Groot gezin met 5 kinderen of meer?
+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?
Toch denk ik best dat ze echt kan zijn. Ik wil wel een verhaal over haar leven lezen, waar je tegenaan loopt met zoveel kids.
Gast- Gast
Lejow heeft wel gelijk. Zij en VC hebben een serieuze vraag gesteld aan mama-van-6 en ze hebben er beiden nog geen reactie op gehad, terwijl andere vragen wel worden beantwoord (weliswaar met verwijzing naar de een of andere site, maar dat terzijde).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pippa schreef:Maple schreef:Niet gelijk in de 'boehoehoeeee, waarom ik???'-modus springen....
Bah, sinds jij weer maple heet, ben je ook gelijk weer dezelfde zeikerige persoon geworden.
And again: Was ik toch niet de enige bij wie je zo overkwam..
Leesze Annie!
Ben nog steeds in afwachting van twee prangende vragen:
- hoe zie je het thuisonderwijs voor je
- waar loop je tegen aan met zoveel kids (sowieso in ieder geval tegen je vent..)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ze heeft al vertelt dat ze daar nog mee bezig is en nog niet precies weet hoe ze het voor zich ziet.
Gast- Gast
Oh, really? Like I care. Zeiken of niet, ik heb een rotdag gehad op werk, meerdere rotdagen zelfs, wat zeg ik, rotweken. Ik loop op mijn tandvlees en ja, dat zou ik niet op anderen af moeten reageren en al helemáál niet hier op het forum want daar heeft niemand een boodschap aan. Maar kom bij mij niet dat ik weer zeik 'sinds ik Maple ben', want dat heeft een hele andere oorzaak. En ja, dergelijke vragen zoals die van Lejow irriteren me dan gewoon, zeker als ze over tientallen pagina's een keer of 5 herhaald worden. Komop, 't is een faker.Pippa schreef:Maple schreef:Niet gelijk in de 'boehoehoeeee, waarom ik???'-modus springen....
Bah, sinds jij weer maple heet, ben je ook gelijk weer dezelfde zeikerige persoon geworden.
Gast- Gast
Pippa schreef:Ze heeft al vertelt dat ze daar nog mee bezig is en nog niet precies weet hoe ze het voor zich ziet.
Ah, dan heb ik dat even gemist (wat wil je met zoveel pagina's).
Dank je!
Lejow- Lady Post-a-lot
Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?
Gast- Gast
Ik zeg toch niet wat de oorzaak is? Alleen dat je sindsdien alleen maar zeikt op anderen.
Gast- Gast
Ik vind trouwens dat we haar, of de verzonnen haar, nu wel in een exotisch monster veranderen. Zes kinderen vind ik niet zo veel. Oké, het is druk, maar in mijn kerk kan ik zo een paar gezinnen opnoemen die er ook zes hebben en dat gaat allemaal goed gestroomlijnd. Vaak hoor ik ze zeggen: het maakt niet uit of je er drie hebt of zes, het is even druk, je hebt voor allemaal evenveel liefde, je moet je er gewoon op instellen. Er zijn massa's mensen (geweest) met grote gezinnen en dat was echt niet allemaal onhoudbaar.
Van onderwijs heb ik geen kaas gegeten, dus daar zal ik maar niets over zeggen :-).
Van onderwijs heb ik geen kaas gegeten, dus daar zal ik maar niets over zeggen :-).
Gast- Gast
Jeetje, wat een pagina's!!! Pure entertainment zeg
Ik ga beginnen bij pagina 1, inclusief pepernoten en een kop thee
Ik ga beginnen bij pagina 1, inclusief pepernoten en een kop thee
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Kunnen de mensen met thee/koekjes/popcorn/cola mij even uitleggen wat ze in welke hand houden en dan ook nog tegelijkertijd kunnen forummen?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?
Ik zou zeggen, pak een kop thee en een pak koekjes en lezen maar....
Hahaha!
Wat een soap!
Gast- Gast
Nee, sinds je Maple bent heeft er niets mee te maken. Maar dat je je ergert aan Lejow slaat ook nergens op én je wordt er niet gelukkiger van. Ga even lekker rust nemen. Douchen, kop thee en iets doen waar je blij van wordt.Maple schreef:Oh, really? Like I care. Zeiken of niet, ik heb een rotdag gehad op werk, meerdere rotdagen zelfs, wat zeg ik, rotweken. Ik loop op mijn tandvlees en ja, dat zou ik niet op anderen af moeten reageren en al helemáál niet hier op het forum want daar heeft niemand een boodschap aan. Maar kom bij mij niet dat ik weer zeik 'sinds ik Maple ben', want dat heeft een hele andere oorzaak. En ja, dergelijke vragen zoals die van Lejow irriteren me dan gewoon, zeker als ze over tientallen pagina's een keer of 5 herhaald worden. Komop, 't is een faker.
Gast- Gast
Charlie schreef:Kunnen de mensen met thee/koekjes/popcorn/cola mij even uitleggen wat ze in welke hand houden en dan ook nog tegelijkertijd kunnen forummen?
potlood in je mond en typen maar
Lejow- Lady Post-a-lot
Niet te doen. En zonde van het leesvoer.Anniej_S schreef:Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?
Gast- Gast
Balloon schreef:Anniej_S schreef:Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?
Ik zou zeggen, pak een kop thee en een pak koekjes en lezen maar....
Hahaha!
Wat een soap!
Praat me bij!
denk dat ik het geen eens wil lezen haha:roll:
Gast- Gast
Ik zit hier met jenever, cocaïne en bitterballen.Charlie schreef:Mijn god, die thee en koekjes elke keer.
Gast- Gast
Charlie schreef:Potlood?
Ja, dan kun je op de toetsjes drukken!
Lejow- Lady Post-a-lot
Rood schreef:Niet te doen. En zonde van het leesvoer.Anniej_S schreef:Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?
Ok
Gast- Gast
Droppotlood. Heeft ze zelf ontworpen. Voor de effectieve forummer.Charlie schreef:Potlood?
Gast- Gast
Rood schreef:Droppotlood. Heeft ze zelf ontworpen. Voor de effectieve forummer.Charlie schreef:Potlood?
Kun je m gelijk nog opeten ook. Naast de popcorn in je ene hand, en de cola in je andere hand.
En bij kramp in de kaken kun je altijd verder typen met je tenen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Groot gezin
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
» Gezin met 12 kinderen.. pffff...
» Aanrader voor gezin met jonge kinderen
» Groot verschil in kosten 1 of 2 kinderen?
» nog meer kinderen die niet willen/kunnen slapen??
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: