Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 38 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 9:46

Pippa schreef:
Maple schreef:Niet gelijk in de 'boehoehoeeee, waarom ik???'-modus springen....

Bah, sinds jij weer maple heet, ben je ook gelijk weer dezelfde zeikerige persoon geworden.

Dat slaat echt helemaal nergens op.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 38 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 10:09

Pippa schreef:

Bah, sinds jij weer maple heet, ben je ook gelijk weer dezelfde zeikerige persoon geworden.
Dat was mij ook al opgevallen inderdaad. Jammer!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 10:18

Charlie schreef:
RYW schreef:
Rood schreef:
Charlie schreef:Mijn god, die thee en koekjes elke keer.
Ik zit hier met jenever, cocaïne en bitterballen.

lol! Kom hierheen, ik heb de brandewijn, paddo's en de bloedworst vast gepakt!

WHAHAHAHA.

Ikke advocaatje met slagroom, crystal meth en balkenbrij.

Thee over mn toetsenbord!!

Onee, ik lig al in bed, dus dat kan niet!

laughcry

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover do 11 okt 2012 - 10:45

Ik voel me op dit moment echt een nerd. Ik las die opmerking over een potlood in je mond, en daarvoor dat 'Maple zeurt' verhaal, en toen dacht ik: Ja natuurlijk, makes sense, je vindt dingen grappiger wanneer je een potlood tussen je tanden klemt, omdat je dan je lachspieren aanspant (true story). En dan lees ik verder, das handig omdat je ermee kan typen... Oh laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SuperGrover do 11 okt 2012 - 10:49

Rood schreef:Ik vind trouwens dat we haar, of de verzonnen haar, nu wel in een exotisch monster veranderen. Zes kinderen vind ik niet zo veel. Oké, het is druk, maar in mijn kerk kan ik zo een paar gezinnen opnoemen die er ook zes hebben en dat gaat allemaal goed gestroomlijnd. Vaak hoor ik ze zeggen: het maakt niet uit of je er drie hebt of zes, het is even druk, je hebt voor allemaal evenveel liefde, je moet je er gewoon op instellen. Er zijn massa's mensen (geweest) met grote gezinnen en dat was echt niet allemaal onhoudbaar.

Van onderwijs heb ik geen kaas gegeten, dus daar zal ik maar niets over zeggen :-).
Nou ja, ik ken ook gezinnen met veel kinderen waar dat dus een minder groot succes is. Een gezin met 10 kinderen, waarvan er 4 kinderen psychische problemen hadden. Aandachtstekort is daarvan vast niet de enige oorzaak, maar het speelde echt heel duidelijk een grote rol. Hun oudste kind kon heel slecht tegen de drukte, en is daarom uit huis gegaan toen hij net 16 was. Dat gezin staat me zo duidelijk voor ogen als extreem schrijnend geval, ik vraag me dan oprecht af of ouders wel denken aan het belang van hun kinderen als ze voor nummer zoveel gaan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow do 11 okt 2012 - 17:44

SuperGrover schreef:Ik voel me op dit moment echt een nerd. Ik las die opmerking over een potlood in je mond, en daarvoor dat 'Maple zeurt' verhaal, en toen dacht ik: Ja natuurlijk, makes sense, je vindt dingen grappiger wanneer je een potlood tussen je tanden klemt, omdat je dan je lachspieren aanspant (true story). En dan lees ik verder, das handig omdat je ermee kan typen... Oh laughcry

:cheering: lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 18:23

Smikkell schreef:
Pippa schreef:

Kan ze mooi bij jou aansluiten dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:23

Ik vind dit een heel leuk en vooral interessant topic. Niet zozeer om to en de zogenaamd grappige opmerkingen. Maar ik vind de antwoorden van gelovige forummers heel erg interessant. Mijn moeder heeft geprobeerd ons katholiek op te voeden, maar mijn vader weigerde pertinent mee te gaan naar de kerk. Als mama ons voorlas uit de kinderbijbel zat hij er niet bij. Dat deed ze bijvoorbeeld met kerst onder de kerstboom en dan liep papa weg. Dat resulteerde er natuurlijk in dat wij op een gegeven moment net als papa ook niet meer naar de kerk wilde gaan. Jaren later toen ik tegenover een kerk woonde, ging ik met regelmaat op zondag naar de kerk. Mijn moeder was toen inmiddels ook al volledig van d'r geloof afgestapt. De pastoor van de kerk waar ik nu woon, vind ik niet zo leuk. En ik kan vooral niet zo overtuigd geloven als de gelovige forumsters hier. Op sommige dagen geloof ik er gewoon helemaal niet in. 't Lijkt me erg mooi om dat wel te doen. Ik vind het fascinerend.

Ook de thuisblijfmoeder versus werkmoeder vind ik een interessante discussie, mits het natuurlijk niet te kwetsend wordt. Ook het consuminderen in een kapitalistische maatschappij vind ik een leuke discussie. Misschien topics openen als spin-off van dit topic, zonder dat to een trol is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:40

Luce schreef:
Pippa schreef:

Dat slaat echt helemaal nergens op.

Vind jij ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:41

Laat maar.

Laatst aangepast door Pippa op do 11 okt 2012 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:41

Ja dat vind ik ja. Altijd zo lekker makkelijk om Maple weer op zoiets te pakken. Bevalt haar mening doet, zeggen we toch lekker met z'n allen dat ze zit te zeiken. Daar hapt ze toch wel op.

Verzin eens wat nieuws.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover do 11 okt 2012 - 20:42

Luce schreef:
Smikkell schreef:
Pippa schreef:

Kan ze mooi bij jou aansluiten dan?
Waarom proberen jullie Lejow's tip niet gewoon allemaal? Very Happy Misschien wordt het dan allemaal een stuk hilarischer op dit forum.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:43

Ach ga lekker iemand anders lastig vallen. IK vind haar een zeikerd. Mag ik prima vinden volgens mij.

Gast
Gast

Oh ik ben nu ook een zeurpiet Laughing Ach, ik wil best een zeurpiet zijn hoor. Als jij wil dat ik een zeurpiet ben, ben ik een zeurpiet. Voel je je nou beter?

Gast
Gast

Maar als dat zo word ervaren dan mag dat toch gezegd worden? Ook al is het al 100x gezegd? Schijnbaar dus niks veranderd.

Gast
Gast

Ja, nu kan ik een vreugdedansje doen.

Laatst aangepast door Pippa op do 11 okt 2012 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:44

yvonne schreef:Maar als dat zo word ervaren dan mag dat toch gezegd worden? Ook al is het al 100x gezegd? Schijnbaar dus niks veranderd.

Nee, want van Luce mag dat niet, snap dat dan.

Edit; ik vind het gewoon jammer dat je alleen maar negatieve dingen leest bij Maple.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:44

Fijn dat ik je dag zo opgefleurd heb Pippa.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:45

yvonne schreef:Maar als dat zo word ervaren dan mag dat toch gezegd worden? Ook al is het al 100x gezegd? Schijnbaar dus niks veranderd.

Dit is niet het zo ervaren, dit is iemand makkelijk afschepen.

Gast
Gast

O, maar met mijn dag was sowieso niks mis hoor.

Gast
Gast

Ecrits schreef:Ik vind dit een heel leuk en vooral interessant topic. Niet zozeer om to en de zogenaamd grappige opmerkingen. Maar ik vind de antwoorden van gelovige forummers heel erg interessant. Mijn moeder heeft geprobeerd ons katholiek op te voeden, maar mijn vader weigerde pertinent mee te gaan naar de kerk. Als mama ons voorlas uit de kinderbijbel zat hij er niet bij. Dat deed ze bijvoorbeeld met kerst onder de kerstboom en dan liep papa weg. Dat resulteerde er natuurlijk in dat wij op een gegeven moment net als papa ook niet meer naar de kerk wilde gaan. Jaren later toen ik tegenover een kerk woonde, ging ik met regelmaat op zondag naar de kerk. Mijn moeder was toen inmiddels ook al volledig van d'r geloof afgestapt. De pastoor van de kerk waar ik nu woon, vind ik niet zo leuk. En ik kan vooral niet zo overtuigd geloven als de gelovige forumsters hier. Op sommige dagen geloof ik er gewoon helemaal niet in. 't Lijkt me erg mooi om dat wel te doen. Ik vind het fascinerend.

Ook de thuisblijfmoeder versus werkmoeder vind ik een interessante discussie, mits het natuurlijk niet te kwetsend wordt. Ook het consuminderen in een kapitalistische maatschappij vind ik een leuke discussie. Misschien topics openen als spin-off van dit topic, zonder dat to een trol is.

Goed idee smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:48

Luce schreef:

Dit is niet het zo ervaren, dit is iemand makkelijk afschepen.
Nou in veel reacties die ik van haar lees is ze aan het katten tegen iemand.schijnbaar valt dat meerdere mensen op en die zeggen er gewoon wat van. Dan is het niet makkelijk afschepen maar gewoon de waarheid zeggen.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 11 okt 2012 - 20:49

Is het nog spitsuur in Huize Mv6 of is ze afgehaakt?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 20:50

Pippa, volgens mij weet je dondersgoed wat ik bedoel. Ik ga er verder ook geen woord meer aan vuil maken. Dat gejammer op Maple ben ik zo klaar mee.

Gast
Gast

Bericht  RYW do 11 okt 2012 - 21:00

Ik vind Maple ook niet echt een zeur hoor. Ik denk ook dat dat vooral gedacht en gezegd wordt omdat ze die naam nou eenmaal heeft, en als ze watdanook zegt, is het al snel 'Maple zeurt weer', terwijl, als ik of wie dan ook precies hetzelfde had gezegd, er geen 'zeur'beschuldiging was gekomen. In die zin ben ik het wel met Luce eens dat ik het makkelijk scoren vind, of op zijn minst niet helemaal objectief kunnen kijken naar Maple..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: