Gezin met 12 kinderen.. pffff...
+36
Muurvlindertje
Tiana
Minx
Tania
Bacio
Clapperdie
Niki
CCC
Sarah1985
Annie24
Lindsya
Sylvana
Liadan
Atelier Madame
Lejow
Darius
loesje
Bubbelicious
Siem
schuddebuikje
Highway
xxjojootjexx
Printje
Roza
Jazzlyn
Zininzon
SarahKey
Flower_L
Jeanette
Blond
Pandora
Kamperseboekenwurm
kwak
Fiebje
sabje
Annemie
40 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Gezin met 12 kinderen.. pffff...
Op Nederland 1 komt nu elke avond om 19.30 een programma over 2 gezinnen in Nederland met ieders 12 kinderen, pfff moet er toch niet aan denken. Nog meer mensen die daar naar gaan kijken? Ik wel, ben wel benieuwd hoe zij dat allemaal doen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Gezin met 12 kinderen.. pffff...
Ik ben het ook aan het kijken. Ik moet er ook niet aan denken. Alleen al de namen en de geboortedag opnoemen pffff.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Toevallig zag ik 2 van die gezinnen gisteren bij Life 4 you, moet er toch echt niet aan denken haha!
Gast- Gast
Ik kom zelf uit een gezin met 10 kinderen, dus vind 12 niet zo schokkend
Gast- Gast
**zap gelijk over**
Ik dacht gelijk ; die zal wel niet alle namen op haar onderarm hebben staan!
Ik dacht gelijk ; die zal wel niet alle namen op haar onderarm hebben staan!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Het heeft voor- en nadelen. Ik zou het zelf soms ook wel willen, maar zie er ook zeker nadelen aan. Zolang er goed voor de kindjes wordt gezorgd en ze krijgen de liefde en de aandacht die ze nodig hebben, hoor je mij niet over andermans keuze.
Gast- Gast
hoe heet dat programma?
dan ga ik dat even op uitzending gemist kijken, klinkt leuk!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Het heet 'een huis vol', maar het staat er morgen pas op zie ik!kwak schreef:hoe heet dat programma?
Gast- Gast
Ook ik heb het gekeken.
Mijn vriend en ik zeiden gelijk tegen elkaar, het is goedkoper om af te wassen dan plastic bordjes en bekertjes te kopen en na 1 keer gebruiken weg te gooien !
Ik heb ook met verbazing gekeken naar hoe die ochtenden van die gezinnen zijn...
Wat ik mij wel afvroeg, is er bij zo'n groot gezin meer kans op een kindje met syndroom van Down of is dat 'puur toevoel?
Mijn vriend en ik zeiden gelijk tegen elkaar, het is goedkoper om af te wassen dan plastic bordjes en bekertjes te kopen en na 1 keer gebruiken weg te gooien !
Ik heb ook met verbazing gekeken naar hoe die ochtenden van die gezinnen zijn...
Wat ik mij wel afvroeg, is er bij zo'n groot gezin meer kans op een kindje met syndroom van Down of is dat 'puur toevoel?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
De moeder zal bij de laatste geen 25 jaar meer geweest zijn, dus is de kans door de hogere leeftijd groter.
En hoe meer kinderen, hoe groter de kans dat er 1 tussen zit met een ziekte.
Gast- Gast
Dit dus.ProudMama schreef:De moeder zal bij de laatste geen 25 jaar meer geweest zijn, dus is de kans door de hogere leeftijd groter.
De hogere leeftijd van de moeder zou een rol gespeeld kunnen hebben. Daarnaast heb je met 12 kinderen gemiddeld denk meer kans op een tweeling, een kind met het down syndroom of noem iets anders...
Edit: Bij extreem grote gezinnen zie je vaker dat de laatste niet gezond is of te vroeg wordt geboren. Dit kan wel te maken hebben met de hoeveelheid zwangerschappen en het feit dat de baarmoeder gewoon op is. Het syndroom van down zover ik weet niet. Dat het vaak bij het laatste kind voorkomt is vast omdat de ouders dan beseffen dat ze echt beter niet nog een kind kunnen nemen (niet het down syndroom, maar de rest dus).
Gast- Gast
ProudMama schreef:De moeder zal bij de laatste geen 25 jaar meer geweest zijn, dus is de kans door de hogere leeftijd groter.
Die moeder was 48 en het jongste kindje met Down was hooguit een jaar of twee.... ze zal dus boven de 45 geweest zijn bij haar laatste zwangerschap en volgens mij zit je dan wel in een risicogroep...
Ik moet er echt niet aan denken, zoveel kids. Ik vind één soms al vermoeiend
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pff dat je dat kan bolwerken.
Die vaders hebben 'hem' in ieder geval niet met plassen versleten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Alsof vaders van een groot gezin het vaker doen of meer van seks houden_Chance schreef:Pff dat je dat kan bolwerken.
Gast- Gast
Hoe kan een baarmoeder op zijn dan?
Heb het ook gezien. Moet er niet aan denken, volgens mij heb je dan écht geen tijd meer voor jezelf over. Verbaasde me er ook over dat er 1 gezin bij zat wat op een flat woonde, 3 hoog.
Proudmama, hoe heb jij het ervaren om eentje te zijn van 10 kinderen? Wat vond jij de voor en nadelen? Was er wel tijd en ruimte om je af en toe terug te trekken?
Heb het ook gezien. Moet er niet aan denken, volgens mij heb je dan écht geen tijd meer voor jezelf over. Verbaasde me er ook over dat er 1 gezin bij zat wat op een flat woonde, 3 hoog.
Proudmama, hoe heb jij het ervaren om eentje te zijn van 10 kinderen? Wat vond jij de voor en nadelen? Was er wel tijd en ruimte om je af en toe terug te trekken?
Gast- Gast
Zo'n 108 maanden van je leven zwanger zijn lijkt me ook echt loodzwaar.
Gast- Gast
Die vrouw vertelde dat ze zich intens goed en gelukkig voelt als ze zwanger is.. Dus die vond dat vast niet loodzwaar.Twellie schreef:Zo'n 108 maanden van je leven zwanger zijn lijkt me ook echt loodzwaar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die vrouw vertelde dat ze zich intens goed en gelukkig voelt als ze zwanger is.. Dus die vond dat vast niet loodzwaar.Twellie schreef:Zo'n 108 maanden van je leven zwanger zijn lijkt me ook echt loodzwaar.
Oh oké, ik denk gelijk aan drie maand overgeven .
Gast- Gast
Ik vind het trouwens wel een verkeerde reden om te besluiten weer zwanger te worden, alleen omdat je je dan gelukkig en fijn voelt. Daar is ook medicatie voorTwellie schreef:Smikkell schreef:Die vrouw vertelde dat ze zich intens goed en gelukkig voelt als ze zwanger is.. Dus die vond dat vast niet loodzwaar.Twellie schreef:Zo'n 108 maanden van je leven zwanger zijn lijkt me ook echt loodzwaar.
Oh oké, ik denk gelijk aan drie maand overgeven .
Gast- Gast
Mijn tante heeft ook 12 kinderen, dus vind het niet zo heel bijzonder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik vond die andere mensen ook bizar....allemaal ongelukjes...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn moeder komt uit een gezin van 12 kinderen en ik vond het als kind geweldig zoveel nichtjes en neefjes!
Nu zie ik ze weinig meer, jammer! Daar voor is de familie te groot geworden.
Maar ik hoor wel nadelen van mijn moeder, al zal het in deze tijd wel anders zijn als je 1 van de oudsten bent.
Nu zie ik ze weinig meer, jammer! Daar voor is de familie te groot geworden.
Maar ik hoor wel nadelen van mijn moeder, al zal het in deze tijd wel anders zijn als je 1 van de oudsten bent.
Ik heb de aflevering niet gezien trouwens, zag op de site dat deze vandaag om 12:15 herhaald word. áls ik er aan denk ga ik dan even kijken, ben wel benieuwd.
SarahKey schreef:Ik heb de aflevering niet gezien trouwens, zag op de site dat deze vandaag om 12:15 herhaald word. áls ik er aan denk ga ik dan even kijken, ben wel benieuwd.
Heb toch maar even via internet gekeken.
Zo, met z'n 14 en 2 katten op een flatje
En nog een roze flatje ook
Ga vanavond weer kijken vind het wel leuk om te zien hoe dat gaat in grote gezinnen.
Smikkell schreef:Alsof vaders van een groot gezin het vaker doen of meer van seks houden_Chance schreef:Pff dat je dat kan bolwerken.
God, dat is een GRAPJE
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin met 5 kinderen of meer?
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Pffff
» Pffff is dat even schrikken..
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Pffff
» Pffff is dat even schrikken..
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: