Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

+13
Chelle
maiadebij
Printje
Sanne
Mamsie
kwak
Fiwen
Twellie
Flip Fluitketel
Parel
Elliot
Lonely Goatherd
Purpleflower
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower zo 2 dec 2012 - 16:16

Hier is het wéér drama.
Ze heeft geslapen van 21 uur tot 24 uur. Toen werd ze wakker. Klein flesje melk gedronken, en geslapen tot 1 uur. Sindsdien is ze wakker.
Huilen, huilen, veel praten, en weer spelen.. En klaar wakker.
Over 2 uurtjes moet ik opstaan om te werken. Sad
Ze is nu beneden aan het spelen met papa, en ik weer gaan liggen. Maar hoor haar zo kletsen dat ik echt niet kan slapen.
En totaaaaaal niet moe.

Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Lonely Goatherd zo 2 dec 2012 - 16:44

Het midden in de nacht uren wakker zijn hebben we ook meegemaakt, tegenwoordig mag ik er vaak 4-5 keer uit per nacht. I feel your pain. Sterkte!hug
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Elliot zo 2 dec 2012 - 16:50

Ik kan zelf niet meer slapen, telt dat ook?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower zo 2 dec 2012 - 17:06

Haha ja,hoor dat telt ook. Ze ligt weer in bed.. En het is 5 min stil.. Ik ga proberen te slapen over 1,5 uur gaat mijn wekker..

Ben benieuwd hoelang ik kan werken.. Vandaag eerste dag bij nieuwe gastouder.... Ze zal wel erg huilerig zijn...
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Parel zo 2 dec 2012 - 19:11

Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en alsof ze het weet werd ze gisteravond eerst 1,5 uur kletsend en spelend wakker, en daarna huilend elke 1,5 uur.. Mijn vriend heeft zijn werk gebeld en houdt haar gelukkig thuis, die is natuurlijk bloedchagrijnig als we haar een uur terug al wakker hadden moeten maken en naar de crèche hadden moeten brengen. Succes!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Flip Fluitketel zo 2 dec 2012 - 21:10

Nee vannacht kon ik niet met je meepraten. Maar zaterdag/zondagnacht hadden wij hier een meisje dat om 3.00 al klaarwakker was en niet meer terug naar bed wilde. Lekker keten bij papa en mama vond ze leuker....om 10.30 wilde ze zelf weer terug naar bed en toen ging ze lekker snurken. Gelukkig was het weekend!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Twellie zo 2 dec 2012 - 21:39

De jongste is ziek, vannacht was ze tot een uur of twaalf (vanaf zeven uur) elk half uur wakker, daarna nog drie keer eruit geweest.

Ze liggen nu gelukkig beiden te slapen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Fiwen zo 2 dec 2012 - 23:28

Hier ook een klein spookje. Al slaapt ze meestal wel door als ze bij ons in bed mag slapen dus soms slaapt ze de hele nacht bij ons en de rest van de nachten kot ze rond 3uur bij ons in bed.

Succes allemaal.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  kwak ma 3 dec 2012 - 0:47

ik heb nu juist vannacht eens even weer heerlijk geslapen!Ben weer een beetje opgeladen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Mamsie ma 3 dec 2012 - 3:09

Jup hier ook! Gisteren overdag niet geslapen en na een heel drama en ellende viel meneer rond half 1 in slaap. Om 7 uur was hij wakker. Blugh!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Sanne ma 3 dec 2012 - 3:39

Wij hebben ook niet zo'n beste nacht achter de rug. Dochter is verkouden en hoestte zichzelf steeds wakker. Om 11 uur had heeft ze bijna een uur achter elkaar gehoest, daarna viel ze in slaap bij ons in bed. Om 3 uur was het weer raak helaas. Ik ben best wel moe eigenlijk en zelf ook hartstikke verkouden dus heel veel werk komt er niet uit mijn handen vandaag.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Printje ma 3 dec 2012 - 5:54

Ook hier was de nacht niet de beste nacht... R is ook erg verkouden ( die 'heerlijke' rotwinter haha) en hij werd ook een paar keer wakker. Maar hij slaapt sowieso de laatste tijd bagger, deels onze eigen schuld omdat we hem uit pure gemakszucht bij ons in bed leggen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  maiadebij ma 3 dec 2012 - 6:12

N heeft keelpijn en werd hier 24:00 wakker van, huilend. Hem had ik zo weer in slaap maar J werd wakker van N en sliep niet meer. Van 3:00 tot 5:00 uiteindelijk nog geslapen, dus ook een flut nachtrust.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower ma 3 dec 2012 - 7:22

We hebben van 5 tot hAlf 8 geslapen. Moest eigenlijk kwart voor 7 opstaan. Klein beetje verslapen.
Gelukkig heeft ze bij de nieuwe gastouder 2 uurtjesslapen. Ze slaapt nu al vanaf 19 uur.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Chelle ma 3 dec 2012 - 7:45

Parel schreef:Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en alsof ze het weet werd ze gisteravond eerst 1,5 uur kletsend en spelend wakker, en daarna huilend elke 1,5 uur.. Mijn vriend heeft zijn werk gebeld en houdt haar gelukkig thuis, die is natuurlijk bloedchagrijnig als we haar een uur terug al wakker hadden moeten maken en naar de crèche hadden moeten brengen. Succes!

Laat jij je kind thuis als ze niet tot weinig heeft geslapen? Daar ga ik echt niet aan beginnen! Haha!! Wordt ze een beetje "beloond" door haar slechte gedrag snachts...

Hier de laatste tijd ook een slecht slapertje. Ze huilt veel snachts en valt dan wel bij ons in slaap. Ik laat haar sochtends zo lang mogelijk slapen maar ze gaat gewoon naar de opvang. Eventueel gaat ze saar een keertje extra slapen.

Vannacht was het ook weer drama.
Stiekem vinden we het ook wel fijn als ze in de loop van de nacht bij ons komt slapen.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Parel ma 3 dec 2012 - 8:22

Chelle schreef:
Parel schreef:Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en alsof ze het weet werd ze gisteravond eerst 1,5 uur kletsend en spelend wakker, en daarna huilend elke 1,5 uur.. Mijn vriend heeft zijn werk gebeld en houdt haar gelukkig thuis, die is natuurlijk bloedchagrijnig als we haar een uur terug al wakker hadden moeten maken en naar de crèche hadden moeten brengen. Succes!

Laat jij je kind thuis als ze niet tot weinig heeft geslapen? Daar ga ik echt niet aan beginnen! Haha!! Wordt ze een beetje "beloond" door haar slechte gedrag snachts...

Hier de laatste tijd ook een slecht slapertje. Ze huilt veel snachts en valt dan wel bij ons in slaap. Ik laat haar sochtends zo lang mogelijk slapen maar ze gaat gewoon naar de opvang. Eventueel gaat ze saar een keertje extra slapen.

Vannacht was het ook weer drama.
Stiekem vinden we het ook wel fijn als ze in de loop van de nacht bij ons komt slapen.

Ik vind dat geen belonen eigenlijk. Ze slaapt nooit zo slecht zonder reden, huilt nauwelijks (door) snachts. Ze was zondag overdag ook al zo hangerig en kroelerig (en kroelen doet ze nooit), dus het kon niet anders dan dat er wat was. En idd, we weten niet wat er is, maar ze heeft 39.4 koorts. Slapen tussenin doet ze trouwens niet.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Flower_L ma 3 dec 2012 - 8:27

Hier wil meneer niet naar bed....ze hebben hem op kdv 2u laten slapen Evil or Very Mad
Nu zeurt hij om 'broodje eten' :nopompom:

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Printje ma 3 dec 2012 - 9:31

Flower_L schreef:Hier wil meneer niet naar bed....ze hebben hem op kdv 2u laten slapen Evil or Very Mad
Nu zeurt hij om 'broodje eten' :nopompom:

Ow das fijn he....dat deed het dagverblijf hier een tijdje terug ook. Nu heb ik gezegd, liever niet naar bed (thuis slaapt hij overdag nooit) en anders max een half uur. anders zit ik s'avonds tot zeker 23 uur met een wakker kind.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Chelle ma 3 dec 2012 - 21:00

Parel schreef:
Chelle schreef:
Parel schreef:Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan en alsof ze het weet werd ze gisteravond eerst 1,5 uur kletsend en spelend wakker, en daarna huilend elke 1,5 uur.. Mijn vriend heeft zijn werk gebeld en houdt haar gelukkig thuis, die is natuurlijk bloedchagrijnig als we haar een uur terug al wakker hadden moeten maken en naar de crèche hadden moeten brengen. Succes!

Laat jij je kind thuis als ze niet tot weinig heeft geslapen? Daar ga ik echt niet aan beginnen! Haha!! Wordt ze een beetje "beloond" door haar slechte gedrag snachts...

Hier de laatste tijd ook een slecht slapertje. Ze huilt veel snachts en valt dan wel bij ons in slaap. Ik laat haar sochtends zo lang mogelijk slapen maar ze gaat gewoon naar de opvang. Eventueel gaat ze saar een keertje extra slapen.

Vannacht was het ook weer drama.
Stiekem vinden we het ook wel fijn als ze in de loop van de nacht bij ons komt slapen.

Ik vind dat geen belonen eigenlijk. Ze slaapt nooit zo slecht zonder reden, huilt nauwelijks (door) snachts. Ze was zondag overdag ook al zo hangerig en kroelerig (en kroelen doet ze nooit), dus het kon niet anders dan dat er wat was. En idd, we weten niet wat er is, maar ze heeft 39.4 koorts. Slapen tussenin doet ze trouwens niet.

Oohhh sorry voor mijn vooroordeel. Kwam denk ik beetje lullig over.. Je kent je kindje natuurlijk het beste. En dat blijkt dan wel als ze dan toch koorts krijgt.
Ons meisje slaapt overdag nog wel een keer en snachts huilt ze meestal ook wel om een reden maar laatste tijd huilt ze maar heb dan geen idee waarom. Denk eng dromen of zo en soms tandjes. Maar omdat ze smiddags nog wel een keer slaapt kan ze beetje bijslapen. Dus laat haar daarom eigenlijk noet thuis.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower do 6 dec 2012 - 14:44

En het is weer zo ver...

Mevrouw is wakker. Ze heeft 35,8 en voelt ook koud.
Ze heeft een hele dikke winterslaapzak vande Hema aan en en warme pyama en sokken.
Dat is gewoon niet warm genoeg. Maar ze wil geen deken.
Dan begint ze heel boos te trappelen dat die deken van haar af moet.
Al leg ik hem alleen maar over haar voeten.als ze slaapt en leg een deken over haar heen, is ze meteen wakker
Verwarming beneden staat op 19 grAden, hIer boven is het 17 a 18 graden, maar je voelt de koude wind door de muren komen. Oud huis..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Roodkapje do 6 dec 2012 - 15:28

Purpleflower schreef:En het is weer zo ver...

Mevrouw is wakker. Ze heeft 35,8 en voelt ook koud.
Ze heeft een hele dikke winterslaapzak vande Hema aan en en warme pyama en sokken.
Dat is gewoon niet warm genoeg. Maar ze wil geen deken.
Dan begint ze heel boos te trappelen dat die deken van haar af moet.
Al leg ik hem alleen maar over haar voeten.als ze slaapt en leg een deken over haar heen, is ze meteen wakker
Verwarming beneden staat op 19 grAden, hIer boven is het 17 a 18 graden, maar je voelt de koude wind door de muren komen. Oud huis..

Kruikje of kersenpittenzak wellicht erbij? Je moet iets bedenken wat helpt want de winter is nog maar amper begonnen... Sad
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  maiadebij do 6 dec 2012 - 21:53

En zo'n combi sleeper eventueel via MP? Die schijnen net zo warm als een dekbed te zijn.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower do 6 dec 2012 - 21:55

Uuuhh wat is een combisleeper? Zal even google
We gaan vanavond voo het slapen maar een extra kacheltje op haar kamer zetten
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  maiadebij do 6 dec 2012 - 22:13

Ven gekopieerd van bol.com

De Little Company Combi Sleeper babyslaapzak bestaat uit twee delen: een buitenslaapzak van 100% katoen met afritsbare mouwen en een uitritsbare binnenhoes, gemaakt van 100% katoenen fleece. Deze combinatie van de twee delen maakt de combi sleeper tot een complete set beddengoed. Bij gebruik van de binnen- en buiten zak samen moeten de lusjes van de binnenzak aan de onder- en bovenzijde van de buitenzak vastgemaakt worden. De ritsen van de binnenzak rits je vast aan de binnenste ritsen van de buitenzak, hiermee zitten de binnen- en buitenzak aan elkaar vast. De combi sleeper rits je met alleen de buitenste rits van de buitenzak dicht. Is het kouder, dan gebruikt je de binnen- en buitenzak samen. Bij warmer weer haal je de binnenzak eruit en gebruik je alleen de buitenzak, de mouwen kun je eventueel van de buitenzak afritsen. Gebruik naast de combi sleeper geen extra beddengoed. De Combi Sleeper is ook voorzien van een opening voor de veiligheidsriem van het autostoeltje, dus ook ideaal voor op reis!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Purpleflower vr 7 dec 2012 - 2:05

Dank je! Ga zo op de pc even kijken op bol.com

Heb haar net in bed gestopt met een dekbedje en gezegt dat de slaapzak nat is van het wassen... Ben benieuw
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen?? Empty Re: nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum