Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 40 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:23

Hap hap hap. Ik zeg toch ook nergens dat je persé moet reageren, en dat het dus je goed recht is dat je zelf weet wanneer je reageert? Alleen je gaat nergens op de vragen in en dat is gewoon ronduit irritant.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 40 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:25

Is het nu met zijn allen tegen mama van 6? Omdat 1 iemand uitspreekt dat ze fake is, denkt iedereen dat gelijk? Ik snap nog steeds niet waarom, en denk nog steeds dat ze gewoon echt is smile We zitten zelf toch ook niet 24/7 op het forum en reageren altijd op iedereen? Iedereen forumt wanneer het hem/haar uitkomt, en wanneer er tijd voor is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:27

Stop, dat zeg ik toch helemaal niet? Ik lees alleen de frustratie van de mensen hier, en ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar hoe Mv6 in het geloof staat. Als daar vervolgens niet op ingegaan wordt, is dat gewoon irritant. Wanneer het te dichtbij komt, 'rent' ze weg. En dat is gewoon opvallend. Je hoort mij niet zeggen dat ze nep is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:27

Fruity schreef:Hap hap hap. Ik zeg toch ook nergens dat je persé moet reageren, en dat het dus je goed recht is dat je zelf weet wanneer je reageert? Alleen je gaat nergens op de vragen in en dat is gewoon ronduit irritant.
Irritant, maar niet verplicht dus snap niet waarom iemand daarop wordt aangesproken.

Ik vermoed omdat sommigen het maar al te leuk vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:28

O ik bedoelde mijn stukje meer in het algemeen ook hoor, maar ineens is iedereen aan het vragen en doorduwen met vragen. Ze geeft vanzelf wel antwoord.... Of niet. Maar ik zou ook niet meer gaan reageren als er zo gepusht wordt.

Gast
Gast

Bericht  mama-van-6 vr 12 okt 2012 - 4:32

Fruity schreef:Stop, dat zeg ik toch helemaal niet? Ik lees alleen de frustratie van de mensen hier, en ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar hoe Mv6 in het geloof staat. Als daar vervolgens niet op ingegaan wordt, is dat gewoon irritant. Wanneer het te dichtbij komt, 'rent' ze weg. En dat is gewoon opvallend. Je hoort mij niet zeggen dat ze nep is.

Ik ren niet weg, ik heb gewoon geen tijd, daarbij zijn de helft van de vragen meer beschuldigingen dan oprechte vragen, en mocht ik vanavond tijd hebben kom ik er wel op terug, voor nu, gaan we zo eten en dan is het bedtijd voor de kids.

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12

Bericht  mama-van-6 vr 12 okt 2012 - 4:34

Smikkell schreef:
Fruity schreef:Hap hap hap. Ik zeg toch ook nergens dat je persé moet reageren, en dat het dus je goed recht is dat je zelf weet wanneer je reageert? Alleen je gaat nergens op de vragen in en dat is gewoon ronduit irritant.
Irritant, maar niet verplicht dus snap niet waarom iemand daarop wordt aangesproken.

Ik vermoed omdat sommigen het maar al te leuk vinden.

Inderdaad, sommigen vinden het maar al te leuk en willen dat ik nep ben, de teleurstelling voor hun zal groot zijn dan.....

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:35

mama-van-6 schreef:
Fruity schreef:Stop, dat zeg ik toch helemaal niet? Ik lees alleen de frustratie van de mensen hier, en ik ben zelf ook wel nieuwsgierig naar hoe Mv6 in het geloof staat. Als daar vervolgens niet op ingegaan wordt, is dat gewoon irritant. Wanneer het te dichtbij komt, 'rent' ze weg. En dat is gewoon opvallend. Je hoort mij niet zeggen dat ze nep is.

Ik ren niet weg, ik heb gewoon geen tijd, daarbij zijn de helft van de vragen meer beschuldigingen dan oprechte vragen, en mocht ik vanavond tijd hebben kom ik er wel op terug, voor nu, gaan we zo eten en dan is het bedtijd voor de kids.

Maar mensen hebben in het begin van dit topic oprechte vragen gesteld, daarna is dit gedonder pas begonnen. Dus dat gaat niet helemaal op wat je zegt..

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 12 okt 2012 - 7:40

Ik denk eigenlijk niet dat je nep bent hoor. Ik vind je extreem en kan me totaal niet in je manier van leven vinden, maar dat is het dan ook wel.

Ik vraag me (als juf zijnde) gewoon écht af hoe je dat thuis onderwijs wilt gaan doen.
Al begreep ik van Pippa dat je er nog niet helemaal uit bent.
Dan wil ik je waarschuwen, want het is niet zo maar iets. Het is nou niet dat je je pabo papiertje bij een pakje boter krijgt en dat elke randdebiel (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat bent...) zo maat les kan geven.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 9:31

Misschien moeten jullie alle vragen in één post bij elkaar zetten, dan mist ze die in ieder geval niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Dora za 13 okt 2012 - 8:23

_Jackie schreef:Misschien moeten jullie alle vragen in één post bij elkaar zetten, dan mist ze die in ieder geval niet Wink

Wie heeft tijd en zin om deze bij elkaar te zoeken??? LaughingLaughing
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 6:34

En.. hoe is het met ons mamaatje van 6? Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Happydobby wo 24 okt 2012 - 6:37

Lejow schreef:En.. hoe is het met ons mamaatje van 6? Very Happy

Dat vroeg ik me vandaag nou ook af Laughing

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mama-van-6 za 27 okt 2012 - 22:35

Ik had even een zware tijd achter de rug, dus ik ben een hele tijd niet hier geweest, sorry.

Maar verder nu alles goed!

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:36

Moet jij niet in de kerk zitten dan?

Gast
Gast

Bericht  mama-van-6 za 27 okt 2012 - 22:37

Maple schreef:Moet jij niet in de kerk zitten dan?

Normaal wel, nu even niet...Mijn man is er wel heen en ik ben even thuis met de jongste.

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:49

mama-van-6 schreef:Ik had even een zware tijd achter de rug, dus ik ben een hele tijd niet hier geweest, sorry.

Toch niet zwanger van nummer 7?

Gast
Gast

Bericht  mama-van-6 za 27 okt 2012 - 22:57

Stofzuiger schreef:
mama-van-6 schreef:Ik had even een zware tijd achter de rug, dus ik ben een hele tijd niet hier geweest, sorry.

2 sterfgevallen en nog wat dingen...Niks binnen ons gezin gelukkig!

Maar ik heb het wel druk gehad.

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 23:08

mama-van-6 schreef:
Stofzuiger schreef:

Wat naar, gecondoleerd!

Dat zwanger van nummer 7 bedoelde ik niet rot hoor, maar het lijkt me zowel geestelijk als lichameljk als praktisch heel erg zwaar.

Gast
Gast

Bericht  mama-van-6 za 27 okt 2012 - 23:16

Stofzuiger schreef:
mama-van-6 schreef:
Stofzuiger schreef:

Wat naar, gecondoleerd!

Dat zwanger van nummer 7 bedoelde ik niet rot hoor, maar het lijkt me zowel geestelijk als lichameljk als praktisch heel erg zwaar.

Dank je, en dat begrijp ik hoor...

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Steep za 27 okt 2012 - 23:59

Gecondoleerd!

Maar daarnaast, zie ik niet waarom je perse naar de kerk moet om te geloven. Geloven doe je met je hart en niet met fysieke aanwezigheid in een kerk.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:40

Steep schreef:Gecondoleerd!

Maar daarnaast, zie ik niet waarom je perse naar de kerk moet om te geloven. Geloven doe je met je hart en niet met fysieke aanwezigheid in een kerk.
Ergens vind ik het er wel bij "horen". Actief met het geloof bezig zijn, delen met anderen, luisteren naar een preek met uitleg/ toepassing van stukken uit de bijbel.

Gast
Gast

Bericht  Steep zo 28 okt 2012 - 6:43

Stofzuiger schreef:

Ergens vind ik het er wel bij "horen". Actief met het geloof bezig zijn, delen met anderen, luisteren naar een preek met uitleg/ toepassing van stukken uit de bijbel.

Ja ik snap wat je bedoeld, maar dat hoeft niet in een kerk. Dat kan ook een huiskamer van iemand zijn of een studiegroepje toch?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:47

Steep schreef:
Stofzuiger schreef:

Ja ik snap wat je bedoeld, maar dat hoeft niet in een kerk. Dat kan ook een huiskamer van iemand zijn of een studiegroepje toch?
Ja, dat kan ook. Maar een kerk is er in principe voor gebouwd natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: