Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic nummer triljoen

+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers

Pagina 10 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 10 Empty Re: Afvaltopic nummer triljoen

Bericht  madam za 24 nov 2012 - 0:50

Minx schreef:Ohw wat een leuk idee is dat zeg Very Happy, Kan natuurlijk ook met kg's en schelpen oid.

Met schelpen is ook een leuk idee inderdaad!
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  silly-one za 24 nov 2012 - 22:39

Ik doe het gewoon met de weegschaal haha. Anders moet ik weer teveel nadenken etc. Daar heb ik geen zin in.
Dit weekend al lekker lopen zondigen en vandaag gaat er nog beschuit met muisjes in. Vanmorgen daarom maar begonnen met een rondje hardlopen. Halverwege gaan wandelen, want ik had geen zin om tegen de wind in te rennen haha. Wel ondanks dat een lekkere tijd gelopen.

Nu eens gaan ontbijten en dat wordt magere kwark met bosbessen ( vriezer) en muesli. Daarna de motor op naar mijn ouders. Dat wordt dus ook ander half uur intensief rijden met deze wind.
Morgen maar eens kijken wat de schade is van het weekend haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot zo 25 nov 2012 - 20:45

Goedemorgen dames! Hebben jullie het weekend overleefd?

Ik heb flink gezondigd hoor, dramatisch gewoon! Vrijdagavond had ik een etentje van mijn werk en daar heb ik mezelf nog wel redelijk ingehouden, mijn enige zonde was een mini-brownie en een klein stukje lemon meringue pie, maar dat waren echt hele kleine stukjes. Zaterdag was ik met familie naar een kerstfair en daar heb ik een gevulde koek en een broodje hamburger op. 's Avonds waren we vrij laat thuis en toen had ik geen zin meer om te koken dus hebben we frietjes gehaald.. Zondag begon goed, ik heb ontbeten met crackers met magere smeerkaas en komkommer. Daarna ging ik met mijn vriend Sinterklaascadeautjes shoppen in Amstelveen en heb ik een overheerlijke clubsandwich gegeten als lunch. Gisteravond zijn we naar de bioscoop geweest, en omdat ik nog zo vol zat van mijn clubsandwich hebben we het avondeten overgeslagen. Maar in de bioscoop heb ik wel M&M's op..

Nu zit ik dus maar weer aan de crackers en groene thee, tussen de middag wordt het ook een sobere lunch en vanavond wil ik geroerbakte groenten met tartaartjes eten. Verder veel fruit, echt een balansdagje dus! Na het eten ga ik weer lekker hardlopen. Ik moet me eigenlijk vandaag wegen maar dat durf ik niet..

Weten jullie dat trouwens, is het erg als je pas ontbijt als je al een tijdje uit bed bent? Ik kom altijd te laat uit bed waardoor ik geen tijd meer heb om te ontbijten voordat ik de deur uit ga. Nu eet ik dus steeds pas op mijn werk, maar dan ben ik dus al anderhalf tot twee uur uit bed. Is dat erg?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Afvaltopic nummer triljoen - Pagina 10 Empty (gebroken) lijnzaad

Bericht  madam ma 26 nov 2012 - 2:42

@caroline: Een balansdag help heel goed bij mij. Ik voel mij daarna altijd heerlijk licht en luchtig Laughing klinkt heel gek.
Ik weet niet of het heel erg is als je pas 2 uur eet nadat je wakker bent. Volgens mij is het het allerbelangrijkste dat je je ontbijt niet overslaat. En dat doe jij niet. Dus je ben sowieso goed bezig.

Een tip voor de dames.
Sinds kort gebruik ik gebroken lijnzaad door mijn yoghurt heen 's ochtend.
Het is heel gezond, en het helpt ook om het honger gevoel weg te houden want het geeft een heel verzadigd gevoel.
Hierdoor heb ik altijd minder trek om fout te snacken tussen mijn ontbijt en lunch.
En ze helpen bij het verbranden van vet!
madam
madam
Prater
Prater

Bericht  Minx ma 26 nov 2012 - 4:29

Het is nog beter om het lijnzaad zelf te breken dan blijven de vetten beter,

Over dat ontbijt het is niet erg om later te ontbijten maar anderhalf/ 2 uur later is wel te laat. Het beste is maximaal een uur nadat je wakker bent geworden. Of 10 minuutjes eerder op staan. Zelf heb ik makkelijk praten want heb alle tijd smile.

Zaterdag was mijn zondig dag en die was ook echt wat minder. Nu zit ik met mijn moeder bij opa dus ook iets ongezonder, maar 's avonds wel lekker gezond. En heb ook mijn Brinta sojamelk en rozijnen mee zodat ik in ieder grval ook goed kan ontbijten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  silly-one ma 26 nov 2012 - 21:01

Zo dit weekend was drama en gisteren ook nog. Maar vanaf vandaag ga ik weer knallen.
Ik had de angst dat ik weer richting de 79-80 zou schieten, maar ondanks al het slechte eten etc. toch op de 78.3 blijven hangen vanmorgen. Dus dat geeft hoop. Nu had ik wel gezegd dat ik in het weekend gewoon normaal mocht doen, maar dit weekend beetje extreem slecht gegeten. Ach, mag na een maand op alles letten ook wel.
Vandaag ga ik weer lekker tennissen en daarvoor koolhydraat arm eten. Ga er gewoon weer voor zorgen dat ik eind van de week weer in de 77 kilo zit. Daar heb ik kort in gezetten, dus ik weet dat het kan!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Liz di 27 nov 2012 - 21:00

Wat goed Silly! Fijn dat je echt resultaat ziet ondanks je slechte weekend.

Madam, thanks voor de tip. Ik gebruik altijd al lijnzaad door mn ontbijtje. Breek het niet zelf want dat vind ik teveel moeite 's ochtends Wink.

Caroline, ik zou toch proberen om wat eerder te ontbijten, zo lang wachten met je ontbijt is niet goed.

Hier gaat het zn gangetje, zondag was mijn zondig dag en heb ik pepernoten en frietjes op, heerlijk! Ben sinds gisteren ongesteld en dus altijd minimaal een kilo zwaarder, hou volgens mij veel vocht vast. Ik drink heel veel maar plas amper én ik heb zóóóveel zin om te (vr)eten! Ik zie overal lekkere dingen. Hoe doen jullie dit? Of ben ik de uitzondering dat ik daar last van heb tijdens mn ongesteldheid?
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  silly-one wo 28 nov 2012 - 20:39

Hoe gaat het er allemaal mee dames. Ik ga er maar vanuit dat er nu weinig wordt gereageerd omdat we allemaal druk bezig zijn met ons doel. Letten op het eten en zo wat kilo's te verminderen.

Hier gaat het lekker, gisteren was ik niet helemaal fit. Dus de hele middag op de bank gelegen en van mijn idee om te gaan tennissen 's avonds is niks terecht gekomen. Met eten heb ik mij echt moeten dwingen om 's avonds wat te eten. Het is wel alleen vlees en groente geweest, maar ja beter iets dan niets en de koolhydraten dan maar weglaten.
De weegschaal vind ik echt nog steeds lief. Ik zat vanmorgen op de 77.9. Wel meer dan vorige week toen ik ineens zo hard naar beneden ging, maar dat vind ik niet erg. Ik vond toen ook dat het ineens te hard ging.
Vandaag weer een nieuwe dag en ik ga er gewoon weer tegen aan!
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 28 nov 2012 - 21:46

Hier ff een paar slechte dagen gehad dus er nu weer vol tegen aan. Ik ben namelijk een paar dagen met mijn moeder bij mijn. Opa geweest die op een van de waddeneilanden woont smile. Was wel lekker alleen voor de lijn is het niet echt goed. Vandaag maar weer flink groene thee drinken en normaal eten.

Zo eerst even wat sollicitatiebrieven de deur uit doen en dan moet het goed komen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  madam wo 28 nov 2012 - 22:14

@ Liz, tijdens mijn menstruatie periode heb ik daar ook last van. Ik kan alles eten wat los en vast zit Sad
Ik probeer mij er niet aan toe te geven, en dat is de laatste keer aardig gelukt.

Gister heb ik helaas gezondigd. Ik heb samen met mijn moeder frietjes gegeten bij de Ikea, met pindasaus en 2 glazen frisdrank.
Maar vandaag ga ik er weer tegen aan.
madam
madam
Prater
Prater

Bericht  Reeza wo 28 nov 2012 - 22:50

@ Minx: Lekker er even een paar dagen tussen uit! Logisch dat je dan niet heel streng kunt zijn..

Ik ga straks weer naar de sportschool smile Ben zondag & dinsdag ook geweest dus goed bezig. Nu nog volhouden, heb wel mega spierpijn gehad..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Minx wo 28 nov 2012 - 23:03

Ja was heerlijk, ken het eiland natuurlijk binnenstebuiten maar toch. Opa kan wel wat extra vet gebruiken dus dan doe je automatisch mee. Nu weer ff goed streng. Ben wel zo slim geweest om zelf nu even sojamelk te halen zodat ik thuis ook goed kan ontbijten. Heb inmiddels al 1 kop groene thee op dus het gaat goed smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 29 nov 2012 - 3:57

Ik heb gisteren mijn chocoladeletter opgegeten Embarassed Heb er wel heel erg van genoten Wink Nu heb ik niks meer in huis, dus gaat het vanzelf beter. Ik wilde eigenlijk vanmiddag nog gaan sporten, maar heb nog heel veel spierpijn van dinsdag, dus ik stel het uit naar zaterdag (morgen ben ik de hele dag aan het werk).
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx do 29 nov 2012 - 4:56

Haha oeps beetje fanatiek getraind dus.

Ik heb net voor mezelf besloten dat ik een of andere manier ga zoeken waarbij het me geld kost. Altijd een goede motivatie. Blijf het moeilijk vinden. Weight watchers dan niet maar iets waar de sport ook bij in zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reeza do 29 nov 2012 - 5:02

Suus schreef:Ik heb gisteren mijn chocoladeletter opgegeten Embarassed Heb er wel heel erg van genoten Wink Nu heb ik niks meer in huis, dus gaat het vanzelf beter. Ik wilde eigenlijk vanmiddag nog gaan sporten, maar heb nog heel veel spierpijn van dinsdag, dus ik stel het uit naar zaterdag (morgen ben ik de hele dag aan het werk).

Ik had dinsdag ook mega spierpijn van zondag, maar mn collega zei dat het juist helpt om dan weer te gaan sporten. Dus ben gegaan en inderdaad, daarna was de spierpijn minder! Misschien een tip voor de volgende keer Wink
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Suus do 29 nov 2012 - 5:19

Reeza schreef:
Suus schreef:Ik heb gisteren mijn chocoladeletter opgegeten Embarassed Heb er wel heel erg van genoten Wink Nu heb ik niks meer in huis, dus gaat het vanzelf beter. Ik wilde eigenlijk vanmiddag nog gaan sporten, maar heb nog heel veel spierpijn van dinsdag, dus ik stel het uit naar zaterdag (morgen ben ik de hele dag aan het werk).

Ik had dinsdag ook mega spierpijn van zondag, maar mn collega zei dat het juist helpt om dan weer te gaan sporten. Dus ben gegaan en inderdaad, daarna was de spierpijn minder! Misschien een tip voor de volgende keer Wink
Echt? Gewoon lopen doet me al zeer... Ik zal het de volgende keer proberen, ik wacht nu wel tot zaterdag.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx do 29 nov 2012 - 7:44

Moet je niet gelijk weer enorm gaan pompen dan kun je je spieren flink de vernieling in helpen maar als je wat cardio doet kun je de afvalstoffen wat makkelijker afvoeren. En heel erg uitkijken voor overbelasting.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  madam vr 30 nov 2012 - 2:02

Ik heb net boodschappen gedaan en alleen maar gezonde dingen gehaald.
Ik heb nu een fruitmand vol en een groentelade vol.
Geen plek meer voor ongezonde snacks, en geen geld meer voor ongezonde snacks. Laughing

Wat ik altijd doe als ik iets lekker zie liggen in de supermarkt.
Ik lees altijd de ingrediënten lijst af. Je schrikt je rot als je beseft wat er eigenlijk allemaal inzit.
Allemaal onnodige toegevoegde dingen (troep) eigenlijk.
madam
madam
Prater
Prater

Bericht  silly-one za 1 dec 2012 - 22:32

Ik ga vandaag mijn boodschappen nog doen, maar het zal een weekje worden van weinig thuis eten. Die dagen ga ik dus extra op mijn eten letten.
Verder gisteren een drukke dag gehad, hierdoor eigenlijk te weinig gegeten, maar 's avonds wel een echte bosche bol op. Gelukkig maar dat ik overdag geen tijd had om te eten. Die caloriebom compenseert dat wel.
De weegschaal vond ik vandaag weer lief. Ik zat de hele week al netjes 78 laag en vanmorgen dat ik 77.6. Dus het gaat er nog steeds rustig aan af. Zo even ontbijten. Ik kom namelijk pas net mijn bedje uit. Heerlijk zo lang blijven liggen in bed. Hardlopen daarin heb ik vandaag geen zin en eigenlijk ook geen tijd, aangezien ik nog een surprise moet maken voor dinsdag. Maar deze week heb ik op zich wel voldoende gesport (4x).

Hoe gaat het allemaal bij jullie dames? Komt er een beetje schot in de zaak als het gaat om het veranderen van het eetpatroon?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  madam zo 2 dec 2012 - 1:23

Mij lukt het aardig om gezond te eten als ik thuis eet.
Als ik bij mijn moeder eet vind ik het soms nog een beetje lastig.
madam
madam
Prater
Prater

Bericht  Suus zo 2 dec 2012 - 7:56

Afgelopen week ging het aardig, niet geweldig, maar ook niet heel slecht. Gewicht is dan ook constant. Komende week zal ik niet heel goed op mijn eten letten, aangezien ik donderdag jarig ben en zaterdag een feestje geef. Maar dat wil niet zeggen dat ik verder heel slecht zal eten, ik ga alleen niet van de taart en toastjes afblijven Wink
Sporten heb ik te weinig gedaan afgelopen week, dat wil ik komende week wel weer netjes gaan doen, te beginnen met morgenochtend!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 2 dec 2012 - 8:13

Deze week ook vrij stabiel inderdaad, heb het schema van mijn schoonzus bekeken en dat zou echt ideaal voor mij zijn maar helaas zit dat hier nog niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  silly-one ma 3 dec 2012 - 1:23

Vandaag na het weekend gelijk weer goed begonnen.
Vanmorgen ontbeten met twee sneetjes brood en een kop thee. Net heb ik twee eitjes gebakken met twee sneetjes brood. Het leuke was dat ik het brood ook eerst in de pan had gebakken met een gat erin ( met een glasje een rondje gemaakt) en daarin heb ik het eitje gebakken. Het is voor herhaling vatbaar. Brood was lekker krokant door o.a. de boter en dan het zachte van het eitje erbij.
Vanavond heb ik kipfilet met brie in bladerdeeg. Daarbij maak ik of bloemkool of doperwten. Daar ben ik nog niet uit. \

De weegschaal vond ik ook weer lief na het weekend. Vanmorgen 77.1. Ik hoop dat ik aan het einde van de week 76 laag zit. Misschien dat ik dan nog 75 met kerst ga halen. Als dat zo is, heb ik eruit eindelijke 4 maanden over gedaan om 5 kilo af te vallen. Ik heb het idee dat het wel moet lukken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 3 dec 2012 - 2:08

Klinkt goed en die 75 moet te doen zijn smile,

Ik heb vandaag de boodschappen gedaan voor de komende dagen smile,

Vanavond spinazie met oven aardappels en kipkluifjes (is mijn vriend helemaal gek van smile)
Morgen preiquiche en woensdag boerenkool. Ga het straks allemaal al klaar maken en dan invriezen. Moet morgen en overmorgen werken namelijk.

Weegschaal gaf op wonderbaarlijke wijze vanochtend minder aan als gisteren, en dat terwijl ik gister echt niet gezond heb gegeten en ongesteld moet worden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liz ma 3 dec 2012 - 3:08

Fijn Silly! Klinkt lekker die kip, ga ik ook een keer proberen.

Minx fijn dat de weegschaal lief was, hopelijk blijft dat zo smile

Ik heb echt een heel slecht weekend gehad, de eerste keer dat ik me niet kon inhouden. Donderdag heb ik weer gewogen en was weer een kilo lichter. Nu 7,5 kilo kwijt. Vanaf vandaag weer streng en dan hopelijk donderdag weer wat lichter. Ik ga ervan uit dat -10 kilo voor 1 januari wel gaat lukken Very Happy
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud