Groot gezin met 5 kinderen of meer?
+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?
En ik heb zo'n zin om te lachen.
Deceptie, iets niet snappen.
Gast- Gast
Charlie schreef:En ik heb zo'n zin om te lachen.
Ik moet nu wel om jou lachen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat snap je niet?Charlie schreef:Ik euh...snap 'm niet.
Gast- Gast
MMMMMM lekker theeeeeeeeee........... heb er een mars reep bijgepakt voor de nodige lees energie!
Gast- Gast
O, ik ging er gewoon vanuit dat Lejow bullshit uitkraamde and just went from there.Charlie schreef:Potlood? Droppotlood?
Gast- Gast
Rood schreef:O, ik ging er gewoon vanuit dat Lejow bullshit uitkraamde and just went from there.Charlie schreef:Potlood? Droppotlood?
Dat klopt ook
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Annie, het LAATSTE wat Charlie nu nodig heeft is een triljoenste forummer die heel koek- en chocoladozen tegen d'r huig aanwerkt.Charlie schreef:
Gast- Gast
Ssttt dames, gtst begint zo
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Oh whahahaha....mijn intelligentie zou wat meer onderbenut moeten blijven, zodat ik dit soort humor kan volgen.
Gast- Gast
Ja, zie je. Leer mij m'n forummers kennen.Lejow schreef:Dat klopt ook
Gast- Gast
Kut, hoor jij mij dan??????M@niek schreef:Ssttt dames, gtst begint zo
Gast- Gast
Rood schreef:Annie, het LAATSTE wat Charlie nu nodig heeft is een triljoenste forummer die heel koek- en chocoladozen tegen d'r huig aanwerkt.Charlie schreef:
Sorry
Gast- Gast
Ik vind het zo mooi om te zien hoe sommige geloven! (met name de bekende forummers)Ik wou dat ik dat ook kon. Ik ben wel enigzins gelovig opgevoed en ik geloof ook wel in ' iets', maar door omstandigheden weinig van het christelijk geloof meegekregen en wat ik ervan heb meegekregen kan ik me niet echt in vinden.
Ik probeer me er al een tijdje serieus in te verdiepen maar er zijn zó veel stromingen, ik zie door de bomen het bos echt niet meer.
En de heilige drie eenheid snap ik ook niet, wat dat betreft vind ik de Islam wel duidelijker. Het is denk ik tijd voor een Alpha cursus. Of ik word moslima .
Ik probeer me er al een tijdje serieus in te verdiepen maar er zijn zó veel stromingen, ik zie door de bomen het bos echt niet meer.
En de heilige drie eenheid snap ik ook niet, wat dat betreft vind ik de Islam wel duidelijker. Het is denk ik tijd voor een Alpha cursus. Of ik word moslima .
Gast- Gast
De hamvraag blijft: wát voor koekjes en mag ik ook?
Maar ik vind 6 kinderen ook niet extreem schokkend, ik ken grotere gezinnen. Daarom denk ik ook niet dat het nep is. Het is meer dat ze alleen de extreme kreten oplepelt, nergens op in gaat en enkel antwoord met linkjes en filmpjes. Dat is hoe een niet-christen tegen een christen zou aankijken, niet hoe een christen zijn eigen geloof verwoord.
En ik geloof het gewoon niet, en ik denk dat ze met al dit gelieg zal branden in de diepste krochten van de hel. En als ze niet liegt dan wel voor het dragen van broeken. Dus kom ik er uiteindelijk tóch nog tegen.
Maar ik vind 6 kinderen ook niet extreem schokkend, ik ken grotere gezinnen. Daarom denk ik ook niet dat het nep is. Het is meer dat ze alleen de extreme kreten oplepelt, nergens op in gaat en enkel antwoord met linkjes en filmpjes. Dat is hoe een niet-christen tegen een christen zou aankijken, niet hoe een christen zijn eigen geloof verwoord.
En ik geloof het gewoon niet, en ik denk dat ze met al dit gelieg zal branden in de diepste krochten van de hel. En als ze niet liegt dan wel voor het dragen van broeken. Dus kom ik er uiteindelijk tóch nog tegen.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik zit hier met jenever, cocaïne en bitterballen.Charlie schreef:Mijn god, die thee en koekjes elke keer.
Kom hierheen, ik heb de brandewijn, paddo's en de bloedworst vast gepakt!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
GeweldigRood schreef:Annie, het LAATSTE wat Charlie nu nodig heeft is een triljoenste forummer die heel koek- en chocoladozen tegen d'r huig aanwerkt.Charlie schreef:
Gast- Gast
Eucalypta schreef:De hamvraag blijft: wát voor koekjes en mag ik ook?
Pepernootje hebben? Dan moet je snel zijn...ik heb de zak bijna op. Maar dat kan dan ook wel komen omdat ik zwanger ben van een zesling, en dus voor 7 eet....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Eucalypta schreef:De hamvraag blijft: wát voor koekjes en mag ik ook?
Pepernootje hebben? Dan moet je snel zijn...ik heb de zak bijna op. Maar dat kan dan ook wel komen omdat ik zwanger ben van een zesling, en dus voor 7 eet....
Wat is iedereen gevat vandaag
RYW- Ratel
RYW schreef:Rood schreef:Ik zit hier met jenever, cocaïne en bitterballen.Charlie schreef:Mijn god, die thee en koekjes elke keer.
Kom hierheen, ik heb de brandewijn, paddo's en de bloedworst vast gepakt!
WHAHAHAHA.
Ikke advocaatje met slagroom, crystal meth en balkenbrij.
Gast- Gast
Charlie schreef:Kunnen de mensen met thee/koekjes/popcorn/cola mij even uitleggen wat ze in welke hand houden en dan ook nog tegelijkertijd kunnen forummen?
En ik maar denken dat jij, als mama van twins, onze multitasktopper zou zijn.... mooi niet dus
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Schijnt totaal niet moeilijk te zijn... Zes is het nieuwe twee! Eventueel kan je écht ruig doen en gaan voor de zeven. Dan ben je écht multitasker.
RYW- Ratel
De drie-eenheid snapt niemand. Maar da's logisch, want ik ga niet geloven in een God die ik snap. Maareh, heb je nou nóg niet die Alpha-cursus gedaan??? Ik kom je wel opleiden tot gristin binnenkort, dit gaat zo niet langer.Confusion schreef:Ik vind het zo mooi om te zien hoe sommige geloven! (met name de bekende forummers)Ik wou dat ik dat ook kon. Ik ben wel enigzins gelovig opgevoed en ik geloof ook wel in ' iets', maar door omstandigheden weinig van het christelijk geloof meegekregen en wat ik ervan heb meegekregen kan ik me niet echt in vinden.
Gast- Gast
Haha! Nee, die ene die ik zag bleek van een jaar ervoor te zijn. In het voorjaar begint er weer een nieuwe dus dan ga ik me echt opgeven!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: