Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 39 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  jena do 11 okt 2012 - 21:16

Toegegeven, ik heb pagina 15 t/m 45 (ongeveer) niet gelezen, dus misschien dat daar de niet- christenen beledigd worden of de fake-reacties duidelijk naar voren komen. In dat geval alvast excuses.
Maar ik zie dus nergens dat mama-van-6 iemand beledigt of dingen vertelt die niet waar kunnen zijn (als in: ze is een faker).
Gezinnen zoals ze die beschrijft zijn er genoeg te vinden in Nederland; ook met deze gedachten over het geloof.
Persoonlijk vind ik het nogal jammer om op alle slakken zout te gaan leggen (bijvoorbeeld met het hele mag-een-vrouw-een-broek-aan-verhaal) en TO te 'pakken' op futiliteiten die al dan niet letterlijk in de bijbel zouden staan. Laat haar lekker. Niemand heeft er last van als zij "hypocriet" zou zijn door wel te internetten, maar ook elke dag te bidden of kinderen een zegen te vinden.
En hoe kan ze in hemelsnaam alle vragen beantwoorden; dit topic is binnen 2 dagen naar meer dan 60 pagina's gegaan. Lekker belangrijk dat ze dan een aantal vragen mist.
Leven en laten leven.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 39 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 21:18

jena, misschién moet je dan gewoon even het hele topic lezen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 21:38

Pippa schreef:Laat maar.
Het valt me van jou gewoon tegen dat jij dit zegt. Van iedereen op het forum vond ik jou altijd als één van de meest geïnteresseerden overkomen, en nu ineens komt er een recht door zee 'sinds je Maple bent, ben je weer een zeikerd'-reactie tevoorschijn. Valt me ergens heel erg tegen, want sinds ik Maple ben heb ik ook vaak genoeg adviezen en inlevende reacties gegeven, en ik vind het dan zuur dat ik altijd weer in de zeikershoek geduwd wordt als ik ven een iets kritischere reactie geef. Eerlijk is eerlijk, ik vond Lejow juist zeiken, zo gefocust op een antwoord. Maar omdat ík er wat van zeg, ben ik gelijk de zeikerd.
Mijn manier van reageren is niet anders sinds ik Statler-af ben.

Het valt me van jou gewoon tegen, Pippa, juist van jou had ik wat anders verwacht.

Gast
Gast

Bericht  Kruidkoek do 11 okt 2012 - 21:39

Ik ben nu op pagina 50 en lees zo verder maar tot nu toe is 1 vraag waar ik nieuwsgierig naar ben nog niet gesteld aan mamavan6:

Wat nou als (over een paar jaar) 1 of meerdere van jullie kind(eren) bij jullie aangeeft niet te geloven en er afstand van te willen nemen. Mag dat dan, accepteer je dat of is dat een reden tot geen contact meer willen met je eigen kind(eren)?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 21:57

Maple schreef:
Pippa schreef:Laat maar.
Het valt me van jou gewoon tegen dat jij dit zegt. Van iedereen op het forum vond ik jou altijd als één van de meest geïnteresseerden overkomen, en nu ineens komt er een recht door zee 'sinds je Maple bent, ben je weer een zeikerd'-reactie tevoorschijn. Valt me ergens heel erg tegen, want sinds ik Maple ben heb ik ook vaak genoeg adviezen en inlevende reacties gegeven, en ik vind het dan zuur dat ik altijd weer in de zeikershoek geduwd wordt als ik ven een iets kritischere reactie geef. Eerlijk is eerlijk, ik vond Lejow juist zeiken, zo gefocust op een antwoord. Maar omdat ík er wat van zeg, ben ik gelijk de zeikerd.
Mijn manier van reageren is niet anders sinds ik Statler-af ben.

Het valt me van jou gewoon tegen, Pippa, juist van jou had ik wat anders verwacht.

Maar het ene sluit het andere niet uit toch? Ik ben ook oprecht geïnteresseerd, dat is niet ineens anders. Maar het valt me de laatste tijd gewoon op dat je je weer als een teiger vast bijt op reacties en reageert met zeurreacties. En dat vond ik juist veel minder. Mag ik dat gelijk niet zeggen dan? Ik zegzeg niet dat je altijd zeurt, maar sommige reacties komen over alsof je het erom doet, om even lekker af te reageren.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:00

En dat snap ik gewoon niet zo goed, vandaar mijn reactie. Dat had ik tegen elke persoon gezegd, niet omdat het Maple is, maar omdat het me opvalt dat het zo is. En ik heb dat nog nooit gezegd dus het is niet dat ik het altijd doe, was puur gevoel op dit moment, je kunt gewoon veel leuker zijn en overkomen, juist na alles vond ik je liever en rustiger.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:01

Typisch, ik probeer me de laatste tijd juist dusdanig op te stellen dat ik níét als een tijger vastbijt, en naar mijn weten is dat de laatste tijd, en ook in dit topic, niet gebeurd. Ik het twee-drie reacties op iemand en dan is het klaar. Ik ben kritisch ja, maar meer ook niet. Apart dat jij dan blijkbaar toch ervaart dat ik me vastbijt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:02

Sorry voor meerdere reacties, maar anders pakt mijn telefoon hem niet op het forum. Ik ben aan het werk, maar wilde toch even reageren.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 22:03

Maple schreef:Typisch, ik probeer me de laatste tijd juist dusdanig op te stellen dat ik níét als een tijger vastbijt, en naar mijn weten is dat de laatste tijd, en ook in dit topic, niet gebeurd. Ik het twee-drie reacties op iemand en dan is het klaar. Ik ben kritisch ja, maar meer ook niet. Apart dat jij dan blijkbaar toch ervaart dat ik me vastbijt.

Zo komt het op me over, maar is misschien mijn gevoel. Ik bedoelde het niet vervelend iig, dus sorry als dat zo overkwam. Viel me gewoon op.

Gast
Gast

Bericht  jena do 11 okt 2012 - 22:07

Luce schreef:jena, misschién moet je dan gewoon even het hele topic lezen Wink

Inmiddels gedaan en om heel eerlijk te zijn zie ik nog steeds niets heel geks staan van mama-van-6. Oke, een uitval tegen Euc op pagina 37 die niet echt netjes is en ergens in de zoveel-en-veertigste pagina nog 1. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo vreemd als je ziet hoe zij zich blijkbaar moet verdedigen. Persoonlijk was ik al eerder met kribbige opmerkingen gekomen.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Marin do 11 okt 2012 - 22:09

jena schreef:
Luce schreef:jena, misschién moet je dan gewoon even het hele topic lezen Wink

Inmiddels gedaan en om heel eerlijk te zijn zie ik nog steeds niets heel geks staan van mama-van-6. Oke, een uitval tegen Euc op pagina 37 die niet echt netjes is en ergens in de zoveel-en-veertigste pagina nog 1. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo vreemd als je ziet hoe zij zich blijkbaar moet verdedigen. Persoonlijk was ik al eerder met kribbige opmerkingen gekomen.

Het gaat er gewoon om dat het mega irritant is dat je iemand een vraag stelt, en dat je dan constant allerlei internet linkjes teruggeslingerd krijgt. Ja, die kan ik ook wel vinden. Als haar geloof zo belangrijk voor haar is, dan heeft ze er toch zelf ook een mening over die ze zelf kan opschrijven. Dit zegt helemaal niets over haar persoonlijke geloof. Dat maakt 't ook zo ongeloofwaardig, iedereen kan googlen. En het komt daarnaast nog eens schreeuwerig over ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 23:39

Pippa schreef:
Maple schreef:Typisch, ik probeer me de laatste tijd juist dusdanig op te stellen dat ik níét als een tijger vastbijt, en naar mijn weten is dat de laatste tijd, en ook in dit topic, niet gebeurd. Ik het twee-drie reacties op iemand en dan is het klaar. Ik ben kritisch ja, maar meer ook niet. Apart dat jij dan blijkbaar toch ervaart dat ik me vastbijt.

Zo komt het op me over, maar is misschien mijn gevoel. Ik bedoelde het niet vervelend iig, dus sorry als dat zo overkwam. Viel me gewoon op.
Iemand een zeikerd noemen en het vervolgens niet vervelend bedoelen strookt in mijn ogen niet helemaal, dus ja, ik vatte het wel als vervelend op. Maargoed, het zal wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 0:22

Juist

Jaja

Oke

Euh... Waar ging dit topic ook alweer over?

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 12 okt 2012 - 0:27

Stofzuiger schreef:Juist

Jaja

Oke

lol!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Mari vr 12 okt 2012 - 0:33

Jammer ik was opzoek naar antwoorden van mama van 6, maar de laatste pagina's gaan amper nog over het originele onderwerp.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  VeryCherry vr 12 okt 2012 - 0:39

Mari schreef:Jammer ik was opzoek naar antwoorden van mama van 6, maar de laatste pagina's gaan amper nog over het originele onderwerp.

Ze reageert zelf ook niet meer hè, dan ga je het vanzelf ergens anders over hebben Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW vr 12 okt 2012 - 0:42

Jaja

Oke

Over een heleboel kleine kinderen bij elkaar, dus in die zin zijn we érg ontopic Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry vr 12 okt 2012 - 0:42

RYW schreef:

Jaja

Oke

Over een heleboel kleine kinderen bij elkaar, dus in die zin zijn we érg ontopic Wink

Whahaha
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 2:12

Koekje, iemand?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 12 okt 2012 - 2:16

Ja lekker, wel volkoren meel en zelfgebakken hè? Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  liesje vr 12 okt 2012 - 3:56

Aimee schreef:Of het nou waar is of niet, ik vind het best vermakelijk Yes

+1
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine vr 12 okt 2012 - 4:00

VeryCherry schreef:
Mari schreef:Jammer ik was opzoek naar antwoorden van mama van 6, maar de laatste pagina's gaan amper nog over het originele onderwerp.

Ze reageert zelf ook niet meer hè, dan ga je het vanzelf ergens anders over hebben Wink

Tja, dat krijg je met zes kinderen...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  mama-van-6 vr 12 okt 2012 - 4:15

VeryCherry schreef:

Ik heb ook niet altijd tijd om te reageren he......

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:17

Hahahah Mv6.. Je reageert alleen wanneer het jou uitkomt, wat natuurlijk je goed recht is, maar je gaat nergens, maar dan ook nergens in op mensen. Ja, op zulke loze opmerkingen als hierboven.

Gast
Gast

Bericht  mama-van-6 vr 12 okt 2012 - 4:20

Fruity schreef:Hahahah Mv6.. Je reageert alleen wanneer het jou uitkomt, wat natuurlijk je goed recht is, maar je gaat nergens, maar dan ook nergens in op mensen. Ja, op zulke loze opmerkingen als hierboven.

Ik reageer wanneer ik TIJD heb en dat is héél wat anders, verder heb ik nog amper tijd gehad iets terug te lezen, ik heb vandaag een begrafenis gehad en man is nu eten halen.

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: