Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanrader voor gezin met jonge kinderen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Aanrader voor gezin met jonge kinderen Empty Aanrader voor gezin met jonge kinderen

Bericht  Gast ma 15 jul 2013 - 9:05

Op Vakantieveilingen staat een aanbieding voor een 8 daagse vakantie in Cavellino,  in een ingerichte bungalowtent. Hij loopt over 13 uur af.

Wij zijn hier eind juni/begin juli geweest en we hebben het daar echt zo heerlijk gehad dat ik pijn in mijn hart heb als ik eraan terug denk. Ik zou er zo weer heengaan, maar het is helaas alles bij elkaar te duur voor ons om 2 keer te gaan.

Dus ik deel het hier maar even, misschien heeft iemand er iets aan. De aankomstdatum is 27 juli.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanrader voor gezin met jonge kinderen Empty Re: Aanrader voor gezin met jonge kinderen

Bericht  Susan ma 15 jul 2013 - 9:19

Jammer dat jullie zelf niet kunnen, het zou zo fijn zijn.

Voor ons is het nu ook te duur, want er naartoe rijden is natuurlijk al erg prijzig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Aanrader voor gezin met jonge kinderen Empty Re: Aanrader voor gezin met jonge kinderen

Bericht  Aoi ma 15 jul 2013 - 10:02

Ik vind het er wel heel leuk uitzien zeg. Zijn jullie daarheen gereden?

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Gast ma 15 jul 2013 - 10:04

Ja, op de heenweg overnacht in München en terug in 1 keer. Je loopt echt vanuit je tent 100 meter en ze zit op een heerlijk strand. Elke avond kinderdisco, en een zwembad.

Gast
Gast

Bericht  Aoi ma 15 jul 2013 - 10:09

Wij gaan de prijsontwikkeling even in de gaten houden in elk geval Wink zijn er in de omgeving ook nog leuke dingen te doen?

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Gast ma 15 jul 2013 - 10:13

Je kunt naar Venetië met de boot
Er is een aquarium
Een waterpark
Kermis

Maar de kinderen vonden het strand, zwembad en de diso het leukst Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: