Groot gezin met 5 kinderen of meer?
+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Groot gezin met 5 kinderen of meer?
Hallo allemaal,
Ik ben een jonge moeder van 6 jonge kinderen.
En ik vroeg me af of er tegenwoordig hier nog meer gezinnen zijn die bestaan uit 5 of meer kinderen...
Ik ben zelf ook nog onder de 30 jaar, getrouwd, en we hebben dus 6 kinderen!
Of het bij 6 blijft of dat er nog meer kinderen mogen komen? Dat is maar EEN die dat weet en dat zijn wij niet...
Maar zijn hier nog meer moeders met grote gezinnen? Want dat is wel erg fijn, om tips, ervaringen en ideeën uit te wisselen enzo en die dingen te bespreken die echt bij grote gezinnen horen!
Ik ben verder nieuw hier, dus ik weet nog niet zo heel erg goed hoe dit werkt...Maar hoeveel kinderen hebben jullie?
Liefs, een jonge moeder van 6 lieve kindjes
Ik ben een jonge moeder van 6 jonge kinderen.
En ik vroeg me af of er tegenwoordig hier nog meer gezinnen zijn die bestaan uit 5 of meer kinderen...
Ik ben zelf ook nog onder de 30 jaar, getrouwd, en we hebben dus 6 kinderen!
Of het bij 6 blijft of dat er nog meer kinderen mogen komen? Dat is maar EEN die dat weet en dat zijn wij niet...
Maar zijn hier nog meer moeders met grote gezinnen? Want dat is wel erg fijn, om tips, ervaringen en ideeën uit te wisselen enzo en die dingen te bespreken die echt bij grote gezinnen horen!
Ik ben verder nieuw hier, dus ik weet nog niet zo heel erg goed hoe dit werkt...Maar hoeveel kinderen hebben jullie?
Liefs, een jonge moeder van 6 lieve kindjes
mama-van-6- Fluisteraar
- Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12
Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?
Wat een hoop kindjes zeg, vast heel gezellig zon groot gezin! Hoe oud was je dat je de jongste kreeg? Maak ik uit je post op dat je gelovig bent? Denk dat je op een christelijk forum sneller meiden met een groot gezin tegen komt, volgens mij zijn de meeste moeders hier maximaal van 3/4 kinderen moeder. Overigens heb ik geen kinderen dus ik vertrek weer van deze peiler :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik geloof dat 4 hier het meeste is.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja volgens mij zijn de grootste gezinnen hier inderdaad 3 of 4 kindjes, maar misschien vergis ik me hoor! Ik begin net aan mijn eerste dus verder heb ik ook niet zo veel te vertellen, nou ja behalve dat wij nooit zo'n groot gezin gaan krijgen, hoewel ik dat vroeger wel altijd wilde. Maar ik vind 4 al een groot gezin eigenlijk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb héél vroeger, en dan spreek ik over 2002-2003 ook op deze site gezeten maar toen was ik niet zo actief hier, vandaar dat ik hier nu terug ben en het me wel leuk lijkt met andere moeders te kleppen, dat ik gelovig ben maakt verder toch niets uit of wel?
Onze jongste is nu bijna 9 maanden oud...
Onze jongste is nu bijna 9 maanden oud...
mama-van-6- Fluisteraar
Nee joh, er zijn hier wel meer gelovige meiden. Alleen geen meiden met zulke grote gezinnen. Maar kletsen over kindjes kan hier natuurlijk altijd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Oh en ik was 27 jaar toen ik de jongste kreeg
mama-van-6- Fluisteraar
Dat lijkt me wel heel leuk, zo'n groot gezin! Alleen daar hebben wij het geld niet voor vrees ik.. Je moet toch een grote auto kopen en een gemiddeld huis is ook wat krap voor zoveel kinderen. Als het zou kunnen zou ik het wel willen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
mama-van-6 schreef:Oh en ik was 27 jaar toen ik de jongste kreeg
Heb je dan een meerling?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Maar begrijp ik hieruit dat jullie dus niet aan anticonceptie doen en daarom best nog eens flink wat meer kinderen kunnen krijgen?
Voor mij zou het te druk zijn, en ik vraag me ook af hoe je dingen praktisch regelt. Maar mijn vader komt uit een gezin van 17 kinderen en hij heeft een leuke jeugd gehad en een goede band met zijn broers en zussen, dus waarom niet.
Voor mij zou het te druk zijn, en ik vraag me ook af hoe je dingen praktisch regelt. Maar mijn vader komt uit een gezin van 17 kinderen en hij heeft een leuke jeugd gehad en een goede band met zijn broers en zussen, dus waarom niet.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Caroow schreef:mama-van-6 schreef:Oh en ik was 27 jaar toen ik de jongste kreeg
Heb je dan een meerling?
Ja, er zit een tweeling bij!
mama-van-6- Fluisteraar
oeh, dat zou ik ook nog kunnen redden, 6 kinderen op mijn 27e en dan hoef ik niet eens een tweeling te krijgen
hoe oud was je bij de 1e?
Laatst aangepast door Rejoy. op di 9 okt 2012 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
blondje1313 schreef:Maar begrijp ik hieruit dat jullie dus niet aan anticonceptie doen en daarom best nog eens flink wat meer kinderen kunnen krijgen?
Ja, wij gebruiken geen anti-conceptie, dan alleen wanneer het echt strikt medisch noodzakelijk zou zijn, maar dat is (nog) niet aan de orde, voor zover laten we het aan God over om te bepalen omdat we gelovig zijn.
Maar ik weet dat de meesten hier dat niet doen!
En praktische zaken zijn altijd te regelen!
mama-van-6- Fluisteraar
Nou hup Rejoy, aan de slag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
mama-van-6 schreef:Caroow schreef:mama-van-6 schreef:Oh en ik was 27 jaar toen ik de jongste kreeg
Heb je dan een meerling?
Je bent nog 29? De jongste is 9 maanden + 9 maanden zwangerschap, 9 van de tweeling. Zit ik al op 27 maanden. Lijkt me niet dat je in de overige maanden dan nog 3 kinderen op de wereld kan zetten?
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:mama-van-6 schreef:Caroow schreef:mama-van-6 schreef:Oh en ik was 27 jaar toen ik de jongste kreeg
Heb je dan een meerling?
Je bent nog 29? De jongste is 9 maanden + 9 maanden zwangerschap, 9 van de tweeling. Zit ik al op 27 maanden. Lijkt me niet dat je in de overige maanden dan nog 3 kinderen op de wereld kan zetten?
Ik snap er ook niets van, maar ik ben dan ook erg slecht met cijfertjes!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Rejoy. schreef:oeh, dat zou ik ook nog kunnen redden, 6 kinderen op mijn 27e en dan hoef ik niet eens een tweeling te krijgen
Dat kon ik eerste ook nog, dan had ik zonder tweeling te krijgen elke x 2 jaar er tussen moeten laten. Gelukkig ben ik klaar.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Atelier Madame schreef:mama-van-6 schreef:Caroow schreef:mama-van-6 schreef:Oh en ik was 27 jaar toen ik de jongste kreeg
Heb je dan een meerling?
Ik weet niet wat je aan het rekenen bent maar mijn jongste is geen tweeling hoor!
mama-van-6- Fluisteraar
Je hoeft ook niet slecht met cijfertjes te zijn om te snappen dat het iig niet klopt
Atelier Madame- Ratel
Mamsie schreef:Rejoy. schreef:oeh, dat zou ik ook nog kunnen redden, 6 kinderen op mijn 27e en dan hoef ik niet eens een tweeling te krijgen
Dat kon ik eerste ook nog, dan had ik zonder tweeling te krijgen elke x 2 jaar er tussen moeten laten. Gelukkig ben ik klaar.
je weet nooit;)
Gast- Gast
Jongste was met 27, niet de oudste. Ze kan dus haar eerste kind wel op haar 16e hebben gehad
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Atelier Madame schreef:Je hoeft ook niet slecht met cijfertjes te zijn om te snappen dat het iig niet klopt
bij de JONGSTE was ze 27, niet bij de oudste
Laatst aangepast door Rejoy. op di 9 okt 2012 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar dan neem ik aan dat jij of je man niet werkt, of allebei parttime zodat je geen andere vormen van opvang hoeft te gebruiken. 4 kinderen naar een kdv en dan nog een paar naar de bso lijkt me onbetaalbaar.
Dat zou voor mij de grootste reden zijn om niet meer dan 3 kinderen te willen, ik zou dan niet kunnen werken en dat zou ik niet kunnen missen.
Maar als je nu dus 28 bent heb je nog wel 12 vruchtbare jaren voor je en misschien wel even zoveel kinderen. Pfoe!
Dat zou voor mij de grootste reden zijn om niet meer dan 3 kinderen te willen, ik zou dan niet kunnen werken en dat zou ik niet kunnen missen.
Maar als je nu dus 28 bent heb je nog wel 12 vruchtbare jaren voor je en misschien wel even zoveel kinderen. Pfoe!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hoezo, wie weet kreeg ze haar eerste wel op haar 18e, dan kan ze nu(op haar 27/28e) toch makkelijk 6 kinderen hebben?Atelier Madame schreef:Je hoeft ook niet slecht met cijfertjes te zijn om te snappen dat het iig niet klopt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Haha niemand leest hier goed, behalve SG!SuperGrover schreef:Jongste was met 27, niet de oudste. Ze kan dus haar eerste kind wel op haar 16e hebben gehad
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: