Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groot gezin met 5 kinderen of meer?

+89
Mari
Kruidkoek
jena
JD
Siem
Bruintje Beer
MissD
Viva
Anouk87
Lavendel
Lousanne
Cow
Antibes
RYW
Aggi
Fearie
Sugarfall
Arwyn
Burn
Aimee
kwak
Slakje
Jade
Bolleke
_Mashimaro_
Jazzlyn
Bubbelicious
Puggle
Tania
xxjojootjexx
frolic
iloverose
Raven
Discordia
Zora
Minx
Jelin
VeryCherry
Dille
Lonely Goatherd
Jezzie
schuddebuikje
Pien
SarahKey
Printje
L!ND@
Happydobby
Jasmine
Kat1980
TukTuk
ekjir@M
Parel
Coco
*Lookie*
Ifrah
Stuiterbal
Mute_
Annie24
Supertalentje
Le Chat Noir
studiebol
Floor
PapillonRose
Thunder
Poubelle
Sam
Roodkapje
Filoria
Raindrop
Alex
Coccinelle
Ooh La La!
Linda
Tiara
Elliot
Paper Crown
_Lana_
Parisienne
Lejow
M@niek
Marin
Rush
Monte
SuperGrover
blondje1313
Caroow
Pompoen
Mamsie
Atelier Madame
93 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 36 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:40

Toch denk ik best dat ze echt kan zijn. Ik wil wel een verhaal over haar leven lezen, waar je tegenaan loopt met zoveel kids.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 36 Empty Re: Groot gezin met 5 kinderen of meer?

Bericht  Alex do 11 okt 2012 - 6:41

Lejow heeft wel gelijk. Zij en VC hebben een serieuze vraag gesteld aan mama-van-6 en ze hebben er beiden nog geen reactie op gehad, terwijl andere vragen wel worden beantwoord (weliswaar met verwijzing naar de een of andere site, maar dat terzijde).
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Lejow do 11 okt 2012 - 6:42

Pippa schreef:
Maple schreef:Niet gelijk in de 'boehoehoeeee, waarom ik???'-modus springen....

Bah, sinds jij weer maple heet, ben je ook gelijk weer dezelfde zeikerige persoon geworden.

And again: Was ik toch niet de enige bij wie je zo overkwam.. :nopompom:

Leesze Annie!

Ben nog steeds in afwachting van twee prangende vragen:
- hoe zie je het thuisonderwijs voor je
- waar loop je tegen aan met zoveel kids (sowieso in ieder geval tegen je vent..)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:43

Ze heeft al vertelt dat ze daar nog mee bezig is en nog niet precies weet hoe ze het voor zich ziet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:44

Pippa schreef:
Maple schreef:Niet gelijk in de 'boehoehoeeee, waarom ik???'-modus springen....

Bah, sinds jij weer maple heet, ben je ook gelijk weer dezelfde zeikerige persoon geworden.
Oh, really? Like I care. Zeiken of niet, ik heb een rotdag gehad op werk, meerdere rotdagen zelfs, wat zeg ik, rotweken. Ik loop op mijn tandvlees en ja, dat zou ik niet op anderen af moeten reageren en al helemáál niet hier op het forum want daar heeft niemand een boodschap aan. Maar kom bij mij niet dat ik weer zeik 'sinds ik Maple ben', want dat heeft een hele andere oorzaak. En ja, dergelijke vragen zoals die van Lejow irriteren me dan gewoon, zeker als ze over tientallen pagina's een keer of 5 herhaald worden. Komop, 't is een faker.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 okt 2012 - 6:44

Pippa schreef:Ze heeft al vertelt dat ze daar nog mee bezig is en nog niet precies weet hoe ze het voor zich ziet.

Ah, dan heb ik dat even gemist (wat wil je met zoveel pagina's).
Dank je!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:46

Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:47

Ik zeg toch niet wat de oorzaak is? Alleen dat je sindsdien alleen maar zeikt op anderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:47

Ik vind trouwens dat we haar, of de verzonnen haar, nu wel in een exotisch monster veranderen. Zes kinderen vind ik niet zo veel. Oké, het is druk, maar in mijn kerk kan ik zo een paar gezinnen opnoemen die er ook zes hebben en dat gaat allemaal goed gestroomlijnd. Vaak hoor ik ze zeggen: het maakt niet uit of je er drie hebt of zes, het is even druk, je hebt voor allemaal evenveel liefde, je moet je er gewoon op instellen. Er zijn massa's mensen (geweest) met grote gezinnen en dat was echt niet allemaal onhoudbaar.

Van onderwijs heb ik geen kaas gegeten, dus daar zal ik maar niets over zeggen :-).

Gast
Gast

Bericht  JD do 11 okt 2012 - 6:48

Jeetje, wat een pagina's!!! Pure entertainment zeg smile
Ik ga beginnen bij pagina 1, inclusief pepernoten en een kop thee :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:48

Kunnen de mensen met thee/koekjes/popcorn/cola mij even uitleggen wat ze in welke hand houden en dan ook nog tegelijkertijd kunnen forummen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:49

Anniej_S schreef:Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?

Ik zou zeggen, pak een kop thee en een pak koekjes en lezen maar....
Hahaha!

Wat een soap!

Gast
Gast

Maple schreef:Oh, really? Like I care. Zeiken of niet, ik heb een rotdag gehad op werk, meerdere rotdagen zelfs, wat zeg ik, rotweken. Ik loop op mijn tandvlees en ja, dat zou ik niet op anderen af moeten reageren en al helemáál niet hier op het forum want daar heeft niemand een boodschap aan. Maar kom bij mij niet dat ik weer zeik 'sinds ik Maple ben', want dat heeft een hele andere oorzaak. En ja, dergelijke vragen zoals die van Lejow irriteren me dan gewoon, zeker als ze over tientallen pagina's een keer of 5 herhaald worden. Komop, 't is een faker.
Nee, sinds je Maple bent heeft er niets mee te maken. Maar dat je je ergert aan Lejow slaat ook nergens op én je wordt er niet gelukkiger van. Ga even lekker rust nemen. Douchen, kop thee en iets doen waar je blij van wordt.

Gast
Gast

Mijn god, die thee en koekjes elke keer.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 okt 2012 - 6:50

Charlie schreef:Kunnen de mensen met thee/koekjes/popcorn/cola mij even uitleggen wat ze in welke hand houden en dan ook nog tegelijkertijd kunnen forummen?

potlood in je mond en typen maar :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:50

Potlood?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:51

Anniej_S schreef:Kan iemand mij ff de hele korte versie geven; binnen 1 dag naar 60 pagina's ?
Niet te doen. En zonde van het leesvoer.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:51

Balloon schreef:

Ik zou zeggen, pak een kop thee en een pak koekjes en lezen maar....
Hahaha!

Wat een soap!

Praat me bij!Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 36 253468018

denk dat ik het geen eens wil lezen haha:roll:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:52

Charlie schreef:Mijn god, die thee en koekjes elke keer.
Ik zit hier met jenever, cocaïne en bitterballen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 okt 2012 - 6:52

Charlie schreef:Potlood?

Ja, dan kun je op de toetsjes drukken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:52

Rood schreef:
Niet te doen. En zonde van het leesvoer.

Ok lol! afro

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:53

Droppotlood. Heeft ze zelf ontworpen. Voor de effectieve forummer.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 11 okt 2012 - 6:53

Rood schreef:
Droppotlood. Heeft ze zelf ontworpen. Voor de effectieve forummer.

Kun je m gelijk nog opeten ook. Naast de popcorn in je ene hand, en de cola in je andere hand.
En bij kramp in de kaken kun je altijd verder typen met je tenen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:54

Ik euh...snap 'm niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 6:54

He jammer zo flexibel ben ik niet meer Groot gezin met 5 kinderen of meer? - Pagina 36 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: