moet ik na mijn stage gelijk door naar een cursus.
Voor lunch maak ik een maaltijd salade, en als avond eten maak ik een broodje gezond.
Met het afvallen gaat het goed, ik zie nog geen verschil op de weegschaal, maar merk het wel aan mijn lichaam.
Wat ik wel heel jammer vind is dat als ik begin met afvallen, het aller eerste afval bij mij kont. :nopompom:
Heb liever dat ik afval bij mij buik. Maar daar tegen over staat dat mij spijkerbroeken nu wel heel makkelijk aan gaan Laughing
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Minx ma 3 dec 2012 - 9:28

Liz schreef:Welk dieet doet je schoonzus Minx?

Dit doet ze smile
http://www.beautybodybalance.nl/
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz ma 3 dec 2012 - 9:40

Is dat niet megaduur Minx? Ziet er goed uit maar hoop dat ik het zelf ga kunnen Wink

Klinkt erg lekker Silly! Dat ga ik ook een keer proberen.

Ik heb ook een goede dag gehad. Veel thee gedronken, een uur gesloopt tijdens kickfit en gezond gegeten. Hopelijk donderdag weer een kilo eraf. Kreeg de eerste opmerkingen van mijn ouders dat ze goed konden zien dat ik kilo's kwijt was. Kleren die ik niet paste passen weer, voelt echt super!
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Minx ma 3 dec 2012 - 10:20

Ja goedkoop is het niet, weet niet precies hoe duur maar op zich goede begeleiding is ook belangrijk smile ik denk dat het voor mij goed zou hElpen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  silly-one do 6 dec 2012 - 5:30

Ik baal deze week van het weer. Nu het sneeuwt, kan ik niet meer tennissen. Plus voor het squashen was ik te laat met inschrijven, dus alle banen zijn bezet. Deze week dus geen sport voor mij. Ik baal hier behoorlijk van.
Vanavond pak ik nog wel wat spieroefeningen, maar eigenlijk vind ik dat niet leuk. Ik heb ook echt een hekel aan de fitness anders zou ik daar nog even heen zijn gegaan.
Gisteren had ik zin in chips en die heb ook gehaald, maar dat was ook gelijk mijn avond eten. Niet echt gezond, maar het werd niet een extra snack. Het is vooral een vervanging haha.
De weegschaal vind ik nog steeds lief, vanmorgen was het 77.3 Dus weer redelijk stabiel, maar die 3 kilo blijft er wel af. Daar ben ik heel blij om. Nu nog even doorzetten voor de laatste kilo's.

Hoe gaat het allemaal bij jullie dames?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 6 dec 2012 - 9:35

Eerlijk het gaat slecht, ik krijg het ff niet te pakken, elke keer denk ik weer ja maar over een paar weken is het kerst en dan oud en nieuw. Daarna is er gewoon geen ontkomen meer aan, dan moet ik knallen in ieder geval tot mijn verjaardag.

Met poes gaat het wel goed smile die is al 350 gram kwijt echt onwijs veel in 2 weken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz do 6 dec 2012 - 10:07

Na mn slechte weekend gaat het nu wel weer oke al zit ik nog niet in mn flow van de afgelopen weken. Sta helaas wel stil deze week dus moet er weer even heel hard tegenaan.

Silly wat fijn dat je rond de 77 blijft! Dan is het er echt echt af Very Happy. Balen van het sporten!

Minx wat jammer dat het niet goed gaat, wil je pas na de feestdagen echt starten of wat bedoel je precies? Kom op, je kunt het! Die knop om en gaan!!
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Minx do 6 dec 2012 - 10:10

Ik krijg de knop gewoon niet goed om, elke keer weer een ander excuus. December is gewoon een rotmaand, dus ja moeilijk. En in januari heb ik gewoon geen excuus meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SDL do 6 dec 2012 - 11:04

Ik moet ook 5 kilo kwijt maar ik heb er de puf niet voor om me er toe te zetten. Echt zó irritant! Knap dat jullie het volhouden!
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  silly-one vr 7 dec 2012 - 22:01

SDL. Bij mij heeft het heel lang geduurd voordat ik echt de knop om kreeg. En ik bedoel echt lang. Ik was al bezig toen ik het nog met mijn ex had. En dat is nu toch echt wel 3 jaar geleden. Ik ben sindsdien ook 3-4 kilo aangekomen. De laatste 2 kilo was vooral door medicatie ineens. Toch heb ik nu pas echt een knop omgezet en blijf ik ook gemotiveerd. Ik doe er niet extreem veel voor. Ik ben vooral begonnen met het snacken door de weeks te minderen. Deze week was het weer meer, maar ik moet volgende week ongesteld worden.
Ik merk wel dat ik deze keer veel aan het topic heb, vooral omdat er geen eetlijstjes worden neergezet. Ik werd daar altijd behoorlijk depri van, omdat wat er werd gegeten voor mij echt te weinig was. Als ik dat op een dag zou eten, dan zou ik de dag echt niet doorkomen.

Ondanks dat ik deze week niet heb gesport vanwege het weer, toch wat afgevallen. Vanmorgen stond de weegschaal op 76.6. Terwijl ik gisteren avond behoorlijk aan de spekjes heb gezetten. De chips die ik had gekocht die is dicht gebleven haha. Maar ja die komt nog wel een keertje op.

Dames zijn jullie het weekend ook lekker begonnen? Ik heb nu eigenlijk ook geen zin om de chips deze week op te eten haha. Vooral niet nu ik kijk naar mijn gewicht van deze ochtend. Daar wordt ik gewoon helemaal blij van haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Suus vr 7 dec 2012 - 22:08

Pff, bij mij gaat het niet echt geweldig. Ik was donderdag jarig en vandaag vier ik het ook nog, dus erg gezond zal het weer niet worden... Na het weekend moet ik er weer tegenaan!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sawasdee vr 7 dec 2012 - 23:29

Kom me hier ook maar bijvoegen Wink
Ben sinds dinsdag begonnen met het 17 dagen dieet.. Best goed te doen, mis alleen heel erg mijn boterham..

Maar goed, wil 10 kilo kwijt, waarvan nu al 1,5 af is!
Gister mezelf voor de gek gehouden door stiekem 2x stroopwafel te eten! Onder het mom; Hé wie komt erachter?! Nou ik zelf natuurlijk, ben met 'n rot gevoel naar bed gegaan en ook weer opgestaan haha!
Nu de draad weer netjes opgepakt..

2jaar terug van 88kilo naar 70 gegaan! Ik was toen single en kon t allemaal geweldig in mijn eetpatroon verwerken..
Helaas nu na 1,5 toch teveel gesnackt en uiteten geweest met mijn vriend, waardoor ik nu toch weer hard aan de slag moet! Ben bij lange na niet mijn startgewicht, maar wil toch echt weer op die 70 komen! Liefst 69,5! Dan heb ik de 69 ook eens gezien haha!

Succes!

sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  sawasdee vr 7 dec 2012 - 23:30

Suus schreef:Pff, bij mij gaat het niet echt geweldig. Ik was donderdag jarig en vandaag vier ik het ook nog, dus erg gezond zal het weer niet worden... Na het weekend moet ik er weer tegenaan!

Verjaardag van jezelf moet je ook wel vieren smile
Proficiat!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  madam vr 7 dec 2012 - 23:48

@Liz: We houden de moed er in! Dat vind ik altijd zo fijn van een beging van een nieuwe week.
Nieuwe week nieuwe kansen!

@Minx: December is inderdaad een lastige maand met al dat lekkers en de feestdagen. Ik wil je adviseren om het toch te proberen deze maand, en niet pas weer in januari echt de draad weer op te pakken. De maand december blijft bestaan. Volgend jaar is die er weer. Als je er aan blijft toegeven wordt het alleen maar lastiger om de knop echt om te draaien.
Klinkt makkelijker wat ik zeg, ik weet het. Veel succes!

@SDL: Als wij het kunnen kan jij het ook! Yes

@silly-one: Ik ben ook heel blij dat er niet dagelijks eet lijstjes worden geplaatst.
Ik ben het weekend redelijk begonnen, ik heb eerst uitgeslapen en zit nu pas een mijn ontbijt.
ik ga zo weet de deur uit voor gezonde boodschappen. Ik word er nu al blij van smile

@Suus: Geniet lekker van je verjaardag. Misschien is het een goed idee om na vandaag een balans dag te houden. dat helpt mij altijd goed. Zowel lichamelijk als geestelijk.

@sawasdee:Welkom. Veel succes met het 17 dagen dieet. Ik zou het niet kunnen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Suus za 8 dec 2012 - 0:08

Haha, gelukkig ben ik maar 1 keer per jaar jarig Wink

Dat van die balansdag is wel een goed idee, zal straks even gezonde dingen inslaan voor morgen Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 11 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 0:13

madam schreef:Wat ik altijd doe als ik iets lekker zie liggen in de supermarkt. Ik lees altijd de ingrediënten lijst af. Je schrikt je rot als je beseft wat er eigenlijk allemaal inzit.Allemaal onnodige toegevoegde dingen (troep) eigenlijk.
Dit doe ik ook steeds vaker, en het helpt me wel. Oké, niet als ik een super snoepaanval heb, maar meestal zie ik het enorme aantal E-nummers en dan ben ik al weg.

Ik heb het idee dat het hier wel aardig gaat. Niet superstreng, maar gisteravond heb ik drie glazen water gedronken en drie ananasstukjes. De cola, chips en chocolademelk heb ik afgewezen, ook omdat ik nog ontzettend vol zat van de patatjes als avondmaaltijd. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Liz zo 9 dec 2012 - 9:28

Bleh ik krijg het maar niet weer te pakken. Weer een slecht weekend gehad. Komende week wel weer gezond maar toch, ik mis de flow die ik had. Ik merk dat ik alle lekkere dingen die in de winkel liggen niet kan weerstaan. Moet echt mijn motivatie even hervinden.. Hoe gaat het met jullie?
Liz
Liz
Prater
Prater

Bericht  Suus zo 9 dec 2012 - 21:42

Balen dat het niet lekker gaat, Liz!

Mijn weekend was precies zoals verwacht: zaterdagavond op mijn verjaardagsfeestje heb ik nergens op gelet en gewoon genoten. Gisteren was wel een prima dag, had ook helemaal geen zin in slechte dingen, dus dat scheelde weer Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 11 561177 Nu proberen dat de hele week vol te houden...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  silly-one zo 9 dec 2012 - 22:17

Ik ben de week goed begonnen door vanmorgen maar weer eens te gaan hardlopen. Rondje van ruim 8 km in 50 minuten. Niet helemaal tevreden qua tijd, maar ja ben wel weer wezen lopen. Tijdens het hardlopen wel besloten dat ik mee wil doen aan de Marieke loop. Ik ga dan voor de afstand van 10 km. Nu heb ik ook een doel voor ogen, dus misschien dat ik dan ook meer te motiveren ben. Soms heb ik namelijk geen zin om te gaan lopen.
Gisteren echt een dagje nergens aan gedacht en dat voelde eigenlijk ook wel weer eens een keertje lekker. Ik merkte aan de weegschaal vanmorgen wel dat ik ongesteld moet worden, maar ja dat is over over een week weer af Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 11 281626781. Na het hardlopen woog ik 77.4. Dus de schade van het weekend valt me nog mee.
Straks even ontbijten ( eet nooit voor het hardlopen als ik vroeg ga hardlopen). Nu, door het hardlopen, ook totaal geen honger. Dus het wordt een bakje magere yoghurt met muesli. Vanavond ga ik ook weer lekker een eitje bakken in brood en daarna een potje squashen. Qua sport is het vandaag veel, maar vorige week o.a. vanwege het weer niet gesport, dus ik zie het een beetje als compensatie.

Nu even douche en lekker ontbijten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot zo 9 dec 2012 - 22:30

Sorry dames, ik heb dit topic een tijdje genegeerd. Ik ben ziek geweest en heb een week lang alleen gegeten waar ik trek in had (en dat was niet veel, haha). Gisteravond ben ik op de weegschaal gaan staan en ik ben toch mooi 2,3 kilo afgevallen! smile Vanaf vandaag wil ik het weer goed gaan oppakken. Vanmorgen heb ik ontbeten met yoghurt en muesli en zojuist heb ik een mandarijntje op. Ik heb geen lunch van huis meegenomen, dus ik ga straks even in de kantine kijken wat er op het menu staat vandaag. Vanavond maak ik denk ik gewoon iets van groente, aardappeltjes en vlees, maar ik weet het nog niet zeker.

Hoe gaat het bij jullie?
Liz, wat rot dat het even niet lekker gaat. Ik pak op dat soort momenten mijn 'streefjurkje' weer even uit de kast, dan weet ik weer waarom ik het doe. Bij mij helpt het wel!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Pannetoet ma 10 dec 2012 - 4:47

Caroline schreef:Sorry dames, ik heb dit topic een tijdje genegeerd.

Ik ook....shame on me! Embarassed

Druk met school en weinig tijd..
Maar het gaat goed! Ik sport nu 2-3x in de week en ik vind het heerlijk! Hoe stom dat ook mag klinken haha ik begin altijd met 10-15min loopband daarna een half uur kracht (ik heb 7/8 oefeningen met sets van 3x12 en daarna doe ik nog een half uurtje cardio.. Wisten jullie trouwens dat kracht belangrijker is dan cardio bij het afvallen?

Het eten zou beter kunnen maar ik heb er geen last van of naderhand spijt van.. Ik heb het in de hand zeg maar en daar ben ik al heel tevreden mee smile ik ontbijt nu met melk en kellogs, hele overwinning haha en verder brood en fruit overdag en avondeten..

Ik heb wel alles terug gelezen maar ik ga niet overal op reageren..dat wordt wel erg veel hahaha ik hoop dat ik nu de tijd kan vinden om regelmatig te posten en jullie succesverhalen te lezen of jullie moed in kan praten als je even een dip hebt..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  silly-one ma 10 dec 2012 - 8:45

Dames, maakt niet uit dat jullie even niet actief waren. Jullie zijn er weer en de motivatie is er ook nog steeds.

Wel balen dat jullie niet fit zijn geweest, maar het lichaam is nu herstellende en dan zou ik me pas weer gaan richten op afvallen.

@ Caroline: je hebt in elk geval wat gegeten terwijl je ziek was. Ik ben ook van mening dat je dan beter iets kan eten waar je trek in hebt, dan iets waar je geen zin in hebt. Je lichaam verbruikt dan toch meer om te herstellen, dus op zich kan het ook wel.

@ Liz: Er is niet iets wat je kan motiveren op het moment dat het minder gaat? Zoals een kleding stuk wat je weer heel graag aan wilt? Op zich wel een goede tip van Caroline. Op die manier heb je een doel voor ogen. Dat heb ik nu ook met hardlopen gedaan, ik vind het leuk maar niet zonder doel. Nu heb ik vandaag een doel bedacht en daar ga ik ook naartoe werken.

@ Ik-zelf: niet lullig bedoeld, maar is Special K zitten heel veel suikers. Je krijgt ook niet echt voldoende binnen om de dag mee te beginnen. Ik zal er voor kiezen om te beginnen met 250 gm magere kwark, met muesli ( zonder toegevoegde fruit/rozijnen etc. ) en daarin zelf wat vers fruit doen. Je krijgt in elk geval meer eitwitten binnen wat een verzadigd gevoel geeft en de muesli is niet gezoet. Ik heb toen muesli bij een natuurwinkel gehaald en daar heb ik ruim een maand van kunnen eten. Je kan er ook nog voor de smaak ( wat ik erg lekker vond) macadamia noten mix erbij doen. Qua kosten zal het net zo duur zijn als special K en misschien zelfs goedkoper. Plus je krijgt al die extra suikers niet binnen.

@ suus: genieten is ook belangrijk, anders is het ook niet vol te houden.

@ sawasdee: welkom
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud