Afvaltopic nummer triljoen
+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers
Pagina 8 van 18
Pagina 8 van 18 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18
Re: Afvaltopic nummer triljoen
Hoe heb je gezondigd , hier was er al wel weer wat af. Heb voor mezelf gesteld dat ik pas bij -10 weer begin te tellen.
Hoop voor de kerst op 85 te zitten. Daar zou ik erg blij mee zijn en dan rond mijn verjaardag in april zo rond de 75. Lijkt me een redelijk doel.
Vandaag trouwens weer ontbeten met brinta, op de een of andere manier heb ik dan het minste honger,
Net een boterham met stamppot andijvie gegeten. De andijvie was net niet genoeg dus dan maar een boterham erbij. Ik merk wel dat ik nog behoorlijk wat vocht vasthoud.
Voor vanavond weet ik het nog niet, mss bak ik wel een paar volkoren pannenkoeken met groenten e.d, erdoor.
Hoop voor de kerst op 85 te zitten. Daar zou ik erg blij mee zijn en dan rond mijn verjaardag in april zo rond de 75. Lijkt me een redelijk doel.
Vandaag trouwens weer ontbeten met brinta, op de een of andere manier heb ik dan het minste honger,
Net een boterham met stamppot andijvie gegeten. De andijvie was net niet genoeg dus dan maar een boterham erbij. Ik merk wel dat ik nog behoorlijk wat vocht vasthoud.
Voor vanavond weet ik het nog niet, mss bak ik wel een paar volkoren pannenkoeken met groenten e.d, erdoor.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
1: Minx
2: Caroline
3: Ik_zelf_87
4: Suus - 5 kilo
5: madam
6. Liz - 28 kilo (eerste doel 20, dan zie ik wel verder)
7: Silly-one. Ongeveer 5 kilo.
Zo, hier gaat het eigenlijk wel lekker. Ben druk bezig met het leegeten van mijn kast. Dus de crackers vliegen er nu doorheen. Gelukkig is dat maar voor 1 maaltijd per dag. Ben niet zo heel erg van de crackers, maar ik ga eens ruimte maken in mijn kast.
Vanavond ga ik lekker kip met avocado maken en dat op brood. Een kijken of ik er wat lekker van kan maken. Voordeel is wel dat de kast weer verder leeg raak ( afbakbrood mag op)
2: Caroline
3: Ik_zelf_87
4: Suus - 5 kilo
5: madam
6. Liz - 28 kilo (eerste doel 20, dan zie ik wel verder)
7: Silly-one. Ongeveer 5 kilo.
Zo, hier gaat het eigenlijk wel lekker. Ben druk bezig met het leegeten van mijn kast. Dus de crackers vliegen er nu doorheen. Gelukkig is dat maar voor 1 maaltijd per dag. Ben niet zo heel erg van de crackers, maar ik ga eens ruimte maken in mijn kast.
Vanavond ga ik lekker kip met avocado maken en dat op brood. Een kijken of ik er wat lekker van kan maken. Voordeel is wel dat de kast weer verder leeg raak ( afbakbrood mag op)
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Jeej de weegschaal was lief! Ik heb mijn eerste doel bereikt, onder de 100. Ben nu 6,5 kilo kwijt in 5 weken, deze week weer streng dus hopelijk volgende week weer een kilo eraf.
Silly one, goed bezig! Hoe was je brood met kip/avocado?
Jeanette goed dat je wel gesport hebt Deze week ga je er gewoon weer voor, je kunt het!
Minx, brood met andijviestampot klinkt niet zo lekker. Die volkoren pannenkoeken klinken lekker! Hoe maak je die?
Mijn eetlijstje van vandaag
o: biogarde, frambozen, lijnzaad & stevia
t: 2/3 eat natural reep
l: 3 boterhammen, 2 met rosbief 1 met zonnatura jam
a: aardappeltjes met schil uit de oven, schnitzel en boontjes
Best gezond, ga dadelijk weer sporten, heb er zin in
Silly one, goed bezig! Hoe was je brood met kip/avocado?
Jeanette goed dat je wel gesport hebt Deze week ga je er gewoon weer voor, je kunt het!
Minx, brood met andijviestampot klinkt niet zo lekker. Die volkoren pannenkoeken klinken lekker! Hoe maak je die?
Mijn eetlijstje van vandaag
o: biogarde, frambozen, lijnzaad & stevia
t: 2/3 eat natural reep
l: 3 boterhammen, 2 met rosbief 1 met zonnatura jam
a: aardappeltjes met schil uit de oven, schnitzel en boontjes
Best gezond, ga dadelijk weer sporten, heb er zin in
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Het is uiteindelijk toch wat anders geworden, en uiteindelijk een matig dagje. Wel op de fiets naar het werk geweest. Mijn vriend liep al te klagen dat ik zo langzaam aan deed. Hij hadcwind mee ik tegen
De pannekoeken maak ik met volkoren meel, melk (in mijn geval sojamelk) en eieren. Zelfde als gewonen pannekoeken eigenlijk, gebruik nooit een pakje. Verder niets bijzonders eigenlijk.
De pannekoeken maak ik met volkoren meel, melk (in mijn geval sojamelk) en eieren. Zelfde als gewonen pannekoeken eigenlijk, gebruik nooit een pakje. Verder niets bijzonders eigenlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik wil ook weer een doorstart maken. Vandaag gesprek gehad met een vriendin en dat heeft me met de neus op de feiten gedrukt. Maar... dat is al zo vaak gebeurd!
Mijn probleem is: ik wil wel afvallen, maar ik wil niet anders eten. Ik vind alles wat ongezond is veel te lekker. Waarom kun je niet een week minder eten en dan gelijk tien kilo kwijt zijn?
Het is droevig allemaal.
Mijn probleem is: ik wil wel afvallen, maar ik wil niet anders eten. Ik vind alles wat ongezond is veel te lekker. Waarom kun je niet een week minder eten en dan gelijk tien kilo kwijt zijn?
Het is droevig allemaal.
Gast- Gast
Haha dat klinkt heel bekend, chocola e.d. Is zo lekker. Ik eet nu voornamelijk extra pure
chocola.
Succes in ieder geval, hoeveel wil je kwijt?
chocola.
Succes in ieder geval, hoeveel wil je kwijt?
Minx- Lady Post-a-lot
Twaalf tot vijftien kilo. Fokking veel man. *boos op zichzelf is*
Gast- Gast
Geloof mij het kan erger, bij mij was het 24 en de laatste 15 kg in een jaar tijd ofzo, dus echt snel.
Minx- Lady Post-a-lot
Vind je dat snel? Dan mag je een jaar geen chips, cola en Marsrepen.
Gast- Gast
Aangekomen en dat vind ik best veel. Was sneller volgens mij maar ik ging gewoon niet op de weegschaal staan.
Minx- Lady Post-a-lot
Rood: Je wilt heel graag afvallen maar niet anders eten? Want hoeveel ben je te zwaar volgens je bmi? Het is of het één of het ander. Je moet een keuze maken: zo blijven eten en niet afvallen of je eetpatroon aanpassen en afvallen. Je wilt graag afvallen dan moet je je eetpatroon aanpassen. Maar als jij liever elke dag (bij wijze van) patat wil eten, prima maar zeur dan niet dat je wilt afvallen.. En het is echt onzin dat je helemaal nooit meer chips, cola en shit mag. Ik train sinds een maand met een personal trainster, 15%vet aan haar lijf (normaal vetpercentage is 21-31%) maar zelfs zij eet in het weekend wel chips of een wijntje. Maar het gaat erom dat je balans houd! Doordeweeks zo goed mogelijk eten met in het weekend een `uitschietertje` en daar kom je echt niet van aan zolang je het maandag maar weer oppakt. Juist door jezelf dingen te ontzeggen ga je er heel naar snakken en dat werkt niet. En waarom je niet supersnel kan afvallen is heel simpel: is het er ook in èèn week bij op gekomen? Nee. Dus dan het is heel logisch dat je er een tijd over doet. Afvallen is niet leuk! Maar resultaat zien wel! En je kunt zoveel dieetboeken lezen als je wil en al die andere dingen maar je moet het zelf doen en voornamelijk met doorzetten. Want wat eet jij zoal op een dag?
Oké ik weet niet meer wat ik gister had verteld dus misschien vertel ik het we dubbel haha..
Gisteren mijn laatste sessie met mijn PT gehad, ook een weegmoment gehad (gewicht viel best mee! Ik dacht dat ik minstens 2kg zwaarder was haha) alleen mijn vetpercentage was ietsje minder namelijk 35% dus er moet zowieso 4% vanaf.. en dat staat gelijk aan 24kg aan vet wat ik mee sleep.. en wil ik die 4% vet kwijt raken dan moet ik 9.5kg afvallen cq vet verbranden dus een gezond persoon van mijn lengte heeft 15kg vet bij zich.. volgen jullie het nog haha maar we gaan ervoor! Het eten gaat goed, ik eet op zich wel gezond alleen ik moet meer eten; dus ook ontbijten! Middageten en avondeten en fruit of groente of ei tussendoor.. maar dat gaat vast goed komen!
Oké ik weet niet meer wat ik gister had verteld dus misschien vertel ik het we dubbel haha..
Gisteren mijn laatste sessie met mijn PT gehad, ook een weegmoment gehad (gewicht viel best mee! Ik dacht dat ik minstens 2kg zwaarder was haha) alleen mijn vetpercentage was ietsje minder namelijk 35% dus er moet zowieso 4% vanaf.. en dat staat gelijk aan 24kg aan vet wat ik mee sleep.. en wil ik die 4% vet kwijt raken dan moet ik 9.5kg afvallen cq vet verbranden dus een gezond persoon van mijn lengte heeft 15kg vet bij zich.. volgen jullie het nog haha maar we gaan ervoor! Het eten gaat goed, ik eet op zich wel gezond alleen ik moet meer eten; dus ook ontbijten! Middageten en avondeten en fruit of groente of ei tussendoor.. maar dat gaat vast goed komen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Hey mevrouwtje Ikzelfnogwat, misschien moet je even begrijpend gaan lezen. Het waren retorische vragen, ik snap heus wel dat ik niet zomaar kan afvallen.
Minx, bedoel je dat je 24 kilo was afgevallen en er toen weer 15 aankwam?
Minx, bedoel je dat je 24 kilo was afgevallen en er toen weer 15 aankwam?
Gast- Gast
Nee 24 aangekomen. Ooit van 84 naar 72 afgevallen. Vervolgens 4 aangekomen en een hele tijd tussen de 76 en 80 geschommeld en toen in een rot periode doorgeschoten naar 96... Nu dus weer tjd om in de 70 ergens te komen,
Minx- Lady Post-a-lot
Rood er is hoop, echt! Ik ben in 5 weken nu 6,5 kilo kwijt door alleen gezond eten, sporten en mezelf ook weer niks ontzeggen. Ik ga nog steeds regelmatig uit eten waarbij ik echt niet op een blaadje sla kauw. Ik merk aan mezelf dat doordat ik alles 'mag' van mezelf, ik er eigenlijk geen behoefte meer aan heb. Ik heb een calorie app op mn telefoon waar ik bijna iedere dag invoer wat ik eet (heul handig). Ik eet +- 1500 calorieen per dag en soms heb ik nog genoeg over om te snoepen. Al moet ik zeggen dat ik dat echt nooit meer doe. Verbaas mezelf nogal vaak deze tijd, ik was echt een vreetert en snoepte het liefst heel de dag en nu helemaal niet meer. Ik hoop dat je de motivatie kan vinden, misschien kunnen we je hier wel helpen
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
@ Liz: het brood met avocado en kip was lekker. De kip had ik gemarineerd met mosterd en gemberpoeder en daarna gebakken. Vooraf wat pijnboompitten geroosterd. Bij de avocado vond ik nog wat tomaten die erbij konden en één of andere pittige paprika/tomaat saus. Die ik van iemand uit Hongarije heb gekregen. Ik was er eigenlijk verbaast over hoe goed het smaakte. Plus een hele hoop gezonde vetten!
@ Rood: Ik denk juist door jezelf alles te ontzetten wil je het juist hebben. Ik snoepte zelf heel veel en ik had ook echt de behoefte om te snoepen. Nu merk ik eigenlijk dat die behoefte er niet meer is. Ik haal nog steeds wat lekker voor mijzelf in het weekend. Door de week heb ik niks lekkers in huis eigenlijk en ik heb de behoefte ook niet meer. Gisteren kwam ik nog een halve gevulde snoeppot in de kast tegen. Die staat daar toch echt al wel 2 maanden, maar ik heb er ook al 2 maanden niks uit gehaald. Ik heb de behoefte totaal niet meer. Alsof er ik snoep en snacks hulpstoffen zitten die je 'verslaafd' maken aan snoepen en snacken.
Gisteren avond niet wezen sporten. Ik wilde eigenlijk wel, maar met de harde wind etc. zag ik het niet zitten om te gaan tennissen. Op zich niet zo heel erg, want ik sport genoeg in een week. ( 2-3 keer tennissen en 1x squash plus hardlopen voor de nieuwelingen). Vanavond ga ik wel tennissen en morgen weer squashen. Zaterdag sta ik ook weer op de tennisbaan, dus aan sporten geen gebrek.
Qua gewicht ben ik ook blij, ik weet dat je eigenlijk niet dagelijks op de weegschaal moet staan, maar ik doe het wel. Maar dat is meer om te kijken of ik stabiel blijf. Over het algemeen hou ik de maandag aan als ijkpunt. Vanmorgen was het 77.9. En de hele week ben ik nog niet richting de 79 geschoten. Dus ik heb nu echt het idee, dat ik eindelijk de drempel van 78/79 over ben. Daar heb ik echt gruwelijk lang ( vanaf het begin ongeveer) op gezetten. Ik merk het ook aan mijn buik, deze is een stuk platter en ik kan broeken aan die ik al maanden niet meer aankon. Ze zitten nu wel straks, maar één broek kreeg ik een maand geleden niet eens dicht, dus ik merk ook daarin vooruitgang.
Nu maar eens aan mijn ontbijtje gaan denken, kom net mijn bed uit dus tijd voor het ontbijt.
@ Rood: Ik denk juist door jezelf alles te ontzetten wil je het juist hebben. Ik snoepte zelf heel veel en ik had ook echt de behoefte om te snoepen. Nu merk ik eigenlijk dat die behoefte er niet meer is. Ik haal nog steeds wat lekker voor mijzelf in het weekend. Door de week heb ik niks lekkers in huis eigenlijk en ik heb de behoefte ook niet meer. Gisteren kwam ik nog een halve gevulde snoeppot in de kast tegen. Die staat daar toch echt al wel 2 maanden, maar ik heb er ook al 2 maanden niks uit gehaald. Ik heb de behoefte totaal niet meer. Alsof er ik snoep en snacks hulpstoffen zitten die je 'verslaafd' maken aan snoepen en snacken.
Gisteren avond niet wezen sporten. Ik wilde eigenlijk wel, maar met de harde wind etc. zag ik het niet zitten om te gaan tennissen. Op zich niet zo heel erg, want ik sport genoeg in een week. ( 2-3 keer tennissen en 1x squash plus hardlopen voor de nieuwelingen). Vanavond ga ik wel tennissen en morgen weer squashen. Zaterdag sta ik ook weer op de tennisbaan, dus aan sporten geen gebrek.
Qua gewicht ben ik ook blij, ik weet dat je eigenlijk niet dagelijks op de weegschaal moet staan, maar ik doe het wel. Maar dat is meer om te kijken of ik stabiel blijf. Over het algemeen hou ik de maandag aan als ijkpunt. Vanmorgen was het 77.9. En de hele week ben ik nog niet richting de 79 geschoten. Dus ik heb nu echt het idee, dat ik eindelijk de drempel van 78/79 over ben. Daar heb ik echt gruwelijk lang ( vanaf het begin ongeveer) op gezetten. Ik merk het ook aan mijn buik, deze is een stuk platter en ik kan broeken aan die ik al maanden niet meer aankon. Ze zitten nu wel straks, maar één broek kreeg ik een maand geleden niet eens dicht, dus ik merk ook daarin vooruitgang.
Nu maar eens aan mijn ontbijtje gaan denken, kom net mijn bed uit dus tijd voor het ontbijt.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
@silly one het lijkt niet alleen zo het is ook zo. Het is een beetje een technisch verhaal ook, maar chips en snoepjes hebben een hoge glycemische index. Waardoor je lichaam een enorme stoot insuline aan gaat maken, wat weer resulteert in een suikerdip want je lichaam krijgt de bijbehorende voedingsstoffen niet binnen die er normaal voor zorgen dat je bloedsuiker stabiel blijft,
Hier toch 100 gram minder dan gisteren had ik niet verwacht en ben er wel blij mee. Nu weer even doorstromen naar de -10 weer en vanaf daar weer verder .
Hier toch 100 gram minder dan gisteren had ik niet verwacht en ben er wel blij mee. Nu weer even doorstromen naar de -10 weer en vanaf daar weer verder .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik had gisteren een migraine/braakdag, dus mijn buikje is weer wat platter haha. Vandaag helaas 'ontbeten' met een blikje cola, dat was het enige dat ik nog in huis had Nu net terug van college en twee speltboterhammen met appelstroop gegeten, en ik denk dat ik zo nog een derde neem, voel me namelijk nog een beetje gammel van gisteren. Ik heb nog steeds niet op de weegschaal gestaan, superstom. Ik vergeet het 's ochtends steeds en overdag wil ik er niet op, dan zit er al allemaal eten en drinken in mijn buikje en valt het getal tegen Ik heb net in de Albert Heijn wel kaiserbroodjes en kipkerriesalade gekocht, oliedom. Ik vrees dat ik dat wel ga opeten Vanavond maar even een ultra verantwoorde maaltijd in elkaar draaien!
Rood: Mehhh, i know the feeling. Ik wil zoooooo graag lekker blijven eten wat ik wil, maar dat is nu eenmaal niet te verenigen met een mooi slank lichaam. Ik moet gezond eten meer leren te waarderen, maar mijn hart maakt momenteel namelijk alleen maar sprongetjes bij het eten van frituur, chocolade, koekjes en gebak
Rood: Mehhh, i know the feeling. Ik wil zoooooo graag lekker blijven eten wat ik wil, maar dat is nu eenmaal niet te verenigen met een mooi slank lichaam. Ik moet gezond eten meer leren te waarderen, maar mijn hart maakt momenteel namelijk alleen maar sprongetjes bij het eten van frituur, chocolade, koekjes en gebak
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
O en een note to self: voortaan zorgen dat mijn voorraad op orde is, zodat ik a) fatsoenlijk kan ontbijten en b) fatsoenlijke broodjes en tussendoortjes mee naar college kan nemen zodat ik geen balisto's of calorierijke belegde broodjes meer hoef te kopen op de uni.
Sorrento- Fluisteraar
Soms is het niet erg om even te cheaten, dat wil nog wel eens goed zijn. Dus heb je er van genoten?
Minx- Lady Post-a-lot
Hoi meiden!
Vandaag heb ik tot nu toe goed gegeten; ben begonnen met een bakje magere yoghurt en muesli, daarna een cracker met magere smeerkaas en net als lunch een volkorenboterham met een gekookt ei en een boterham met appelstroop. Voor straks heb ik nog een mandarijn en een appel liggen. Vanavond eet ik alleen, ik denk dat ik wat zilvervliesrijst kook met roerbakgroente en kipfiletreepjes en dat op smaak maak met een scheutje ketjap.
Morgen heb ik alleen een etentje van mijn werk waarbij misschien wel wat gezondigd gaat worden, maar ik probeer mezelf in de hand te houden. Hoe doen jullie dat met etentjes?
Rood en Sorrento, ik vind het ook moeilijk om alle lekkere dingen op te geven. Ik kon zo genieten van een lekkere zak M&M's of paprikachips.. Heerlijk! En ik vind vlees als cordon blue's en satéschnitzels ook altijd zo lekker, maar dat is allemaal gepanneerd en dus heel slecht. Ik probeer dat dan ook echt NIET meer te kopen, dan kan ik het ook niet opeten. Maar het is wel heel moeilijk hoor! Ik ben zo'n vreselijke snoepkont..
Minx, weeg jij iedere dag? Ik dacht altijd dat het beter was om één vast moment per week te wegen, zodat je niet geobesedeerd raakt
Vandaag heb ik tot nu toe goed gegeten; ben begonnen met een bakje magere yoghurt en muesli, daarna een cracker met magere smeerkaas en net als lunch een volkorenboterham met een gekookt ei en een boterham met appelstroop. Voor straks heb ik nog een mandarijn en een appel liggen. Vanavond eet ik alleen, ik denk dat ik wat zilvervliesrijst kook met roerbakgroente en kipfiletreepjes en dat op smaak maak met een scheutje ketjap.
Morgen heb ik alleen een etentje van mijn werk waarbij misschien wel wat gezondigd gaat worden, maar ik probeer mezelf in de hand te houden. Hoe doen jullie dat met etentjes?
Rood en Sorrento, ik vind het ook moeilijk om alle lekkere dingen op te geven. Ik kon zo genieten van een lekkere zak M&M's of paprikachips.. Heerlijk! En ik vind vlees als cordon blue's en satéschnitzels ook altijd zo lekker, maar dat is allemaal gepanneerd en dus heel slecht. Ik probeer dat dan ook echt NIET meer te kopen, dan kan ik het ook niet opeten. Maar het is wel heel moeilijk hoor! Ik ben zo'n vreselijke snoepkont..
Minx, weeg jij iedere dag? Ik dacht altijd dat het beter was om één vast moment per week te wegen, zodat je niet geobesedeerd raakt
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
probeer niet elke dag te wegen maar soms heb je ff een steuntje in de rug nodig
Klinkt goed, en inderdaad snitzels enzo zijn zo lekker
Klinkt goed, en inderdaad snitzels enzo zijn zo lekker
Minx- Lady Post-a-lot
Minx, ik heb er zeker van genoten! Bij het terugzetten van de kipkerriesalade in de koelkast viel mijn oog op een heerlijk koud blikje cola, maar ik heb hem niet genomen omdat ik vond dat ik al genoeg gezondigd had!
Caroline, zijn gepaneerde producten echt zo erg? Ik vind kipcordonbleus altijd zo lekker
Als ik uiteten ga, ga ik altijd voor iets dat nog wel acceptabel is. Dus geen extreem vet vlees, maar gewoon een lekker visje of desnoods iets met kip. Verder doe ik altijd rustig aan met de ongezonde voor- en bijgerechtjes en de sausjes. Veel groente nemen is altijd goed, dat vult ook. Een nagerecht neem ik bijna nooit, eerder gewoon verse muntthee of een kop zwarte koffie (al kan ik het bij de laatste meestal niet laten om dan alsnog wel een hazelnootbonbon, stukje nogat of koekje te nemen haha, maar altijd beter dan een stuk taart of een ijscoupe)
Caroline, zijn gepaneerde producten echt zo erg? Ik vind kipcordonbleus altijd zo lekker
Als ik uiteten ga, ga ik altijd voor iets dat nog wel acceptabel is. Dus geen extreem vet vlees, maar gewoon een lekker visje of desnoods iets met kip. Verder doe ik altijd rustig aan met de ongezonde voor- en bijgerechtjes en de sausjes. Veel groente nemen is altijd goed, dat vult ook. Een nagerecht neem ik bijna nooit, eerder gewoon verse muntthee of een kop zwarte koffie (al kan ik het bij de laatste meestal niet laten om dan alsnog wel een hazelnootbonbon, stukje nogat of koekje te nemen haha, maar altijd beter dan een stuk taart of een ijscoupe)
Sorrento- Fluisteraar
Ja gepaneerd is toch een stuk vetter en een hoop loze koolhydraten, waarschijnlijk schrik je je kapot als je het opzoekt. Als je dan een keer kipcordonbleu wil eten maak het dan zelf. Zo verschrikkelijk moeilijk is het niet. Maar voor het afvallen kun je beter de gepaneerde vleessoorten vermijden.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik eet kipcordonbleu maar eens in de twee á drie maanden hoor, denk dat ik dat gewoon blijf volhouden. Genietmomentje!
Wat eet jij altijd voor vlees? Ik kom qua variatie namelijk niet heel veel verder dan kipfilet, rundervinkjes en rundertartaar. Saaiiii
Wat eet jij altijd voor vlees? Ik kom qua variatie namelijk niet heel veel verder dan kipfilet, rundervinkjes en rundertartaar. Saaiiii
Sorrento- Fluisteraar
Ik eet eigenlijk vooral niet gepaneerd vlees en wat dat is maakt me dan niet zo heel veel uit. Best wel slecht, maar een stamppot moet in mijn ogen gewoon met spekjes. En met een quiche ofzo vind ik het ook lekkerder.
Ik ben daar best inconsequent in, maar ik neem liever een lekker stukje vlees dan dat ik suiker neem. Ik merk dat ik prima afval als ik qua vlees gewoon eet waar ik zin in heb. Eet dan wel geen jus oid erbij en dus ook niet snel gepaneerd vlees.
Maar zoals nu een lekker stukje stoofvlees. Kan ik wel van genieten hoor.
Ik ben daar best inconsequent in, maar ik neem liever een lekker stukje vlees dan dat ik suiker neem. Ik merk dat ik prima afval als ik qua vlees gewoon eet waar ik zin in heb. Eet dan wel geen jus oid erbij en dus ook niet snel gepaneerd vlees.
Maar zoals nu een lekker stukje stoofvlees. Kan ik wel van genieten hoor.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 18 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Afvaltopic!
» Het grote afvaltopic
» 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)
» ik zoek een nummer!
» Yesverhaal nummer 2
» Het grote afvaltopic
» 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)
» ik zoek een nummer!
» Yesverhaal nummer 2
Pagina 8 van 18
Permissies van dit forum: